Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
17 Ian 2008, 20:19
"...va asiguram ca atat Romcar SRL, reprezentant Ford pentru Romania , cat si reteaua de distribuitori si reparatori autorizati Ford din Romania , tin cont de toate sugestiile, informatiile sau sesizarile primite de la clienti, in vederea imbunatatirii serviciilor oferite acestora..."
*
Vrajeala la greu. Mi-e o sila de persoane d-astea...
Si maine dimineata o luam de la capat si ne lovim iar de toate kkt-urile de la banci, dealeri, service-uri, multinationale si alte entitati din capitalismu' romanesc.
editat de toxicristi : Acest topic a fost obtinut prin preluarea mesajelor off-topic din acest subiect.
*Fragment dintr-o scrisoare primita de un coleg forumist in urma unei sesizari.
17 Ian 2008, 21:09
oricum este un pas ... cu ocazia asta poate inteleg si ei ca mai sunt ochi care sa vada,degete care sa tasteze si propietari de ford destui de multi .Oare chiar se culca pe ureche la gandul ca ""LASA CA VIN EI LA SERVICE"".ma intreb daca nu mai mergem la revizii,defectiuni,etc. si nici nu se mai cumpara autovehicule de la ei ...,cat rezista pe piata????
17 Ian 2008, 21:12
Stai linistit. Grosul vine de la firmele care au flote si care nu se uita la bani cand vine vorba de revizii, reparatii etc.
17 Ian 2008, 22:16
$1 scrie:$2quot;Va asiguram ca este vorba de un caz singular."
bulshit bulshit bulshit.
Subscriu.
Cat despre afirmatia asta:
"De asemenea, va asiguram ca atat Romcar SRL, reprezentant Ford pentru Romania , cat si reteaua de distribuitori si reparatori autorizati Ford din Romania , tin cont de toate sugestiile, informatiile sau sesizarile primite de la clienti, in vederea imbunatatirii serviciilor oferite acestora. "....pot spune.....ete floesc......fix cucu.....
am sunat si eu la reclamatii tester....si domnisoara de acolo....la fel cat se poate de amabila....m-a asigurat ca se vor lua masuri si ca voi fi contactat pt solutionarea problemei (interventie la frana de mana, care trebuia sa fie pe garantie, m-au taxat 100lei si frana tot ingheata, deci bani aruncati in vant), dar domnisoara probabil a "pierdut" numarul meu de telefon.
Asa ca sa nu ne ia pe noi cu porcarii de genul asta.....ca nu tin.....sunt SF-uri......
Ce se mai stie de asociatie????

Astept sa facem scrisorica....pana atunci eu fac rost de adresa!
17 Ian 2008, 22:38
$1 scrie:$2tai linistit. Grosul vine de la firmele care au flote si care nu se uita la bani cand vine vorba de revizii, reparatii etc.
Tocmai imi spunea un coleg de forum pe pm, ca o anume firma cu o flota de forduri s-au sictirit si ei de serviciile din service-uri (printre altele) si chiar se gandesc sa renunte la forduri... (desi personal nu cred ca alta marca e mai breaza in romania, poate japonezele).
Il rog sa ma scuze daca nu trebuia sa zic...
De aici rezulta ca daca intra-devar ne apucam sa facem ceva actiune, poate gasim si firme d-astea cu forduri nemultumite care poate se baga si ele....
17 Ian 2008, 22:40
Am si eu un prieten care lucra la o firma unde aveau vreo 40 de forduri. De anul asta au trecut la concurenta made in Germany.
17 Ian 2008, 22:42
Motivul ? Acelasi (printre altele) ?
17 Ian 2008, 22:43
pai poate e vorba de aceeasi firma.....
17 Ian 2008, 22:46
$1 scrie:$2otivul ? Acelasi (printre altele) ?
Nu stiu daca are legatura cu serviciile service-urilor ford. Asa s-au dat indicatii de la conducere: "baieti anu' asta e bugetu' si ne vom lua toti XX sau ZZZZ de la dealer-ul YYYYYYY".
