Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
Răspunde

Re: Royal Motors Pitesti

18 Sep 2009, 21:15

imi raspunde si mie reprezentantul royal motors??

Re: Royal Motors Pitesti

19 Sep 2009, 07:25

Nu ar fi mai simplu sa pui mana pe un telefon si sa suni?

Royal Motors - Pitesti

Showroom
Str. DN 65B, Km. 5+135, Localitatea Bradu
Tel: 0248.210.100
Fax: 0248.615.110

Service
Str. DN 65B, Km. 5+135, Localitatea Bradu
Tel: 0248.615.099
Fax: 0248.615.110

E-mail: office@royalmotors.ro
Website: http://www.ford.royalmotors.ro

Re: Royal Motors Pitesti

22 Sep 2009, 22:02

oana_oky,461347 scrie:Stimate domn,
Am sa va raspund la nedumeririle dvs :
- Ora de venire la programare nu e aceasi cu cea de intrare in reparatie. De aceea avem bar, TV, internet sau masini la schimb.
- Noi nu "ghicim" de fiecare data (ca si la doctor de altfel) problema masinii dvs si investigam in buna credinta ca sa va rezolvam problema. Problemele dvs cu masina se numesc defecte elusive ( zgomote greu de identificat , vezi scartaitul geamului sau cureaua uzata).
- Este imprudent sa considerati ca reparatia va dura putin deoarece nu stim ce poate aparea in timpul acesteia. Revizia dvs. nu a durat mai mult decat vi s-a spus la receptie sau e inregistrat pe comanda de intrare, fapt ce poate fi mereu verificat.
- IMPORTANT : Nu ati facut vorbire la receptie despre nemultumirile dvs si nici nu ati recalamat pe site-ul nostru de reclamatii. Nu ati spus ca va grabiti si aveti o lucrare de predat la facultate cand ati adus masina. Noi nu puteam ghici asta. Prin urmare plangerile dvs foarte insistente pe forum care dureaza de foarte multa vreme au probabil o alta motivatie. Va place sa va auziti vorbind si altii neavizati sa va creada, iar in felul acesta sa faceti rau celor care s-au straduit si v-au facut un serviciu facand public niste nemultumiri pe care nu le-ati prezentat mai intai direct asa cum ar fi fost eficient ptr a le rezolva.
Va rugam deci sa apelati la alte unitati de reparatie de acum inainte deoarece pe noi ne-ati fi ajutat daca ne spuneati direct (ati primit mereu un cartonas cu nr de tel si adresa de email ptr a va spune nemultumirile si cineva v-a sunat dupa reparatie si nu ati inregistrat nimic).
Daca vreti sa va dezvoltati in continuare propriul forum, as dori sa stie cei ce va citesc, ca o faceti criticand nefundamentat numai ptr a atrage atentia asupra dvs si a acestui forum care va intereseaza foarte mult. Cei care repara la Royal Motors de foarte multa vreme, stiu asta ptr ca avem cele mai bune, prompte si ieftine servicii.

Pai coana, daca-l trimiti pe la alte unitati, eu ca si "turist" pe la dumneavoastra, stiti ce vad? In timp ce vin la hotel la dv, la intrare, vad una ce-l ia de guler pe unu si-l da afara, se intoarce catre mine si zice "bine ati venit, eu sunt responsabilul de marketing.
Si vad ca si mai jos ai inceput sa dai cu reprosuri si acuze ca parca suna a scuze.
Luati pulsul de aici, trageti concluzii, rezolvati problemele oamenilor si lasatii sa va laude ei. Pana la urma nu este forumul lui Royal Motors ci al posesorilor si pasionatilor de Ford.
Uite, eu va gasesc ok cu toate ca am avut si mici problemute, le-ati rezolvat.
Si oricum, vin cu placere la RM pentru ca-mi plac anumiti oameni: tipa de la intrare, baietii de la piese si ce am cunoscut din service. Nu cunosc pe cei de la vanzari si nici nu m-a interesat (mint, tipu de la suzuki e tare pe cunostinte masini). Ei creaza o atmosfera prietenoasa si vin acolo cu placere.

Re: Royal Motors Pitesti

23 Sep 2009, 09:04

Buna dimineata.
Imi pare rau ca vi s-a parut comentariul citat de dvs unul dur fata de clientul respectiv, dar era necesar.

Ganditi-va asa: invitati la masa, la dvs acasa, un cunoscut. In timpul mesei totul e bine, toata lumea este bine dispusa, masa este pregatita de dvs si este savurata cu placere. La final, repectivul conoscut va multumeste pentru invitatie si pleaca zambind. Peste cateva zile aflati de la mai multe persoane din anturajul dvs ca respectivul v-a vorbit de rau, spunand ca la dvs acasa este murdar si urat, mancarea foarte proasta iar dvs va purtati urat. Cum ati reactiona la o astfel de situatie?
Cam asa am patit noi cu respectivul client.

