Dealerii Ford din Romania

CSD - dealer & service Ford

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Mesajde Tzepi » 12 Noi 2007, 18:56

@Ross: ai PM! :)
ex - 2002 Mondeo Turnier 2,0 TDDi 116CP TREND verde metalizat
ex - 2007 Fiesta 1.4 TDCi 68cp Confort Tango Red
ex - 2019 Mondeo mk5.5 Hatchback 2.0 Ecoblue A8 Titanium Magnetic
2007 Focus mk2 Sedan 1,6 TDCi 90cp Trend 007 Moondust Silver
2015 Focus mk3.5 Sedan 1,5 TDCi 120cp Titanium Premium Moondust Silver
Avatar utilizator
Tzepi
Gold Member
 
Mesaje: 553
Membru din: 27 Iun 2005, 04:54
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus

Mesajde lucicop » 14 Noi 2007, 18:22

Va ziceam ceva mai inainte ca imi duc masina la Ford CSD pentru reparatii si ca o sa va relatez obiectiv experienta. Obiectiv:

26 octombrie - sun la service pentru programare, sunt intrebat cand pot veni, ramane pe marti, se estimeaza ca masina va sta in service 5-6 zile - bila alba, nu astept mult
30 octombrie - duc masina in service, ramane sa revin cu un telefon pe marti-miercuri (6-7 noiembrie) cand trebuie sa fie gata
5 noiembrie - sun sa intreb ce se mai intampla cu masina - e pregatita pentru vopsit, sa revin miercuri cu un telefon
7 noiembrie - sun, e pregatita pentru vopsit, sa revin vineri cu un telefon, vineri sigur e gata si e posibil sa o iau tot atunci, ca se misca repede BCR Asigurari
9 noiembrie - sun, e pregatita pentru vopsit, dar e gata cam pe luni; ross imi zice ca e gata marti
11 noiembrie - sun, e pregatita pentru vopsit, miercuri dupa-amiaza e gata
:shock: sa revin pe miercuri; zic ok, hai sa fiu intelegator, sa nu ma grabesc, baietii fac treaba buna;
14 noiembrie dupa amiaza - masina e pregatita pentru vopsit ! ultimul termen: o vopsesc in seara asta si maine trimit actele la asigurari.

Concluzia: parerea buna despre FordCSD pe care o aveam citind paginile topicului asta s-a schimbat complet. Nu am reusit sa inteleg cum e posibil sa fiu amanat de atatea ori, si cum nu a fost posibil sa se estimeze de la inceput durata lucrarilor. Daca la revizia facuta la ei am avut mici nemultumiri, acum sunt complet nemultumit si nu voi mai calca pe la ei niciodata !
Ford New Focus Ghia, 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP
lucicop
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 06 Iul 2006, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2006, 1.6 Ti-VCT 115CP

Mesajde Cornel001 » 14 Noi 2007, 19:50

Mda.

Si eu ziceam ca schimb asiguratorul (oricum ma gandeam sa-l schimb) si o sa pot veni (desi sper sa nu mai fie cazul de evenimente) datile viitoare la csd sa nu mi-o tina aiurea in service.

Insa vad ca nimeream din lac in put.
Nasol.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde crysti_m » 14 Noi 2007, 20:26

chiar sincer imi pare rau sa aud asta despre CSD....:(
ce zici ross de treaba asta?
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Mesajde ross » 15 Noi 2007, 00:05

$1 scrie:$2hiar sincer imi pare rau sa aud asta despre CSD....:(
ce zici ross de treaba asta?


Ce sa zic... nu stiu exact ce si cum s-a intamplat... stiu ca au fost ceva probleme cu cabina la un moment dat si nu iesea treaba cum trebuie... oricum un ochi neexperimentat nu si-ar fi dat seama de diferenta dar s-a oprit totul pana la remedierea problemei.

Ce vreau sa zic e ca unii cam exagereaza si nu cred ca e corect ca pentru unele cazuri rare in care au fost probleme, sa se puna o eticheta. Eu consider ca facem treaba buna, dar trebuie sa intelegeti si voi ca si noi depindem de niste furnizori, de niste aparate, de niste oameni care fac treaba si mai ales ca nu ne facem treaba la norma. Oricum, nu cred ca ca facea cineva reparatia mai repede. Daca cineva crede ca noua ne convine sa stam cu masina in service, greseste! Daca x sau y nu vrea sa mai vina la CSD ne pare rau, dar e alegerea respectivului.

