Dealerii Ford din Romania

Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Bogdan NKU » 16 Iun 2014, 15:04

Pentru orice autovehicul care intra in service pentru verificari, chiar daca se indica defectiunea de catre client (in acest caz doar o conducta), facem verificarea completa al acelui sistem. In cazul autoturismului dvs. am verificat tot sistemul de servodirectie. In cadrul verificarilor s-au constatat pierderi la conducta de retur (cea la care s-a incercat etansarea la service-ul din Husi ). De asemenea , la conducta de tur s-a observat neetanseitate (inceput de pierderi de lichid) . Zgomotul facut de pompa de servodirectie (nu doar pe final de cursa ) se datoreaza uzurii acesteia. Acest zgomot se va amplifica ducand la nefunctionarea pompei si implicit o actionare a volanului mai grea.
Datorita cauzelor enumerate mai sus, au fost recomandate pentru inlocuire ambele conducte si pompa . Decizia de inlocuire a unei singure piese sau a tuturor apartine clientului.

Pe oferta a fost trecuta manopera pentru 2 conducte pentru ca ambele au fost constatate defecte la noi in service iar greseala pe care ne-o asumam este faptul ca nu s-a inclus in oferta si a doua conducta.

Referitor la verificarea presiunii in instalatia de servodirectie, aceasta se poate face intr-o instalatie etansa iar in cazul dvs. erau piederi vizibile de lichid la ambele conducte.

Mai jos este comanda de lucru cu necesarul de piese si semnatura dvs. ca ati luat la cunostinta despre defectiunile constatate.
Untitled.png
Bogdan NKU
Incepator
 
Mesaje: 31
Membru din: 26 Feb 2011, 09:55
Localitate: Iasi, Romania

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 16 Iun 2014, 15:20

In ce au constat verificarile in afara de vizualizare ? Eu tot prin vizualizare am constatat ca doar o conducta avea probleme.
N-am cerut eu verificarea presiunii in instalatie, angajatul dvs. care a raspuns la telefon mi-a spus ca nu poate sa-mi precizeze cauza scurgerilor, fara o verificare a presiunii. Ma bucur ca ati gasit-o fara, altfel cine stie cat era factura.
Zgomotul facut de pompa eu nu l-am sesizat, un receptioner mi l-a indicat la predarea masinii dupa constatare, specificand clar "ascultati aici, la maximul rotatiei". Numai acolo l-am auzit. De va fi mai grea actionarea, mi-o asum, am condus si masini fara servo.
"Mai jos" ... as fi putut sa nu semnez ? :) Oricum, conform Legii 677/2001, va solicit sa stergeti de pe site semnatura !!!
Si nu uitati sa precizati de ce ati uitat de avans ?! Chiar sunt curios, probabil tot din cauza mea.
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 16 Iun 2014, 15:44

"Simptome si cerinte clienti ... suporti numar" ???? Chiar asa ? Voi v-ati milogit la mine sa va fac reclama, suportii de pe masina erau OK. Maine-i schimb !!!
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Bogdan NKU » 16 Iun 2014, 16:15

Bogdan NKU scrie:Pentru orice autovehicul care intra in service pentru verificari, chiar daca se indica defectiunea de catre client (in acest caz doar o conducta), facem verificarea completa al acelui sistem. In cazul autoturismului dvs. am verificat tot sistemul de servodirectie. In cadrul verificarilor s-au constatat pierderi la conducta de retur (cea la care s-a incercat etansarea la service-ul din Husi ). De asemenea , la conducta de tur s-a observat neetanseitate (inceput de pierderi de lichid) . Zgomotul facut de pompa de servodirectie (nu doar pe final de cursa ) se datoreaza uzurii acesteia. Acest zgomot se va amplifica ducand la nefunctionarea pompei si implicit o actionare a volanului mai grea.
Datorita cauzelor enumerate mai sus, au fost recomandate pentru inlocuire ambele conducte si pompa . Decizia de inlocuire a unei singure piese sau a tuturor apartine clientului.

Pe oferta a fost trecuta manopera pentru 2 conducte pentru ca ambele au fost constatate defecte la noi in service iar greseala pe care ne-o asumam este faptul ca nu s-a inclus in oferta si a doua conducta.