Nu stiu daca dvs ati observat, dar noi incurajam clientii nostri sa ne spuna daca au vreo nemultumire: la fiecare final de reparatie, primesc un cartonas cu un numar de telefon si o adresa de e-mail unde pot sa-si spuna nemultumirile; avem amplasate in cadrul locatiei noastre 2 condici de reclamatii si sugestii; dupa fiecare venire in service clientul este contactat de catre departamentul relatii clienti si rugat sa ne spuna nemultumirile. Tinem foarte mult la parerea clientilor nostri, mai ales ca pe baza lor noi facem schimbari si impunem proceduri, tocmai ca sa evitam in viitor aparitia acelorasi nemultumiri. Stim ca si noi gresim si de aceea ne straduim sa indreptam greselile repective.

Desi noi i-am pus la dispozitie mai multe variante prin care sa isi spuna nemultumirile, repectivul nu a avut nimic a ne spune pe aceste cai, dar a ales sa ne denigreze pe un site public, accesat de clientii nostri si potentiali clienti, facandu-ne astfel rau imaginii pe care noi ne straduim sa o cladim.

Sper ca v-am facut sa intelegeti de ce am postat acel raspuns, si astfel sa nu ramaneti cu impresia ca noi luam "clientii de guler si ii aruncam afara" mai ales ca ati fost la noi si ne cunoasteti bine atitudinea. Ne straduim sa ne purtam cat mai frumos, respectuos si cu profesionalism cu toti clientii nostri, dar nu ni-i dorim pe cei care nu inteleg eforturile noastre si nici pe cei care in mod nejustificat ne fac imaginea negativa.

Re: Royal Motors Pitesti

23 Sep 2009, 10:18

@calutzu_20

Buna dimineata,
Am vazut ca ati postat aceasta intrebare cu ceva timp in urma si de asemenea ne-ati scris si pe adresa noastra de e-mail.
Revin acum, ce-i drept cu intarziere, cu raspunsul la intrebarea dvs:
Sunt trei tipuri de verficari:
1. Diagnoza computerizata
2. Verificare mecanica de baza
3. Test de amortizoare
Intru-cat pretul pentru aceste verificari variaza in functie de cursul euro si de complexitatea verificarii nu vi-l putem comunica aici.
Cel mai bine este sa veniti la service-ul nostru cu repectiva masina si sa discutati cu colegii mei.
Va rog inainte, sa sunati la receptia service (0248615099) sa va anuntati venirea, ca sa va poata confirma daca sunt libere aparatele si standurile de verificare cat si tehnicienii service.

Re: Royal Motors Pitesti

23 Sep 2009, 11:07

Va rog faceti un exercitiu de memorie si incercati sa va aduceti aminte ca am facut exact aceleasi sesizari si la fata locului, iar cand a fost cazul le-am mentionat si telefonic. Daca dumneavoastra aveti impresia ca interesul meu este sa va denigrez, va inselati amarnic. Din faptul ca nu am fost multumit de serviciile dumneavoastra nu are nimeni de castigat, ci cel mai mult eu am de pierdut pentru ca in loc sa beneficiez de anumite servicii acolo unde imi este comod (in Pitesti) sunt trimis catre alti dealeri.
Reprezentantii Royal Motors au fost primii care au auzit nemultumirile mele, dar daca au fost interpretate ca si multumiri nu este vina mea.
As fi preferat ca toata aceasta divergenta sa se incheie cu o analiza a dumneavoastra asupra a ceea ce am semnalat, nu sa cautati vina de partea mea. De fiecare data cand am semnalata o problema, am semnalat-o pentru ca am dorit sa fie rezolvata, nu pentru a-mi face publicitate.
Sper ca viitorii clienti Royal Motors sa beneficieze numai de avantajele de care am beneficiat eu, nu sa intampine si aceleasi probleme.
Continuati, va rog, cu ceea ce faceti bine, dar incercati si ca problemele semnalate sa le rezolvati, nu sa le gasiti scuze in alta parte.
O zi buna!

PS: Poate intr-o zi voi avea si eu voie sa apelez la serviciile Royal Motors.

Re: Royal Motors Pitesti

29 Sep 2009, 11:22

PS: Poate intr-o zi voi avea si eu voie sa apelez la serviciile Royal Motors.


