Problema pe autostrada
si s-a curatat
cred ca turbina.Adica.Pe la km 52 am "calcat-o " pentru a vedea daca mai are vlaga si cit mai prinde .Am observat ca mai mult de 160 nu mai vroia cu acceleratia la podea si dupa aproximativ 1 km de mers si cind ma pregateam sa iau piciorul de pe aceleratie am observat o scadere brusca de viteza( asta a fost prima simtoma )dupa care un nor imens de fum negru si gri pe teava de evacuare care m-a facut sa trag imediat pe dreapta sa opresc motorul si sa ies din masina.Vorba vine sa opresc motorul fiindca eu am scos cheile din contact cu intentia sa deschid capota si sa dau cu stingatorul dar motorul functiona in continuare excesiv de turat si mult fum pe evacuare (atit de mult fum de au oprit si alte masini din trafic gata pregatiti sa-mi dea o mina de ajutor) dar cind am ridicat capota nu era nici un pic de fum sau foc si motorul functiona in continuare cu cheile scoase din contact.Ce am observat este ca portiunile acelea de furtune incretite de la interculer parca (au niste inele de fier pe ele ) se subsesera de tot.Dupa sa zic aproximativ un minut de functionare a motorului cu cheile scoase sa oprit si cei care au venit pe linga mine au zis ca este turbina.Am sunat la un mecanic din Calimanesti (multumesc lui florin21) care m-a pus sa verific uleiul .Joja nu mai atingea de ulei .A zis sa icerc sa-i dau o pornire scurta .A pornit destul de greu dar a pornit dar scotea mult fum pe evacuare.Concluzia mecanicului :turbina.Am sunat si la alt mecanic din Buc (multumesc VIPER) .Aceiasi concluzie .Am fost nevoit sa sun pentru o platforma si am dus-o cu Dacia Service pina in Militari (360 RON) la o ruda in curte.Acum caut variante de o turbina mai ieftina si daca se poate monta acea turbina acolo in curte sau neaparat la service.Daca ma puteti ajuta cu variante ascult cu placere.Multumesc mult.Fiesta 1,4 benzina 2006.
De bun simt toata lumea are nevoie.Putini il au si fiecare crede ca il are.
-

patuiag - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 453
- Membru din: 30 Dec 2006, 13:46
- Localitate: Rm Valcea
- Maşina: Focus Turnier,1,8 TDDI 90CP,Ghia.
- VIN: WFONXXGCDN2L14771
ce sa sting ca fumul iesea pe evacuare.Sper sa nu mi se mai intimple 

cind auzeam acel fluierat repet usor sesizabil.Acum vad insa diferenta .Cind calc pedala de acceleratie simnt ca are vina si nu mai are acel fluierat.Deci aveti grija cind intra turbina in functiune si auziti acel zgomot
.Sa nu patiti ce am patit eu.
.
)plus portbagajul ful de bagaje.Traseu :Rm Valcea-Pitesti-Cimpulung-Rucar-Moeciu de Jos-Bran-Rasnov-Brasov-Poiana Brasov-Predeal,si inapoi viteza maxima atinsa 120 pt scurt timp (
>>>