17 Ian 2008, 23:14
oricum nu au renuntat la ford ca au fost prea multumiti de service.....
18 Ian 2008, 02:05
Din 2 in 2 mesaje ce le citesc pe forum vad numai nemultumiti (poate nu citesc eu topicurile care trebuie

) Ideea e ca tocmai d-asta este o piata libera sunt destui dealeri in tara asta care pot face reparatii la masini, nu iti convine de 1 mergi la altul. Era cineva ce spunea ca vrea sa mearga in Austria sa-si faca reviziile (desi is multi mecanici romani pe acolo) asa ca nu vad unde este problema.
Daca fiecare dintre cei nemultumiti ar fi scris un mail la
relatii.clienti@ford.ro si ar insista in ciuda raspunsurilor de genul bla bla bla pentru a vedea care este continuarea atunci sunt sigur ca s-ar lua masuri (credeti-ma ca se iau masuri in situatii grave). In rest sunt numai vorbe aruncate asa la o barfa mica.
Axel114 acuma sincer cine crezi ca o sa-ti taie franele sau o sa-ti faca nu stiu ce la masina ... astea-s copilarii.
Eu va recomand calduros sa trimiteti un mail la adresa
relatii.clienti@ford.ro daca sunt chiar atatea probleme. Nu-mi vine sa cred ca toti utilizatorii forumului sunt atat de nemultumiti de toti dealerii ford din tara.
Bafta,
18 Ian 2008, 02:28
@konektor... esti copil mic... si nu o spun ca jignire...
eu am trimis 2-3 reclamatii la relatii.clienti
daca insumez ce zic si ceilalti, iti spun ca relatii.clienti e mai mult asa de fatada, sau doar de relatii efectiv.
nu-s capabili sa rezolve problemele de fond.
doar niste "bla bla" temporar.
sa ma contraziceti , ceilati, sau tu cu fapte daca gresesc.
nu am timp sa stau sa fac politie cu ei, sa-i urmaresc eu ce fac, sa ma tiganesc cu ei ca sa vad o continuare. ei trebuie sa-si faca treaba, dar sunt de neam cu service-urile.
"Nu-mi vine sa cred ca toti utilizatorii forumului sunt atat de nemultumiti de toti dealerii ford din tara. "
unde ai dormit pana acum ? plangeri sunt de mult, si nu putine (unele s-au pierdut partial la vechiul forum), doar ca au cam inceput sa se inmulteasca in ultimu timp pt ca ne-am inmultit sau si-au pierdut si altii rabdarea intre timp.
18 Ian 2008, 02:41
$1 scrie:$2konektor... esti copil mic... si nu o spun ca jignire...
...
Cornel sunt director de service la una dintre reprezentatele din tara deci acuma chiar mic copil nu stiu daca sunt. Ideea e ca baietii aia de la relatii cu clienti care tu zici ca nu fac nimik sa stii ca chiar devin incomozi in situatii d-astea in care se sare calul. Nu pot sa zic despre altii probabil ca si eu am marja mea de clienti nemultumiti pe care nu am putut dintr-un motiv sau altul sa le satisfac cerintele. Tocmai d-asta am zis ca exista piata cu libera concurenta. Am oameni care s-au dus in Ungaria sa-si faca reviziile si au venit plangand inapoi, dar astea sunt cazuri izolate.
Baietii de la relatii cu clientii fac statistici non stop ca doar de asta sunt platiti si cand sunt intalnirile cu dealerii se pun pe masa.
Pe mine ma deranjeaza ca se creeaza asa o atmosfera d-asta mai mult decat tensionata si tot ce inseamna dealeri ford in romania sunt de k... Daca esti atat de nemultumt de ce nu faci reparatiile in alta parte decat la un dealer Ford? Preturile sunt sigur ca sunt mai mici (dar garanjele in care iti bagi masina si sculele si documentatiile ma cam indoiesc ca se ridica la acelasi nivel, aici platesti diferenta). Daca crezi ca nu am dreptate chiar te rog sa-mi spui unde gresesc in modul de gandire.
