m_am fript si eu cu reprezentanta Vall auto, dupa cum am scris in postarile anterioare, nu atat de problemele tehnice cat de marea problema de mentalitate, educatie si nu in ultimul rand de bun simt al celui care ar trebui sa conduca serviceul.Pe asta nici spaga nu-l educa
Nu iau aparare nimanui -mai ales acum ca sunt multumit de cm sunt tratat la RMB Cluj-dar cred ca patronul are singura vina ca a pus oameni nepotriviti. Daca se intampla sa maiintre pe forum ii dau un singur sfat: sa nu lase ca interfata cu clientii pe unu care nu are maniere si cunostintele tehnice necesare si toate aceste lipsuri dunt compensate cu muuuuuuuuulta indolenta.
Nu mai vreau sa ma simt vinovat ca mi s-a stricat masina, dupa cum m-a facut sa ma simt distinsul director de service, asa ca in continuare o sa-i evit. din fericire gasca celor care s-au convins de ei e tot mai mare.
Catre toti proprietarii de ford: daca tot trebuie sa va cheltuiti banii reparand masina macar sa stiti ca-i cheltuiti intr-un mod placut nu sa strige un arogant la voi care pana la urma pe spinarea voastra ii platit.-bineinteles cu complicitatea patronilor.
