17 Iul 2013, 22:39
In primul rand nu stiu daca postez unde trebuie, asa ca rog un moderator sa ma ajute cu mutatul in cazul postarii necorespunzatoare. Multumesc!
17 Iul 2013, 23:04
BR89CMI scrie:- dupa "n" testere si teste cu masina, au ajuns la concluzia ca ...
- se mai aprinde si martor Check engine cateodata, se si stinge singur, dar nu simt nici o diferenta cu el aprins sau stins,
18 Iul 2013, 09:20
18 Iul 2013, 10:09
18 Iul 2013, 19:20
18 Iul 2013, 20:35
18 Iul 2013, 20:39
18 Iul 2013, 21:09
19 Iul 2013, 01:29
BR89CMI scrie:Am mai citit tot pe forum, despre Dl Bibanu ( Gabi daca nu ma inseala memoria) care din postarile dansului si topicurile initiate, este un adevarat meserias.
Insa din cate am inteles trece printr-o perioada mai dificila, si nu indraznesc sa il contactez, desi stiu ca daca as face-o nu m-ar refuza.
19 Iul 2013, 15:24
19 Iul 2013, 19:43
bibanu47 scrie:Vad ca in rezumatul tau nu spui nimic despre pompa de ulei si iti recomand sa o demontezi deoarece am patit un fenomen asemanator cu un BMW si dupa ce m-a disperat vreo 3 zile am decis sa demontez si pompa de ulei cu toate ca presiune era perfecta.
Care era fenomenul si ce am gasit la ea cu toate ca presiunea era buna?
Are o supapa by-pass care deschide la o anumita presiune si aceasta este formata dintr-un resort si un pistonas ca un tachet care produce etanseitatea uleiului cand acesta baga si pistonasul cu pricina intr-o anumita pozitie cand il roteam in jurul axei,ramanea blocat pe deschis foarte putin iar presiunea de ulei scadea drastic apoi isi revenea.
Daca vei citi pe topicul meu,ca sa nu ma mai repet aici,chiar acum 2 zile am scris despre presiunea de ulei si masurarea ei.
19 Iul 2013, 19:47
Rtabacaru scrie:Buna
Am si eu o mica problema.Am cumparat anul trecut un ff2 1.6 8oKw la care am schimbat distributie cu pompa de apa,ulei si filtre + furtunul de la turbo care era crapat.De cateva zile simt ca nu trage cum ar trebui la cei 109 cp.Turbina intra la timp dar face zgomot incontinuu pana cnd decelerezi.Care a putea fi problema si cum s-ar putea rezolva.
Multumesc !
P.S. Mecanicul la care am schimbat garniturile de la injectoare ca unul din ele facea zgomot a spus ca este supapa EGR.Astept un sfat.
In plus si consumul in oras este undeva pe la 8,7.este ok...?
20 Iul 2013, 10:37
20 Iul 2013, 11:33
23 Apr 2016, 09:05
25 Apr 2016, 21:26
28 Sep 2016, 17:33
16 Noi 2016, 12:07
18 Apr 2017, 10:39
18 Apr 2017, 10:42
18 Apr 2017, 10:50
turbojack scrie:Fum si MIL aprins inseamna ca trebuie facuta prima data o diagnoza. Posibil sa fi cedat turbina.
Adrian Barliba scrie:Buna ziua! Am un Ford Focus 2 1.6 TDCI 2006, 109 CP.
Am anulat recent DPF atat in fizic cat si din soft, i-am schimbat uleiul si toate filtrele, iar acum la un drum de exterior cand masina este la relanti imi scoate un fum albastru abundent..mentionez ca nu este incontinuu ci doar ca si cand si-ar face o regenerare. Iar mai nou s-a aprins si martorul CHECK ENGINE in bord. Imi poate spune cineva ce se intampla? Multumesc anticipat!
22 Apr 2017, 12:55
22 Apr 2017, 17:57
Adrian Barliba scrie:Am fost la mecanic si a constatat ca nu era fixat capacul de la filtrul de aer si din cauza asta scotea un fum albastru abundent..!
15 Mai 2018, 13:51
15 Mai 2018, 22:01
In curand te lasa-n drum.vsmnar18 scrie:... nu mai da eroare ce parere aveti
17 Mai 2018, 15:07
25 Feb 2019, 20:06
tictac20 scrie:Aceeasi problema pe care o are Cosmin2016 o am si eu...cea cu turatia care scade pe franare pana aproape de 500 rpm.
Simptoma asta o are masina de un an si ieri cand veneam de la munca mi s-a aprins "check engine".
Astazi am fost la service pentru tester. Eroare in teste EGR blocat pe inchis si "Senzor Fault comon rail injection" (sau ceva de genu). Au sters eroarea si la prima repornire a reaparut "check engine" - cu eroare EGR blocat pe inchis.
Masina fara eroarea "check engine" (stearsa temporar) merge normal (sau asa cred, ca merge ca inainte).
Consumul este 7,9 - mers cam 70% numai prin oras.
La plecarea de pe loc cu geamul deschis se aude un clinchet metalic (nu stiu cum sa il descriu) din partea stanga a motorului cum stai la volan.
Acum o luna, din cauza alternatorului s-a produs un scurt care a necesitat schimbarea lui (moment in care s-a terminat si bateria).
Rezumatul:
-problema este intr-adevar EGR - ul blocat, ca sa nu donez la service bani de care am nevoie
-a rezolvat cineva problema cu subturarea pe franare?
-daca imi recomandati sa mai vizitez si alte service-uri pentru a vedea daca primesc acelasi raspuns.
Multumesc!
EDIT: masina are filtru de particule
25 Feb 2019, 20:06
tictac20 scrie:Aceeasi problema pe care o are Cosmin2016 o am si eu...cea cu turatia care scade pe franare pana aproape de 500 rpm.
Simptoma asta o are masina de un an si ieri cand veneam de la munca mi s-a aprins "check engine".
Astazi am fost la service pentru tester. Eroare in teste EGR blocat pe inchis si "Senzor Fault comon rail injection" (sau ceva de genu). Au sters eroarea si la prima repornire a reaparut "check engine" - cu eroare EGR blocat pe inchis.
Masina fara eroarea "check engine" (stearsa temporar) merge normal (sau asa cred, ca merge ca inainte).
Consumul este 7,9 - mers cam 70% numai prin oras.
La plecarea de pe loc cu geamul deschis se aude un clinchet metalic (nu stiu cum sa il descriu) din partea stanga a motorului cum stai la volan.
Acum o luna, din cauza alternatorului s-a produs un scurt care a necesitat schimbarea lui (moment in care s-a terminat si bateria).
Rezumatul:
-problema este intr-adevar EGR - ul blocat, ca sa nu donez la service bani de care am nevoie
-a rezolvat cineva problema cu subturarea pe franare?
-daca imi recomandati sa mai vizitez si alte service-uri pentru a vedea daca primesc acelasi raspuns.
Multumesc!
EDIT: masina are filtru de particule
25 Feb 2019, 20:14