Bafta,
18 Ian 2008, 02:54
konector .... dealer huh? ... arad.... chiar as dori sa fac o vizita ... la revizia de 45.000 pana acolo sa vedem ce si cum
18 Ian 2008, 03:12
ca o idee buna zic si eu
cei de la porsche romania au avut ideea ca la circa o saptamana de la iesirea din service a masinii- indiferent ca era o revize, o interventie minora sau majora ma suna o tipa si ma intreaba daca am fost multumit de tratamentul primit in service atat eu cat si masina
la un moment dat la un schimb de pareri -diferite ,cu consilierul de la service cand am pomenit ca raspunsul meu va fi de data asta cam negativ si ii voi mentiona numele situatia s-a schimbat radical
am aflat apoi tot de la el -devenise prietenos ,ca au penalizari
oricum departe de mine ca acolo e altfel
e vorba de calitatea personalului de la noi din tara deci mai dureaza, mentalitatile se schimba cu generatiile
avem pretentia sa fim tratati corect dar parca ni se pare ca nu e corect -sau nu ne putem abtine daca nu dam si mecanicului sau consilierului o mica atentie
desi ei s-au angajat pentru un salar nu pentru atentia noastra
cred ca noi ar trebui sa ne schimbam primii si daca le cer sefii si le cerem si noi profesionalism poate suntem pe drumul cel bun
si tot ca o parere personala am observat ca in general cei slab pregatiti sunt si cei care ne cauzeaza iritare si disconfort
scuze pentru postul acesta lung dar nu m-am putut abtine
18 Ian 2008, 03:34
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2konektor... esti copil mic... si nu o spun ca jignire...
...
... (dar garanjele in care iti bagi masina si sculele si documentatiile ma cam indoiesc ca se ridica la acelasi nivel, aici platesti diferenta). ....
Bafta,
hai sa fiu nitel rau

: care e documentatia aia in care scrie ca masina se curata de zapada cu lopata?
aici nu se pune problema de scule si documentatii, ci de priceperea si grija mecanicilor de a face o reparatie/interventie, de controlul calitatii si transparenta in rel cu clientul LA TOATE NIVELURILE
un atu al reprezentantelor e nivelul redus al competitiei pe piata ... (citi reparatori autorizati FORD sunt in arad?), generat si asta de niste factori ... chiar era un coleg din bz care a preferat sa isi repare masina in bucuresti ... pai nu e aberant?
iar smecheria pe care ar putea sa o faca FORD Romania este sa PREVINA aparitia nemultumirilor, nu sa le rezolve ...
18 Ian 2008, 11:22
$1 scrie:$2.......Daca esti atat de nemultumt de ce nu faci reparatiile in alta parte decat la un dealer Ford? Preturile sunt sigur ca sunt mai mici .......
konector, majoritatea fac reparatiile la dealeri ford pentru ca altfel or sa piarda garantia masinii. asta e un aspect destul de important pentru toti.
cat despre pret, reciteste, te rog, topicurile mai importante legate de problemele avute cu dealerii si o sa vezi ca nici unul din ele nu se invarte in jurul pretului (desi multi il considera mare). plangerile sunt, invariabil, legate de calitatea serviciilor si de modul in care au fost tratati. axel114 nu s-a plans ca l-a costat mult reparatia, ci ca a vazut un angajat romcar racaind o masina cu o sapa. cornel nu s-a plans ca l-au costat mult reparatiile, ci ca au fost facute prost si au durat foarte mult.
majoritatea suntem de acord sa platim dealerului un pret mai mare decat la un service de cartier, dar ne asteptam ca serviciile sa fie cel putin la acelasi nivel, daca nu chiar mai bune.
18 Ian 2008, 11:25
Si eu sustin ideea lui adispan; konektor, problemele de acest gen trebuie prevenite in proportie de 99% iar la restul de 1% sa faca baietii statistici.
Nu te-ai simti mai bine sa plece clientul multumit in loc sa analizati motivele pentru care 50% sunt nemultumiti si 30% foarte nemultumiti?
LE: Inteleg problemele cu piesele, unde nu intotdeauna puteti satisface clientul ca termen, dar atitudinea oamenilor din service nu trebuie importata, doar educata...