Chiar as vrea sa ne spuna lucicop (pentru ca el zice ca nu o sa mai calce pe la CSD) la cine putea sa mearga ca sa aiba masina ca noua maine. Am vorbit cu el la telefon (m-a sunat sa ma ia tare... ca de ce nu e masina lui gata...). I-am explicat ca nu pe mine trebuie sa ma ia tare si ca ma interesez sa vad ce s-a intamplat. Am aflat si i-am spus ca maine e gata - si-a cerut scuze prin PM.

V-am zis sa ma sunati cand aveti probleme ca sa pot urmari ce se intampla. E in interesul vostru, dar daca nu vreti sa o faceti... asta e. Vreau sa inteleaga toata lumea ca scriu in forum ca posesor de ford, ca am ajuns la ford si m-am oferit sa ajut asa cum pot colegii de forum si ca nu mi s-a cerut de la firma sa fac asta si nici nu ma plateste cineva sa fac acest lucru. Dar incepe sa devina ceva de genul... iti dau toata saptamana dar daca nu iti dau si Duminica... sunt zgarcit.

Conducerea CSD a fost foarte deschisa fata de comunitatea ford, s-au facut vizite in service, s-a organizat o intalnire, s-a dat reducere 10% la toata factura pentru cei cu autocolant. Cine a mai facut asta? Uneori mai apar si probleme si atunci unii incep sa dea cu pietre. Nu mi se pare corect!
De exemplu (cred ca e si cazul lui lucicop, o sa ma interesez maine daca e asa sau nu) se intampla sa se depaseasca timpul de manopera acordat de asigurator pentru reparatie atunci cand e de indreptat ceva. Poti sa indrepti o piesa intr-o ora si sa o incarci cu chit (lucru la norma) sau sa o faci in 3 ore si sa iasa excelent fara incarcare cu chit, chiar daca tu aveai 2 ore pentru reparatia respectiva (lucru de calitate dar si o ora de manopera pierduta).
Din fericire (sau din pacate pentru unii) la CSD se pune accent pe calitate. Si cred ca asta e un lucru foarte bun. Si mai cred ca oamenii de la CSD ar trebui apreciati si respectati pentru asta si poate merita si un pic de intelegere atunci cand lucrurile nu ies chiar cum erau programate. Daca nu pentru toate reparatiile bune pe care le-au facut pana acum, macar pentru amabilitatea si deschiderea de care au dat dovada in relatia cu comunitatea ford, adica cu voi!
Eu cred ca increderea si intelegerea trebuie sa fie reciproca!
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde lucicop » 15 Noi 2007, 00:59

ross, iti inteleg pozitia ta, dar cred ca nu e foarte obiectiva. Din ceea ce inteleg din ce ai zis tu, nu are voie nimeni sa dea cu pietre din motivele enumerate (vizite in service, deschidere fata de clienti etc.). Astea sunt de laudat, dar cred ca fiecare trebuie sa relateze in mod obiectiv experienta avuta cu Ford CSD. Si asta pana la urma e tot in avantajul vostru. Pentru ca elimina situatiile in care persoane care nu au fost la voi sa aiba asteptari prea mari citind relatarile de pe forum. Un service e un service, cu bune si rele, si lumea trebuie sa stie asta, iar voi trebuie sa va asumati greselile. Ce anume am semnalat eu si m-a facut sa am o parere foarte proasta despre Ford CSD este faptul ca practic am fost dus cu zaharelul timp de o saptamana jumate, spunandu-mi-se acelasi lucru de fiecare data. Cand am sunat initial pentru programare si am intrebat cat dureaza vroiam sa am un termen cat mai exact, indiferent daca nu era prea mic. Faptul ca s-a tot amanat mi-a incurcat si mie destule planuri. Nu stiu care a fost problema aici, dar cred ca ar trebui sa luati niste masuri...

Apreciez eforturile voastre de a face lucrurile cum trebuie, si sper sa reusiti de cat mai multe ori !
Ford New Focus Ghia, 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP
lucicop
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 06 Iul 2006, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2006, 1.6 Ti-VCT 115CP