Adica cum? Nu mai ai voie sa te duci la Royal Motors;ti-au comunicat treaba asta? :-O

Re: Royal Motors Pitesti

29 Sep 2009, 12:55

Domnului Zvony nu i s-a comunicat ca nu mai are "voie" la noi. Ceea ce i s-a comunicat a fost sa apeleze la alte service-uri ca sa isi poata face o parere mai realista cu privire la unitatile de reparatie din tara noastra si serviciile oferite de Royal Motors.

Dansul, in mai multe din postarile sale scria:
"...raman la decizia ca orice viitoare interventie / revizie in service se va face oriunde altundeva decat la Royal Motors."

Oricum ar fi, domnule Zvony, lasand la o parte toata aceasta disputa care nu ajuta pe nimeni, sa stiti ca puteti apela in continuare la serviciile noastre. Iar daca va decideti sa o faceti, sper sa plecati multumit si fara reprosuri la adresa noastra.

Re: Royal Motors Pitesti

08 Oct 2009, 11:39

OFERTELE SPECIALE ROYAL MOTORS SERVICE

Pentru ca avem niste oferte care sunt facute sa vina in sprijinul dvs dragi fordisti si nu numai, am decis sa le postam pe forum:

1. La Royal Motors Pitesti aveti MANOPERA GRATUITA pentru schimbatul becurilor, a uleiului si a filtrului de ulei sau a placutelor de frana. De asemenea puteti veni si cu piesele dvs de acasa si noi tot gratuit vi le montam.*

2. Manopera pentru REVIZIA in afara garantiei incepe de la 100 lei, iar cea pentru REVIZIA in garantie este de 170 lei (TVA inclus)*

3. Avem un pachet special pentru reparatiile pe dauna (RCA/CASCO) denumit ACCIDENT ANTISTRES. Chiar este ANTISTRES avand in vedere ca noi ne ocupam in locul dvs de relatia cu asiguratorul (hartii, reconstatari, accepte de plata etc) va reparam masina si la finalul reparatiei o ridicati fara probleme. Mai mult, daca dauna dvs depaseste 10000 lei puteti beneficia, pe durata reparatiei, de una dintre masinile noastre din flota CLIENT SERVICE (in conditii prestabilite).
Sunteti incantati de oferta noastra dar nu sunteti din Pitesti si va e greu sa veniti la noi? Ne-am gandit si la asta si drept urmare venim noi la dvs sa ridicam masina iar la finalul reparatiei tot noi v-o aducem inapoi, totul intr-o raza de 150 km de locatia noastra din Pitesti, la Iesirea Pitesti Sud de pe Autostrada A1.**

Pe langa alte oferte atractive avem si preturi mici, de accea va invitam sa accesati site-ul nostru dedicat service-ului Royal Motors http://service.royalmotors.ro/ unde gasiti o parte din promotiile noastre dar si datele noastre de contact si un formular pentru programari.
Orice intrebari aveti, nu ezitati sa ne contactati: prin telefon, pe e-mail, aici pe forum sau sa veniti direct la noi la Royal Motors.

Si inca ceva: pe langa faptul ca suntem deja Reparator Autorizat pentru Ford si Suzuki, AM DEVENIT SI REPARATOR AUTORIZAT OPEL SI CHEVROLET. Stim ca dvs aveti Forduri, dar poate cineva din familia dvs sau dintre prietenii dvs au masini marcile Opel, Chevrolet sau Suzuki. Spuneti-le si lor de noi, avem aceleasi oferte speciale si efectuam lucrari de calitate la preturi mici plus lucrari de garantie.

* Oferte valabile pana la 30 decembrie 2009.
** Daca optati pentru tractare adus/readus nu puteti beneficia si de masina la schimb pe durata reparatiei.
Toate ofertele sunt supuse unor termene si conditii.

Re: Royal Motors Pitesti

08 Oct 2009, 12:54

Felicitari! Imi place ca iesiti cu servicii noi. =D>
Ramane sa plece si clientii multumiti...

In Bucuresti nu veniti?

Re: Royal Motors Pitesti

08 Oct 2009, 15:11

interesante oferte de service foarte bine bravo!
Insa pana una alta D-ra/D-na Oana_oki sa il salutati din partea mea cu respect deosebit pe Cristi Burtoiu un om extraordinar - un om care stie sa vanda Ford/Focus!

Re: Royal Motors Pitesti

09 Oct 2009, 10:35

Intr-adevar, pentru dl Burtoiu automobilele reprezinta o adevarata pasiune si drept urmare stie totul despre ele. Poate sa faca orice client, prin prisma cunostiintelor sale si a abilitatilor de comunicare, sa inteleaga totul despre masina pe care doreste sa o cumpere: caracteristici, performante, avantaje, dezavantaje, comparatii etc.
Am sa-i transmit salutarile dvs si va multumim ptr mesaj.

