Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
02 Oct 2007, 17:37
Propabil ar fi trebuit sa deschid un topic separat in care sa scriu dezamagirea mea legata de CSD. Pe scurt povestea:
- luni 24 sept prezentat la CSD in urma unei programari telefonice pentru inlocuire usa sofer avariata, casco Allianz - cica decontare directa. Am facut si o programare pentru revizia de 15k daca tot eram acolo, mi s-a spus ca se poate pe 1 oct ora 9:30 am fost de acord.
-joi 27 am trimis mail la CSD ca sa aflu stadiul reparatiei si am primit raspunsul urmator:
Reparatia este finalizata din data de 26.09.2007, iar devizul final se afla la Allianz Tiriac pentru obtinerea acceptului de plata (dosar AAF/DD 0993, insp.Dragos Bardas).
Va voi contacta telefonic dupa obtinerea acceptului de plata.
-vineri 28 am sunat la CSD pentru a vedea daca a venit acceptul de plata. Acceptul nu ajunsese. Am sunat la Allianz mi s-a spus sa revin cu un telefon luni pe 1.
-luni 1. Am sunat la CSD sa vad daca a ajuns acceptul. Au zis ca nu a venit, le-am reamintit de revizie si ca masina se afla la ei(desi ar fi trebuit sa stie mai bine). Am sunat din nou la Allianz, dupa n telefoane am dat de inspectorul care se ocupa de dosar acesta a zis ca si-a dat acceptul pe dosar si a fost trimis la receptie pentru a fi trimis la CSD. Ora 17 am sunat din nou la CSD, cei de acolo au zis ca nu a ajuns acceptul. Ma gandesc ca totul e ok si marti dimineata, adica azi sa primesc masina cu revizia facuta si usa reparata.
-marti 2. Sun la CSD. Mi se spune ca e o problema cu acceptul pentru ca cei de la Allianz au taiat din sume, adica din cantitatea de materiale folosite. Sun din nou la Allianz la inspector, aveam deja o mie de nervi, masina fiind gata de miercuri si trecuse aproape o saptamana si eu tot nu puteam sa o ridic chiar ca daca m-am dus la un service cu decontare directa catre Allianz. Dau de inspector acesta imi spune sa nu imi fac probleme pentru ca el a corectat un deviz nu o factura si eu pot sa ma duc sa imi ridic masina pentru ca a retrimis faxul. Ajung intr-un final la service. Faxul ajunsese dar se pare ca exista o problema; eu mai trebuia sa platesc 10 ron pentru cheltuieli taiate de Allianz. Service cu decontare directa casco full fara franciza. In fine vreau sa scap odata si sa imi ridic masina dau cei 10 ron. Intreb de revizie daca s-a facut. Verifica in calculator, intreaba colegul ...si de ce nu mi se pare oare o surpriza: dupa ce masina a stat 8 zile lucratoare la ei, dupa ce a trecut termenul cand era programata revizia cu o zi.... revizia nu a fost facuta. Mecanicul X a fost ocupat. Nu era treaba mea sa dau telefoane la Allianz, nu era treaba mea sa le reamintesc sa imi faca revizia, nu trebuia sa mai ramana un rest de plata. Lunga povestea si cu o singura concluzie CSD la revedere, Collina revin, revizia de 15k o sa o fac la ei in 2 zile de la programarea telefonica.
02 Oct 2007, 17:53
Aoleu! .... eu tocmai am masina in service ..... sper sa nu patesc la fel!

Poate cu UNITA merg treburile mai bine decat au mers cu Allianz.
02 Oct 2007, 17:55
$1 scrie:$2oleu! .... eu tocmai am masina in service ..... sper sa nu patesc la fel!

Poate cu UNITA merg treburile mai bine decat au mers cu Allianz.
Te referi la plata sau la lucrari...????
02 Oct 2007, 17:57
La plata. De calitatea lucrarilor nu-mi permit sa ma indoiesc atata timp cat pana acum cei de la CSD au primit numai referinte bune pe forum. Sper sa ma aduag si eu cat de curand pe lista celor multumiti de CSD.