Mesajde Cornel001 » 15 Noi 2007, 01:10

Mihai
Am citit ce ai scris.
Cred ca tu nu realizezi care a fost, cel putin in conceptia mea, adevarata problema.
Problema e relatia cu clientul. Acolo unde se spera ca voi sa faceti o diferenta. Insa experienta de mai sus o contrazice.
Ca lucrarile se fac de calitate, ok. Dar unde e calitatea comunicatiei ? Ceea ce a descris lucicop mai sus e aburire. neseriozitate. de care sunt satul de la alte servisuri si evident nu numai eu. ce v-a impiedicat sa-i spuneti care e adevarata problema ?? si nu sa-l amanati de pe o zi pe alta ? sau, daca prima problema , cu camera de vopsit, aparuse deja, de ce nu ia-ti spus: mai omule avem o problema neasteptata, vrem sa facem treaba cum trebuie, etc, mai plimba-ti si tu masina cu treburile tale si te chemam noi cand putem sa ne apucam de treaba. banuiesc, ca si mine ca nu vroia sa-si tina masina bibelou in curtea servisului. chiar daca oricum el vroia s-o faca cat mai repede.
Aparent asta nu e o problema grava, dar unii dintre noi chiar avem nevoie de masina, si mai mult innebunim sa stea ceva mai mult aiurea degeaba :)
cel putin eu.

deocamdata mie imi lipseste increderea, si vad servisurile ca niste camere de tortura, nu ca niste solutii salvatoare.
oricum cel mai important, macar, sa iasa treaba meserias.
dar eu cel putin as dori mai mult, si in alte aspecte.

PS am postat simultan cu lucicop si am impresia ca nu m-am inselat referitor la adevaratele sale nemultumiri. In plus, si eu aveam planuri cu masina perioada asta, si mie mi-au fost date peste cap de neseriozitatea altui service, noroc ca s-a rezolvat nesperat cu alta masina.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde bogdanv » 15 Noi 2007, 02:31

$1 scrie:$2ross:
Salut, am fost saptamana trecuta la service la voi si am schimbat tubulatura de la turbo. Am cerut la receptie si o verificarea a unui zgomot ciudat atunci cand motorul este intre 1500-2000 rpm. Am platit pentru verificare 90 RON. Mi s-a parut ok. Baietii mi-au zis ca zgomotul este de la plasticele de sub masina ( scut si deflector ) care sunt sparte. Stiam ca sunt sparte asa ca am crezut ca asta este cauza reala.
Azi am fost si am dat singur jos scutul si deflectorul si apoi m-am plimbat putin cu masina sa vad daca se mai aude zgomotul acela si ... se aude.
Poti sa imi spui cum pot sa rezolv aceasta problema? Pentru ca testul care l-am facut eu trebuia facut si de oamenii de la service.
Nu vreau sa arunc cu pietre pentru ca pe de alta parte am fost multumit de tubulatura schimbata dar zgomotul acela consider ca nu a fost verificat cum trebuie.

Astept cu nerabdare un raspuns.

Multumesc.


offtopic:vezi sa nu fie desprinsa conducta de alimentare sau un cablu ceva. au mai fost asemenea probleme, mai cauta pe forum si o sa o rezolvi.
ontopic: si eu sint de parere ca exista o anumita problema la relatii cu clientul si la comunicarea cater acesta. mi se pare mai corect sa mi se spuna franc in fata ca nu merge nustiuce si ca nu poate sa imi tina masina in service degeaba sau ca au o problema cu decontarile si ca probabil va trebui sa platesc 5 lei in plus pentru ca asiguratorul deconteaza doar 2 cirpe de sters si in realitate se folosesc trei. adica, si nu dau cu pietre, este destul de greu sa recunosti ca ai o problema in curtea ta si e si mai greu sa o faci oarecum publica.

cred ca oricine ar fi apreciat foarte mult daca i s-ar fi spus: frate nu merge cabina de vopsit si nu avem pulbere verde asa ca va trebui sa vii peste 20 de zile. dar ar fi existat si posibilitatea ca acest "oricine", fiind grabit, sa se duca la alt service si atunci ar fi fost un client pierdut si nu se doreste acest lucru si atunci se ajunge la chestiunea: vino miine ca e gata in 5 zile desi se stie clar ca nu va fi asa. si odata masina demontata.....alecu o mai ia din service.

mentionez inca odata: nu dau cu pietre si nu am nimic cu csd!
cu atit mai mult nu am nimic cu ross care este un tip saritor si ok, atit cit l-am cunoscut eu.
alcoolicul de la şuşa... posesor de Bombonica2...asa ii zice masinutei mele...serios
Imagine
http://sfinxstone.blogspot.com/ - aici ma exprim asa cum pot si eu
http://farakapak.blogspot.com/ - turnati aici canale fara de capac intilnite in trafic!

