de feel the difference » 02 Mai 2012, 14:52
Buna ziua!
Cateva mici sugestii ce le-am observat in scurtul interval de timp, respectiv 08:50 - 10: 25 aproximativ, cat a durat interventia la masina mea. Legat de interventie nu am ce sa spun, problema s-a rezolvat, din acest punct de vedere sunt multumit, observatiile as vrea sa le fac in legatura cu urmatoarele si nu vrea sa fiu interpretat gresit:
- mi s-a comunicat ca se acorda reducere de 15% la pretul pieselor, reducere ce nu apare in factura desi exista un spatiu special destinat (in cazul meu oarecum impropriu spus piese pt ca a fost vorba doar de niste cabluri, dar totusi sa schimbi cateva cabluri si sa te coste 92 lei, e cam piperat, dar asta este doar o parere personala)
- lucrarea a fost efectuata in data de 01.05.2012, persoana care mi-a spus ce urmeaza sa facem la masina pt a remedia problema si cat ma costa s-a adresat pe un ton foarte respingator si cu o indiferenta totala, raspunzandu-mi la intrebari cat se poate de sec si nepoliticos de unde orice om normal ar fi inteles ca acea persoana este foarte deranjata de intrebari, ori in opinia mea pt un service de o asemenea anvergura, nu isi are locul in randul angajatilor un asemenea comportament, asta ca si idee de marketing, pe client nu il intereseaza ca acel mecanic s-a trezit cu fata la cearceaf sau ca era suparat ca a fost chemat la servici intr-o zi nelucratoare cum nici pe mecanic nu il intereseaza faptul ca un client se foloseste de astfel de zile pt a isi rezolva diverse probleme in loc sa se odihneasca;
- tot ca idee de marketing, personalul unui birou, a unei afaceri in general indiferent de domeniul de activitate, nu poate oferi genul de raspunsuri ca ... asa se intampla la toate, ce stiu eu", sau ,,asa fac toate'', pt ca pe client NU il intereseaza acest lucru, personalul ar trebui invatat sa minta frumos si nevinovat spunand ca este un defect de fabricatie si imediat sa ofere solutii, nicidecum sa trateze cu o asemenea indiferenta clientul si sa dea astfel de explicatii pt ca scade foarte mult imaginea acelei institutii;
- eu am vazut mai pe la toate service-urile pe unde am fost si cu alte masini pe care le-am avut in proprietate si pe langa acea husa de protectie pe scaun se aplica o husa si pe volan, pe cand la Royal nu am vazut asa ceva; eu de exemplu nu am avut din fabricatie volan de piele si a fost alegerea mea ca acum o saptamana sa il imbrac profesional in piele, si am fost deranjat de faptul ca alte persoane din atelierul de lucru s-au perindat pe langa masina si am pus mana pe volanul meu, maini murdare si volan neacoperit de acea husa si pana la urma indiferent ca este de piele sau nu volanul, nu este frumos;
- stiam ca politica acestui service este ca proprietarul masinii sa astepte intr-o sala de unde isi poate vedea masina, ori eu am fost singurul de aceasta data care a procedat asa, in rest toti clientii erau in sala de service si unii dintre ei mi-au admirat mie masina, lucru care nu ma deranjeaza foarte mult dar de la a te uita la masina pana la aproape a intra in ea e mult si asta fara ca vreun reprezentant al service-ului sa iti faca observatie ca nu este frumos mai ales ca nu este masina ta si pana la urma daca as fi vrut sa fie admirata de alte persoane as fi mers cu ea la o prezentare auto;
- un alt aspect si ultim de aceasta data este acela ca nu este tocmai la locul lui ca in sala de asteptare clienti, atunci cand exista clienti acolo sa predomine in aer tot felul de arome nu tocmai placute de genul pronto, domestos si alte produse de igienizare provenite de la femeia de servici care fara niciun fel de rusine si-a vazut de treaba si a spalat pe jos cu mopul pe langa picioarele mele (ma mir ca nu mi-a cerut sa ma ridic si de pe scaun), a spalat geamurile si a defilat nicidecum intr-un halat sau o vestimatie ceva mai decenta asa cum ar fi normal in orice institutie ci in pantaloni pana la genunchi, tricou fara maneci, etc., barem daca ar fi avut vreo 20 ani poate ca privelistea nu ma dezgusta dar s-a intamplat exact contrariul.
In speranta ca mesajul meu amplu nu v-a plictisit si ca sugestiile de mai sus vor fi interpretate doar ca observatii personale (poate chiar idei de schimbare pe viitor) si nicidecum reprosuri suparacioase ori vorbe de ocara, va doresc succes in activitatea dvs si putere de munca!
Oamenii se impart în doua categorii: unii cauta toata viata si nu gasesc, altii gasesc si nu sunt multumiti!