02 Oct 2007, 18:23
Usa pare in regula ca si culoare si montaj nu asta a fost problema... ma asteptam la o alta abordare a clientului si rezolvarea reviziei programate.
03 Oct 2007, 01:09
salut,
sa va spun eu cea-m patit cu cei de la service-ul CSD din Pipera!
am citit pe aici pe forum, ca merita sa incerc acest service fiind singurul care nu m-a programat dupa o saptamana, ci a doua zi! aici, jos palaria!
ajung dimineata la ei, stau cca o ora sa o ia si s-o bage in reparatie. si dai si asteapta vreo doua ore sa repare la ea! vine mecanicul si imi spune ca bobina e bulita si bujiile sunt negre si trebuie schimbate. intreb cat costa si zic Ok! ok, ok, dar bobina nu aveau in stoc si cica la 12.30 vine! rabd si mai beau o cafea!
la 12.30 vine bobina, tocmai cand angajatii intra in pauza de masa! shit! mai beau o cafea! dupa o ora vin oamenii si imi spun ca aceasta bobina nu mai costa 120 Euro ci 185 Euro! daca sunt de acord o pun daca nu! m-au luat nervii, mai ales ca aveam nevoie de masina in ziua aia! cu chiu cu vai zic ok! sa va spun acum la cat m-a dus, 185 euro bobina, 88 euro bujiile si nu vreo 1,5 mil manopera!cu tot cu discounturile lor m-a dus la 11 mil. ! cam mult pt o treaba de o juma de ora! sa va aud si pe voi ce ziceti!
03 Oct 2007, 01:10
ross, oare cum poti tu sa-mi explici asta?
03 Oct 2007, 11:21
$1 scrie:$2ropabil ar fi trebuit sa deschid un topic separat in care sa scriu dezamagirea mea legata de CSD. Pe scurt povestea:
- luni 24 sept prezentat la CSD in urma unei programari telefonice pentru inlocuire usa sofer avariata, casco Allianz - cica decontare directa. Am facut si o programare pentru revizia de 15k daca tot eram acolo, mi s-a spus ca se poate pe 1 oct ora 9:30 am fost de acord.
-joi 27 am trimis mail la CSD ca sa aflu stadiul reparatiei si am primit raspunsul urmator:
Reparatia este finalizata din data de 26.09.2007, iar devizul final se afla la Allianz Tiriac pentru obtinerea acceptului de plata (dosar AAF/DD 0993, insp.Dragos Bardas).
Va voi contacta telefonic dupa obtinerea acceptului de plata.
-vineri 28 am sunat la CSD pentru a vedea daca a venit acceptul de plata. Acceptul nu ajunsese. Am sunat la Allianz mi s-a spus sa revin cu un telefon luni pe 1.
-luni 1. Am sunat la CSD sa vad daca a ajuns acceptul. Au zis ca nu a venit, le-am reamintit de revizie si ca masina se afla la ei(desi ar fi trebuit sa stie mai bine). Am sunat din nou la Allianz, dupa n telefoane am dat de inspectorul care se ocupa de dosar acesta a zis ca si-a dat acceptul pe dosar si a fost trimis la receptie pentru a fi trimis la CSD. Ora 17 am sunat din nou la CSD, cei de acolo au zis ca nu a ajuns acceptul. Ma gandesc ca totul e ok si marti dimineata, adica azi sa primesc masina cu revizia facuta si usa reparata.
