filtru epurare / pierderi ulei
Salutare,
Am o problema la fordul meu, ford focus 2 din 2005, 1.6 TDCI 90 cai (am 143.000 km).
Am vazut la un moment dat ca am ulei pe scut, anu trecut, am zis ca e normal ca mai curge el pe la ceva garnituri, dar dupa 15.000 km cand am facut din nou schimbul de ulei deja s-a pierdut din el de la maxim la minim (pe tija). mecanicul a verificat problema si a zis ca trebuie schimbat filtrul de epurare ca e imbacsit de ulei (e sub capacul CUIBUTOR, ceva de genu, si vine doar impreuna cu aceasta) si ca acesta imi baga ulei pe turbina, si tre sa il schimb.
inainte sa cumpar piesa, cei de la magazin m-au trimis la serviceul lor sa imi spuna exact ce piesa sa cumpar pt a scapa de pierderea uleiului si au zis ca e fisurata teava care intra in intercooler si din cauza aia imi curge ulei...teava aia e fisurata jos, dar eu am vazut ulei pe toata teava, incepand de sus (se poate ca daca e fisurata jos sa imi arunce ulei si in sus, poate de la viteza se prelinge si in sus
? (aici am gasit o poza de pe forum si am markat teava problema cu rosu http://www.screencast.com/users/danyb/f ... 5681d65079)
care e treaba cu epuratoru in toata povestea? a mai patit cineva chestia asta? exista riscu ca daca ala are probleme ca e imbacsit cu ulei sa imi strice turboul? ar trebui sa schimb/sudez doar teava respectiva si am scapat de probleme?
mersi
Am o problema la fordul meu, ford focus 2 din 2005, 1.6 TDCI 90 cai (am 143.000 km).
Am vazut la un moment dat ca am ulei pe scut, anu trecut, am zis ca e normal ca mai curge el pe la ceva garnituri, dar dupa 15.000 km cand am facut din nou schimbul de ulei deja s-a pierdut din el de la maxim la minim (pe tija). mecanicul a verificat problema si a zis ca trebuie schimbat filtrul de epurare ca e imbacsit de ulei (e sub capacul CUIBUTOR, ceva de genu, si vine doar impreuna cu aceasta) si ca acesta imi baga ulei pe turbina, si tre sa il schimb.
inainte sa cumpar piesa, cei de la magazin m-au trimis la serviceul lor sa imi spuna exact ce piesa sa cumpar pt a scapa de pierderea uleiului si au zis ca e fisurata teava care intra in intercooler si din cauza aia imi curge ulei...teava aia e fisurata jos, dar eu am vazut ulei pe toata teava, incepand de sus (se poate ca daca e fisurata jos sa imi arunce ulei si in sus, poate de la viteza se prelinge si in sus

care e treaba cu epuratoru in toata povestea? a mai patit cineva chestia asta? exista riscu ca daca ala are probleme ca e imbacsit cu ulei sa imi strice turboul? ar trebui sa schimb/sudez doar teava respectiva si am scapat de probleme?
mersi
- danyelb
- Incepator
- Mesaje: 14
- Membru din: 14 Mai 2009, 17:11
- Maşina: ford focus 1.6 tdci 90hp 2005
- VIN: 12345678901111111