"sa nu presupui niciodata nimic" - don Miguel Ruiz
Avatar utilizator
bogdanv
 
Mesaje: 2846
Membru din: 06 Sep 2006, 20:37
Localitate: Bucuresti, Cartierul Lorzilor...Dr.Taberei
Maşina: Mondeo MK3, 2,0 TDCi, 136CP, Negru, Tiptronic

Mesajde crysti_m » 15 Noi 2007, 02:55

probleme pot aparea oriunde,important este totusi ca lucrul sa fie de calitate si clientul sa fie multumit,decat repede si prost mai bine mai incet da bine ;) in cazul meu sunt un ghinionist am asteptat 3 saptamani la o bara spate si mi-au montato si ciobita de se vede plasticul alb si zgariata :( (precizez la Neco Motors Bacau),mai mult era data cu markerul sa nu se vada,da eu am vazut...parerea mea e ca intr-un service este cel mai important calitatea lucrarilor,restul...cu timpul o sa fie si la noi,sper..il apreciez pe ross pt suport si imi pare rau pt lucicop ca a asteptat atat...
Totusi a iesit bine lucrarea?
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Mesajde ross » 15 Noi 2007, 03:26

$1 scrie:$2ihai
deocamdata mie imi lipseste increderea, si vad servisurile ca niste camere de tortura, nu ca niste solutii salvatoare.



Pai tocmai asta e problema.
Oricat de bun ar fi un service, cum apare ceva... se si grabeste lumea sa-i dea minusuri.
Stii ce as fi vrut? Sa vad din partea voastra incredere, sa vad posturi de genul ... ce s-o fi intamplat ca ei sunt seriosi... sigur au avut o problema...
In schimb, cum a aparut "problema" scrisa, au si aparut o serie de posturi negative.

Si asta m-a dezamagit. De ce? Pentru ca pana acum ne-am descurcat in general bine si am fi meritat ceva credit si ceva incredere.

Asa cum a zis lucicop, un service e cu bune si rele. Eu cred ca la CSD sunt mai multe bune. Noi incercam sa fim aproape de clienti, sa facem totul cat mai bine, iar unii se grabesc sa ne puna la zid cu prima ocazie...
Vi se pare corect? Mie nu, chiar facand exceptie de la faptul ca lucrez la CSD.

Suntem de acord ca pe parcurs e posibil sa apara alte neintelegeri sau probleme chiar independente de vointa noastra, insa asa cum voi vreti sa fiti mai bine tratati, sa vi se vorbeasca mai frumos, sa vi se spuna mai multe, sa se faca treaba nu bine ci impecabil, etc., la fel vrem si noi sa stim ca cei care ne sunt clienti sunt dispusi sa inteleaga unele probleme aparute.

Eu personal, imi cer scuze pentru neplacerile cauzate lui lucicop. Sper sa se mai gandeasca si sa nu ne ocoleasca din acest motiv.
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Mihai L » 15 Noi 2007, 05:07

Ross, problema cred ca tine de comunicare si de incredere reciproca. Un service ar trebui prin natura activitatii sa se "invarta" in jurul clientului.
Cred ca oricine ar fi inteles daca le spui pur si simplu ca aveti o problema cu cabina de vopsit (in cazul de fata) si dureaza 1-2-9 zile (sau nu se stie exact, dar il anuntati cand se remediaza). Daca Lucicop stia asta poate isi aranja altfel treburile si nu aparea aceasta situatie jenanta. Cornel001 asteapta si el sa ia masina din service de la Romcar (parca), nu cred ca au fost diferente de tratament al clientului intre CSD si Romcar.
Probleme apar peste tot, dar apari altfel in ochii unui client daca ii spui cinstit. S-ar putea sa pierdeti intr-o prima faza 10-20% din clienti, dar se vor intoarce cu siguranta la voi daca vor pati precum Cornel la alt service FARA sa fie anuntati in vreun fel.
Tot asa si cu acea diferenta la factura, trebuie discutat cu clientul, sa stie ce implica si EL sa decida in cunostinta de cauza.

Repet, voi ati aparut intr-un moment bun, dar trebuie sa munciti sa adunati si sa pastrati clientii. Aveti un plus prin lipsa experientelor negative de la BDT/Romcar/etc. dar nu este suficient. Forumul este o lume la o scara mai mica: ai observat ca deja sunt clienti care se declara nemultumiti si care ii angreneaza si pe altii; exact asa se intampla si in realitate.

