Lipsa Turbina focus 2.0 tdci 2010.
Salutare,
Am nevoie de ajutorul vostru, mai ales de a celor care s-au lovit de urmatoarea problema:
Detin un FF an 2010, motor 2.0 tdci (100 kW), cu DPF.
Problema de care m-am lovit este legata de functionarea turbinei. De vreo 3 - 4 luni, in timpul stationarii pe o durata mai mare de timp (10 min), in momentul in care plecam de pe loc, turbina nu mai functiona, era nevoie sa opresc - pornesc masina ca sa functioneze turbina (astfel de episoade le mai intalneam si in timpul rularii pe autostrada cu pilotul automat si foarte rar in oras), in situatia descrisa, mentionez ca nu s-a aprins niciodata martorul check engine.
Initial am crezut ca este vorba de DPF, avand in vedere si 2 situatii in care masina se limita la 2900 rpm.
Recent am bagat masina in service, pentru reconditionare turbina (incepuse se fluiere) si pentru curatare DPF. Dupa ce au fost efectuate "reparatiile", am inlocuit si Electrovalva (convertorul de presiune pentru turbina) si masina parea ca este ok.
Ieri, avand o deplasare, dupa ce am lasat masina pe liber, in timpul unei coborari, am sesizat ca in momentul in care am vrut sa demarez, turbina nu functiona, practic masia se comporta la fel ca inainte, in plus s-a aprins si martorul check engine.
Am sa duc maine masina in "marele" service, sa identifice problema pe care nu au fost in stare pana acum sa o rezolve si as fi vrut o parere de la voi, ca sa imi pot face o idee.
Va multumesc si scuze daca acest subiect a mai fost discutat !
Am nevoie de ajutorul vostru, mai ales de a celor care s-au lovit de urmatoarea problema:
Detin un FF an 2010, motor 2.0 tdci (100 kW), cu DPF.
Problema de care m-am lovit este legata de functionarea turbinei. De vreo 3 - 4 luni, in timpul stationarii pe o durata mai mare de timp (10 min), in momentul in care plecam de pe loc, turbina nu mai functiona, era nevoie sa opresc - pornesc masina ca sa functioneze turbina (astfel de episoade le mai intalneam si in timpul rularii pe autostrada cu pilotul automat si foarte rar in oras), in situatia descrisa, mentionez ca nu s-a aprins niciodata martorul check engine.
Initial am crezut ca este vorba de DPF, avand in vedere si 2 situatii in care masina se limita la 2900 rpm.
Recent am bagat masina in service, pentru reconditionare turbina (incepuse se fluiere) si pentru curatare DPF. Dupa ce au fost efectuate "reparatiile", am inlocuit si Electrovalva (convertorul de presiune pentru turbina) si masina parea ca este ok.
Ieri, avand o deplasare, dupa ce am lasat masina pe liber, in timpul unei coborari, am sesizat ca in momentul in care am vrut sa demarez, turbina nu functiona, practic masia se comporta la fel ca inainte, in plus s-a aprins si martorul check engine.
Am sa duc maine masina in "marele" service, sa identifice problema pe care nu au fost in stare pana acum sa o rezolve si as fi vrut o parere de la voi, ca sa imi pot face o idee.
Va multumesc si scuze daca acest subiect a mai fost discutat !
- SRobert007
- Incepator
- Mesaje: 1
- Membru din: 18 Dec 2018, 21:58
- Maşina: Ford