Referitor la verificarea presiunii in instalatia de servodirectie, aceasta se poate face intr-o instalatie etansa iar in cazul dvs. erau piederi vizibile de lichid la ambele conducte.

Mai jos este comanda de lucru cu necesarul de piese si semnatura dvs. ca ati luat la cunostinta despre defectiunile constatate.
Fişierul ataşat Untitled.png nu mai este disponibil
Fişiere ataşate
Comanda.jpg
Bogdan NKU
Incepator
 
Mesaje: 31
Membru din: 26 Feb 2011, 09:55
Localitate: Iasi, Romania

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 16 Iun 2014, 16:19

Multumesc !
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Bogdan NKU » 16 Iun 2014, 16:25

Am sters semnatura din comanda. Comanda a fost postata initial cu semnatura dvs., pentru transparenta totala fata de cititorii acestui forum.
Nu dorim sa continuam aceasta polemica. Pentru orice solicitare suplimentara, va rog sa ne contactati pe adresa de mail service@ford-iasi.ro sau la nr.0232.256.100. Va multumim!
Bogdan NKU
Incepator
 
Mesaje: 31
Membru din: 26 Feb 2011, 09:55
Localitate: Iasi, Romania

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 16 Iun 2014, 16:36

Nu asta trebuia facut "pentru transparenta totala fata de cititorii forumului". Sunt niste intrebari mai sus la care inca n-ati raspuns.
Oricum erau retorice, nu asteptam raspuns, eu doar am prezentat o patanie. N-am nici o solicitare suplimentara, mi-e teama de ce-as putea primi. Sorry.
Multumesc domnului director pentru amabilitate si oferta facuta (adica de a plati ce mi-ati ofertat, nu cine stie ce discount), insa asta nu spala obrazul celorlalti.
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde pibunni2000 » 17 Iul 2014, 20:32

Salut.Dupa tot ce am citit aici chiar nu stiu ce sa mai cred....au fost scrise si pro si contra Ati Motors.Sper sa nu am probleme cu ei tinand cont ca in curand voi deveni "client pt reparatii"(sper ca nu prea des) ,dat fiind ca urmeaza sa cumpar o masina de la ei.....eu nu generalizez sperand sa fie bine
aaa, uitasem sa va spun ca, agentul de vanzari (se numeste Ionut) foarte disponibil si foarte de treaba.....cand o sa am ocazia sa il cunosc (cand iau masina) o sa va mai dau detalii adica va mai spun daca este o persoana de incredere in care sa va puteti baza(eu pana la acest punct sunt multumit).
va salut si pe curand
Avatar utilizator
pibunni2000
Incepator
 
Mesaje: 42
Membru din: 04 Oct 2009, 11:53
Maşina: FORD FOCUS SW 2.0 140 CP LUNAR SKY

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 17 Iul 2014, 20:39

Succes ! Eu n-am scris decat ceea ce am patit, singura data cand am fost la ei.
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde mu2lica » 09 Sep 2014, 12:31

Avand in vedere ca masina mea a iesit din garantie si de nenumaratele probleme care le-am avut cu ATI Motors, am decis sa nu mai fac la ei revizia de 3 ani ( celelalte 2 au fost facute la ATI Motors Iasi ).
Totusi le-am cerut o oferta de pret.... bineninteles manopera @ 80 lei cu piesele lor si 180 cu piesele mele. M-am decis sa schimb in alta parte.
Am schimbat doar filtru de aer si cel de polen momentan. Cand am desfact capacul de la filtru de aer am constatat cu stupoare ca filtru de aer dupa ultima revizie la ATI Motors arata asa:

Imagine

Bineinteles ca filtru era departe de a fi etans in zona de admisie. Probabil a fost aplicat principiul prost sa fii putere sa ai.
Pentru mecanicii de la ATI Motors inainte de a mai schimba filtre de aer la FF3 ii rog sa se uite cu atentie pe youtube:

Daca e prea scump un training de Ford, macar sa se uite pe youtube.

Cel mai probabil o sa ii instiintez si pe ei, urmand sa fac o reclamatie la ANPC.