Un alt exemplu: mi-am facut in decembrie un card la ING pentru ca voiam sa fac plati pe net; discutii/lamuriri intr-un mediu placut la unul din Office-urile lor, s-au miscat repede, iar peste cateva saptamani m-a sunat o don'soara tot de la ING sa ma intrebe daca sunt multumit de servicii, etc.
Stiu ca este o chestie marunta, dar e ce nu a facut asa si Bancpostul, de ex? Mai ales ca la ei erau numai costuri pentru mine si nu si dobanda, de ex...
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde lucicop » 15 Noi 2007, 10:48

Pentru a fi complet obiectiv, trebuie sa marturisesc si ca am observat ceva implicare din partea persoanelor cu care am discutat recent. Seful de atelier, domnul Lucian Murariu mi-a spus ca intr-adevar trebuia sa fie gata marti, cum mi-a zis Mihai vinerea trecuta, dar au fost probleme cu cabina de vopsit si din cauza asta va fi gata abia azi (joi). Apoi ieri pe seara m-a sunat cineva de la FordCSD sa-mi spuna ca au trimis dosarul la asigurator, pentru a grabi putin lucrurile. Adica am observat oarece efect al telefoanelor date, dar as fi vrut ca lucrurile sa se miste de la sine. Eventual sa fiu sunat atunci cand lucrurile nu mergeau conform planurilor si sa fiu anuntat ca va mai dura... poate cerem prea mult, poate in comparatie cu alte service-uri asta e lux. Nu pot compara pentru ca nu am mai fost in alte service-uri, cert e ca am ramas cu o impresie neplacuta dupa chestia asta.

$1 scrie:$2a vad din partea voastra incredere, sa vad posturi de genul ... ce s-o fi intamplat ca ei sunt seriosi.

La asta m-am gandit in prima faza, pentru ca aveam o parere buna despre voi din ceea ce citisem pana acum. Dar increderea se castiga in timp, si cu multi clienti multumiti. Acum depinde de proportia de clienti nemultumiti, care vor veni aici si vor scrie. Asta nu ai cum sa impiedici, decat efectuand servicii de calitate.

@crysti_m: Nu stiu cum a iesit lucrarea pentru ca inca nu mi-am luat masina. Sper sa fi iesit bine si sa pot veni aici sa afirm ca FordCSD face lucrari de calitate :) Ideea e ca nu vreau ca postul meu negativ sa fie luat in nume de rau de catre cei de la FordCSD. Trebuie sa intelegeti ca un client nemultumit care nu se oboseste sa va dea feedback-ul negativ e mai rau decat unul care isi spune nemultumirea si va da ocazia sa o corectati.
Ford New Focus Ghia, 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP
lucicop
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 06 Iul 2006, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2006, 1.6 Ti-VCT 115CP

Mesajde kingisthebest » 15 Noi 2007, 10:50

@ross:
Salut,

Inca astept un raspuns la problema mea.

Multumesc.
FORD MONDEO, Ghia 2.0 TDCI 130CP, 2004
kingisthebest
Ford Freak
 
Mesaje: 119
Membru din: 09 Oct 2007, 17:16
Localitate: Bucuresti

Mesajde kingisthebest » 15 Noi 2007, 10:50

@bogdanv:

Multumesc pentru informatii. Cred ca pana la urma ma apuc sa rezolv problema singur.
FORD MONDEO, Ghia 2.0 TDCI 130CP, 2004
kingisthebest
Ford Freak
 
Mesaje: 119
Membru din: 09 Oct 2007, 17:16
Localitate: Bucuresti

Mesajde sef » 15 Noi 2007, 13:28

Si eu sunt unul din clienti fideli la CSD si pot sa spun ca pina acum chiar nu am avut nici o problema ,am facut 2 revizii la ei am schimbat bara spate o data si acum am masina din nou la vopsit .Imi pare rau sa vad ce scrieti despre ei nu este corect nu intotdeauna merg lucrurile bine mai sunt si probleme ei sunt la inceput si mai multe de invatat. Nu va vad sa scrieti asa mult despre ceilalti dealeri ford care chiar sunt jalnici in relatia cu clienti. Dca cititi toate articolele de la inceput si pana acum veti vedea ca mai mult de 90% sunt pozitive ceea ce nu se poate spune despre ceilalti.Ar trebui sa fiti mai cumpatati nu sa aruncati cu noroi imediat.Pacat ,mare pacat
sef
Incepator
 
