Colina Motors - Teapa in stil propriu.
Voi reda mai jos 2 emailuri, unul de la client, celalalt raspuns de la Colina. Nu stiu ce sa mai zic ca raman masca. Bottom line, bataie de joc pe banii nostrii. Am de gand sa fac reclamatie si la Ford Europe, sa vedem daca ei stiu ce se intampla cu dealerul lor.
Ce am inteles din raspunsul lor, e ca daca nu platesti (adica este lucrare facuta pe garantie), nu primesti garantie la elementul respectiv. Oricum e gratis. SERIOS?!
De asemenea, la o revizie anunta ca trebuie inlocuit amortizorul spate, dupa un an (deci inca 1 an de uzura prin gropile patriei), amortizoarele sunt in stare perfecta, nu trebuie inlocuite. Cand am sunat sa ma lamureasca, m-au chemat pentru un al treilea test cu mine de fata.
Ca sa stiti dinainte, dureaza peste 40 de zile pana primiti un raspuns de la ei

. Si de la autoritatile statului primesc un raspuns in 30 de zile.
MAIL INITIAL:
From: sorin <sorinxxxx.com>
To: "andra.pitigoi@colina.ro" <andra.pitigoi@colina.ro>; "maria.dragomir@colina.ro" <maria.dragomir@colina.ro>; "cosmin.patru@colina.ro" <cosmin.patru@colina.ro>; "cristi.munteanu@colina.ro" <cristi.munteanu@colina.ro>; "raimund.kirsteuer@colina.ro" <raimund.kirsteuer@colina.ro>; "servicii.clienti@colina.ro" <servicii.clienti@colina.ro>
Sent: Monday, June 29, 2015 9:06 PM
Subject: reclamatie
Buna seara,
Ma numesc Sorin, sunt posesorul unui Ford Focus achizitionat de la Colina in 2010 ( serie VIN : WF0HXXWPDHAJxxxxx) nr de inmatriculare BxxxxE.
De la achizitie pana in prezent am facut toate reviziile, reparatiile la Colina Motors, pe viitor ma voi gandi daca mai fac acest lucru in accelasi loc…
Aceasta deoarece nu va respectati valorile COLINA –‘’ Calitate, Onestitate, Loialitate, Initiativa, Naturalete, Angajament’’, concret:
Astazi am facut revizia la 5 ani si am prelugit programul Ford Garantia 12 -attach
Dupa aproximativ o ora am fost anuntat ca trebuie schimbata garnitura capac culbutori deoarece pierd ulei si refuzul meu ar insemna excluderea din programul Ford Garantia 12.
Am fost de acord dar am anuntat ca aceasta garnitura mi-a fost inlocuita in service-ul Colina Baneasa in ( octombrie-decembrie 2013) cand am avut masina in service peste 40 de zile tot pentru pierderi de ulei si mi s-a schimbat motorul – attach.
Nu aveam garantie pentru ea?
La intrebarea mea cum de s-a uzat, mi s-a raspuns ca poate anterior nu s-a folosit una originala… Colina nu foloseste piese de origine Ford?
Ma asteptam sa mi se spuna sa inlocuiesc amortizorul spate – anul trecut la revizia de 4 ani mi s-a recomandat ( nu ca urgenta ci sa iau in calcul pe viitor - attach) , astazi mi s-a spus ca nu are nimic …
Cand s-au facut testele corect? Anul trecut sau anul acesta?
V-as ruga sa-mi comunicati ce masuri concrete veti lua, tinand cont de cele relatate si sustinute cu documente.
Daca mai aveti nevoie de alte documente sau informatii, va rog sa ma contactati.
Multumesc
SI RASPUNSURILE:
From: Monica NECULA <monica.necula@colina.ro>
To: sorin stefan <soxxxxxxcom>
Cc: Ionel Isar <ionel.isar@colina.ro>
Sent: Wednesday, August 12, 2015 11:00 AM
Subject: Re: reclamaţie service_BxxxxxxE
Bună ziua,
Venim cu următoarele clarificări, în speranţa de a rezolva definitiv cerinţele dumneavoastră:
Aţi achiziţionat un produs, respectiv un autovehicul, pentru care aţi beneficiat de garanţie pe o perioadă delimitată prin Certificatul de garanţie aferent acestei achiziţii.