Re: Royal Motors Pitesti

17 Noi 2009, 13:13

Buna ziua,
doresc sa dau si eu o bila alba Royal Motors cu ocazia reviziei de 45.000km.
-sunat vineri, programat simbata, rezolvat intre orele 9.00-12.00
-amabilitate, disponibilitate, creat impresia ca poti reveni cu placere si cu alta ocazie (in ciuda celor 125km distanta, fata de alti "autorizati" aflati la 3km distanta)
-promptitudine: dintr-un sir de aprox. 9 service-uri pe care le-am contactat prin mail (acelai pentru toti), doamna Lavinia de la relatiile cu clientii a fost prima care m-a contactat
-tot doamna Lavinia m-a sunat (acum citeva minute) pentru impresii pro si contra
-am si o nelamurire, pretul standard comunicat 500ron (piesele incluse), dar la mine a fost ceva mai mult

Mult succes si sa ne acaparati atentia si pe viitor.

Re: Royal Motors Pitesti

21 Noi 2009, 19:51

Amintitii dnei Lavinia, ca dupa ce scrie un e-mail "Chiar in acest moment", sa dea click pe "SEND".
Multumesc si multe click-uri.


Buna ziua, dle Calin,

In numele echipei Royal Motors va multumesc sincer pentru aprecierile dvs.
Am cunostinta si despre nelamurirea la care v-ati referit. Chiar in acest moment, dna Lavinia va scrie un e-mail in care va explica in detaliu factura dvs.
Sper ca dupa ce il veti primi sa scapati de nelamurirea pe care o aveti.

Inca o data va multumim si oricand veti mai avea nevoie de noi, va vom sta la dispozitie cu placere.

Toate cele bune,
Oana

_________________
Pastreaza pasiunea intacta!
http://www.royalmotors.ro/

Re: Royal Motors Pitesti

21 Noi 2009, 21:53

Adica?? :-O
Nu ai primit mailul cu detaliile pana in momentul asta, sau ce? Nu prea am inteles ce ai vrut sa spui! :-??

Re: Royal Motors Pitesti

23 Noi 2009, 09:11

cam asa ceva se intelege
a uitat sa-i dea "send" :D

Re: Royal Motors Pitesti

23 Noi 2009, 09:32

Inpricinatii au inteles foarte bine ce am vrut sa spun, nu am primit nici un raspuns

Re: Royal Motors Pitesti

23 Noi 2009, 10:07

Buna dimineata,

Colega mea v-a trimis e-mailul in acceasi zi in care v-am comunicat eu. Am sa o rog sa vi-l mai trimita o data.

Re: Royal Motors Pitesti

03 Dec 2009, 18:02

Am facut azi revizia de 2 ani si ITP si sunt foarte multumit de cum au decurs lucrurile la Royal Motors. Totul a durat in jur de 2 ore si preturile sunt urmatoarele:
- consumabilele (filtru aer, filtru benzina, filtru ulei si ulei) 250 lei
- manopera 164 lei
- ITP 48,5 lei
- benzina de la Bucuresti la Pitesti si inapoi 50 lei.

Re: Royal Motors Pitesti

08 Dec 2009, 18:58

Am rugamintea sa-mi prezentati o oferta de revizie (45000 km) pentru un autoturism Ford Fiesta - 1,2 din august 2007, oferta care sa includa urmatoarele:
- schimbare ulei
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru benzina
- bujii
- placute frana
- schimbare lichid frana.

Re: Royal Motors Pitesti

14 Dec 2009, 14:14

Stiu ca deja ati primit oferta noastra in privat, dar o afisam si pe forum ptr a informa si ceilalti posesori de Fiesta.

Model : FORD FIESTA 1.25 BENZINA 2007
Cost Revizie 45000 km
Filtru de Aer = 60 lei
Filtru de Ulei = 30 lei
Filtru benzina = 50 lei
Ulei Ford 4l = 100 lei
Manopera revizie in garantie = 165 lei
-----------------------
1. Total Revizie= 405 lei

Alte operatii solicitate:
Placute frana = 150 lei
Bujii = 4 x 15 = 60 lei
Lichid frana 1l = 40 lei
Inlocuit bujii = 50 lei
Inlocuit lichid frana = 120 lei( include si test frana )
Inlocuit placute frana = GRATUIT
-------------------------------------------------
2. Total alte operatiuni = 420 lei

