Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
19 Dec 2006, 09:01
nu ca vreau sa te descurajez s-au sa-ti stric inima, dar, daca nu te-a informat nimeni pana acum, pentru a evita un contrast foarte mare intre asteptarile tale si realitatea trista in care traim, iti spun eu ca nu vei avea farurile noi mult dorite mai devreme de o luna, o luna jumate, pentru ca aceste comenzi de piese ajung sa fie onorate de producator cam tot in acelasi ritm ca si masinile, asa ca, nu te astepta sa ai faruri noi de sarbatori. Oricum e bine ca ati ajuns la o varianta care sa te multumeasca, mai e doar un pas, cel mai important, acela de punere in practica a tranzactiei.
multa bafta si sarbatori fericite la toata lumea.
p.s. poate aveti timp in perioada mai libera care urmeaza sa va ganditi la propunerea pe care am lansat-o ceva mai sus, aceea referitoare la infiintarea unei asociatii a clientilor!
19 Dec 2006, 09:29
domnul meu ... la o asociatie a clientilor nu ne-am gindit, insa in ianuarie vom infiinta asociatia proprietarilor si utilizatorilor de FORD din Romania numita "Asociatia Club Ford Romania" care speram ca va face mai mult decit sa reprezinte interesele clientilor/potentialilor clienti in fata dealerilor
va invit sa "browsati" nitel prin forum si sa parcurgeti topicurile referitoare la acest subiect
cu respect
Adi
20 Dec 2006, 11:44
$1 scrie:$2omnul meu ... la o asociatie a clientilor nu ne-am gindit, insa in ianuarie vom infiinta asociatia proprietarilor si utilizatorilor de FORD din Romania numita "Asociatia Club Ford Romania" care speram ca va face mai mult decit sa reprezinte interesele clientilor/potentialilor clienti in fata dealerilor
va invit sa "browsati" nitel prin forum si sa parcurgeti topicurile referitoare la acest subiect
cu respect
Adi
Am luat cunostinta de initiativa voastra inca de cand am intrat pe acest forum. Cu adanc respect pt eforturile voastre, nu am vazut paragraful sau articolul din statut in care sa se prevada in mod explicit felul in care asociatia se obliga sa intervina in sprijinul vreunui membru cand acesta s-ar confrunta cu probleme in relatia cu dealerul, asiguratorul, service-ul. Apropo, cum poate rezolva ACFR problema interdictiei impusa clientului, de catre cei de la reprezentante de a fi de fata la efectuarea lucrarilor de revizie?
Pe mine ma intereseaza o institutie care sa nu mai permita contracte unilaterale, sa nu mai permita bataia de joc a celor din service-uri, sa nu mai accepte dispretul asiguratorilor. Si nu neaparat numai pentru posesorii de ford. Si fara alte probleme gen organizare de competitii sportive si promovarea imaginii etc. care sunt consumatoare de timp si energie.
Asa ca ACFR e una, ma inscriu de indata ce intru in posesia fordului meu, dar simt nevoia existentei unei institutii de a carei "frica" sa stie toti cei asigura servicii sau comercializare de produse clientilor. Stiu ca exista OPC, dar sa-mi spuna si mie careva cum l-au ajutat inspectorii opc cand a vrut sa schimbe un paragraf intr-un contract si dealer-ul sau asiguratorul nu a fost de acord. Sau la nerespectarea unui termen de livrare a unui produs. Sau cand in urma unui accident asiguratorul si-a dat cu parerea doar dupa bunul plac cu privire la modul de efectuare a reparatiilor necesare si de achitare a facturilor.
Din pacate de fiecare data ar trebui ajuns la instante judecatoresti, destul de coruptibile, ineficiente, costisitoare. Aici poate interveni rolul de mediator si reprezentant legal al unei institutii care sa reprezinte exclusiv clientul.
Mult noroc!
14 Ian 2007, 03:06
Divergentele dintre mine si Pro Leasing au luat sfarsit. In cele din urma ne-am inteles asupra unui set de faruri cu fond negru (cine a fost la intalnirea din 13 ianuarie a avut ocazia sa le admire) si a doua cheie pentru masina (aveam doar una pentru ca una am pierdut-o).