18 Ian 2008, 11:32
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2konektor... esti copil mic... si nu o spun ca jignire...
...
Cornel sunt director de service la una dintre reprezentatele din tara deci acuma chiar mic copil nu stiu daca sunt. Ideea e ca baietii aia de la relatii cu clienti care tu zici ca nu fac nimik sa stii ca chiar devin incomozi in situatii d-astea in care se sare calul. Nu pot sa zic despre altii probabil ca si eu am marja mea de clienti nemultumiti pe care nu am putut dintr-un motiv sau altul sa le satisfac cerintele. Tocmai d-asta am zis ca exista piata cu libera concurenta. Am oameni care s-au dus in Ungaria sa-si faca reviziile si au venit plangand inapoi, dar astea sunt cazuri izolate.
Baietii de la relatii cu clientii fac statistici non stop ca doar de asta sunt platiti si cand sunt intalnirile cu dealerii se pun pe masa.
Pe mine ma deranjeaza ca se creeaza asa o atmosfera d-asta mai mult decat tensionata si tot ce inseamna dealeri ford in romania sunt de k... Daca esti atat de nemultumt de ce nu faci reparatiile in alta parte decat la un dealer Ford? Preturile sunt sigur ca sunt mai mici (dar garanjele in care iti bagi masina si sculele si documentatiile ma cam indoiesc ca se ridica la acelasi nivel, aici platesti diferenta). Daca crezi ca nu am dreptate chiar te rog sa-mi spui unde gresesc in modul de gandire.
Bafta,
si cum iti explici diferenta enorma dintre service-uri?nu dau nume ,dar eu m-am lovit si m-a durut al dracu de tare ...,sunt atat de satul de sculele voastre tari de la ""DRAPPER''de sprayurile "WURT" care se folosesc NU, dar apar pe facturi,de lavetele cu care se sterge nu stiu ce dar nu apar nicaieri decat pe factura,daca nu ma opresc aici risc sa-mi iau un mare bann ...,atat poti sa-ti spun ,,nu incerca sa dai o pata de lumina ca nu tine ,,nu am nimic cu tine dar esti OITA intre LUPI cel putin aici ..o zi mununata
Ultima oară modificat de
tomcatmouse pe 18 Ian 2008, 11:38, modificat 1 dată în total.
18 Ian 2008, 11:36
Probabil ca m-am exprimat gresit. Ce ma deranjeaza pe mine e faptul ca din multele topicuri de pe forum nu exista una in care sa nu fie x sau y nemultumit. Ideea e ca tot timpul va fi cineva nemultumit nu poti sa multumesti pe toata lumea asta e clar, dar parca prea multi. Eu stiu cat imi bat eu capul sa imi multumesc clientii si sa nu am nemultumiti si imi vine greu sa cred ca sunt colegi de-ai mei din tara care nu au acelasi interes. Ideea e ca daca ai 1000 de nemultumiti nu ai clienti, sau merge lumea si isi ia alta marca de masina (cum era vorba de firma aceea cu flota de care s-a discutat).
Ce pot eu sa va spun e din punctul meu de vedere: si eu am probleme cu piesele car eimi vin greu, d-asta de vre-o luna si ceva ma stresez zilnic sa-mi dezvolt reteaua de colaboratori care sa-mi furnizeze piese si etc etc zeci de alte probleme pe care trebuie sa le ataci pe rand.
Eu sunt nemultumit pentru ca vad atatia oameni nemultumiti cama sta vroiam sa spun in multe cuvinte
Bafta,
18 Ian 2008, 11:45
[/quote]si cum iti explici diferenta enorma dintre service-uri?nu dau nume ,dar eu m-am lovit si m-a durut al dracu de tare ...,sunt atat de satul de sculele voastre tari de la ""DRAPPER''de sprayurile "WURT" care se folosesc nu dar apar pe facturi,de lavetele cu care se sterge nu stiu ce dar nu apar nicaieri decat pe factura,daca nu ma opresc aici risc sa-mi iau un mare ban ...,atat poti sa-ti spun ,,nu incerca sa dai o pata de lumina ca nu tine ,,nu am nimic cu tine dar esti o OITA intre LUPI cel putin aici ..o zi mununata[/quote]
Exista diferente intre dealeri pentru ca fiecare isi gestioneaza propria ograda cum crede de cuviinta. Tocmai de aceea unii au mai multi clienti altii mai putini.
