Help/Troubleshooting

din categoria 'toate mi se intampla numai mie'

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

din categoria 'toate mi se intampla numai mie'

Mesajde GeorgeFord » 17 Dec 2006, 16:02

Salut,
Masina mea sta si va mai sta in parcare pana dupa 6.01.2007.
Am zis sa mai pornesc clima din cand in cand, dupa cum recomanda producatorul-minim 30 min pe luna. Ultima data am pornit-o acum 5 zile, marti, 10 min. Azi am vrut sa incercat sa pornesc motorul, nu am reusit. Cand rasucesc cheia in contact, se aude un tacanit dar motorul nu porneste. O fi bateria descarcata? Masina e noua, nu are nici 6 luni, din 23 sept a fost accidentata si a stat in service pana pe 8 noiembrie. Pana acum am mai 'miscat-o numai la revizia facuta tot in noiembrie, am mai pornit-o de cateva ori in parcare.
Becurile se aprind, clima merge ( e manuala).
Am telefonat la ford suport sa cer un sfat. Mi s-a raspuns ca vor veni sa-mi dea curent, daca problema e de la baterie- platesc interventia, daca e de la motor- o duc la service si nu ma costa nimic. Bateria nu are si ea garantie?
Am renuntat pe moment sa-i mai chem, sa pun putin bateria pe redresor?
La vechea masina stiam toate problemele, la cea noua ma uit ca la alfabetul chinez.
Cer si eu un sfat inainte de a demonta bateria, multumesc.

p.s. Daca nu gresesc, asa facea si dupa ce a fost tamponata, nu pornea motorul si parca se auzea acelasi zgomot. Nu sunt sigur de zgomot, atunci eram foarte nervos.
Ford Fiesta 2006 Comfort, Duratec, 1,25 l, 16V, 75CP
"Bulbucata"
Avatar utilizator
GeorgeFord
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 18 Iul 2006, 14:59
Localitate: Bucuresti,Dr.Taberei
Maşina: Fiesta 2006, 1.25 l, 16v Duratec, 75CP, tonic blue, Comfort

Re: din categoria 'toate mi se intampla numai mie'

Mesajde titocus » 17 Dec 2006, 16:26

Incarca-ti bateria sau pune alta baterie si vezi ce face. Gasesti tu un prieten care sa aiba o baterie de amperaj asemanator.
Eu am impresia ca e de la baterie, desi duce cateva becuri nu are nici o sansa sa duca electromotorul.
Mondeo 3 TDDi, Aquamarine Frost Pearl M/S
Focus 1 1.6 16V, Pacific Green
Mondeo 4 EcoBoost
Focus 3 TDCi
*Ce fac pe acest forum este in totalitate benevol, fara vreun beneficiu.*
Avatar utilizator
titocus
1nsane Member
 
Mesaje: 13333
Membru din: 12 Iun 2006, 15:46
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Mondeo 3 TDDi, Focus 1.6 16V, Mondeo 4 EcoBoost, Focus 3 TDCi

titocus, multumesc

Mesajde GeorgeFord » 17 Dec 2006, 18:08

Am fost din nou in parcare, claxonul abea se auzea, pozitiile-slabe, etc; concluzia: bateria descarcata. Oare la fiestele noi se dau baterii de 43Ah/390 A? sau mi-a fost cumva inlocuita in service? Nu ma mai mir acum de nimic. O sa-l sun maine pe dealer sa-l intreb de capacitatea bateriei unei fieste. Am pus-o la incarcat, daca ampermetrul de pe redresor e bun, ia la inceput cam 5 A.
Ford Fiesta 2006 Comfort, Duratec, 1,25 l, 16V, 75CP
"Bulbucata"
Avatar utilizator
GeorgeFord
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 18 Iul 2006, 14:59
Localitate: Bucuresti,Dr.Taberei
Maşina: Fiesta 2006, 1.25 l, 16v Duratec, 75CP, tonic blue, Comfort

Mesajde mihai2k1 » 17 Dec 2006, 19:29

Ma duc special pana jos la masina sa ma uit la bateria mea. Am Fiesta adusa d-afara. Avea bateria descarcata la dealer (de la o gramada de porniri), insa acolo i-am dat curent si pe distanta Hunedoara - Bucuresti si-a revenit. De atunci nu mi-a mai facut probleme.
ex-Ford Fiesta 1.4 2003
Ford Mondeo break 2.0 TDCI 2003
Hyundai i20 Active 2016
Just me.
mihai2k1
Gold Member
 
