Dealerii Ford din Romania

De ras, de plans ? Plus Auto si competenta...

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

De ras, de plans ? Plus Auto si competenta...

Mesajde Sylver » 06 Aug 2014, 17:35

Sa va povestesc putin din pataniile mele cu Plus Auto Slatina, la care m-am incapatanat sa merg de cateva ori. Bineinteles ca acum am renuntat, ba mai mult m=-am adresat si importatorului privind ultima problema intampinata. In speta e vorba de niste lucruri minore dar care din pricina incompetentei, au ajuns sa fie subiect bun de o tragi-comedie.

Prima problema intampinata: duze de parbriz cu probleme de fabricatie, pulverizau lichidul pe langa masina si deloc pe parbriz.
- in service Plus Auto Slatina, confirmat problema duze. A ramas ca se da comanda noua si sa revin in cateva zile, mi s=-a comunicat cand.
- cand am venit stupoare: seful de service mi-a comunicat ca nu a dat nicio comanda pt ca trebuie iar constatare. Am intrebat de ce si raspunsul a fost ca nu era el acolo prima data. Solutionarea a constat in punerea unor duze de la B-Max de drive-test..lucru refuzat, ca piesa e SH si vreau noua. In cele din urma a ramas din nou stabilit ca se vor comanda duze. Intre timp am plecat la Bucuresti.

- fiind chemat a treia oara (!!), acum din Bucuresti pt montare duze...la montaj din nou surpriza: sunt duze electrice nu simple cum am eu. Deci s-a dat comanda total gresit iar oamenii service-ului nici macar nu au facut un minim de efort pt a verifica daca totul e ok inainte de a fi chemat. Deci am venit degeaba, din nou - dealerul nu isi asuma aceasta greseala si refuza sa le lase pe acestea. Deci km batuti degeaba din nou. Dat comanda noua
- chemat a 4-a oara pt niste duze de parbriz..in sfarsit montate corespunzator.

Al doilea incident: dauna minora frontal-dreapta rezolvata pe RCA-ul vinovatului care nu mi-a acordat prioritate. De schimbat bara fata, un proiector si rezervorul de lichid de parbriz care era usor infundat.

Luat masina din receptie si pe drumul spre munte in mers a cazut tubul superior de la rezervorul de parbriz...noroc cu un om bine-intentionat din spate care m-a atentionat si a trebuit sa ma intorc sa caut pe drum piesa. Va puteti doar imagina ce placut este sa cauti piesa lipsa pe marginea drumului ! Asta pt ca aveam nevoie sa pun niste lichid de parbriz, nu mai era in rezervor si nu era nici curat parbrizul. Ca altfel o lasam acolo. Venit in service, concluzia: rezervorul fusese montat prost si statea intr-un singur surub, pe dreapta nu fusese prins, se lasase in jos, drept pt care tubul superior se desprinsese de restul rezervorului. Lucrare efectuata corespunzator, ce sa spun...

La aceste 2 probleme, am inteles ca poate fi uman sa gresesti nu odata, nu de doua ori, ci de 4 ori consecutiv si nu am facut reclamatie, nu am cerut nici o bonificatie (revizie gratuita sau stiu eu alte beneficii; dpmdv dealerul ar fi trebuit din proprie initiativa sa isi ceara macar scuze pt neplacerile create la primele 2 incidente, dar nu s-a intamplat vreodata asta); deja povestea capata acum accente satirice.

Incident reclamat acum 2 zile: probleme la reglajul mecanic al oglinzii retrovizoare: ea poate fi reglata evident stanga-dreapta si sus-jos. Din pacate oglinda nu ramane asa cum o fixez eu ci la intervale regulate (la inceput mai rar, acum foarte des, de 2-3 ori la un drum de ~2 ore) ea trebuie fixata din nou, pt ca se lasa in jos (banuiesc ca are o problema mecanica la sistemul de rotatie din plastic).
- Mers in reprezentanta Plus Auto Slatina pt constatare pe 5 August: "la prima vedere" este o problema confirmata, dar surpriza din nou - service-ul nu stie se desfaca oglinda sa vada ce poate fi reglat sau schimbat. Retineti ca am mers pt a repara defectul si nu pt a cere direct schimbarea piesei. Cum oglinda nu putea fi desfacuta, am intrebat ce pasi urmeaza, cum rezolvam, am intrebat daca nu au o schema a oglinzii sa se uite cum trebuie procedat, lucru ramas fara raspuns.