Cat despre oita intre lupi asta chiar o fost misto expresia
Cat despre materiale sa stii ca la mine de exemplu nu imi apar pe facturi daca dau cu un spray intreg sa-ti destelenesc un surub (si folosesc loctite care is chiar mai scumpe ca si wurtz dar is mai bune). Chiar crezi ca service-urile fac bani din vanzarea de spray si nush ce lavete ... care fac asa isi pierd clientii pentru nimikuri.
Cat despre chestia cu numele chiar te rog da nume, spune care iti sunt problemele ca altfel ... Tu crezi ca eu am idee ca un client de-al meu e nemultumit in vre-un fel sau altul de serviciile oferite de mine daca nu imi spune? Sa stii ca nu sunt angajati si medii in reprezentate. Dar sunt oameni care se ocupa de problemele astea (de la relatii clienti la dir de service etc.). Unde nu sunt e pierderea lor pentru ca isi pierd clientii.
Acuma sa vedem ce face berbecu asta intre lupi

sincer eu chiar sper sa se deschida un topic special doar pentru NEMULTUMIRI (in ritmu in care vad ca se discuta probabil ca o sa aibe 1000 de posturi pe zi)
Bafta,
18 Ian 2008, 11:46
GLASUL RATIUNII
OK, VOI INCERCA SA FIU EU, IN ACEST GRUP DE DISCUTII INCAODATA GLASUL RATIUNII. Toti colegii de mai sus au dreptate in felul lor, inclusiv colegul director de service. Toti au raspuns prompt (si va multumesc), toti au venit cu argumente bine sustinute dar mi separe ca va pierdeti in detalii neimportante in loc sa va supere abordarea care mie mi se pare tipic romaneasa si deplasata a colegului konektor care zice :
Citat:
Era cineva ce spunea ca vrea sa mearga in Austria sa-si faca reviziile (desi is multi mecanici romani pe acolo) asa ca nu vad unde este problema. Am oameni care s-au dus in Ungaria sa-si faca reviziile si au venit plangand inapoi, dar astea sunt cazuri izolate.
.
ALOOOO !!! Oameni buni, colegu' knoektor deci in replicile astea simt un iz puternic de abordare Romanica !!! In RATB vine control si incepem sa ne foim toti nervosi...cineva exclama :'Domne dupa ce ca platim atata pe bilet mai veniti si voi sa ne deranjati..nu vedeti? Ne calcam in picioare aici..de ce nu luati mai multe autobuze? La care controloarea ofuscata se intoarce si cu o nesimtire ingrozitoare da o replica asemanatoare cu a colegului "auzi domne? nu-ti convine ia-o pe jos!!! un alt coleg de serviciu isi ia din carefour o lampa care se strica dupa 2 ore de functonare se duce cu ea la seful de raion pt a o schimba iar acesta f obraznic "nu schimbam, e treaba dvs...'pai si ce fac domne?'.."ce vrei domne eu te-am pus sca cumperi de la noi'? A trebuit sa revina impreuna cu opc-ul pentru a remedia atitudinea sefului de raion. Mi-am luat masina ca deh, nu ma obliga nimeni sa merg cu RATB in asemenea conditii iar primaria imi zice sa las masina acasa ca se circula greu...ca nu pot sa faca fata la atata zapada..masina care a stat ingropata 1 sapt in zapada, zapada impinsa si de pluguri, 2 zile am mers pe jos pana la servici pentru ca tramvaiele in rahova 2 zile nu au functionat aproape de loc datorita primarului care este care nu este care nu a facut nimic..Si desigur..daca m-as plange ca merg pe jos m-ar intreba...ce? nu-ti convine ia-ti masina....imi iau masina ok pentru ca sunt profund nemultumit...o busesc de 5-10 ori pe dedesubt in