Problema computer bord
Calculatorul de bord pt. motor Ford Sierra din 1990, are codul
8GAA
88GB-- 12A650--AA.
are probleme la pornire.
La pornire de pe loc cand dau cheia pe START el nu trimite impulsuri de comanda pentru deschiderea injectoarelor de benzina. Bateria e puternica si invarte repede motorul, da scanteie puternica pe fisa centrala de la bobina, dar degeaba daca nu intra strop de benzina prin injectoarele inchise.
La pornirea cu masina remorcata de alta masina, motorul porneste imediat in mai putin de 10 metri.
Foarte rar, la SERVICE AUTO, cu toate aparatele de masura si control legate pe masina s-a intamplat sa vad o prnire normala. Am vazut cum calculatorul trimite impulsurile catre injectoare si maina in 2 - 3 secunde a pornit.
Acesta stare de normalitate apare dupa foarte multe incercari de pornire. (daca rezista bateria).
Intrebare
La pornire de pe loc, primeste calculatorul de undeva de pe motor de la un senzor informatia ca nu are voie sa porneasca si atunci blocheaza comanda injectoarelor?
Nu cred sa fie defect calculatorul pt. ca am incercat pornirea si cu alte doua calculatoare identice cumparate de la Shrot
In Timisoara nimeni nu cunoaste care ar putea fi cauza iar la Casa Ford, nu au documentatie pt. masini mai vechi de 97.
Ma poate ajuta cineva?
Cu multumiri
Turcu
PS. Faptul ca la pornirea prin remorcare (altfel nu mai pot porni) motorul scoate mult fum, e un semn ca e o problema cu "avansul la aprindere", si aceasta problema e sesizata de calculatorul de bord care din acest motiv nu vrea sa dea comanda de deschidere a injectoarelor atunci cand incerc o pornire de pe loc "la cheie"? E adevarata aceasta informatie? Merita atentie?
8GAA
88GB-- 12A650--AA.
are probleme la pornire.
La pornire de pe loc cand dau cheia pe START el nu trimite impulsuri de comanda pentru deschiderea injectoarelor de benzina. Bateria e puternica si invarte repede motorul, da scanteie puternica pe fisa centrala de la bobina, dar degeaba daca nu intra strop de benzina prin injectoarele inchise.
La pornirea cu masina remorcata de alta masina, motorul porneste imediat in mai putin de 10 metri.
Foarte rar, la SERVICE AUTO, cu toate aparatele de masura si control legate pe masina s-a intamplat sa vad o prnire normala. Am vazut cum calculatorul trimite impulsurile catre injectoare si maina in 2 - 3 secunde a pornit.
Acesta stare de normalitate apare dupa foarte multe incercari de pornire. (daca rezista bateria).
Intrebare
La pornire de pe loc, primeste calculatorul de undeva de pe motor de la un senzor informatia ca nu are voie sa porneasca si atunci blocheaza comanda injectoarelor?
Nu cred sa fie defect calculatorul pt. ca am incercat pornirea si cu alte doua calculatoare identice cumparate de la Shrot
In Timisoara nimeni nu cunoaste care ar putea fi cauza iar la Casa Ford, nu au documentatie pt. masini mai vechi de 97.
Ma poate ajuta cineva?
Cu multumiri
Turcu
PS. Faptul ca la pornirea prin remorcare (altfel nu mai pot porni) motorul scoate mult fum, e un semn ca e o problema cu "avansul la aprindere", si aceasta problema e sesizata de calculatorul de bord care din acest motiv nu vrea sa dea comanda de deschidere a injectoarelor atunci cand incerc o pornire de pe loc "la cheie"? E adevarata aceasta informatie? Merita atentie?
Ultima oară modificat de turcuromulus pe 15 Iul 2006, 20:23, modificat 1 dată în total.
- turcuromulus
- Incepator
- Mesaje: 2
- Membru din: 14 Iul 2006, 23:58
- Localitate: Timisoara
- Maşina: Ford Sierra 2.0i 1990