Concluziile le trageti singuri. ( cine a montat vreo data in viata lui un filtru de aer la FF3 stie ca nu dureaza mai mult de 1-2 min )
Avatar utilizator
mu2lica
Member
 
Mesaje: 342
Membru din: 03 Mai 2011, 13:14
Localitate: Iasi
Maşina: Ford Focus 2011 Titanium, 1.6 TDCi, 115 CP, Dark Micastone

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde G-Ionel » 10 Sep 2014, 07:21

De aceea nu vor sa lase clientii sa stea langa mecanic atunci când lucreaza la masina. Un astfel de ,,montaj” nu mai putea fi facut.
G-Ionel
Member
 
Mesaje: 343
Membru din: 07 Iun 2011, 18:39
Localitate: Braila/Buzau
Maşina: Ford Focus facelift 2008, sedan, 1,6 benzina, 115 CP, Trend Plus

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Bogdan NKU » 19 Sep 2014, 10:47

mu2lica scrie:Avand in vedere ca masina mea a iesit din garantie si de nenumaratele probleme care le-am avut cu ATI Motors, am decis sa nu mai fac la ei revizia de 3 ani ( celelalte 2 au fost facute la ATI Motors Iasi ).
Totusi le-am cerut o oferta de pret.... bineninteles manopera @ 80 lei cu piesele lor si 180 cu piesele mele. M-am decis sa schimb in alta parte.
Am schimbat doar filtru de aer si cel de polen momentan. Cand am desfact capacul de la filtru de aer am constatat cu stupoare ca filtru de aer dupa ultima revizie la ATI Motors arata asa:

Imagine

Bineinteles ca filtru era departe de a fi etans in zona de admisie. Probabil a fost aplicat principiul prost sa fii putere sa ai.
Pentru mecanicii de la ATI Motors inainte de a mai schimba filtre de aer la FF3 ii rog sa se uite cu atentie pe youtube:

Daca e prea scump un training de Ford, macar sa se uite pe youtube.

Cel mai probabil o sa ii instiintez si pe ei, urmand sa fac o reclamatie la ANPC.

Concluziile le trageti singuri. ( cine a montat vreo data in viata lui un filtru de aer la FF3 stie ca nu dureaza mai mult de 1-2 min )

---------------------------------------------------------------------------------------


Buna ziua,

Filtrul de aer la masina dvs. a fost montat corect, iar la orice model de Focus cu filtru de aer cilindric pozitionarea filtrului in carcasa se face fix (aproape fortat) si in timp aceasta pozitie un pic fortata duce la ondularea elementului filtrant din hartie fara insa a afecta buna functionare a filtrului. Asa cum se observa in poza trimisa, daca era o greseala de montaj trebuia sa existe urme de incretire si pe elemenele de cauciuc care se regasesc pe capetele filtrului sau sa existe urme de frecare intre filtru si carcasa / capacul filtrului de aer.
Daca filtrul nu era etans si asezat corect, atunci pozitia lui ar fi trebuit sa fie un pic ridicata iar corpul filtrului sa nu permita pozitionarea cu usurinta a capacului de la carcasa filtrului de aer.

Service-ul la care ati efectuat recenta revizie ar fi trebuit (ar fi avut cunostintele necesare) sa va explice cele de mai sus daca era un service autorizat Ford.

Daca la aceasta revizie de acum ati folosit tot filtru de aer original Ford, dupa cateva mii de kilometri puteti verifica cele explicate mai sus.

Pentru transparenta, atasez o poza cu filtru de aer al unui Focus la 15.632 km – filtru montat din fabrica.

Ne pare rau ca dupa terminarea garantiei la Focus-ul dvs. considerati ca service-ul nostru nu mai este “competent” pentru intretinerea modelor Ford si va multumim ca ati apelat la noi pentru lucrarile de intretinere si reparatie din perioada de garantie.