gropile din buc, imi e lovita de 2 ori in parcare grav prima data la 3 zile dupa ce am cumparat-o si nu am apucat sa platesc nici prima rata la ea, a doua oara in noiembrie, astept 2 luni la coada la romcar pentru ca mi s-a spus ca daca merg in alt service pierd garantia, dupa 2 luni duc masina relatez faptul de la inceputul postului..dupa care ma aleg si amenintat de un domn usor iritat pe care din greseala l-am numit 'tigan'. Dupa care vine colegul kontactor si imi zice ca daca nu-mi convine sa ma duc in austria sau ungaria ca d-aia e concurenta! Chiar nu am nimic cu tine si nu vreau sa et jignesc dar ai o abordare total gresita si romaneasca si nu-mi vine sa cred ca nici unul din cei ce ti-au raspuns nu a sesizat. Nu-ti convine pleaca. NU ACESTA ESTE RASPUNSUL. NU-MI CONVINE IMBUNATATITI SERVICIILE, pentru ca am plecat si de fiecare data mi-au fost furnizate servicii de calitate indoielnica fie de ratb fie de primarie fie de service fie de administratia drumurilor fie de politie/
Pe aceasta cale vreau sa protestez: NU-TI CONVINE PLEACA nu este o solutie pe care ca patron as vrea sa ti-o scoti din cap...sunt foarte multe masini si romanul a invatat sa fie oaie, dar cand romanul isi va eleva pretentiile, cand romanul se va maturiza in economia de piata (peste 1000 ani ok) dar atunci toti directorii si patronii cu aceasta conceptie vor da faliment. Trebuie sa schimbam odata gandirea patronilor...nu, nu-mi convine nu plec, nu-mi convine, ori te schimbi, ori te scot din piata si mor cu tine de gat, pentru ca sa nu uitam...principiile democratiei si a economiei de piata spun ca producatorul de bunuri sau servicii ofera ce cere clientul. I economia de comanda consumatorul trebuia sa foloseasca serviciile si bunurile oferite obligatoriu chiar daca erau de proasta calitate! Ori firmele isi vor baga mintile in cap, si iata eu fac sesizari pentru a ajuta la asta ori sa se lase de meserie. Poate am fost usor acid si poate o sa va suparati pe mine, mai ales colegul konector, sincer nu am nimic cu nimeni, nu cunosc aproape pe nimeni din voi dar sunt roman, si ma doare rau sa traiesc intr-o Romanie ca asta si intr-o economie de piata care inca merge mult de tot pe caracteristicile unei economii de comanda ajutata de abundenta clientilor care creeaza conditii de monopol nu monopolul in sine. Cand zic conditii de monopol ma gandesc la faptul...lasa ca sunt 10000000 de clienti, pleaca asta ofticat vine altul, nu trebuie sa-l fidelizez, cad 100 vin 1000 in loc.
Cat despre cealalta replica :
Citat:
Axel114 acuma sincer cine crezi ca o sa-ti taie franele sau o sa-ti faca nu stiu ce la masina ... astea-s copilarii.
de la un om care suna sa ma ameninte ...hmmm...ok, imi permit sa fiu copil, dar ma astept la orice...de asta paza buna trece primejdia rea. Ok, poate nu se va risca sa faca asta, de acord, ar fi prea evident...sau poate nu....astea sunt simple speculatii, adevarul o sa il spuna controlul...
Inca odata konektor imi cer scuze daca am fost cam acid, nu am nimic cu tine ci cu mentalitatea romaneasca. Daca te simti jignit imi cer deja scuze, nu intenmtionam sa o fac. Insa ca de obicei incerc sa fiu echidistant si sa vad lucrurile neutru impartial si realist. Sper ca am si reusit asta.