Mesaje: 37
Membru din: 24 Mar 2007, 18:27

Mesajde crysti_m » 15 Noi 2007, 13:35

@lucicop:eu cred ca totul o sa iasa foarte bine,chiar deabea astept sa ne spui cum a iesit :D oricum ,parerea mea este ca in comparatie cu alte service-uri ,CSD is mai buni,parca altfel te duci la ei,eu unu nu am fost niciodata dar am spus ca ma duc acum la prima revizie,si sincer parca am incredere ..e altfel totusi fata de ceilanti din cate vad..din greseli se invata si speram ca pe viitor sa se remedize problemele care au fost...nimik nu este chiar perfect
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Mesajde Alen » 15 Noi 2007, 14:12

$1 scrie:$2Nu va vad sa scrieti asa mult despre ceilalti dealeri ford care chiar sunt jalnici in relatia cu clienti.


ei, nu....ia citeste tu mai bine sectiunea "Dealeri Ford", sa vezi acolo nemultumiri, sa vezi acolo feed-back negativ...
vreau sa zic ca pe langa dealerii din tara, feed-back-ul pentru Ford CSD Bucuresti e parfum...
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Mesajde ross » 15 Noi 2007, 14:16

ok, am ajuns la lucru si am cerut informatii despre incident. D-nul Lucian (lucicop) a avut deschise 4 comenzi la masina.
Pe una din ele are ca termen de predare a masinii data de 17.11.2007 (dar si aceasta data este sub rezerva reconstatarii). Pe langa ce am citit eu aici... adica reparat capota, masca fata si vopsit bara spate, au mai fost asa: inlocuit balamale capota, panou fata (trager), butuc capota, reparat si vopsit usa dr fata, pentru inlocuirea tragerului a fost necesara demontarea radiatoarelor, reincarcare cu freon respectiv apa/antigel si aerisire, inlocuit filtru de polen si curatare instalatie de a/c (asta implica demontarea pedalelor la focus 2).
Repet, au fost 4 comenzi de lucru la aceasta masina, iar termenul scris pe comanda la care ma uit eu acum este 17.11.2007 - sub rezerva reconstatarii. Sunt convins ca si pe exeplarul colegului nostru de forum scrie acelasi lucru. Daca i s-a spus ca incercam sa o facem mai repede, asta nu inseamna ca este corect sa fie atat de indignat pentru faptul ca nu am reusit. La fel, nu este corect atunci cand unii dintre voi va dati cu parerea si scoateti concluzii referitor la situatii pe care nu le cunoasteti in totalitate.
Parerea mea personala, dupa ce am vazut comenzile si termenul de predare, este ca am intins o mana pe care unii se grabesc sa o muste... De acest lucru sunt foarte dezamagit!
O sa pun cateva poze sa vedeti cam ce e la noi la service in fiecare zi. Cu toate ca e asa, nu va punem sa asteptati, facem lucrari de calitate, etc.

Va multumim pentru inceredea si intelegerea pe care ne-ati acordat-o!
Fişiere ataşate
1.jpg
(68.91 KiB) Descărcat de 188 ori
2.jpg
(77.58 KiB) Descărcat de 188 ori
3.jpg
(67.01 KiB) Descărcat de 189 ori
4.jpg
(63.12 KiB) Descărcat de 188 ori
5.jpg
(80.44 KiB) Descărcat de 188 ori
6.jpg
(66.91 KiB) Descărcat de 188 ori
7.jpg
(54.25 KiB) Descărcat de 188 ori
8.jpg
(64.63 KiB) Descărcat de 187 ori
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde kosmin » 15 Noi 2007, 14:24

Cu riscul de a-mi sari cativa in cap dau si eu cu parerea...

Am citit ce a scris ross recent si cu alte ocazii. Unii nu inteleg ca poate nu depinde de el totul acolo, si ca nu poate sa influenteze peste noapte activitatea din service. El s-a oferit sa ne ajute in masura in care poate, nu ne-a promis marea cu sarea.

Acum nu zic ca ei trebuie doar laudati, ca nu rezolvam nimic. Trebuie si critici, dar sa fie critici constructive(avem pretentia ca suntem un grup de oameni cu oarecare calitati).

Parerea mea e ca lucicop putea sa zica "ross uite ce e... nu mi-a placut ca m-ati amanat o saptamana jumate si sper sa nu se mai intample", totusi a preferat sa fie radical zicand ca nu mai calca pe-acolo.

