Help/Troubleshooting

Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde b_adrian » 02 Oct 2015, 07:53

la masina din semnatura care ar fi cantitatea de ulei 2T recomandata?filtru de particule nu mai am
b_adrian
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 26 Mar 2013, 15:23
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford 1.6 TDCI 80Kw 109Cp
VIN: WF0WXXGCDW7D51367

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde Kidu » 02 Oct 2015, 08:50

S-a mai scris dar asa e cand ti-e lene sa citesti: 5 ml de ulei 2T la 1l de motorina, adica o proportie de 1:200.
Avatar utilizator
Kidu
Gold Member
 
Mesaje: 691
Membru din: 07 Ian 2007, 23:34
Localitate: Arad
Maşina: Duster 2, 1.5 dCi, 110 CP

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde b_adrian » 02 Oct 2015, 09:16

ok Kidu multumesc mult si ca norma ce imi recomanzi JASO FC sau FD?
b_adrian
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 26 Mar 2013, 15:23
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford 1.6 TDCI 80Kw 109Cp
VIN: WF0WXXGCDW7D51367

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde Kidu » 02 Oct 2015, 10:53

JASO FC ar trebui sa fie OK desi am mai auzit pareri care spuneau ca daca ai DPF ar trebui JASO FD.
Sfatul meu e sa nu te arunci la un ulei scump pentru ca oricum acelasi lucru il va face si nu are sens sa arzi banii de pomana.
Avatar utilizator
Kidu
Gold Member
 
Mesaje: 691
Membru din: 07 Ian 2007, 23:34
Localitate: Arad
Maşina: Duster 2, 1.5 dCi, 110 CP

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde b_adrian » 02 Oct 2015, 11:46

Dpf nu mai am, o sa incerc JASO FC , mersi mult inca o data
b_adrian
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 26 Mar 2013, 15:23
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford 1.6 TDCI 80Kw 109Cp
VIN: WF0WXXGCDW7D51367

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde Robert Chiru » 03 Oct 2015, 21:41

Studiu privind utilizarea uleiului 2T in common rail engine.

The results of the study support a view that the practice of dosing diesel with 2-stroke oil is surprisingly ineffective in terms of lubricity and cetane improvements. Engine performance, fuel consumption and emissions were also unchanged; however the use of 2-stroke oil in diesel is potentially harmful to modern diesel injection equipment. Trace amounts of zinc, an element which is found in most 2-stroke oils, are well known to cause injector nozzle fouling and the study measured high levels of injector fouling when the test engine was running on diesel dosed with 2-stroke oil. While the oil industry may not mind the additional revenue from the sale of 2-stroke oil with each tank of diesel, this study demonstrated that it is not in the best interest of the user to do so.


Studiul este aici si mi se pare destul de interesant: http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oi ... -study.php

Dupa citirea acestui studiu nu as baga ulei 2T in TDCI-ul meu.
Robert Chiru
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 23 Mai 2011, 14:36
Maşina: Ford Fiesta 1.4 TDCI 68CP, an 2005
VIN: WFOHXXGAJH5J05667

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde Kidu » 03 Oct 2015, 23:36

Hartia sau ma rog online-ul suporta orice. Daca nici nu ai incercat sa vezi cum e din experienta proprie de ce te-ai increde intr-unul care asa scrie la el pe blog?
Avatar utilizator
Kidu
Gold Member
 
Mesaje: 691
Membru din: 07 Ian 2007, 23:34
Localitate: Arad
Maşina: Duster 2, 1.5 dCi, 110 CP

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde Robert Chiru » 04 Oct 2015, 09:45

Salut,

Studiul de acolo a fost prezentat la conferinta internationala de anul acesta, luna martie in Africa de Sud. Studiul din punctul meu de vedere este bine documentat, adica as crede mai mult decat alte pareri. De obicei studiile facute la comanda unor companii te fac sa cumperi niste produse, acesta tocmai acest lucru evita. Acum fiecare e liber sa bage in rezervor ce doreste, dar e bine ca cei care inca nu au bagat ulei 2T sa stie si alte pareri.


Presented at the 11th International Tribology Conference

SAIT TRIBOLOGY 2015

10-12 March 2015, Pretoria, South Africa
Robert Chiru
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 23 Mai 2011, 14:36
Maşina: Ford Fiesta 1.4 TDCI 68CP, an 2005
VIN: WFOHXXGAJH5J05667

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde boppzoli » 04 Oct 2015, 17:14

Cine isi aminteste, in 2013 am incecat si eu printre multe altele si uleiul 2T, la care dupa 3-4 doze am renuntat, fiindca mi-a aparut un sunet in plus, un fel de tacanit ... Care a si disparut dupa un plin de motorina normala. De atunci n-am mai pus si nici nu mai pun nimic ... In afara de motorina normala si cateodata mai pun si de aia mai aditivata, mai scumpa. Momentan motorul are 290.200 km si e la mine masina de la 185.000 km ... Filtru de motorina nu folosesc antceva in afar de Delphi !