Va multumesc!
Bogdan NKU
Incepator
 
Mesaje: 31
Membru din: 26 Feb 2011, 09:55
Localitate: Iasi, Romania


Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 19 Sep 2014, 10:52

Adevarul e ca nici la justificari nu va pricepeti :)
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde fx0234 » 21 Sep 2014, 11:20

[quote="mu2lica"]


Fratilor, nu va tine nimeni legati de reprezentante . Asa cum am mai spus, am fost cu fostul si actualul Ford, atat la Tester,la Tiriac Bacau cat si la Ati. Merg la cine vreau, cu banii mei.Nu are rost sa sustin unul din cele 3 service-uri.Nu fac publicitate la nici unul dintre ele atata timp cat toate serviciile prestate de ei, le-am platit .La fel faceti si voi.
Iar tu muutulica( 3:-O ),sper ca ai fost pe deplin satisfacut de ultima alegere in materie de service, acel:in alta parte. Sper ca ei ti l-au bagat bine ,drept si pana in capat. Filtrul,desigur .
Semnat: Morocanosul.
fx0234
 

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde dny2004 » 24 Sep 2014, 19:24

Poza atasata de rep. dealer-ului nu ne dovedeste decat ca si la fabrica lui Ford lucreaza Dorei. Eu am desfacut de mai multe ori filtrul de aer, am montat mai multe marci de filtre, si nu l-am gasit niciodata torsionat, de la mine sau in urma reviziilor facute la service. Nu cred ca in manualul de service zice ca e normal ca filtrul sa fie torsionat la o instalare corecta. Filtrul bosch intra mai greu, dar intra, fara sa il chinui.
Succes in activitatea dvs. in continuare!
Ford Focus II ECOnetic 1.6TDCI 90Cp 12/2008
Avatar utilizator
dny2004
Gold Member
 
Mesaje: 891
Membru din: 13 Dec 2011, 20:57
Localitate: Rm. Valcea, Bucuresti
Maşina: Focus 1,6 TDCi ECOnetic 2009, 90 cp
VIN: WF0SXXGCDS8T21125

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde c_c_c_c » 10 Mai 2018, 13:57

Nu recomand ATI Motors,am fost in garantie cu diferite probleme, mi s-a parut comportamentul exemplar.Dupa ce a iesit masina din garantie ma lasa "in noapte" bordul masinii.Surpriza : mufa ce intra in cutia de siguranta era fortata si sarite clipsurile de prindere, in concluzie puteam sa patesc o belea .
Avatar utilizator
c_c_c_c
Incepator
 
Mesaje: 33
Membru din: 30 Apr 2016, 18:14
Maşina: Ford
VIN: WF05XXGCC5GA79513

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde bogapostu » 22 Mar 2019, 13:12

Buna ziua,
Nus tiu daca mai este de actualitate, daca mai este reprezentantul de la ATI (omonimul meu, domnul Bogdan), dar adresez o intrebare
Masina pe care urmeaza sa o ridic de la ATI vine cu Sync 2.5, din ce am inteles pe acest forum s-a trecut la versiunea 3 in momentul in care masina s-a conectat la wifi-ul unei reprezentante
Intrebarea este daca pot face acest update cat voi prelua masina de la dumneavoastra
Multumesc
bogapostu
Incepator
 
Mesaje: 33
Membru din: 28 Feb 2019, 09:26
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Fiesta_ST » 19 Apr 2019, 12:43

Tocmai am avut o experienta cu Ati Motors Holding si postez aici impresiile.

Ca sa incep cu ceva pozitiv: masina am luat-o tot de la ei si pe partea de vanzari totul a fost foarte bine.

Si acum patania, scuze de pe acum pentru lungimea post-ului: aveam 2 probleme cu masina, primele de altfel din noiembrie 2016 de cand am ridicat masina de la acelasi dealer:
1. zgomot (un fel de trosnet) la dat cu spatele la viteze mici la puntea fata; se auzea si la plecatul de pe loc in fata si in frana de motor la viteze mici dar mai incet
2. capacele care acopera senzorii si camera din parbriz (din spatele oglinzii interioare) au inceput de cateva luni (estimativ, n-am notat exact de cand ca nu m-au deranjat atat de tare) sa atarne