Ok si ca sa completez, dupa toata turavura, in care ok, am fost nemultumit cu ratb o iau pe jos, o iau pe jos si sunt nemultumit revin la masina....am stat sa o dezgrop si dupa 2 zile de tras la sapa ca am dezapezit si masina maicamii m-am imbolnavit iar acum sunt in medical acasa si sunt din nou nemultumit de serviciile medicale din romania, sunt nemultumit ca a trebuit eu sa dau la ranga in frig in loc ca primaria sa faca ceva, sunt nemultumit ca nu am loc de parcare pentru ca in sect 5 nu exista parcare si o las pe strada langa bordura....sunt nemultumit ca masina pe care mi-am luat-o e zgariata frecvent si lovita si un coleg de la servici mucalit imi spune...pai deh, chelului tichie de margaritar...ce ti-a trebuit masina de 20.000 euro...trebuia sa-ti iei logan ca suntem in romania...daca mi-as lua logan si maine s-ar strica probabil cineva de la reprezentanta s-ar uita la mine superior si batjocoritor si la fel de mucalit mi-ar spune...deh, io te-am pus sa iti iei logan?
!?! !?! !?! Sunt roman si asta ma nauceste
18 Ian 2008, 11:51
Axel parca ai mai zis chestia asta o data

sa stii ca am citit ce ai scris. Un singur lucru am retinut ce ma interesa DACA NU SUNT MULTUMIT DE SERVICII, IMBUNATATITILE. Perfect de acord cu tine.
Bafta,
18 Ian 2008, 12:00
Offtopic: @tomcatmouse: super avatar !
Ontopic: @konektor: Nu trebuie sa uitam (cum bine s-a mai spus), ca din cauza de GARANTIE se apeleaza la Service de reprezentanta.
Am o masina in garantie, deci ma duc la reprezentanta si am o masina fara garantie si o duc in alta parte.
In cautarea locului unde as dori sa-mi rezolv problemele la masina (in general revizile, dar am avut nevoie si de alte interventii) am ajuns sa ma perind prin Brasov si chiar Bucuresti.
Am mers doar pe recomandari (n-am dat spaga) si totul a fost ok.
Acum am gasit un service in orasul meu si am scapat de deplasari atat de lungi.
De ce nu-mi duc masina la reprezentata ?
Uite un motiv:
La ultima revizie am fost programat la ora 8 . Mi-au spus ca dureaza pana cel tarziu la ora 13.
La ora 14 am sunat si mi-au spus ca au schimbat ce era de schimbat dar nu si filtrul de polen, pentru ca un surub se invarte in gol si nu-i dau de cap.
Am intrebat sec: daca nu in Service atunci unde ?
Atat am avut de spus.
Bafta!
18 Ian 2008, 12:16
$1 scrie:$2fftopic: @tomcatmouse: super avatar !
Ontopic: @konektor: Nu trebuie sa uitam (cum bine s-a mai spus), ca din cauza de GARANTIE se apeleaza la Service de reprezentanta.
Am o masina in garantie, deci ma duc la reprezentanta si am o masina fara garantie si o duc in alta parte.
In cautarea locului unde as dori sa-mi rezolv problemele la masina (in general revizile, dar am avut nevoie si de alte interventii) am ajuns sa ma perind prin Brasov si chiar Bucuresti.
Am mers doar pe recomandari (n-am dat spaga) si totul a fost ok.
Acum am gasit un service in orasul meu si am scapat de deplasari atat de lungi.
De ce nu-mi duc masina la reprezentata ?
Uite un motiv:
La ultima revizie am fost programat la ora 8 . Mi-au spus ca dureaza pana cel tarziu la ora 13.
La ora 14 am sunat si mi-au spus ca au schimbat ce era de schimbat dar nu si filtrul de polen, pentru ca un surub se invarte in gol si nu-i dau de cap.
Am intrebat sec: daca nu in Service atunci unde ?
Atat am avut de spus.
Bafta!
O revizie nu are ce sa dureze mai mult de 2 ore fizic decat daca sunt probleme mai grave la masina. De la 8 la 13 mi se pare mult.
18 Ian 2008, 12:16
$1 scrie:$2a o idee buna zic si eu
cei de la porsche romania au avut ideea ca la circa o saptamana de la iesirea din service a masinii- indiferent ca era o revize, o interventie minora sau majora ma suna o tipa si ma intreaba daca am fost multumit de tratamentul primit in service atat eu cat si masina
Porcarie.....si la iasi tot asa fac.....si...degeaba....tot servicii de rahat au!