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde maraV » 22 Noi 2015, 18:37

Avem colegi cu motoare CR care au fugit peste 40000 de km folosind ulei 2t in motorina fara nici o problema(Ford,Volvo,Audi,etc).

Posibil ca la calitatea motorinei de afara nu are nici un efect benefic,dar sa nu uitam ca de acolo a pornit acest mixt in combustibil,si unii la testele periodice TUV din germania au scos rezultate de noxe incredibile dupa utilizarea uleiului 2t.

Pacat ca nu gasesc fisierele bosch facute pe pompe de injectie,ca sa vedeti ce distrugeri face motorina aditivata euro 5.
maraV
Member
 
Mesaje: 334
Membru din: 09 Noi 2009, 14:34
Maşina: ford mondeo ,2003,2.0tdci 115hp
VIN: wfowxxgbbw3k03203

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde comy74 » 08 Dec 2018, 23:26

Salut,
am achizitionat si eu de cateva luni un Mondeo MK4 1.6 TDCI, cel din semnatura si nu stiu daca ar fi bine sa folosesc ulei 2T in motorina?
La Mondeo Mk3 2.0 TDCI folosesc de 4,5 ani ulei 2T de la Liqui Moly (5ml/1litru) si motorul functioneaza fara probleme.
Mondeo MK4 09.04.2013 1.6 TDCI 115CP - WF0EXXGBBEDM09833
Mondeo MK3 05.12.2005 2.0 TDCI 115CP - WF04XXGBB45D00532
M̶o̶n̶d̶e̶o̶ ̶M̶K̶1̶ ̶1̶2̶.̶0̶7̶.̶1̶9̶9̶4̶ ̶1̶.̶6̶ ̶Z̶e̶t̶e̶c̶-̶E̶ ̶9̶0̶C̶P̶ ̶-̶ ̶W̶F̶0̶F̶X̶X̶G̶B̶B̶F̶R̶M̶3̶6̶6̶2̶5̶
Focus MK1 10.05.1999 1.8 Zetec-E 115CP - WF0NXXGCDNXL35786
Avatar utilizator
comy74
Member
 
Mesaje: 362
Membru din: 16 Oct 2006, 00:07
Localitate: Ticleni, Gorj
Maşina: Mondeo MK4 Titanium 1.6 TDCI 115CP
VIN: WF0EXXGBBEDM09833

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde Le9 » 04 Iun 2020, 10:37

Nici eu nu am rezistat si am comandat ulei 2T Wolf Synthetic (1l - 32 de lei) (am inteles ca ar fi destul de ok). Ultimele 4 plinuri au fost doar cu motorina premium de la Petrom si din cate am citit pe aici nu e chiar cel mai ok "tratament".. Tot cu Petrom raman, dar voi baga de acum doar standard.
Cei cu 1.6TDCI (a mea e de 90 de cai fara dpf), ce cantitate de ulei bagati la x litri de motorina? Acum aproximez ca am in jur de 20 de litri de motorina in rezervor... o sa fac mai multe teste before&after, am 3 aplicatii pe telefon de masurat db (voi masura in interior si deasupra motorului la prima pornire).
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=125658 - Ford Focus 2005 MK2 1.6TDCI Moondust Silver cu mici imbunatatiri
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=127344 - Ford Kuga 2018 MK2.5 1.5 EcoBoost Ruby Red ST-Line

Renault Megane IV Estate 1.5dCi 110 EDC6 Noir Etoile
Avatar utilizator
Le9
Ford Freak
 
Mesaje: 175
Membru din: 25 Mai 2019, 13:57
Maşina: Ford Focus MK2 1.6TDCi, 90cp, 2005, Moondust Silver --- Ford Kuga MK2 1.5 Ecoboost, 150cp, Ruby Red

Re: Motorina + ulei 2T = viata mai lunga ?

Mesajde boppzoli » 05 Iun 2020, 11:19

Nu folositi ulei 2T la motoarele noi mai ales tip CommonRail!!!

http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-in-diesel-technical-study.php

Eu am INCETAT sa pun dupa 2-3 incercari fiindca motorul a devenit mai zgomotos ... si e doar Euro3, dar CommonRail ... Daca ai DPF atunci e clar ca NU FACI BINE cu uleiul 2T.
Puneti motorina buna si gata ... ;)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Anterior

Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login