Mesaje: 791
Membru din: 04 Iun 2006, 12:32
Localitate: Otopeni

Mesajde mihai2k1 » 17 Dec 2006, 19:39

Am fost. Am baterie Motorcraft 12V 43Ah 390A.
ex-Ford Fiesta 1.4 2003
Ford Mondeo break 2.0 TDCI 2003
Hyundai i20 Active 2016
Just me.
mihai2k1
Gold Member
 
Mesaje: 791
Membru din: 04 Iun 2006, 12:32
Localitate: Otopeni

tot de baterie

Mesajde bud » 18 Dec 2006, 00:07

Aceeasi problema o aveam si eu. a fost o perioada in care n-am mai folosit masina, ci doar pe cea de serviciu. Am dat curent, am pornit-o si am facut 2-3 ture in cartier sa se incarce putin.
Iti recomand sa o pornesti 5-10 minute (daca nu ai cum sa o si misti putin) macar o data la 2-3 zile, altfel problema o sa persiste. Bateria se descarca oricum stand, chiar daca e noua, pe masina ai conectati in permanenta cativa consumatori (adevarat, cam mici).
2001 Focus Tournier 1.8 Tddi
Avatar utilizator
bud
Ford Freak
 
Mesaje: 166
Membru din: 24 Aug 2005, 22:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2001 Focus Tournier 1.8 Tddi

Mesajde Blade » 18 Dec 2006, 00:18

da, sigur e bateria. eu am patit la fel fix la dealer, cand sa-mi ridic maisna noua :D

ma pofteste domnu in masina, imi da cheia foarte frumos, dar cand sa ii dau contact, caraia si nu facea nimic.
so facut individu vrde albastru si o adus repede un redresor si m-a invitat la o cafea 20 de minute pana isi revine bateria :D

cica a stat vreo 3 saptamani in bucuresti in frig, dupaia inca 2 zile in cluj in firg, si daca nu circuli cu ea, orice baterie moare. recomand ce au zis si baietii, 5-10 minute pe zi sa-i dai drumu sa-si mai revina. mai ales ca vine frigul si aia oboseste tare acumulatorii
I have a shotgun, a shovel and a big garden.
Driving a Ford Focus III Sport, 2012, 1.6 Ecoboost 150cp, Frozen White
Avatar utilizator
Blade
Member
 
Mesaje: 285
Membru din: 29 Sep 2006, 12:01
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: Ford Focus 3, 2012, 1.6 Ecoboost 150cp

Mesajde GeorgeFord » 18 Dec 2006, 07:24

Azi de dimineata, dupa 13 h de cand sta pe redresor, a scazut curentul de incarcare la 1A. O mai las pana dupa pranz, in total 22 h.
Sunt dezamagit de baterie, la fosta mea masina aveam baterie romaneasca, nu se descarca asa usor. Pe cea actuala scrie totusi Ford, ma asteptam sa fie mai de soi.
Ford Fiesta 2006 Comfort, Duratec, 1,25 l, 16V, 75CP
"Bulbucata"
Avatar utilizator
GeorgeFord
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 18 Iul 2006, 14:59
Localitate: Bucuresti,Dr.Taberei
Maşina: Fiesta 2006, 1.25 l, 16v Duratec, 75CP, tonic blue, Comfort

Mesajde GeorgeFord » 18 Dec 2006, 18:16

dupa 21 h de incarcare la redresor a pornit imediat.
Bateria era de vina.
Ford Fiesta 2006 Comfort, Duratec, 1,25 l, 16V, 75CP
"Bulbucata"
Avatar utilizator
GeorgeFord
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 18 Iul 2006, 14:59
Localitate: Bucuresti,Dr.Taberei
Maşina: Fiesta 2006, 1.25 l, 16v Duratec, 75CP, tonic blue, Comfort

Mesajde Smiley » 18 Dec 2006, 22:38

George, citisem pe undeva(dar nu mai stiu pe unde, poate chiar prin manual) ca la pornire se consuma curent care se incarca la loc dupa ~9 km de mers. asa ca pornirile repetate au ajutat la descarcarea bateriei.
Focus C-Max Ghia 2.0 TDCI
Imagine
Smiley
 
Mesaje: 5457
Membru din: 04 Mar 2005, 21:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde verga_Cip » 19 Dec 2006, 08:14

Eu stiu ca bateria de la masina e in garantie 6 luni. Asa era la Solenza. Acum la ford ma astept la cel putin 6 luni, daca nu 1 an. Insa, daca dintr-un anumit motiv ramai fara curent in baterie, nu sunt ei de vina, decat daca exista vreo defectiune la sistemul electrica care fura curentul bateriei, defectiune imputabila service-ului.
Acum, avand in vedere ca masina e ca noua, si daca ar sta 1 saptamana nepornita, tot ar trebui sa porneasca!
Deci, ceva nu e chiar in regula!