Am sa ma focusez pe punctul 2 si pe problemele pe care le-am avut cu cei de la service:
- cu vreo 2 saptamani inainte, cand am facut programarea, am mentionat de ambele si am fost programat ieri, pe 18.04.2019 dimineata
- cand am ajuns la service le-am zis, din nou, de ambele probleme
- s-au chinuit foarte mult cu punctul 1 (am plecat din service dupa vreo 2.5 ore cand am vazut ca dau rotile fata jos a 4-a oara fara sa fi gasit cauza zgomotului inca)
- m-au sunat dupa amiaza sa imi spuna ca s-a gasit cauza pentru punctul 1 (toba desprinsa) si ca s-a remediat; intreb de problema numarul 2 si mi se spune ca sa vada daca are mecanicul timp sa se uite si ma intreaba daca am vorbit cu mecanicul ca sa se ocupe atunci (?!?). I-am zis ca am vorbit cu ATI si ca am fost programat pentru ambele probleme. N-am reusit sa ma inteleg cu reprezentantul respectiv asa ca m-a directionat catre un coleg de-al lui cu care vorbisem de o alta programare pentru un dosar CASCO - el m-a intrebat de dosarul CASCO respectiv si cand ii spun despre ce e vorba, imi spune ca nu el se ocupa si ca nu stie de ce colegul lui m-a trimis la el... au tot incercat sa ma trimita de la unul la altul, mi-au spus ca la ei sunt departamente diferite... le-am spus, evident, ca nu le cunosc si ca nici nu ma intereseaza structura organizatorica a firmei lor. Apoi am plecat spre service.
- la service acelasi reprezentant cu care am vorbit dimineata incepe din nou cu "departamente diferite...", ca trebuie sa vorbesc eu cu ai lui (alti) colegi etc. Ii spun ca programarea la telefon a fost facuta pentru ambele probleme si ca dimineata ii spusesem, din nou, de amandoua. Din nou imi spune sa vorbesc cu altcineva si, mai mult, ca la el in sistem nu apar ambele probleme... vazand ca nu ma pot intelege cu el, ii cer sa vorbesc cu managerul lui avand convingerea ca va fi mai orientat catre client si catre a gasi solutii
- aici, surpriza: ii spun domnului sef de service ca am fost programat pentru 2 probleme la care el mi-o taie scurt, cu un ton dispretuitor/zeflemist (pe care si l-a mentinut pe tot parcursul discutiei): "din care nici una nu este de garantie". Intreb cum anume a ajuns la concluzia asta, imi spune ca toba (sau elementul respectiv) nu se desprinde asa, ca a fost agatata. Ii spun ca nu e cazul, nu fac off-road cu Mondeo, imi spune ca a vazut el ca am niste noroi in bara fata (foarte relevant de altfel, noroiul eu l-am "pus" acolo parcand prea aproape de un morman de pamant moale; daca intram in ceva tare sau cu putere, s-ar fi spart / mutat bara).
- acelasi sef de service imi spune ca "s-a umblat la plasticele alea din spatele oglinzii interioare si ca s-a gasit banda dublu-adeziva acolo" si ca de aceea problema asta nu tine de garantie
- aici mi s-a rupt filmul, stiind ca masina nu a vazut nici un alt service pana acum si ca singura data cand s-a umblat acolo a fost cand au schimbat ei parbrizul (dosar CASCO) in iunie 2017. Ii zic exact asta si ca, evident, au stricat ceva pe acolo mecanicii atunci, au pus banda dublu-adeziva ca sa mascheze si, normal, in timp, acea banda s-a desprins rezultant problema (plastice atarnand). Imi spune sec (lucru pe care mi l-a repetat de mai multe ori) ca "asta este parerea dumneavoastra". Asa da orientare catre si comunicare eficienta cu clientii...
- il mai intreb, ca fapt divers: daca atunci cand au schimbat parbrizul s-a intamplat ce acum stiu sigur ca s-a intamplat (au stricat si au pus banda adeziva care a tinut pana acum cateva luni), problema nu mai este rezolvata pe garantie si daca acum el considera ca ar trebui sa platesc piesele de inlocuit si manopera aferente. Mi-a raspuns sec: "da".

Reclamatie la ANPC a fost facuta, am contactat si Ford Romania, astept sa vad raspunsurile desi nu am mari sperante ca se va corecta situatia.
Acum imi pare rau ca mi-am facut dosarul CASCO (schimbat ornament prag si curatare masina de bitum pe o parte) la ei dar asta e, va fi ultima mea vizita in service-ul lor.