14 Ian 2007, 10:04
adris1919, problema cea mai mare de la noi nu este ca nu-ti permite accesul in service, lucru oarecum normal pentru ca sunt diverse dispozitive, masini ridicate, etc. Ce crezi ca se intampla daca un client este accidentat in service????
Cel mai important mi se pare faptul ca nu fac treaba OK si ca incearca sa te fure (la operatii, la piese, etc) daca nu esti langa ei. Aici trebuie lucrat, zic eu.
17 Ian 2007, 11:26
nu vad care e problema daca eu imi doresc sa asist la lucrarile de service, este timpul meu pierdut, semnez un simplu proces verbal de instructaj cu protectia muncii si s-a terminat cu raspunderea service-ului in ceea ce priveste pericolele la care ma expun. Ca doar nu fac operatiuni cu substante radioactive sau lansari de nave in cosmos, ca sa fie nevoie de cine stie ce pregatire speciala pentru a sta linga ticalosi sa nu te fure!
Chiar as vrea sa-mi zica cineva in ce lege este interzisa prezenta clientului in atelierele de service pentru autovehicule. Oricum , cred ca cei de la OPC habar n-au de asa ceva!
17 Ian 2007, 11:44
OK, dar nu numai masinile merg in service... Poate vrei sa vezi cum se repara si prajitorul de paine, calculatorul sau aspiratorul, nu? Sau la o ceasornicarie, eventual ii ceri si o lupa pentru tine ca sa-l urmaresti ce face... :icon_mrgreen:
Ce te faci la un service de calculatoare unde este o camaruta cu 5-10 oameni si vin alti 5-10 pe capul lor ca sa asiste? Ca sa nu mai zic ca te mai trezesti fara o piesa, etc...
Raman la parerea ca fiecare trebuie sa-si faca meseria corect si sa comunice cu clientul tot ce se intampla: ce probleme au gasit, ce trebuie facut, ce se recomanda suplimentar daca este cazul.
Cat despre lege, nu cred ca exista asa ceva, dar tine de organizarea interna a fiecarui service (ceea ce este mai nasol), asa ca... :icon_mrgreen:
Ai exemple de alte service-uri unde te lasa sa vezi ce se intampla?
Parerea mea.
17 Ian 2007, 14:45
Cand aveam Dacie break faceam reviziile la Dacoserv Preciziei. Am stat de fiecare data langa mecanic, cu conditia sa nu il tin de vorba. La revizia Ford am fost la BDT... in sala de asteptare e un geam maaaaaaaare prin care te poti uita la ei in service, daca te tin picioarele sa stai 2 ore.
Instructajul cu protectia muncii nu e joaca de 5 minute, in care sta unu si te invata sa nu stai sub masina si sa nu-ti bagi degetele pe nu stiu unde.
Nu vreau sa le iau apararea, dar, oricat de mult as vrea si eu sa imi bag nasu' pe unde lucreaza ala, nu cred ca e o solutie sa stai langa ei.
Anul trecut am patit o chestie aiurea intr-o spalatorie auto (cea de la Ciurel). Am fost cu un prieten sa ne spalam masinile. Eu am bagat masina mea prima, si lui i-a zis baiatu' cu furtunu' sa o traga langa a mea. Prietenul meu s-a conformat, insa de dupa un panou i-a sarit unu in fata (se impiedicase de ceva). Reactia prietenului a fost sa traga de volan stanga (era incepator) si mi-a atins masina. Daca nu-l vedea si il lovea p-ala? Si la 2 km/h e indeajuns ca o masina sa te puna in fund (reusesti asta si cu o bicicleta). Cine intra la apa? Nu cred ca soferul, ca deh... nu eram pe drumurile publice.
Asa ca, in mod normal nici in spalatorie nu ar trebui sa ai acces (daca aluneci pe umezeala si iti rupi ceva? Nu ai semnat nici proces verbal de protectia muncii, nici alt act prin care iti asumi raspunderea si nici nu te verifica cineva daca ai talpi antiderapante... in concluzie, si-o ia administratorul firmei).