Acum.....sa nu razi.... ai alarma??? Eu am lasat Solenza, cand o aveam, cam 3 zile... cu alarma pusa. Cand am coborat sa ma duc s-o spal... clank si atat! Motua est. Am deschis masina din cheie. Nu avea curent nici pentru centralizata. Alarma consuma putintel de curent, ca sa stea in "priza".

Bafta
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde danysg74 » 19 Dec 2006, 08:36

Totusi, nu e normal ca o alarma, in faza de stand by, sa poata consuma bateria in 3 zile...
GeorgeFord: da-le cu bateria in cap. Iar daca a fost lovita masina, si problema a aparut dupa acest eveniment, atunci... nu cred in coincidente. Poate din lovitura a fost un cablu fortat.. si face contact cu masa. Poate sa faca un contact nu foarte bun, si atunci curentul scurs nu este destul de mare sa arda sigurantele, dar suficient cat sa consume bateria. Ar trebui sa faci o verificare temeinica. Cu testerul si cu rabdarea verifici curentul pe fiecare circuit. Si apoi te duci la ei sa il repare.
Personal am incredere cu "limita" in service-uri.
Kuga 2.0TDCI 163CP
Avatar utilizator
danysg74
Gold Member
 
Mesaje: 809
Membru din: 28 Mar 2006, 18:21
Localitate: Braila
Maşina: Ford Focus 2003 1,8TDCI 100CP

Mesajde alecsutzu » 19 Dec 2006, 10:51

Sau poate ai alta baterie in loc.....
Nu e mare lucru sa`ti fi pus o alta baterie la acel service....ai acte pe baterie sau ceva sa o verifici???
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde Mihai L » 19 Dec 2006, 11:14

De unde acte pe baterie la masina noua??? :icon_eek:
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde alecsutzu » 19 Dec 2006, 11:22

Eu stiu?? Am intrebat! Ma gandeam ca poate o fi avand. Habar nu am! :)
Dar vezi...in cazuri din astea iti doresti sa`ti fi dat....ca tot ce e posibil sa fie alta baterie. Ca totusi....sa se descarce asa rapid....
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde kobe » 19 Dec 2006, 11:45

eu nu stiu cum e cu masinile astea noi dar normal ar fi ca prin acte sa fie trecute seriile cauciucurilor, a bateriei etc. cum si la asigurarea CASCO se cam trec in polita. Ca sa nu mai spun ca nu cred ca in manualul de intretinere scrie ca masina trebuie pornita zilnic si sa faci n KM cu ea sa se incarce bateria.
Ce mai tura vura, masina e in garantie automat e si bateria in garantie asa ca nu trebuie sa-ti bati capu aiurea o duci la service si sa rezolve problema ca nu e corect ca la 3 zile sa pui redresorul pe baterie. Daca nu-ti rezolva problema cei de la service sa sti ca exista OPC daca cumva ai luat masina pe persoana fizica.
Parerea mea
Toyota Avensis Classic 1.8 VVT-I
Avatar utilizator
kobe
Member
 
Mesaje: 430
Membru din: 18 Feb 2006, 14:19
Localitate: calarasi
Maşina: Toyota Avensis Classic 1.8 VVT-I, 2009

Mesajde alecsutzu » 19 Dec 2006, 11:48

Si daca`i luata pe firma cei de la OPC nu pot fi sesizati? Nu cred ca are legatura.
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde kobe » 19 Dec 2006, 11:58

Ba are ca daca e pe firma ii dai in judecata si atunci OPC-ul nu se baga
Eu am avut o problema cu o imprimanta si m-am dus la OPC si cand le-am aratat factura si au vazut ca e pe firma s-au dat la o parte si mi-au zis sa-i dau in judecata. Acum eu nu am de unde sa stiu ca nu au facut bascalie de mine, dar totusi nu cred.
Toyota Avensis Classic 1.8 VVT-I
Avatar utilizator
kobe
Member
 
