Una calda, una rece

Buna seara/dimineata/ziua tuturor in primul rand.
Masina mea nu si-a manifestat "buba" cu pornirea grea de cand am luat-o de la service. Am observat si unde era problema (poate mecanicii nu au observat) si multumesc Proleasing ca mi-au dat solutia (chiar si indirect).
Expun un pic pe scurt in cele ce urmeaza:
- din pompa de injectie catre capacul care probabil adaposteste injectoarele exista o conducta dintr-un plastic siliconat (sau ceva apropiat, totusi nu cred ca este o conducta de inalta presiune, dar cine stie)
- in pompa de injectie, aceasta conducta se conecteaza cu o cupla dedicata (cu niste sigurante de culoare verde)
- inainte de a lasa masina, cupla era relativ intreaga, dar conducta se misca oarecum, aratandu-mi faptul ca acea cupla era slaba
- dupa ridicarea masinii si nenumaratele drumuri pe care le-am facut, problema nu s-a mai manifestat
- m-am uitat in compartimentul motor, cupla respectiva nu mai era (mentionez ca a fost demontata pompa de injectie si apoi remontata), in schimb, conducta este prinsa cu doua bride din material plastic care etanseaza foarte bine, problema nemanifestandu-se timp de o saptamana
Urmeaza sa identificam reperul de comandat si sa inlocuim conducta respectiva.
Toate cele bune,
Andrei.
P.S.: pana la urma se pare ca nu a fost pompa de injectie, ma bucur mult ca am descoperit problema.
P.S.S: calda - s-a descoperit problema (chiar daca nu neaparat de Proleasing, dar cu ajutorul lor), rece - nu mi-au spus de faptul ca acea cupla era slaba sau defecta