Sper ca nu v-am plictisit de moarte, am vrut doar sa impartasesc experienta extrem de neplacuta (nu am zis mai sus dar a fost foarte frustranta comunicarea cu ei si au avut o atitudine de nepasare si dispret incredibile) cu ATI Motors Holding. Si e vorba de niste plastice nenorocite care nu au cum sa coste foarte mult, am ramas cu un gust foarte amar ca urmare a interactiunii si a modului in care am fost tratat.
Nu vreau sa pornesc discutii legate de subiect, nu vad ce rost ar avea.
Fiesta_ST
Ford Freak
 
Mesaje: 208
Membru din: 23 Apr 2015, 22:34
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK5 2.0 TDCI Powershift

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Fiesta_ST » 08 Mai 2019, 17:13

Din pacate trebuie sa revin cu un update: am mers la service pentru dosarul CASCO de care ziceam mai inainte si supriza: reprezentantul vine si imi spune ca nu poate face schimbul pana nu platesc interventia de data trecuta (cea de la punctul 1, zgomotul la mers in marsarie la pornit de pe loc si viteza mica). Asta dupa ce data trecuta seful de service, pe langa faptul ca a concluzionat ca remedierea plasticelor din spatele oglinzii interioare nu poate fi facuta pe garantie acuzandu-ma ca am umblat eu pe acolo... a mormait ca nici zgomotul reclamat nu ar trebui sa fie pe garantie ca a vazut el ca toba ar fi fost lovita (fals, daca ar fi fost cazul zgomotul ar fi aparut brusc dar a aparut treptat si crescand in intensitate in timp + stiu ca nu a fost lovita, dah).
De aceea am intrebat foarte clar inainte sa plec data trecuta daca am ceva de platit si mi s-a spus clar ca nu de catre reprezentantul de la service.

Prima data am crezut ca glumeste, apoi m-am enervat si am vorbit cu acest sef de service de la ATI Motors Iasi si a mormait ca "cine v-a spus ca nu aveti nimic de plata" (colegul lui), "daca vad ca vorbim in scris" (referire la reclamatia ANPC) si "nu ati vrut sa platiti data trecuta" (fals, am si intrebat clar asta), dupa care "nu vreau sa ma cert cu dvs. asa ca lasam asa". A incercat un fel de razbunare, asta e atitudine fata de clienti?!?

Patetic, jenant si trist.
Fiesta_ST
Ford Freak
 
Mesaje: 208
Membru din: 23 Apr 2015, 22:34
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK5 2.0 TDCI Powershift

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde tokyodream » 20 Sep 2019, 07:57

Daca trec azi cu fetele, se poate urca in cateva masini?
Aveti cateva brosuri, de luat acasa pentru "studiu" ?
Multumesc frumos !
O afacere care aduce doar bani, este o afacere proastă. - Henry Ford
Avatar utilizator
tokyodream
Gold Member
 
Mesaje: 626
Membru din: 15 Ian 2013, 17:40
Maşina: Dacia SuperNova

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde vanushhh » 29 Aug 2020, 16:41

Buna ziua,
Bine v-am gasit, este primul meu post pe acest forum, desi am cont de o perioada mai lunga de timp.
Voi incepe cu experienta mea completa, cat mai pe scurt insa fara a pierde detalii esentiale, pe care am avut-o cu ATI MOTORS Iasi, de la primul contact cu ei si ajungand pana la momentul actual.
Pentru inceput, pot spune ca sunt .. fericitul posesor al unui Ford Fiesta MK8, 2017, 1.1 86CP.