Mesaje: 430
Membru din: 18 Feb 2006, 14:19
Localitate: calarasi
Maşina: Toyota Avensis Classic 1.8 VVT-I, 2009

Mesajde alecsutzu » 19 Dec 2006, 12:01

Hmm....interesant....dar daca stai bine si te gandesti cam asa e si logic.
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde kobe » 19 Dec 2006, 12:06

Asa cum?
Toyota Avensis Classic 1.8 VVT-I
Avatar utilizator
kobe
Member
 
Mesaje: 430
Membru din: 18 Feb 2006, 14:19
Localitate: calarasi
Maşina: Toyota Avensis Classic 1.8 VVT-I, 2009

Mesajde alecsutzu » 19 Dec 2006, 12:09

Firma are statut juridic! Pot sa`si faca dreptate singuri. Eu amarat de cetatean....nu....tre sa fie o organizatie care sa ma ajute.... NU? Asa ar fi logic.! :)
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde kobe » 19 Dec 2006, 12:14

Asa mi-au spus si mie astia la OPC si e normal sa fie asa.
Toyota Avensis Classic 1.8 VVT-I
Avatar utilizator
kobe
Member
 
Mesaje: 430
Membru din: 18 Feb 2006, 14:19
Localitate: calarasi
Maşina: Toyota Avensis Classic 1.8 VVT-I, 2009

Mesajde GeorgeFord » 19 Dec 2006, 15:27

Salut,
Hai sa va spun ce am mai aflat azi, incerc sa raspund si la unele intrebari pe care vi le-ati pus in legatura cu ce am scris eu:
1.Bateria are un numar stantat pe ea, nu imi dau seama ce semificatie are, o sa-l pun pe forum, poate cineva din voi reuseste sa-i afle semnificatia.
2.Bateria am pus-o din nou pe masina aseara (dupa incarcare), a pornit motorul 'la sfert', azi pe la pranz am pornit-o din nou, la fel.
3. O sa incerc sa ma uit mai des pe la masina (nu uitati, eu nu circul cu ea, inca) sa urmaresc daca se descarca, am un voltmetru digital, poate observ ceva.
4. Sincer sa fiu, de cand am luat masina mi-a trecut prin cap sa notez seria de la baterie, anvelope, la tot ce poate fi schimbat in service si poate fi identificat in vreun fel, am fost cam indolent, nu am facut-o, am zis ca e un inceput de paranoia. Cred ca e bine sa le avem notate undeva si cand mergem la service (ca in cazul meu- fara programare, fortat de imprejurari, accidentat, noapte, ploaie, etc,....) sa le atragem atentia celor de acolo sa le noteze si ei. In felul asta probabil renunta daca au ganduri necurate.
5. Pot incerca totusi de curiozitate, sa aflu semnificatia numarului stantat pe baterie si poate aflu anul fabricatiei, daca e mai veche, e posibil sa fie schimbata.
6. Cred ca nu are rost sa reclam la service, n-am dovada, n-o voi face.
Ford Fiesta 2006 Comfort, Duratec, 1,25 l, 16V, 75CP
"Bulbucata"
Avatar utilizator
GeorgeFord
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 18 Iul 2006, 14:59
Localitate: Bucuresti,Dr.Taberei
Maşina: Fiesta 2006, 1.25 l, 16v Duratec, 75CP, tonic blue, Comfort

Mesajde Radulescu Dragos » 27 Mar 2007, 09:39

Dragii mei
Exista 2 posibilitati ori a fost schimbata bateria cat a fost in service cu alta mai veche ori cat a folosit clima a tinut pornit si motorul imediat ce a oprit clima a oprit si motorul, dupa cum am citit are motor pe benzina deci nu ia amperaj mare la pornire. Ca sa nu mai vb ca masinile noi orcum au baterii mai bune decat ce se poate cumpara ulterior din comert Posibil sa fi avut si alarma pe masina si sa fi urlat destul de mult in intervalul asta de timp sau radio deschis si sonorul dat la minim.
Oricum daca pe redresor arata ca ia 5 amperi e descarcata de tot de obicei pe redresoarele bune arata cand e descarcata aprox 3 A probabil difera modelul constructiv al redresorului(adica incarca cumva fortat).
Radulescu Dragos
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 20 Mar 2007, 10:26
Localitate: Ploiesti

Mesajde GeorgeFord » 27 Mar 2007, 13:28

Salut,
cred ca a fost inlocuita, noroc ca de atunci pana azi nu a mai facut figuri.
Ford Fiesta 2006 Comfort, Duratec, 1,25 l, 16V, 75CP
"Bulbucata"
Avatar utilizator
GeorgeFord
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 18 Iul 2006, 14:59
Localitate: Bucuresti,Dr.Taberei
Maşina: Fiesta 2006, 1.25 l, 16v Duratec, 75CP, tonic blue, Comfort

Mesajde vctoras » 30 Mar 2007, 10:12

$1 scrie:$2alut,
Hai sa va spun ce am mai aflat azi, incerc sa raspund si la unele intrebari pe care vi le-ati pus in legatura cu ce am scris eu:
1.Bateria are un numar stantat pe ea, nu imi dau seama ce semificatie are, o sa-l pun pe forum, poate cineva din voi reuseste sa-i afle semnificatia.
2.Bateria am pus-o din nou pe masina aseara (dupa incarcare), a pornit motorul 'la sfert', azi pe la pranz am pornit-o din nou, la fel.
3. O sa incerc sa ma uit mai des pe la masina (nu uitati, eu nu circul cu ea, inca) sa urmaresc daca se descarca, am un voltmetru digital, poate observ ceva.
4. Sincer sa fiu, de cand am luat masina mi-a trecut prin cap sa notez seria de la baterie, anvelope, la tot ce poate fi schimbat in service si poate fi identificat in vreun fel, am fost cam indolent, nu am facut-o, am zis ca e un inceput de paranoia. Cred ca e bine sa le avem notate undeva si cand mergem la service (ca in cazul meu- fara programare, fortat de imprejurari, accidentat, noapte, ploaie, etc,....) sa le atragem atentia celor de acolo sa le noteze si ei. In felul asta probabil renunta daca au ganduri necurate.
5. Pot incerca totusi de curiozitate, sa aflu semnificatia numarului stantat pe baterie si poate aflu anul fabricatiei, daca e mai veche, e posibil sa fie schimbata.
6. Cred ca nu are rost sa reclam la service, n-am dovada, n-o voi face.

Numarul stantat ,in general,indica saptamana fabricatiei si anul
Ford Focus 1.8TDDI 90Cp,2000
vctoras
Gold Member
 
Mesaje: 537
Membru din: 02 Iun 2006, 12:54
Localitate: Motru
VIN: WF0NXXGCDNYL74053

Mesajde valifocus » 16 Apr 2007, 12:23

Salut!
Putin off-topic daca nu se supara GeorgeFord; am si eu o poveste si am zis sa nu deschid un topic:
Mi s-a intamplat de cateva ori sa mi se opreasca masina in trafic; am crezut ca din cauza mea ca am scapat ambreiajul!?
Intr-o dimineata, dupa un serviciu epuizant de 24 de ore ma urc in masina sa vin acasa, bag cheia in contact si ... nimic: nici un bec aprins in bord, nici un zgomot, liniste deplina!
Am rugat doi colegi sa ma impinga, porneste dupa un metru, merge struna; pe drum spre casa mi se mai opreste de vreo 4-5 ori (in 7 km). Va dati seama pana am ajuns acasa eram odihnit gata, nu imi mai ardea de nici un somn.
Am facut rost de numarul unui electrician il sun, ma duc peste el rugaminti sa nu ma amane, cupleaza individul laptopul cauta acolo juma' de ora sa gaseasca tipul meu de motor, verifica acolo, toate bune, erori zero!!!
Mai masoara el acolo inca vreo juma' de ora ca sa isi dea seama intr-un sfarsit ca o borna de la baterie era slaba de o scoteai cu mana; de la vibratiile motorului contactul fiind imperfect taia curentul si imi murea mie masina cand imi era lumea mai draga.
Dupa vreo doua zile de gandit mi-am adus aminte si de unde era slaba: de la un imbecil care a umblat la baterie cand am facut ITP-ul la masina cu cateva luni in urma.
FOCUS hatch 1.6 16v dec. 2000, zetec-s, motor tip FYDA
Avatar utilizator
valifocus
Ford Freak
 
Mesaje: 224
Membru din: 22 Mar 2007, 12:27
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 1.6 100CP


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login