Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

2(doua) probleme enervante

16 Mai 2007, 15:50

daca franez la peste 100km/h am o usoara vibratie in volan iar cand masina este aproape sa se opreasca simt ca parca nu tine bine frana...franeaza cumva in pauze asa

16 Mai 2007, 15:59

ABS- ul ......cat de brusca e franarea ?

16 Mai 2007, 18:34

$1 scrie:$2BS- ul ......cat de brusca e franarea ?


la o forta de apasare constanta (normala) face asa...nici nu intra absu

chestia asta cu franarea o simt si la viteze mai mici....in oras...60-70

16 Mai 2007, 18:53

Si eu am simtit aceeasi chestie dar m-am gandit ca este de la pneuri. La mine problema a aparut dupa ce am facut presiunea la Sama. Inainte aveam o presiune de 2.5 iar in carte zicea ca trebuie sa am 2.3 asa ca am scazut presiunea in roti la 2.3. Dupa aceea a aparut problema cu trepidatia, la mine se intampla insa numai pe autostrada cand franez usor de la 130 la 100. Cu prima ocazie o sa bag din nou 2,5 in penuri sa vad daca dispare trepidatia :wink:

16 Mai 2007, 19:45

De obicei trepidatia la franare e de la discurile de frana...

16 Mai 2007, 20:21

ne putem da cu parerea, dar am observat din semnatura ca masina e din 2007, deci e-n garantie si oricum nu poti umbla la ea.....fuga la service ! mai ales ca ai senzatia ca NU TINE FRANA....

17 Mai 2007, 00:45

Discuri strambe.

17 Mai 2007, 08:05

joc al ghidajelor de la etrier, etriere

17 Mai 2007, 09:13

$1 scrie:$2oc al ghidajelor de la etrier


Mai degraba blocate. si da vibratia poate veni si de la discuri.

17 Mai 2007, 09:19

da...cred ca fac o programare in service mai bine...totusi la nici 8000 de km....discuri strambe...

17 Mai 2007, 09:51

din n piese fabricate exista si unele mai putin reusite , insa acelea nu ar trebui sa ajunga sa fie montate pe masina

17 Mai 2007, 10:11

Eu am auzit zvonuri de tipul urmator:

- Audi aplica mai putine tratamente la caroseriile pentru masinile care ajung pe anumite piete (inclusiv Europa de Est) - de la un cunoscut care a plecat in Germania si lucreaza la o fabrica Audi

- Renault are o fabrica in Turcia. Cineva care a lucrat acolo spunea intr-o emisiune la televizor ca pinioanele de cutii de viteze pentru Megane care nu se incadreza in tolerantele pentru Megane se trimit in Romania si se monteaza pe Logan, unde se accepta tolerante mai largi

- La Peugeot, dupa fabricatie, masina este supusa unor teste de calitate. Cele care obtin un punctaj mai slab sunt rezervate pentru anumite piete (inclusiv Europa de Est)

Am verificat pe site-ul Ford UK si Germania si preturile la un Fiesta Ghia sunt mult mai mari decat cele din Romania (cu cateva mii de euro) si ma intreb in continuare de ce isi permit sa le vanda asa ieftin in Romania.

Aici ar mai fi insa o observatie: mi se pare ca un Ghia UK are anumite dotari standard (ex. instalatie audio, ESP) care in Romania sunt doar optionale, chiar si la Ghia.

17 Mai 2007, 12:10

Din pacate asa este, pentru est masinile sunt mai proaste la capitolul calitate ( am auzit asata din gura unui dealer ).

In vest nu ai voie sa comercializezi masini fara ABS, airbaguri etc. la noi nu si drept urmare se vand masini la pretul de numai xy euro iar dotari si calitate ....ioc . 8)

Daca o sa am bani :roll: de masina noua m-as duce afara s-o cumpar. :D

17 Mai 2007, 12:45

$1 scrie:$2e obicei trepidatia la franare e de la discurile de frana...


o remarca corecta!
si la mine face treaba asta la viteza mare cand doresc sa incetinesc !
am intrebat un mecanic si mi-a spus pe cat posibil cand franez in stilul asta si dupa aia imediat iei o balta este posibil sa se decaleasca discul se poate ovaliza si de acolo trepidatiile astea sau si de la uzura neuniforma a placutelor pe disc

17 Mai 2007, 12:45

$1 scrie:$2e obicei trepidatia la franare e de la discurile de frana...


o remarca corecta!
si la mine face treaba asta la viteza mare cand doresc sa incetinesc !
am intrebat un mecanic si mi-a spus pe cat posibil cand franez in stilul asta si dupa aia imediat iei o balta este posibil sa se decaleasca discul se poate ovaliza si de acolo trepidatiile astea sau si de la uzura neuniforma a placutelor pe disc

08 Iun 2007, 13:59

s-a rezolvat....aveam o janta stramba pe dreapta spate

incredibil ce efecte poate avea...era destul de putin lovita...
Răspunde