E o mica diferenta... parerea mea.
FordFocus Trend 007 / 1,6 TDCi / 90CP / H-B 5 usi / Kelp Metallic
Avatar utilizator
kosmin
Gold Member
 
Mesaje: 634
Membru din: 17 Feb 2007, 10:38
Localitate: TM
Maşina: Ford Focus MK2, 2006, 1.6 TDCi, 90 cp, Trend 007

Mesajde KomandantuR » 15 Noi 2007, 14:44

Ross, parerea mea e ca adevarul e ca intotdeauna la mijloc. In cele 34 de pagini postate pana acum despre Ford CSD, 95% dintre pareri (sau pe acolo) sint in favoarea voastra. E normal zic eu sa apara si nemultumiri de care zicea cineva ca e bine macar ca sunt semnalate astfel incat sa se remedieze in timp. (mama ce fraza alambicata, mi-e si un pic jena) :lol: Deci, impresia generala ramane oarecum favorabila. Nu cred ca ai pretentia sa fie 100% numai elogii. Am risca sa nu mai creada nimeni ca acest service exista... Am observat o oarecare iritare in ultimele posturi ale tale. Si faptul ca cineva de la voi, in speta tu, stai si ne raspunzi problemelor avute si tot restu, conteaza destul de mult. Se vor elimina in timp aspectele negative. Ce putin asa sper. Personal, ar trebui sa citesc muuulte reactii mai putin pozitive sa zic asa, ca sa nu fac revizia de 1 an undeva la un service prin Pipera :wink:
"Beware the lollipop of mediocrity; lick it once and you'll suck forever." -Brian Wilson
Avatar utilizator
KomandantuR
 
Mesaje: 3727
Membru din: 14 Mai 2007, 14:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2007, 1.6i 100 CP, Trend Collection
VIN: WF05XXGCD57L20779

Mesajde lucicop » 15 Noi 2007, 14:45

1. Ok ross, daca abordam tonul asta tin sa precizez ca atunci cand am facut programarea, am intrebat cat va dura, descriind problemele. Mi s-a spus 5-6 zile !

2. Operatia de schimb filtre polen si curatat instalatie de aerisire am cerut-o ulterior, vazand ca sunt amanat atat, si am intrebat daca prelungeste termenul final, mi s-a spus ca nu.

3. Termenul de 17.11 mi-a fost comunicat ulterior la telefon (si am observat ca si pe foaie asa scria). Initial am avut senzatia ca estimarea de la telefon in momentul programarii se va respecta.

4. Adevarata problema ramane: mi s-a comunicat un termen nerealist, am fost pus sa sun din 2 in 2 zile pentru a afla acelasi lucru.

5. Nu am apelat in nici un fel la ajutorul lui ross pentru ca am avut convingerea ca toti clientii sunt tratati in mod egal. Doar in momentul in care am observat ca existau probleme, l-am contactat pe PM si apoi la telefon, pentru ca eu aveam impresia ca el este seful atelierului (corespundea numele de Mihai).

$1 scrie:$2m intins o mana pe care unii se grabesc sa o muste

Mie nu mi-ai intins nici o mana si nici nu ti-am cerut asta.

6. Atitudinea ta de a ataca clientii nemultumiti nu mi se pare cea corecta. Daca nu puteti sa va asumati anumite nereguli imi pare foarte rau pentru voi. Ceea ce tu se pare ca nu ai inteles este ca atunci cand expun anumite lucruri negative, nu le elimin pe cele pozitive. Mi se pare normal ca atunci cand ai o problema, sa expui problema, nu sa expui si partile frumoase ale vietii.

7. Cosmin, citeste putin ce am scris eu la pct. 5.
Ultima oară modificat de lucicop pe 15 Noi 2007, 14:49, modificat 1 dată în total.
Ford New Focus Ghia, 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP
lucicop
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 06 Iul 2006, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2006, 1.6 Ti-VCT 115CP

Mesajde ross » 15 Noi 2007, 14:47

kosmin, ceea ce am vrut sa subliniez in ultimul post este ca termenul de predare pentru masina e 17.11.2007. Azi suntem in 15.11.2007 oameni buni... ce naiba !? Sunt eu nebun? Deci in primul rand nu am marit termenul de predare. Doar ca nu s-a putut mai repede.... e aglomerat si cand nu se poate este pentru ca sunt masini inainte.
Chiar si data de 17 este trecuta sub rezerva reconstatarii!

