Switch to full style
Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

Probleme chiuloasa

13 Ian 2018, 00:30

Salut Prieteni! detin un focus c-max din 2004 1.6 tdci 109 cai. personal eram multumit,pana in vara trecuta cand se auzea o bataie ciudata in motor. ok,fiind sezonul concediilor,multe service-uri erau aglomerate. dau de un service,o duc...sta masina la ei 3 saptamani,problema fiind un bolt. mai precis cel de la piston si biela. ok,imi mai recomanda sa schimb unele piese,gen axe came,tacheti...etc... si o groaza de bani. dar am zis,hai ca am juma de motor nou. :-D ...dupa 12000 km incepe sa imi piarda antigel. deasupra motorului fiind balta. masina mergea normal,AC era ok. o duc la aceeasi baieti,avand garantie,si constata ca chiuloasa ii fisurata. ma intreb cum putea sa se fisureze intr-un timp asa scurt.posibil sa fi facut ei ceva la montare? :( va intreb,poate a mai patit cineva ceva asemanator. (Mentionez ca pierderea de apa ii pe langa injectorul nr3.) intr-adevar acum pe sezonul rece ii nasol,ca trebuie sa completez apa mereu plus antigel.s-ar putea sa fie altceva,si sa nu fie chiuloasa???,exceptand garnitura pt ca ii noua. a mai patit cineva asa ceva? vreo parere?!? Multumesc!

Re: Probleme chiuloasa

15 Ian 2018, 11:56

Sa verifice intai daca sunt dopuri tehnologice in zona

Re: Probleme chiuloasa

15 Ian 2018, 12:50

daca s-a fisurat chiulasa se poate suda. Altfel alta chiulasa second hand

Re: Probleme chiuloasa

24 Ian 2018, 22:16

chiuloasa ii fisurata,ma costa foarte mult sa o sudez,ies mult mai ieftin sa iau una second.mai am de asteptat inca 2 saptamani juma pana o duc la service. dar ar mai fi o nedumerire. apa aceea nu cumva ajunge si deasupra pistonului? poate sa faca pagube majore la motor? iasa dupa ea cand o pornesc si cand o iau din loc, niste aburi de zici ca sunt cu locomotiva. am observat o pornire greoaie,electromotorul invarte,se blocheaza,se intampla ca si cum s-ar intrerupe curentul,si o ia din nou. l-am schimbat,pe celalalt fiind bobina dusa. se poate din cauza apei care ar fi la pistonul 3 sa porneasca greu motorul,dat fiind ca ii antigel. sau o fi din cauza bateriei? ii slabita nu mai are puterea necesara si se intampla intreruperile acestea de curent. vreo parere? ii vreun risc sa mai circul cu ea asa,pana o repar?sau o las locului pana ce o duc la service? Multumesc!
Răspunde