alimentare necorespunzatoare
buna ziua , am si eu o mica poveste fara sfarsit pana in momentul de fata...
la inceputul luni cand a fost o perioada cu temperaturi extreme pe litoral ( -20 grade ) se formase niste dopuri de gheata pe instalatia masini si nu mai pornea dupa cateva ore bune de chinuiala am pornito dar ceva sa intamplat si scotea mult fum negru si in sarcina se auze un zgomot metalic urmat de aprindearea martorului in bord ( arculetul acela galben ) am duso la un service si mia spus ca de vina ar fi injectoarele , leam dat jos si am plecat la reprezentant ford Constanta . Constatarea 2 injectoare bulite unu dand mai multa motorina si celalalt fluxu de spalare si incalzire nu corespunde presiuni , reparatie 30 mil cu manopera cu tot
intre timp am gasit un service care se ocupa cu sisteme DelPhi ( Kraft Motor's ) si am incercat si la ei dar mi-au spus sa vin cu masina zis si facut dar mai intai mam intors la reprezentanta sa ma cert cu ei ca mi-au dat injectoarele fara saibe de etansare invocand faptul ca daca sa umblat la injector ele se schimba asa ca iam cerut sa imi dea altele noi contra cost si mia spus ca vin doar cu injector
, deci na avut incotro mi le-a dat pe cele vechi am pus injectoarele pe masina si am plecat la Kraft . Cei de acolo au gasit 4 injectoare defecte
si mi-au spus ca nu se apuca de reparat decat daca da pompa de inalta jos sa vada starea ei
. OK au dat pompa jos si au gasit un rulment la pompa spart la inlocuit (300 ron + 400 ron datu pompei jos ) presiunea pompei a spus ca este ok a urmat repararea injectoarelor ( 4 x 450ron ) un filtru de motorina Delphi curatatul rezervorului ( multa mizerie si mult mal si ceva pilitura de fier )
si 4 buji schimbate ca erau arse , in total in jur de 30 mil investite
rezultatul cam dezamagitor pornirea la rece este lenta ca si cum ar porni fiecare cilintru pe rand cu o secunda pauza intre ele , acceleratia nu mai are aceeas sensibilitate, urca greu in ture niste trepidati simtitoare in toata masina la anumite turati ( 1300 si 2000 ) , un sunet croncanitor in sarcina , balbaiala cateodata si lipsa de putere adica dai drumul la ambreaj jumatate de cursa si apes acceleratia si nu se tureaza ca sa urce bordura , iar dupa ce se incalzeste unele probleme dispar si ramane doar trepidatile si lipsa puteri . Mentionez ca masina e Mondeo mk3 2.0TDCi 2002 tipul motorului HJBB nu mai stiu ce sa ii fac pe tester la ei nu arata nici o problema am schimbat si motorina si degeaba daca are cineva vro ideie sau sa mai intalnit cu asa ceva il rog sa imi spuna si mie cum a rezolvato ca nu-i mai dau de cap .
Multumesc anticipat
la inceputul luni cand a fost o perioada cu temperaturi extreme pe litoral ( -20 grade ) se formase niste dopuri de gheata pe instalatia masini si nu mai pornea dupa cateva ore bune de chinuiala am pornito dar ceva sa intamplat si scotea mult fum negru si in sarcina se auze un zgomot metalic urmat de aprindearea martorului in bord ( arculetul acela galben ) am duso la un service si mia spus ca de vina ar fi injectoarele , leam dat jos si am plecat la reprezentant ford Constanta . Constatarea 2 injectoare bulite unu dand mai multa motorina si celalalt fluxu de spalare si incalzire nu corespunde presiuni , reparatie 30 mil cu manopera cu tot




si 4 buji schimbate ca erau arse , in total in jur de 30 mil investite

Multumesc anticipat
- soprano
- Incepator
- Mesaje: 34
- Membru din: 21 Apr 2009, 08:51
- Maşina: ford mondeo 2.0 TDCi 85kw Ghia
- VIN: wf05xxgbb52r02131