Help/Troubleshooting

Componenta agentilor din instalatiile de AC

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

Componenta agentilor din instalatiile de AC

Mesajde fordix » 13 Apr 2008, 09:09

Saluti a tutti! Puteti sa ma lamuriti cu o pb.? Mi-am reconditionat compresorul da AC,am completat cu ulei (cca 110 ml),dar nu stiu daca mai e nevoie de ceva inafara de refrigerant.Spun asta pt. ca am avut rupta conducta de Al de la vaporizator,si dupa ce am sudat-o,cu grija sa nu se incalzeasca rezervorul,am scurs din el ce a fost acolo-un lichid mai gros ca uleiul, dar de culoare mai inchisa.Nu stiu daca o fi ulei sau altceva.Am citit tot aici http://forum.clubford.ro/download/file.ph ... &mode=view ceva asemanator dar nu inteleg f.bine.Astept raspunsuri de la cei avizati. Mersi anticipat!
EX-FORD Focus Magnum Grey,1.8 TDDI , 90 cai PURSÎNGE !
Car: FF 2 Ghia 2007,1.6 TDCI 109 CP,Moondust Silver
fordix
Member
 
Mesaje: 419
Membru din: 23 Mar 2007, 17:13
Localitate: Satu Mare
Maşina: FF 2 Ghia 2007,1.6 TDCI 109 CP,Moondust Silver
VIN: WF0WXXGCDW7T11694

Re: Componenta agentilor din instalatiile de AC

Mesajde Adriancar » 14 Apr 2008, 11:41

Cantitalie indicate sunt pentru completarea uleiului cand schimbi diferitele componenete,mentionate in tabel.
Cu siguranta ar trebui inlocuit si filtrul deoarece s-a contaminat cu umezeala.Daca cantitatea introdusa in compresor se incadreaza in cele din tabel nu urmeaza decat procedura de umplere cu agent refrigerant.
Adriancar
Gold Member
 
Mesaje: 630
Membru din: 12 Sep 2007, 16:23

Re: Componenta agentilor din instalatiile de AC

Mesajde fordix » 14 Apr 2008, 16:08

Mersi,Adi. Am avut grija cu umezeala. Am reparat vaporizatirul vara.cind era f. cald, asa am scurs si acel lichid de care vorbeam.S-a scurs(prin cadere) din cauza caldurii.Deci,nu mai necesita altceva? Auzeam ceva de silicagel.
EX-FORD Focus Magnum Grey,1.8 TDDI , 90 cai PURSÎNGE !
Car: FF 2 Ghia 2007,1.6 TDCI 109 CP,Moondust Silver
fordix
Member
 
Mesaje: 419
Membru din: 23 Mar 2007, 17:13
Localitate: Satu Mare
Maşina: FF 2 Ghia 2007,1.6 TDCI 109 CP,Moondust Silver
VIN: WF0WXXGCDW7T11694

Re: Componenta agentilor din instalatiile de AC

Mesajde Adriancar » 14 Apr 2008, 16:14

$1 scrie:$2ersi,Adi. Am avut grija cu umezeala. Am reparat vaporizatirul vara.cind era f. cald, asa am scurs si acel lichid de care vorbeam.S-a scurs(prin cadere) din cauza caldurii.Deci,nu mai necesita altceva? Auzeam ceva de silicagel.

Pai tocmai filtru are rolul silicagelului ,adica de a absorbi vaporii din instalatie,care pot ingheta exact in zona supapei vaporizatorului (valva de expansiune sau orifice tube depinde de modelul instalatiei) consecintele fiind uneori drastice.
Adriancar
Gold Member
 
Mesaje: 630
Membru din: 12 Sep 2007, 16:23

Re: Componenta agentilor din instalatiile de AC

Mesajde fordix » 15 Apr 2008, 16:20

Ok ,si daca la incarcarea cu refrigerant se face vidarea ,nu e ok? Nu se elimina astfel acei posibili vapori din instalatie Daca filtrul care este filreaza ,nu e suficient? Nu de alta dar nu as arunca banii daca nu e necesar,ca nu-i chiar ieftin un vaporizator.Scuze de atitea intrebari si mersi de raspunsuri.
EX-FORD Focus Magnum Grey,1.8 TDDI , 90 cai PURSÎNGE !
Car: FF 2 Ghia 2007,1.6 TDCI 109 CP,Moondust Silver
fordix
Member
 
Mesaje: 419
Membru din: 23 Mar 2007, 17:13
Localitate: Satu Mare
Maşina: FF 2 Ghia 2007,1.6 TDCI 109 CP,Moondust Silver
VIN: WF0WXXGCDW7T11694

Re: Componenta agentilor din instalatiile de AC

Mesajde Adriancar » 16 Apr 2008, 08:30

$1 scrie:$2k ,si daca la incarcarea cu refrigerant se face vidarea ,nu e ok? Nu se elimina astfel acei posibili vapori din instalatie Daca filtrul care este filreaza ,nu e suficient? Nu de alta dar nu as arunca banii daca nu e necesar,ca nu-i chiar ieftin un vaporizator.Scuze de atitea intrebari si mersi de raspunsuri.

Sunt doua tipuri de instalatii care echipeaza vehiculele.Unele cu acumulator si orifice tube si altele cu valva de expansiune si filtru.La cele echipate cu filtru acesta trebuie schimbat periodic si de fiecare data cand se intervine in instalatie pentru motivele expuse mai inainte.Vaporizatorul este altceva decat filtru (dryer).
Adriancar
Gold Member
 
Mesaje: 630
Membru din: 12 Sep 2007, 16:23


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login