În perioada de garanţie aţi beneficiat de reparaţii (manoperă şi înlocuire de piese) care să readucă produsul la conformitatea comunicată la achizitionare. Toate aceste intervenţii au avut la bază achiziţia produsului şi implicit factura cu care aţi efectuat plata acestuia, dumneavoastră neavând de plată nimic la data reparaţiei.
Având în vedere că în perioada de garanţie acordată de producător, precum şi în perioada de garanţie extinsă acordată la achiziţia autovehiculului sunt date importante privind condiţiile de garanţie, vă recomandăm să verificaţi în documentele pe care le detineţi daca se fac referiri suplimentare la acordarea de garanţie suplimentară şi în ce condiţii.
Conform legislaţiei, un produs achiziţionat (cumpărat, pentru care se face dovada achiziţiei) beneficiază de garanţie comercială de doi ani, acest termen putând fi modificat prin documente semnate la data achiziţiei.
În cazul dumneavoastră, produsul achiziţionat a beneficiat de garanţie conform certificatelor de garanţie, pe perioada de doi ani - garanţie producător şi doi ani - garanţie extinsă.
Dacă achiziţionaţi o piesă originală Ford (achiziţionat – în sensul că se plăteşte şi aveţi factura pe această piesă), beneficiaţi de garanţie conform certificatului ataşat facturii, respectiv doi ani.
Sper că aceste informaţii vă sunt folositoare.
Cu respect,
Monica NECULA
Director Dezvoltare
_______________________________
COLINA MOTORS
Sos. Oltenitei 181, Popesti-Leordeni, Jud Ilfov
Tel.: 021.408.17.57; Fax: 021.361.18.07
Mobil: 0724.244.076.
Email:
monica.necula@colina.rowebsite • facebook • youtube
On 8/11/2015 9:39 PM, sorin stefan wrote:
Buna seara,
Dupa cum stiu eu legea, la orice lucrare se acorda garantie pentru piese si manopera pe o periada de timp mai mare sau mai mica, indiferent cine plateste reparatia (furnizorul, clientul, asiguratorul...).
Piesele utilizate la reparatia din octombrie-decembrie 2013 au garantie? Pe ce perioada?
Multumesc,
From: Monica NECULA <monica.necula@colina.ro>
To: sorin stefan <sorxxxxxxxcom>
Cc: Ionel Isar <ionel.isar@colina.ro>
Sent: Tuesday, August 11, 2015 5:10 PM
Subject: Re: reclamaţie service_BxxxxxxE
Bună ziua,
Stimate domnule Åžtefan,
Reparaţia efectuată s-a făcut în regim de garanţie, dumneavoastră neplătind pentru efectuarea ei, nu vi s-a eliberat nicio factură pentru a efectua o plată, documentele pe care ati semnat au fost devizele de lucrare şi Fişa de control final, documente necesare raportării lucrării de garanţie. Lucrarea din acea dată a fost efectuată în regim de garanţie extinsă, garanţie care v-a fost acordată la achiziţionarea maşinii. Garanţia acordată la achiziţia autovehiculului se referă la o garanţie de produs pe o perioadă limitată conform certificatelor livrate cu produsul.
Dumneavoastră, achiziţionând produsul nou Garanţia 12 (pe acesta l-aţi plătit), beneficiaţi pe perioada trecută în certificat (un an de zile de la achiziţie sau până la următoarea revizie – dacă se efectuează sub un an), de o garanţie limitată conform condiţiilor din certificatul Garanţia 12, acest document fiind în posesia dumneavoastră.
În consecinţă, aţi beneficiat de garanţie pe perioada limitată a certificatului de garanţie al produsului- vi s-au făcut reparaţii şi înlocuiri de piese în mod gratuit – iar prin achiziţia produsului Garanţia 12 veţi beneficia de condiţiile de garanţie conform certificatului G12.