-marti 2. Sun la CSD. Mi se spune ca e o problema cu acceptul pentru ca cei de la Allianz au taiat din sume, adica din cantitatea de materiale folosite. Sun din nou la Allianz la inspector, aveam deja o mie de nervi, masina fiind gata de miercuri si trecuse aproape o saptamana si eu tot nu puteam sa o ridic chiar ca daca m-am dus la un service cu decontare directa catre Allianz. Dau de inspector acesta imi spune sa nu imi fac probleme pentru ca el a corectat un deviz nu o factura si eu pot sa ma duc sa imi ridic masina pentru ca a retrimis faxul. Ajung intr-un final la service. Faxul ajunsese dar se pare ca exista o problema; eu mai trebuia sa platesc 10 ron pentru cheltuieli taiate de Allianz. Service cu decontare directa casco full fara franciza. In fine vreau sa scap odata si sa imi ridic masina dau cei 10 ron. Intreb de revizie daca s-a facut. Verifica in calculator, intreaba colegul ...si de ce nu mi se pare oare o surpriza: dupa ce masina a stat 8 zile lucratoare la ei, dupa ce a trecut termenul cand era programata revizia cu o zi.... revizia nu a fost facuta. Mecanicul X a fost ocupat. Nu era treaba mea sa dau telefoane la Allianz, nu era treaba mea sa le reamintesc sa imi faca revizia, nu trebuia sa mai ramana un rest de plata. Lunga povestea si cu o singura concluzie CSD la revedere, Collina revin, revizia de 15k o sa o fac la ei in 2 zile de la programarea telefonica.
ok... sa o luam incet....
Decontare directa inseamna ca avem contract, dar trebuie sa isi dea acceptul de plata pt eliberarea autoturismului.
Daca nu isi da firma de asigurari acceptul, nu se poate elibera masina. Nu avem ce face daca ei nu trimit acel mail.
Cu revizia o sa vad ce s-a intamplat...
03 Oct 2007, 13:57
$1 scrie:$2alut,
sa va spun eu cea-m patit cu cei de la service-ul CSD din Pipera!
am citit pe aici pe forum, ca merita sa incerc acest service fiind singurul care nu m-a programat dupa o saptamana, ci a doua zi! aici, jos palaria!
ajung dimineata la ei, stau cca o ora sa o ia si s-o bage in reparatie. si dai si asteapta vreo doua ore sa repare la ea! vine mecanicul si imi spune ca bobina e bulita si bujiile sunt negre si trebuie schimbate. intreb cat costa si zic Ok! ok, ok, dar bobina nu aveau in stoc si cica la 12.30 vine! rabd si mai beau o cafea!
la 12.30 vine bobina, tocmai cand angajatii intra in pauza de masa! shit! mai beau o cafea! dupa o ora vin oamenii si imi spun ca aceasta bobina nu mai costa 120 Euro ci 185 Euro! daca sunt de acord o pun daca nu! m-au luat nervii, mai ales ca aveam nevoie de masina in ziua aia! cu chiu cu vai zic ok! sa va spun acum la cat m-a dus, 185 euro bobina, 88 euro bujiile si nu vreo 1,5 mil manopera!cu tot cu discounturile lor m-a dus la 11 mil. ! cam mult pt o treaba de o juma de ora! sa va aud si pe voi ce ziceti!
da... se poate reprosa doar intarzierea...
Cu bobina este exact asa cum ti s-a spus... a venit cu un pret mai mare. Ce ai uitat tu sa mentionezi este ca ti s-a schimbat bobina... si ti s-au pus bujii noi cu toate ca ai zis ca nu le vrei. Bujiile, odata puse pe masina, nu se mai bagau inapoi in magazia de piese... pentru ca erau folosite deja, deci iti ramaneau acolo si gata... Cand a fost gata treaba si ai vazut ca merge masina ok ai zis ca le vrei si pe alea si sa ramana asa. Chiar daca nu ziceai ca le vrei... tot acolo ramaneau... le platea service-ul.
03 Oct 2007, 14:13
Aceasi operatie de inlocuire bobina si schimbare bujii + manopera + tester au durat 2 ore si au costat 580 ron in alt service autorizat (gasiti in posturile mele anterioare numele daca va intereseaza) acum cateva luni in Bucuresti. Mi se pare cam mult 11 milioane. La o Fabia cu aceeasi problema operatiunile descrise mai sus au costat 800 Ron.
03 Oct 2007, 14:26
Imi pare rau cand vad ca cineva a fost aici si a avut probleme dar se mai intampla. Programul fiind incarcat e greu sa mai fii amabil, dragut, si chiar, in unele cazuri, sa stai sa asculti cerintele clientului cu toate ca nu are habar despre ce vorbeste. Toata lumea vrea "repede". Nu prea merge asa intrun service. Sau poate merge in altele... Aici lucreaza oameni, nu roboti.