A ramas sa vin a doua zi cand le ajunge o masina Focus 3 (nu am inteles daca era de drive-test - caz in care nu vad relevanta acesteia decat daca nu intentionau sa imi propuna din nou o piesa SH la schimb - sau era o masina noua la care vroiau sa ia o piesa si sa o schimbe cu una folosita de pe o masina - a mea - lucru pe care oricum l-as fi refuzat pt ca nu este etic - cum nu am inteles exact ce Focus urma sa ajunga, acest lucru ramane la stadiul de supozitie).

Consultantul de service imi comunica pe 5 August faptul ca se va schimba pe garantie dar nu stie ce anume, ca nu stie ce piesa sa comande (deci mai exact, habar nu au sa desfaca oglinda dar nici nu vor sa ceara o schema a acesteia). Ok, agreez solutia (fara nici o logica) de a veni pe 6 August cand le ajunge masina Focus 3.

- a doua zi pe 6 August (astazi), masina Focus nu este disponibila se pare iar consultantul de service brusc imi spune ca el nu mai poate confirma problema oglinzii ca el nu a vazut decat ca oglinda se misca nenatural cu tot cu suport (WTF!). Ii spun ca nu este normal si ca astept o rezolutie, asa ca inainteaza problema la o persoana de la Plus Auto Craiova, responsabila de garantii.
- sunt sunat de aceasta persoana de la garantii Plus Auto Craiova si are loc o conversatie pe alocuri naucitoare:
1 - oglinda nu are nici o problema functionala din punctul lui de vedere, ca functioneaza, se vede in ea in spate...ce daca se mai lasa, poate fi reglata de mine ori de cate ori e nevoie. Sau poate ca am desfacut-o eu si de asta s-a stricat (!!!). Asta pt ca oricum ei nu stiu sa o desfaca. Deci pe scurt refuza reparatia pe garantie.
Dpmdv - eronat! Functionalitatea este partiala si face dpmdv obiectul garantiei. Cand ii comunic ca cel mai probabil si ANPC va fi de acord cu mine vine solutia lui:
2 - mi se propune sa merg la Plus Auto Craiova "undeva pe saptamana viitoare" pt a constata problema. Intreb cum se face constatarea, ca am mai fost si la Slatina si nu vad de ce trebuie sa vin de cateva ori. Nu mi se spune clar deci nu au idee cum sa testeze defectul, ca doar nu le dau masina sa se plimbe 2 ore. Deci cu alte cuvinte, iarasi ar trebui sa bat drumul degeaba.
3 - mi se spune ca ar fi bine sa caut un alt service care sa deschida procedura de garantie. Deci Plus Auto nu are oameni competenti care pot desface o oglinda sa vada ce se intampla cu partea mecanica a acesteia si sa comande piesa care trebuie, drept urmare se detaseaza total. De parca nu e vina lor ca au oameni incompetenti. Cred ca problema pana la urma este ca ei nu stiu ce sa comande, drept urmare nu pot comanda intreaga oglinda pt ca nu va agrea garantia sa plateasca si partea electronica a oglinzii (senzori etc) cat timp nu sunt afectati in vreun fel. Si decat sa se faca de ras ca nici macar atat nu stiu sa faca, ma imping spre alt dealer.