E corect, traim intr-o tara de ignoranti si de la asta ni se trag toate necazurile. Solutia e sa ne civilizam si sa invatam sa ne asumam responsabilitatea propriilor decizii.
24 Oct 2007, 12:36
sal
vreau sa incec si eu faza cu Microcat-ul .poti sa-mi dai ceva amanunte ?
13 Noi 2007, 13:00
Zvony, nu vrei sa incerci si o sesizare la ANPC.ro (cei cu protectia consumatorului)? Eu am facut-o si pe mail si prin posta normala, cu confirmare primire, si au fost extrem de prompti. Era vorba de ceva mai putin decat masina, din gama electrocasnice. Dupa 2 saptamani de plimbare la magazin si la service-ul lor, am pus manuta si le-am facut-o cu ANPC-ul. In 2 zile mi s-a rezolvat problema.
Sau scrie repede pe mail toate datele si necazurile cu contractul si masina direct la firma mama-Ford Eastern Europe si o sa vezi ce atenti vor fi toti.
13 Noi 2007, 14:26
Vezi ca s-a consumat aproape de un an intamplarea.
13 Noi 2007, 15:03
Scuze, dar subiectul m-a atras asa tare ca nu m-am mai uitat la data. Nu de alta, dar masina mea are aceeasi chestie. Cum si Unde se poate verifica VIN-ul?
13 Noi 2007, 17:18
da un PM la colegii toxicristi sau danielardelian2
07 Ian 2009, 13:21
vreau sa stu ce parere aveti despre dealerul din ploiesti
astept pareri si despre services-ul din ploiesti
o zi frumoasa
07 Ian 2009, 23:30
fugi cat poti,asta daca nu ai bani de pierdut.preturi extraordinari de mari,mai ales la piese,unii din baietii de la primire sunt ok dar unul e terminat pe viata,crede ca a inventat apa calda si noi acum am aflat,o sa-l recunosti imediat e cel care face pe seful,in rest mecanicii habar nu au pe ce lume sunt,la partea electrica sunt dusi rau cu pluta ,pe teleajen cred,am fost si prin bucuresti pe la cativa dar surprizele se tin lant,asta pana am gasit un prieten la bdt,si totul merge bine,asta daca sti pe cineva acolo ca altfel e de rau,asta zic mai toti,dar totusi sunt destul de priceputi si nu asa de ingamfati.numai bine
07 Ian 2009, 23:59
Te rog sa folosesti functia Cautare de pe site .. o sa aflii destule despre ei

Ceva interesant:
viewtopic.php?f=30&t=3402&st=0&sk=t&sd=a&hilit=PRO+LEASING+PLOIESTI&start=60
08 Ian 2009, 10:10
CEA CE MI-AI TRIMIS tu (DGAlexandru) era destul de vechi. vroiam sa vad reactii mai noi ale posesorilor de ford.
sunt curios ptr ca tre sa ma duc la revizie si vreau sa stiu cu ce fel de oamnei am de-a face.
08 Ian 2009, 10:39
Daca e vorba de revizia de 2500 poti sa te duci unde vrei, fiindca oricum n-o sa faca nimic la masina

.
13 Ian 2009, 08:50
CHIAR NU A FOST NIMENI LA PRO LEASING?
nu a facut nimeni o reparatie, o revizie (15000 km)?
13 Ian 2009, 21:51
Salut,eu sunt nou pe aici si intentionand sa-mi cumpar un Ford Focus am zis sa vad cum sta treaba cu acest model, motorizari & stuff, asa ca iata-ma user

.