Referitor la amortizor, nu ne putem pronunţa decât dacă veţi reveni în service, urmând să realizăm o constatare la care să participaţi şi dumneavoastră pentru a lămuri această situaţie.
Aşa cum v-am scris în mailul anterior, apreciem fidelitatea dumneavoastră şi vă acordăm o inspecţie ITP în mod gratuit.
Vă aşteptăm în service-ul Colina Motors, în baza unei programări, pentru a clarifica problema amortizorului.
Cu respect,
Monica NECULA
Director Dezvoltare
_______________________________
COLINA MOTORS
Sos. Oltenitei 181, Popesti-Leordeni, Jud Ilfov
Tel.: 021.408.17.57; Fax: 021.361.18.07
Mobil: 0724.244.076.
Email:
monica.necula@colina.rowebsite • facebook • youtube
On 8/11/2015 12:27 PM, sorin stefan wrote:
Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti daca tot ce s-a facut la reparatia deschisa cu comanda 38372 din 30.10.2013, beneficiaza de garantie sau nu (attach)?
Am avut si am garantie, garantie extinsa, garantia Ford 12...pentru unele am platit, altele au fost impuse de legislatie, de cand am achizitionat masina, tot timpul a fost in garantie....
Garnitura respectiva si restul pieselor inlocuite au sau nu garantie? Daca nu am garantie de ce mai platesc?
In primul mail va intrebam si de amortizor, este ok sau este defect? Este eroare umana sau de soft/echipamente anul acesta sau anul trecut?
Multumesc,
Sorin Stefan
tel 0731494746
From: Monica NECULA <monica.necula@colina.ro>
To: sorin stefan <soxxxxxxom>
Cc: Ionel Isar <ionel.isar@colina.ro>
Sent: Tuesday, August 11, 2015 10:48 AM
Subject: Re: reclamaţie service_BxxxxxE
Stimate domnule Åžtefan,
referitor la sesizarea dvs. în legătură cu autovehiculul Ford Focus serie VIN: WF0HXXWPDHAJxxxx, număr de înmatriculare BxxxxE, permiteţi-ne să vă informăm că respectiva garnitură nu mai face obiectul garanţiei, întrucât reparaţia anterioară a fost deja efectuată în garanţia extinsă a autovehiculului.
Având în vedere faptul că sunteţi client fidel Colina Motors, dorim să păstrăm această colaborare şi, în compensarea celor de mai sus, vă propunem efectuarea următorului ITP gratuit, în atelierul Colina Motors.
Cu respect,
Monica NECULA
Director Dezvoltare
_______________________________
COLINA MOTORS
Sos. Oltenitei 181, Popesti-Leordeni, Jud Ilfov
Tel.: 021.408.17.57; Fax: 021.361.18.07
Mobil: 0724.244.076.
Email:
monica.necula@colina.rowebsite • facebook • youtube
On 8/10/2015 8:20 PM, sorin stefan wrote:
Buna seara,
Au trecut peste 40 de zile de cand am facut sesizarea, attach, si mai mult de 30 de zile de cand sesizarea mea este in lucru.
In cat timp estimati ca voi primi si un raspuns...
Multumesc,
From: Monica NECULA <monica.necula@colina.ro>
To: sorinxxxxxcom
Cc: Ionel Isar <ionel.isar@colina.ro>
Sent: Monday, July 6, 2015 5:51 PM
Subject: reclamaţie service_BxxxxE
Stimate domnule Åžtefan,
referitor la mesajul dumneavoastră în legătură cu autovehiculul Ford Focus, serie VIN: WF0HXXWPDHAJxxxx, număr de înmatriculare B1xxxxE, permiteţi-ne să vă informăm că reclamaţia este în studiu şi veţi primi un răspuns imediat ce vor fi elaborate concluziile.
Vă mulţumim pentru înţelegere.
Cu respect,
Monica NECULA
Director Dezvoltare
_______________________________
COLINA MOTORS
Sos. Oltenitei 181, Popesti-Leordeni, Jud Ilfov
Tel.: 021.408.17.57; Fax: 021.361.18.07
Mobil: 0724.244.076.
Email:
monica.necula@colina.rowebsite • facebook • youtube