1. Perioada dinaintea vanzarii - antecontract.
In vara anului 2017 m-am hotarat sa achizitionez o masina noua. Dupa multe cautari, comparatii, telefoane, e-mailuri catre diversi dealeri, am descoperit si noul model Ford Fiesta care abia se lansase in tarile din vestul Europei. Vazand review-uri si avand deja ocazia sa conduc un Fiesta de generatie anterioara, am zis sa cer o oferta si pentru acesta, considerand ca Fiesta e o masina "fasneata", practica si echilibrata.
Am utilizat formularul de pe pagina Ati Motors Iasi pentru a cere o oferta, insa aceasta nu mi-a fost trimisa (nici pana in ziua de astazi).
La un moment dat, dupa aproximativ 3 saptamani de la cererea online, am fost in persoana la reprezentanta. La inceput am intrebat daca a fost receptionata acea cerere de oferta insa mi s-a raspuns evaziv "nu am primit nicio cerere" dar ulterior am fost preluat de catre un agent de vanzari.
Mi-a prezentat noul model si o configuratie speciala pentru pachetul Trend (voi relata mai jos de ce e relevant acest lucru), la un pret bun pentru mine. Acest model avea parbriz cu degivrare electrica, proiectoare ceata, volan incalzit, oglinzi incalzite ca bonus la pachetul de baza. Am incheiat un antecontract, am platit avansul a doua zi si m-am pus pe asteptat.
Dupa aproximativ doua saptamani, primesc un apel de la agentul cu care am discutat fata in fata in care imi spune ca din pacate masina nu va avea oglinzi incalzite si nici volan incalzit, dar va avea "Sync 3 si display touchscreen" si incalzire in scaune. Am zis ca e in regula - cine considera pana in acest punct ca sunt fraier cred ca este indreptatit sa o faca - si am asteptat in continuare, imbatat cu faptul ca voi avea o noua masina.
Dupa cateva zile, primesc un nou telefon de la respectivul (nota: nu voi divulga date personale asa cum doresc sa faca si un eventual reprezentant ATI Motors - in postari am observat brese de intimitate ale unor useri, care mai recent contravin regulamentului GDPR din 25 mai 2019) care imi spune ca intra in concediu si ca un coleg de-ai lui va "prelua" comanda mea. Am asteptat in continuare, nu mai primisem niciun raspuns si intr-o zi ma hotarasc sa merg la reprezentanta sa vad care este situatia. Surpriza - masina ajunsese. Am fost preluat de catre un alt agent, a venit masina, au fost facute actele si am devenit posesorul primului Fiesta model nou vandut de dumnealor, dupa spusele lui.

2. Hands-on - utilizare propriu zisa si asistenta post-vanzare
Daca in perioada de inceput au fost cateva hibe care ar fi determinat o persoana mai colerica sa anuleze tot, problemele majore au aparut dupa vanzare.

Prima speta este legata de revizie. La un an de la cumparare, avand 10k+ km, m-am gandit ca ar fi indicat sa ii fac o revizie. Ok, pe caietul de service scrie ca se face la 30k km, ma gandeam ca atata timp cat o fac pe banii mei, nu e nicio problema. Am sunat la reprezentanta, un domn amabil m-a intrebat de cat timp am masina, cati kilometri am si in final am facut o programare.
Ziua programarii. Eu nu locuiesc in Iasi, ci am de facut un drum de aproximativ 2 ore pana la reprezentanta. Ajung acolo cu documentele, la receptie ii spun angajatului ca am o programare, se uita pe caiet si imi spune ca nu pot face revizia. Ii spun ca totusi am facut o programare telefonica si mi s-a spus ca se poate, insa m-am lovit de un "nu" vehement din partea sa (deja ma simteam ca intr-o farsa). Ok, ma gandesc ca am venit degeaba dar i-am spus ca mai am o problema la AC, ca se aude un zumzet cand este pornit la treptele 1-3. Baga masina in atelier si la un moment dat vine si sunt "certat" ca am lasat masina sub copaci si s-a gasit un corp strain in instalatie. Mentionez ca de regula masina nu este lasata sub copaci din varii motive pe care le cunoaste toata lumea. Am 30 de ani, insa este penibil ca un angajat al unui service sa aiba o atitudine atat de ostila, sa vorbeasca "la pertu", mai ales ca nu exista vreun document oficial in care sa scrie "va rugam nu lasati autovehiculul dvs. Ford sub arbori sau copaci".