Din 1 si 2 => TOTAL = 825 LEI

_________
Preturile includ TVA 19 %.
Oferta valabila 10 zile lucrătoare din momentul emiterii, in limita stocului disponibil.
Pentru programări sunati la unul din numerele: 0248 210100 ; 0248 615099 sau completati formularul de programări de pe site-ul service.royalmotors.ro
Program Service: L-V: 0800 – 1800, S: 0900 – 1400, D: INCHIS

Re: Royal Motors Pitesti

24 Dec 2009, 10:40

Dragi Fordisti,

Cu ocazia Sarbatorilor de iarna, echipa Royal Motors Pitesti, va ureaza sa aveti parte de sarbatori fericite si multa sanatate! :)
FiÅŸiere ataÅŸate
Urare Royal Motors 2010 mini.jpg

Re: Royal Motors Pitesti

24 Dec 2009, 23:19

oana_oky,375826 scrie:Deschid un topic nou legat de dealerul din Pitesti. Cel existent deja "Ford Pitesti" nu este de actualitate, majoritatea posturilor datand de peste 1 an.
Orice probleme, nelamuriri, intrebari, reclamatii, laude sau altceva legate de Royal Motors Pitesti, va rog sa postati aici.
Voi face tot posibilul sa va raspund, daca este nevoie.

O zi FORDmidabila!

faci reclama???

Re: Royal Motors Pitesti

28 Dec 2009, 15:24

@vioconstrsl: dupa aproape un an de la deschiderea acestui topic a spune ca initiatorul urmareste sa-si faca reclama pare pueril
e chiar bine ca unul din dealerii Ford si-a deschis propriul topic la noi pe forum; asta inseamna ca-l intereseaza parerile noastre ca si posesori/utilizatori de autovehicule Ford si chiar daca mai sunt si colegi nemultumiti, e important faptul ca exista comunicare de ambele parti
macar de le-ar urma si alti dealeri exemplul, dar din pacate sunt putini cei care o fac, desi sunt destui cei care citesc ;) :-"
asa ca...daca nu ai neaparat a spune ceva, mai bine abtine-te si rezuma-te la a citi ;)
multumesc pt. intelegere

Re: Royal Motors Pitesti

03 Ian 2010, 23:54

imi pare rau, a fost doar o intrebare, sunt nou pe aici,
Ultima oară modificat de Alen pe 04 Ian 2010, 00:31, modificat 1 dată în total.
Motiv: sters quote-nu e necesar daca citati mesajul anterior !

Re: Royal Motors Pitesti

06 Ian 2010, 23:11

Buna seara,

Doresc sa stiu preturile pentru urmatoarele servicii, in masura in care ma puteti ajuta dvs:
-test de frane, poate sunt eu paranoic dar am impresia ca nu mai franeaza bine dupa ce am schimbat lichidul de frana si placutele spate (la un alt service);
-reglaj frana de mana;
-reglaj faruri;
-prelucrat cheie cu chip fara inchidere (cheia bruta+manopera);
-schimbat curea de accesorii (preturi separate pentru manopera si curea);
-schimbat distributie (preturi separate pentru manopera si piese);
-ITP
-o verifiare generala a masinii (amortizoare etc.)

Multumesc,
Alex

Re: Royal Motors Pitesti

11 Ian 2010, 09:30

Buna ziua dle Alex. T,

Oferta noastra v-am trimis-o inca de vineri in PM. Sper ca ati primit-o.

Re: Royal Motors Pitesti

11 Ian 2010, 10:28

Am primit oferta.
Va multumesc.

Re: Royal Motors Pitesti

18 Ian 2010, 12:59

Buna ziua.
Ma intereseaza pretul unei revizii pentru o masina in garantie marca ford fiesta 1.4 benzina
Revizie de 2 ani, masina are 26 000 km.

Multumesc

Laurentiu Manescu

Re: Royal Motors Pitesti

18 Ian 2010, 13:24

Buna ziua dle Manescu,

V-am raspuns mai detaliat in privat. Aveti oferta noastra plus cateva raspunsuri la intrebarile postate pe forum.
Am sa afisez oferta si aici pentru a informa si alti posesori de Fiesta.

Ford Fiesta 1.4 benzina
Revizie 2 ani / 30000 km:

Piese:
Filtru de Aer = 60 lei
Filtru de Ulei = 30 lei
Filtru Combustibil = 50 lei
Filtru Polen = 90 lei
Ulei Ford 4l = 100 lei
Manopera:
Revizie in garantie = 167 lei
Inlocuit filtru polen = 69 lei
---------------------------
Total Revizie = 566 lei*



*Preturile incud TVA 19%
Oferta valabila 10 zile lucratoare si in limita stocului disponibil.
Răspunde