Intamplarea face sa am un prieten bun cu 2 masini cumparate de la Proleasing, un Mondeo si un Focus 2003-2004 si iti recomand din toata inima sa te reorientezi daca vrei sa faci vreo reparatie la ei. Recent acest prieten a fost cu Mondeo la ei pentru ca ii se auzea ceva la articulatii/directie, in urma inspectiei caseta de directie a fost scoasa vinovata, deviz ~4000ron. A mai studiat problema si avand un drum la Targoviste a fost la un service care se ocupa de reconditionat casete de directie. Surpriza, caseta de directie nu avea probleme! Acum cativa ani a fost cu radiocd-ul la garantiei, tot la ei, a fost reparat insa baieti au avut grija sa-i zgarie insertiile de aluminiu de pe consola centrala. O alta problema a avut-o in urma unui accident minor, bara spate find desprinsa intr-un colt. Dupa ce au vopsit-o au gasit ca fiind ceva normal sa faca o "carpeala", coltul prinzand-ul cu un alt tip de surub decat cel pe care ar fi trebuit sa-l foloseasca. Chiar ei au declarat asta, motivand ca nu aveau cu ce s-o prinda, rezultatul fiind desprinderea ei de la vibratii dupa ceva km. Pana la urma au remediat problema. Mie cel putin mi se par total superficiali si neprofesionisti pe partea de service.
Despre revizii nu stiu ce sa-ti spun, in afara de preturile mari s-ar putea sa fie ok. Ca un exemplu de adaos romanesc(a se citii "nesimtit"), a avut de schimbat ceva piese(niste placute de frana, discuri si un cablu de frana de mana) totalizand ~2000ron. Pana la urma si-a comandat piesele de pe internet a reusit sa scoata toata reparatia in jur de 1000-1200ron.
Am tinut minte toate detaliile astea pentru ca mi s-a parut aproape, incredibil, ce i se intampla. Acest tip de comportament se pare ca e definitoriu pentru majoritatea dealerilor din Ro, considerand ca niste servicii post-vanzare de cacao sunt multumitoarea pentru clienti.
14 Ian 2009, 08:27
MERCI C8V5S
Se pare ca va trebui sa ma reorientez catre un alt service, cred ca cel mai indicat ar fi sa merg in bucuresti.
mai astept si alte pareri.
multumesc.
14 Ian 2009, 12:28
Si in bucuresti unde sa mergi? Ia citeste despre service-urile din Bucuresti sa vezi ce alegi din cele multe:))
Proleasing mi-au vopsit usa si aripa chiar foarte bine in comparatie cu altii din bucuresti care cred ca au invatat pe aripa mea sa vopseasca...
14 Ian 2009, 14:04
Catalin tu ce vrei sa-ti faci la masina? Mai e in garantie?
15 Ian 2009, 13:52
se pare ca fordurile prahovenilor nu prea au avut de a face cu servicesul din ploiesti.
15 Ian 2009, 13:55
De ce ti se pare asta?Ai fost tu la service si nu ai fost multumit?
15 Ian 2009, 14:00
$1 scrie:$2e pare ca fordurile prahovenilor nu prea au avut de a face cu servicesul din ploiesti.

Nu e adevarat,eu am cumparat focus2 de la proleasing si reviziile tot la ei le fac.Fara nici o problema...
15 Ian 2009, 14:23
io am avut treaba cu ei pentru schimbatul unei aripi si a unui far. cel care a preluat masina a fost multumit, rpearatia bine facuta, ei extrem de amabili si grijulii.
il recomand pe domnul ciocirlan, daca aveti probleme. de el stiu sigur ca e istet, vorbeste frumos si incearca sa te rezolve. piesele sunt insa scumpe, cam ca la orice dealer ford.
21 Ian 2009, 09:05
salut
am fost ieri pe la ei cu revizia de 2500. ca prima impresie total nemultumit. dc? pentru ca nu au repectat intocmai foaia pe care ti-o dau cu ce verifica. nu au verificat presiunea in roti,etc,...
21 Ian 2009, 13:51
Destul de grav ca nu au verificat presiunea in roti-ai stat in service si ai vazut exact ce au facut sau ai dedus tu?
21 Ian 2009, 15:17

) Hai ma suflete nu mai fi ironic.NU sta nici dracu sa-ti verifice presiunea in roti la noi in Romanica in nici un service.De abia daca deconecteaza bateria la operatiuni mai complicate,auzi presiune in roti

))
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.