$1 scrie:$2Cornel sunt director de service la una dintre reprezentatele din tara.......
Cred si eu ca esti multumit de servicii....la urma urmei le esti sef si nu isi permit sa "dea cu sapa" in masina ta, ca nu cred ca ar mai prinde urmatoarea zi de munca. DAR, ia vino tu pana la Iasi, sau mergi pana la bucuresti la BDT (ca am vazut ca sunt multi nemultumiti) si daca vei ramane cu aceeasi parere.....e bun.....dar ma indoiesc.
Cand cunosti pe cineva in service e altceva, daremite atunci cand esti sef de service.....no comment.
Si eu am un verisor, sef de service la o anumita reprezentanta de masini, si pot spune ca sunt mult mult mult mult mai seriosi. De fiecare data cand am fost la ei (tata isi face reviziile si orice alta interventie la ei si eu merg cu masina lui acolo) nu am auzit un om sa vina la receptie si sa faca scandal. In schimb, la tester, stau la coada sa faca scandal, si aici nu exagerez, si eu am stat la coada aia.
Chiar fa experimentul asta. Vino pana la iasi si fa-ti revizia, sa vedem daca mai esti asa de multumit.
18 Ian 2008, 12:48
Directorul de service sau relatiile cu clientii ce au avut de spus? Ma gandesc ca trebuie sa fie o explicatie pentru chestia asta aglomeratie, lipsa de personal, alte probleme la frana. Intaleg ca ai o problema mai delicata pe partea electrica sau pe sistemul de injectie dar 6 ore pentru placutele pe o roata ... si un ucenic in primul an le schimba mai repede. Daca masina a stat pe elevator 5 ore pentru un set de placute e paguba curata, pierzi la bani cu nemiluita, in timpul ala faceai 5 masini. Eu am in medie cam 30 40 de reparatii pe zi, nu imi permit sa stau cu elevatoarele ocupate sau sa fac operatii repetate. Nu au impuse targeturi cum trebuie baietii de la Iasi atunci. Ma gandesc ca trebuie sa fie un caz izolat, n-are cum sa fie altfel.
18 Ian 2008, 12:58
aglomeratie = lipsa concurentei pe piata
lipsa de personal = consecinta a ceea ce am scris mai sus, pe principiul "lasa ca in alta parte oricum nu au unde sa se duca" (cati dealeri FORD iau 4-5 baieti de la o scoala profesionala sa investeasca in ei sa ii faca mecanici buni?)
alte probleme la frina = ne uitam in documentatie, folosim sculele potrivite, folosim internetul sau intranetul ROMCAr si o rezolvam
sau o lasam asa cum e acuma, ridicam din umeri si zicem "asta e ..." incercati in ungaria sau la baia mare
asta e un post neconstructiv, recunosc; ma bucur ca voi la arad incercati sa fiti altfel decit ceilalti ... da' io ce sa fac daca la un moment dat ma scirbesc de serviceurile din buc? bat 600 km pt o revizie?
18 Ian 2008, 13:01
nu e caz izolat....iti pot da mai multe exemple....dar.....nu ar fi frumos din partea mea....iti pot spune ca masuri nu s`au luat.....ca personal au......masina mea a intrat pe la 4:45 si a iesit pe la 5:30......si tot mi se pare exagerat de mult.....pt ce au facut....cica au "reglat" frana de mana....dar sa dureze 45 minute??????? cam mult.....si tot ingheata, desi ei mi`au garantat ca nu mai ingheata!!
sunt doar neseriosi.....si nesimtiti....nu le pasa de oameni.....cred ca au avut niste "prieteni" ce aveau nevoie de reparatii!!
LE: ca tot esti sef service ford......zi`mi te rog.....Frana de mana daca imi ingheata.....nu e considerat defect de fabricatie si ar trebui remediat pe garantie??? Masina are 1 an si 32.000km! Am "testat" frana la diferite fieste si nu ingheata.....
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.