probleme cu turatia motorului
- nistor iulian
- Incepator
- Mesaje: 1
- Membru din: 23 Dec 2008, 17:16
- Maşina: ford escort ghia 1996 1800cmc 115 cp
- VIN: WFOAXXGCAATG45543
Moderator: Huffy
de nistor iulian » 04 Mai 2009, 20:50
de pcozma » 19 Mai 2009, 14:30
de sorin matei » 23 Mai 2009, 18:50
de gabrielu » 24 Iun 2009, 16:21
$1 scrie:$2m un ford escort 1,8 l 16v din 1996 si am o problema la care sper sa primesc macar un raspuns sau o sugestie ! de la o vreme motorul a inceput sa se tureze la schimbarea treptelor de viteza! ij momentul in care calc ambreiajul ptr a schimba viteza ,crescator sau descresca tor, motorul se tureaza pana aproape de 4000 d ture! am ajuns in situatia ca atunci cand opresc la semafor de exemplu masina sta p loc iar motorul baga de nebun la 3500 d ture!de curan a inceput sa nu mai stea nici la relanti !nu stiu ce sa ii fac, nu am nici un mecanic bun la care sa apelez! sper sa primesc macar un raspuns de la cineva care poate cunoaste despre ce este vorba si de aici sa am un punct de plecare! va multumesc anticipat!
de cristian2007 » 03 Iul 2009, 19:16
de teodoru » 05 Aug 2009, 17:50
de NORBERTYNO » 20 Noi 2009, 13:02
...niciodata nu mi-a facut asa
cand er motorul rece nu se tureaza singura dar dupa ceva timp de exemplu dak merg iar apoi o scot din viteza si o las pe liber se tureaza grav 4000-5000 ture si nu scade decat in momentul in care ma opresc dar si atunci foarte greu si nu la 800-900 turatii ci peste 1000...i-ati dat de cap careva?citisem pe un site ca acel IAC nu se poate curata pentru ca se strica ci trebuie schimbat obligat
...astept un raspun cu o rezolvare daca ati reusit ceva.merci si daca se poate o poza cu acel IAC si unde este pozitionat mai exact...se poate umbla la el pe deasupra motorului sau trebuie pe rampa?
de Poison » 24 Noi 2009, 09:50
de NORBERTYNO » 24 Noi 2009, 14:20
am curatat si senzorul de la clapeta de acceleratie si cel de TURATIE MANAGMENT MOTOR si IAC-UL,toate cu acelasi spray,le-am demontat si le-am curatat,le-am lasat sa se usuce bine apoi le-am montat la loc.Toate sunt sub galeria de admisie.Sa nu va speriati daca dupa ce le curatati pe toate si le montati la loc iar apoi porniti masina nu o sa porneasca din prima cheie,este normal pt ca toata mizeria se duce in jos pe galerie si lichidul dela spray la fel..deci incercati de mai multe ori si o sa porneasca,v-a scoate un fum si un miros pt ca se ard toate mizeriile dar isi va reveni...eu am tinut-o putin turata in 2.000 rpm si km in 3-4 min si-a revenit ...acum sta la relantiu si nu se mai tureaza de nebuna cand schimb vitezele sau cand sunt in mers si o las pe liber sa curga...incercati si voi ...daca nu merge atunci inseamna ca sunt 3 posibilitati:
de Poison » 27 Noi 2009, 08:58
de NORBERTYNO » 27 Noi 2009, 13:45
.bafta!
de marius09 » 30 Dec 2009, 16:55
de NORBERTYNO » 03 Ian 2010, 13:47
de Mezin Daniel » 03 Ian 2010, 14:23

de m_sorescu » 18 Ian 2010, 14:56
de m_sorescu » 18 Ian 2010, 15:05
de NORBERTYNO » 30 Ian 2010, 14:51
oricum incearca si vezi cum face dupa ce le cureti ...la clapeta de acceleratie oricum vei obesrva foarte multa mizerie,praf imbibat su vapori,etc lucru care nu permite inchiderea in totalitate a clapetei...bafta
de m_sorescu » 31 Ian 2010, 21:30
de legion » 01 Mar 2010, 12:48
de gogoasa3 » 03 Mar 2010, 15:02
de drcatalin70 » 03 Mar 2010, 20:41
de gogoasa3 » 03 Mar 2010, 23:14
de drcatalin70 » 04 Mar 2010, 11:22
de drcatalin70 » 04 Mar 2010, 11:35
de gogoasa3 » 04 Mar 2010, 19:45
de gogoasa3 » 04 Mar 2010, 20:21
de drcatalin70 » 04 Mar 2010, 20:24
de gogoasa3 » 04 Mar 2010, 20:27
de drcatalin70 » 04 Mar 2010, 20:35
de gogoasa3 » 04 Mar 2010, 20:42
Înapoi la Help/Troubleshooting
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori