Ce se intampla practic cand ajungem cu turatiile pe rosu ?
Respect pentru vitezomani
Astazi, dupa intalnirea cu fordistii constanteni, am luat-o la guana prin oras, >100
(promit sa nu se mai intample
) Na, acum imi permit, am tunarit-o cu sticker clubford, sper ca nu fac de ras gasca daca depasesc viteza legala 
Cu muzica ceva mai tare(era o piesa mai pe placu meu) plec de la semafor cu a-ntaia, cand, nu stiu unde ma gandeam ca am calcat-o si din greseala, vad acul la 6500 turatii pe rosu
A ajuns acolo, si a facut ca si cum i-as fi pus frana de motor, am inteles ca s-a oprit alimentarea cu benzina a motorului. Si uite asa mi-am adus aminte ca tre sa-i trag a doua, si i-am tras-o, si am continuat drumul fara incidente neprevazute.
Am inteles ca la itp sau rar, este un test in care masian este turata de 2-3 ori pe liber la turatii maxime, sa vada daca ii crapa motorul.. true ?
Intrebarea mea este, ce putea sa patimeasca saracuta masina si respectiv amaratul ala de motoras de 70 caluti cand a ajuns acul acolo ?
Cineva avizat, pasionat, in tema si priceput
... detaliat,
1. Care este actiunea pe care o intreprinde intreg angrenajul motorului si alte cele cand turatiile sunt foarte mari sau spre maxim, in cazul meu, fiesta benzinar 1.3 70hp
Daca doamne doamne ajuta, pardon fereste sa se mai intampla asa ceva..
2. Ce s-ar putea defecta la motor, care ar fi variantele, minime, medii maxime de stricaciuni in acest caz?
3. Ce alte componente alte masinii inafara de motor se mai pot defecta?


Astazi, dupa intalnirea cu fordistii constanteni, am luat-o la guana prin oras, >100



Cu muzica ceva mai tare(era o piesa mai pe placu meu) plec de la semafor cu a-ntaia, cand, nu stiu unde ma gandeam ca am calcat-o si din greseala, vad acul la 6500 turatii pe rosu

A ajuns acolo, si a facut ca si cum i-as fi pus frana de motor, am inteles ca s-a oprit alimentarea cu benzina a motorului. Si uite asa mi-am adus aminte ca tre sa-i trag a doua, si i-am tras-o, si am continuat drumul fara incidente neprevazute.
Am inteles ca la itp sau rar, este un test in care masian este turata de 2-3 ori pe liber la turatii maxime, sa vada daca ii crapa motorul.. true ?
Intrebarea mea este, ce putea sa patimeasca saracuta masina si respectiv amaratul ala de motoras de 70 caluti cand a ajuns acul acolo ?
Cineva avizat, pasionat, in tema si priceput

1. Care este actiunea pe care o intreprinde intreg angrenajul motorului si alte cele cand turatiile sunt foarte mari sau spre maxim, in cazul meu, fiesta benzinar 1.3 70hp
Daca doamne doamne ajuta, pardon fereste sa se mai intampla asa ceva..
2. Ce s-ar putea defecta la motor, care ar fi variantele, minime, medii maxime de stricaciuni in acest caz?
3. Ce alte componente alte masinii inafara de motor se mai pot defecta?

alinxcraciunescu@gmail.com
- xspeed
- Ford Freak
- Mesaje: 129
- Membru din: 09 Noi 2008, 22:10
- Localitate: CONSTANTA
- Maşina: Ford Fiesta 1.3 70cp
- VIN: WF0HXXGAJH5J07578