Am trecut peste acest "hop", am facut revizia la 2 ani la ei, dar abia mai apoi au inceput .. adevaratele probleme.
La un moment dat simt ca masina trage stanga in momentul in care franez. Se intampla chiar si la semafor, in oras, la viteze relativ mici.
O coincidenta a fost apelul de la Ati Motors Iasi care ma chema la un recall legat de mecanismul de reglare a inaltimii scaunului. Ok, am facut programarea, am inteles ca aveau o fereastra foarte ingusta pentru acele recall-uri (s-a intamplat in luna mai a anului curent). L-am rugat pe angajatul Ati Motors sa imi faca o programare la mecanica pentru problema mea SI, de asemenea, sa se verifice si trenul de rulare si placutele de frana. Am specificat in mod clar ca voi plati eu aceste interventii daca nu sunt acoperite de garantie. Mi s-a spus din start "vedem noi daca puteti beneficia de garantie".
Mentionez faptul ca aceste doua interventii - recall-ul si verificarea - au fost programate la 6 ore distanta (cum spuneam, nu locuiesc in Iasi).
Am ajuns la reprezentanta, am semnat documentele pentru recall si angajatul ma indeamna sa vorbesc cu baietii de la receptie service, poate exista o varianta mai rapida. Pe scurt, am asteptat 6 ore (fiind la o distanta considerabila de casa). S-a "rezolvat" cu acel recall, am mai asteptat pe la reprezentanta, m-am mai plimbat cu masina prin Iasi si apoi am revenit.
Dupa 6 ore de asteptare, masina a fost "verificata" si mi s-a spus ca intr-adevar trage dreapta chiar si in mers. A fost bagata in service pentru a iesi dupa 5 minute - raspunsul a fost ca era o roata dezumflata (tocmai facusem presiunea cu 2 zile inainte). Am insistat si am intrebat angajatul "OK, dar celelalte verificari?" si mi-a spus un "sunt OK sub mustata", dar eu am vazut clar ca masina nu a stat mai mult de 5 minute cu mecanicul.
Supriza a fost cand mi-a inmanat cheile si practic a fugit - am observat pe portiera soferului o urma de stergere, nu impact, de sus in jos. Practic era luat doar lacul, putea fi o zgarietura facuta prin frecare cu un material textil sau moale. Masina era dupa o ploaie, era un strat superficial de praf deci se vedea orice urma. Pana sa ma dumiresc si sa ii spun, el plecase deja.
Ma intorc si ii spun ca mi-a fost atinsa masina. Imi spune intr-un mod arogant ca se vor uita ei pe camere, sa vada ce s-a intamplat. Stau si astept afara ca dupa 10 minute sa iasa si sa imi spuna "nu este de la noi, e vina dumitale, poate e zgariata de cand ati fost plecat".
Plec cu un gust amar, completez cu onestitate acel formular de la feedback Ford Romania. Primesc un e-mail dupa aproximativ saptamani - "s-a rezolvat problema dumneavoastra cu service-ul?" - tot nu. Dupa alte doua saptamani primesc un telefon de la Ati Motors - o domnisoara ma intreaba daca am fost satisfacut de ultimele interventii (?!). I-am explicat ca in mod clar de ce nu. I-am spus de asemenea ca am incheiat orice legatura cu reprezentanta Ati Motors Iasi. Singurul raspuns din partea ei a fost "Imi pare rau ca nu ati fost multumit".
Mai pot spune ca dupa acel recall referitor la reglarea inaltimii scaunului mi-a facut mai mult rau decat bine - in acest moment, mansonul de plastic nu mai este fixat de tija de otel. In momentul in care incerc sa reglez inaltimea, acel manson de plastic imi ramane in mana, nemaifiind fixat cu nimic.
Fast forward, duminica dimineata, 22.08.2020. Dimineata cobor la masina, vreau sa o pornesc, imi apare "un pom de Craciun" in bord. Alerte ABS, TCS, Hill start assist Off, si, surpriza, servodirectia nefunctionala.
Eu inclin sa cred ca acea "tragere spre stanga" a avut o oarecare legatura cu problema subsecventa aparuta acum o saptamana.
Voi astepta si raspunsul service-ului (independent) - si reparatia - la care am apelat pentru a lua masurile necesare in continuare - voi face o plangere la ANPC catre Ford Romania si in subsidiar Ati Motors Iasi si vom vedea incotro mergem ulterior.

Lasand politeturile la o parte, eu recomand sa va feriti de aceasta reprezentanta. Eu am fost prostul din a carui greseli sa invete altii.

EDIT pentru eventualii reprezentanti Ati Motors care poate considera ca este vorba de hate. VIN este WF0JXXGAHJHR60026. Puteti verifica registre electronice si/sau fizice, chiar si apeluri pentru a verifica veridicitatea relatarilor mele.
vanushhh
Incepator
 
Mesaje: 1
Membru din: 21 Iun 2017, 18:55
Maşina: Ford

Anterior

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login