Cred ca unii au inteles gresit faza cu "Avem un coleg forumist care lucreaza la CSD". Lucrez la CSD, nu detin service-ul. Incerc sa ajut pe cine pot si cum pot, incerc sa raspund intrebarilor voastre si sa sugerez anumite modificari pentru ca CSD sa fie mai aproape de ce va doriti voi.
Dar asta nu se poate face daca nu exista intelegere si din partea voastra...
Noi incercam sa fim cat mai ok si sa va intelegem, sa va respectam, sa fim amabili, dar trebuie sa intelegeti si voi unele chestii si sa nu mai sariti in sus la orice..
Mai exista si mici scapari... incercam sa rezolvam totul in cel mai bun mod posibil... dar incep sa cred ca unii dintre voi vor ceva de genul... "eu sa fiu tratat corect, sa mi se vorbeasca frumos, sa fiu inteles... dar daca au gresit ei un pic i-am ars..." Unii din cei de aici au mai intarziat la programare... nu i-a trimis nimeni acasa inapoi... am rezolvat noi cumva.
Haideti sa incetam razboiul cu service-urile si sa incercam sa facem ceva bun pentru ambele parti, tinand cont de faptul ca aici exista intelegerea si dorinta de a face acest lucru.
In alta ordine de idei v-am promis o surpriza la inceputul acestui topic si e aproape gata treaba... pregatiti-va !
03 Oct 2007, 16:04
suntem gata!

)
03 Oct 2007, 16:06
e in curs de finalizare
mai aveti putzintica rabdare...
03 Oct 2007, 16:22
$1 scrie:$2lol:
e in curs de finalizare
mai aveti putzintica rabdare...
Vine cumva sambata? Ora 11?
03 Oct 2007, 16:25
s-ar putea sa fie si Sambata... sa vedem...
03 Oct 2007, 17:03
Avand in vedere ca a trebuit sa dau eu telefoane pentru a afla stadiul in care se afla acceptarea dosarului si ca pana la final a trebuit sa mai scot bani din buzunar (aici nu suma e problema ci principiul) nu vad diferenta intre service-ul CSD cu decontare directa si oricare alt service fara decontare directa. Cat despre programare sper ca intelegi cat de important in ziua de azi e sa respecti programarile mai ales ca timpul e foarte comprimat pentru fiecare dintre noi.
03 Oct 2007, 17:27
La cel fara decontare directa umbli cu toate hartiile in mana de colo colo pentru ca nu este un stabilit "canal de comunicare" intre asigurator si service.
Asa ca in loc sa dai telefoane zburdai pe campii sa-l intalnesti pe cel de la asigurari, dupa ceva timp pentru verificarea dosarului te duceai din nou sa vezi ce se intampla cu banii, cand se vireaza, si tot asa...
E diferenta??
03 Oct 2007, 17:42
$1 scrie:$2a cel fara decontare directa umbli cu toate hartiile in mana de colo colo pentru ca nu este un stabilit "canal de comunicare" intre asigurator si service.
Asa ca in loc sa dai telefoane zburdai pe campii sa-l intalnesti pe cel de la asigurari, dupa ceva timp pentru verificarea dosarului te duceai din nou sa vezi ce se intampla cu banii, cand se vireaza, si tot asa...
E diferenta??

Corect cum a zis Mihai. In plus la cel fara decontare sta masina la service pana se achita factura... adica ori o achiti tu si iti iei masina, ori stai pana dau cei de la asigurari banii...
Nu mi se pare o diferenta.
Te rog sa imi spui sincer... ti-ar fi convenit sa nu fie nevoie sa dai nici un telefon si sa nu dai 1 leu din buzunar si sa fie treaba facuta nasol? Pt ca asta ai fi primit la "orice service"
Sigur ca inteleg ca trebuiesc respectate programarile... asta si incercam sa facem.... dar vezi tu, daca vii la revizie si trebuie sa zicem sa schimbi si placutele de frana (in unele cazuri e chiar urgent ca sa nu afecteze discurile) ce sa iti fac? Sa te trimit acasa si sa iti zic sa nu mai mergi cu masina sau sa iti zic sa vii peste cateva zile sa schimbam si discuri si placute? Nu e mai simplu si mai civilizat sa iti rezolv problema? Sau tu ai refuza rezolvarea imediata ca sa nu il intarzii pe cel care e dupa tine?