Cum nu e primul Ford cumparat de la ei, le-am tot dat sanse ca poate se imbunatateste ceva si pe partea de service dar fara sanse. O sa merg la un alt service din Bucuresti la care am facut si revizia si unde am fost tratat corespunzator, dar intre timp o sa comunic si importatorului si Ford Europa cam cum merg unele lucruri pe la niste service-uri pe aici.
Sylver
Ford Freak
 
Mesaje: 199
Membru din: 14 Aug 2007, 12:41
Localitate: Bucuresti

Re: De ras, de plans ? Plus Auto si competenta...

Mesajde dorudalin » 06 Aug 2014, 22:13

daca mai mergi pe la baieti spune-le sa caute naibii pe google cum se desface oglinda daca habar nu au...


Suma respectelor.
Focus 1.6 TdCi 2012
Fiesta 1.4 TdCi 2006
Waze - Samsung Galaxy Note10+ / J7
Cine nu poate da exemple da sfaturi... When everything fails, RTFM!
Imagine
Avatar utilizator
dorudalin
Gold Member
 
Mesaje: 751
Membru din: 07 Mar 2010, 20:12
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Fiesta/Focus 3

Re: De ras, de plans ? Plus Auto si competenta...

Mesajde turbojack » 06 Aug 2014, 22:20

Un service de cartier cu un mester agil de degete , rezolva problemele in cateva minute .
Asa va trebuie daca va tineti de incompetentii astia , adica te f*te odata si mai mergi la repetitie ? =))
Nu vad de ce va mai plangeti pe aici , cautati profesionisti si evitati oportunistii .
Avatar utilizator
turbojack
1nsane Member
 
Mesaje: 5855
Membru din: 15 Mai 2011, 12:03
Localitate: CJ

Re: De ras, de plans ? Plus Auto si competenta...

Mesajde Sylver » 07 Aug 2014, 11:10

Nu ai inteles, eu nu ma plang. Doar va aduc la cunostinta in caz ca cineva intentioneaza sa mearga acolo pentru lucrari mai ample.
Cine s-ar fi asteptat ca oamenii nu sunt in stare sa comande nici macar niste duze corecte. Iar situatia a fost de asa natura incat mi-a fost mai usor sa ajung la ei in al doilea caz. In ultimul (cu oglinda) deja am fost la alt service (de la alt dealer) care au verificat si au vazut problema dar omul de la garantii nu era acolo. Cum de data asta aveam drum 3 zile in Slatina, a fost mai mult o curiozitate personala pt a vedea daca s-a mai schimbat ceva fata de acum 8 luni de zile (acum fiind un alt consultant de service).

De felul meu acord numeroase sanse unui om, dar uneori e prea mult si atunci cand devine prea mult nu e bine deloc. Deja importatorul a luat la cunostinta si corespundez si cu Ford Europa (deja mi-au raspuns). Am si eu destul de multi oameni in subordine si lucrez intr-o multinationala, stiu exact cum trebuie tratati clientii. Pe mine nu m-a deranjat foarte tare ca un simplu mecanic/tinichigiu nu a stiut sa desfaca o oglinda, ci m-a deranjat atitudinea negativist-reactiva a lor. Ok, nu stii...dar poti cauta, ai o schema, te interesezi sa rezolvi problema nu dai din umeri. Si mai ales, interventia de a doua zi a celui de la garantie m-a calcat pe nervi. Cu ei m-am lamurit, asa cum am vb si cu importatorul, reclamatia nu este pt a-mi fi rezolvata problema de Plus Auto, ci pt a aduce la cunostinta neprofesionalismul. Sigur cu o plangere nu se rezolva nimic, dar imediat cum termin cu ANPC-ul (trebuie sa vad flow-ul exact), intentionez sa ma alatur initiativei deschise de un coleg de pe un alt forum prin care se vor strange cei "pagubiti" de acest service si se va face o scrisoare deschisa catre Ford Europa din ce am inteles.

Bafta tuturor.
Sylver
Ford Freak
 
Mesaje: 199
Membru din: 14 Aug 2007, 12:41
Localitate: Bucuresti


Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login