Stii cum e cu programarile la service? Suni tu si zici ca vrei revizie dar pe langa asta descoperim ca mai ai si alte probleme si uite asa se intampla...
03 Oct 2007, 18:10
Intrebare: sambata la 'porti deschise' putem vorbi, nu neaparat (numai) cu tine ci si cu colegii tai care se ocupa de treaba asta, despre cum as putea sa-mi programez si eu masina (inclusiv cum stati cu asiguratorul la care sunt), daca tot vin, sau numai in zile de lucru ?
Stiu ca de lucrat nu se lucreaza efectiv, era vorba daca se poate discuta de principiu sa stiu cum fac, sau nu aveti chef de asa ceva in zi de petrecere
03 Oct 2007, 18:15
Vorbim, sigur ca da... ca doar nu o fi subiect inchis...
Treaba e sa nu sara toata lumea pe ei cu intrebari tehnice si chestii d-astea... adica sa fie party pentru toata lumea... sa nu se simta ca la interogatoriu...
03 Oct 2007, 18:16
Am mai avut incident si cu vechea masina ford focus 1 care a fost rezolvat la un service oarecare DAB Auto si lucrurile s-au petrecut altfel in sensul ca am fost sunat sa imi iau masina dupa 4 zile de cand am lasat masina in service. A fost schimbat tot un reper de tinichigerie. Totul a fost facut pe RCA, culoarea si linia masinii au iesit bine si nu am scos un leu din buzunar. Este in interesul service-ului sa se accepte greselile si sa se corecteze in felul asta clientii viitori vor fi multumiti si vor aduce alti clienti. O sincronizare mai buna intre devizul service-ului si asigurator si atentie mai mare la programari ar putea rezolva cateva probleme.
03 Oct 2007, 18:36
Promit ca dureaza putin.
03 Oct 2007, 19:12
vis-a-vis de decontarea directa: la voi , la CSD, este singurul loc unde am auzit ca se TAIE ceva din deviz. pina acum nu am avut aceasta situatie la nici un service cu nici una din companiile urmatoare: allianz (ford, daewoo), omniasig (renault, mitsubishi).
nu cumva a fost o buba in devizul transmis catre asigurator sau altceva?
pina la urma eu mi-am dus masina (am scris mai devreme ca era busita fata: storpitor far stg schimbat , bara revopsit integral, bandou stg schimbat si far stg de schimbat si reconstatare la vas lichid spalat) in alt service si mi-am facut fata si lucrurile au mers asa: marti 25 am dus masina la ora 10, joi 27 am luat masina la ora 16 fara far schimbat, luni 1 oct am dus masina la 16.00 si la 17.00 aveam pus si farul nou. nu am avut nici o discutie de decontare, deviz, etc intre allianz si service-ul respectiv (nu-l numesc aici).
03 Oct 2007, 19:53
bogdan tu ai auzit asta doar cu taiatul din cate exemple ?
03 Oct 2007, 20:40
Ross, crezi ca ai putea sa-mi spui in ce stadiu se afla lucrul la masina mea (focusul albastru adus luni, comanda nr. 964)? Daca cumva s-a ajuns in faza trimiterii devizului la UNITA as putea sa intervin cu un telefon la cei de la asigurari sa grabeasca putin acceptul de plata. Pe comanda scrie ca termenul de finalizare este vineri sub rezerva primirii acceptului de plata. Thanks.
04 Oct 2007, 11:09
$1 scrie:$2ogdan tu ai auzit asta doar cu taiatul din cate exemple ?
pai sa o luam din preistorie:
- 1986 - 1994 - trabant - asirom - 2 - 3 evenimente - nu a taiat nimeni nimic (exclud perioada postdecembrie 1999)
- 1996 - 1998 - dacia 1310 - asirom - 3 evenimente - nu mi-a taiat nimeni nimic niciodata;
- 1999 - dacia 1310 - astra - masina lovita in parcare de jur imprejur - nimic taiat la un service noname pe malul dimbovitei
- 2000 - dacia nova - asirom - 2 evenimente (1RCA + 1 CASCO) - nimic taiat - service dacia ciclop
- 2003 - 2005 - renault megane - omniasig - 4-5 evenimente - nimic taiat - serus
- 2006 - 2007 - ford mondeo - allianz - 8 evenimente CASCO - nimc taiat (anul asta am ajuns la despagubiri de 18000 RON) - romcar + toplac (glasurit)
- 2006 - 2007 - mitsubishi pajero - omniasig - 1 eveniment - nimic taiat - mcar
- 2003 - 2007 - matiz - allianz - 2 evenimente - nimic taiat - autonet
- 2006 - 2007 - range rover - allianz - 5 evenimente - nimic taiat - premium auto
si cred ca daca imi mai intreb colegii gasesc inca cel putin tot atitea exemple.
deci este pentru PRIMA data cind aud ca se taie din deviz ceea ce mi se pare aiurea din doua motive:
1. normele sint clare si orele de manopera si consumabilele sint stabilite deci nu poti deconta 3 metri de smirghel daca in norma zice ca e nevoie de 0,5 si nu poti deconta 3 ore de manopera daca in norme scrie ca e nevoie de 1 ora;
2. pentru lucrari suplimentare exista PV de reconstatare si atunci de accepta si alte lucrari fara ca sa mai treaca prin furcile caudine...
asa ca revin la ideea mea si spun ca in devizul ala erau niste probleme - respectiv nu erau respectate normele/nomenclatorul (fara a ofensa pe nimeni probabil a fost o greseala strecurata acolo) - sau erau niste lucrari necuprinse in dosarul de dauna.
in plus niciodata nu m-am plimbat cu actele de la service la asigurator si viceversa (am dat citeva telefoane uneori) si niciodata nu am scos (in afara de o bere pentru un baiat - pe care am vrut eu sa o dau) nici un leut din buzunar in afara de reintregirile de polita acolo unde era cazul.
Ultima oară modificat de
bogdanv pe 04 Oct 2007, 12:51, modificat 1 dată în total.
04 Oct 2007, 11:33
Ok, am inteles, desi eu de fapt intrebasem daca mai stii si alt caz de taiere la CSD ca sa vedem daca a fost doar intamplare.
Desi pt mine e cel mai important sa iasa reparatia bine, sper sa n-am nici probleme de genu asta, pt ca sunt deja patit bine si nu stiu cum o sa stau cu nervii daca iar....
04 Oct 2007, 12:53
intelesesem intrebarea in mod gresit.
este PRIMA data cind aud asa ceva si este PRIMA data cind aud de asta la CSD. daca mai sint si altii ar trebui sa spuna.
04 Oct 2007, 12:54
Am facut si eu primul pas in evaluarea service-ului CSD, am facut programarea pentru revizia de 1 an.
Primul PLUS (+) pentru CSD:
+ am cerut programare pe site ieri pe la pranz iar astazi dimineata pe la 8.30 am fost sunat de catre service pentru definitivarea programarii (Marti 09.10.2007 la ora 14).
Voi veni sigur sambata la intalnire!
Cat despre chestia cu taiatul de pe deviz eu unul nu am auzit asa ceva nici macar la service-urile Dacia care lucrau cu picioarele mai ales in relatiile cu tertii.
Ross cred ca ar trebui sa fie analizata foarte atent aceasta problema mai ales in cadrul controlului intern periodic (daca aveti asa ceva).
04 Oct 2007, 14:40
Problemele cu taiatul apar cand ai vopsitorie proprie si vrei sa faci treaba ca la carte. Stiu ca pentru unii e mai greu de inteles dar calitate mai buna = costuri mai mari. Desigur ca daca lucram cu materiale abrazive luate din piatza, e ok, mai ieftin, nu mai taie nimeni... La CSD se lucreaza cu materiale 3M (nu fac reclama, am spus doar provenienta materialelor) si automat sunt mai scumpe.
Diferenta o vedeti si voi cand va luati masinile de aici...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.