Ati intrat mereu repede si majoritatea ati vrut masinile intr-un termen in care la alte service-uri nici nu va puteau programa. Cand nu se poate face asta, se respecta termenul de predare. Cand se depaseste acest termen... abia atunci este o problema!
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Alen » 15 Noi 2007, 14:50

@ KomandantuR : unde mai pui ca ma bate si pe mine gandu' sa vin, chiar de la Bacau... :wink:
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Mesajde lucicop » 15 Noi 2007, 14:53

Mihai, termenul de 17.11 a aparut din pamant. Una mi s-a spus la telefon si alta mi-a fost trecut pe foaie. Daca imi ziceati de la inceput la telefon cat dureaza probabil tot la voi veneam, dar stiam sa-mi planific anumite treburi. Hai sa-ti zic acum si ce m-a facut sa sun la voi (si ce nu m-a facut sa sun). Ce m-a facut sa sun:

- citisem in niste posturi anterioare ca iese bine treaba la vopsitorie
- stiam ca nu sunteti asa aglomerati si ca va merge treaba mai repede
- stiam ca aveti o relatie buna cu cei din clubul Ford (desi nu ma simt facand parte din el decat cu numele, pentru ca nu am participat la intalniri)

Ce NU m-a facut sa sun:

- faptul ca ma grabeam - masina mergea si puteam sa astept si o luna pana sa intru in service

PS: Ross, nu esti tu nebun, sunt eu nebun dupa ce am sunat de 5 ori la voi ca sa aud invariabil aceeasi placa.
Ford New Focus Ghia, 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP
lucicop
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 06 Iul 2006, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2006, 1.6 Ti-VCT 115CP

Mesajde ross » 15 Noi 2007, 15:16

Lucian, acesta este ultimul post pe care il scriu pe acest subiect.
Eu consider ca de data asta nu ai dreptate!
Ca ti s-a spus la telefon, ca nu ti s-a spus... pe comanda pe care ai semnat si tu s-a trecut un termen de predare cu care puteai sa nu fii de acord, sa iei masina si sa o duci in alta parte. Acum spui ca nu ai stiut, ca nu ai citit... atunci e vina ta. Acel termen s-a trecut acolo cand ai adus masina, nu ulterior.
Faptul ca tu nu ai scris nimic de asta cand ai inceput discutia mi se pare foarte urat din partea ta! Cred ca ar fi trebuit sa scrii totul: ca ai 4 comenzi deschise, ca ai termen de predare pe data de 17.11.2007... si ca suntem in 14 si nu ti s-a dat inca masina!
Asa cum ai relatat tu problema, parerea generala a fost alta. Chiar si eu am crezut ca e vina FordCSD, ca cineva a incurcat borcanele, dar apoi am aflat ce si cum.

Consider ca relatiile s-ar imbunatati daca in loc sa incepem sa facem afirmatii in necunostinta de cauza si/sau rauvoitoare, am incerca sa intelegem ce se intampla. Din scaunul de la calculator e simplu sa hotarasti vinovatii, mai ales cand nu cunosti toate detaliile.

Masina va fi predata in termenul prevazut in comanda de lucru: 17.11.2007 Sub rezerva reconstatarii.
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde lucicop » 15 Noi 2007, 15:26

Vad ca insisti pe niste lucruri neadevarate, incercand sa tragi spuza pe turta voastra, si asta nu face decat sa ma enerveze.

$1 scrie:$2aca i s-a spus ca incercam sa o facem mai repede, asta nu inseamna ca este corect sa fie atat de indignat pentru faptul ca nu am reusit

Nu mi s-a spus asta, intelegi ? Nu mi-a fost comunicat termenul cand am lasat masina ! Daca tu suni la un magazin si intrebi cat e garantia la un calculator, si iti spune 3 ani, mergi si il cumperi, si afli ulterior ca e doar de 1 an, verifici pe factura si asa e, cum te simti ?

* Operatia de curatat instalatie aerisire am comandat-o ulterior, si am intrebat expres daca prelungeste termenul de livrare. Vrei sa-mi zici ca nu se poate simultan vopsi o bara pe care o demontezi si schimba niste filtre de polen ?

Asta e si ultimul meu mesaj pe acest subiect, pentru ca observ ca nu reusesc sa te fac sa intelegi natura nemultumirii mele. Imi pare rau ca nu am putut relata lucruri placute despre voi si v-am stricat paginile de reclama mascata pe care va straduiti sa v-o faceti aici.
Ford New Focus Ghia, 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP
lucicop
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 06 Iul 2006, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2006, 1.6 Ti-VCT 115CP

Mesajde ross » 15 Noi 2007, 15:57

Ba da, se poate vopsi bara in timp ce se schimba filtrul de polen. Iar tu ai avut de facut doar bara, nu-i asa?
Chestia asta incepe sa devina altceva si imi pare rau.
Pe ce lucruri neadevarate am insistat? Vrei sa pun poze dupa comenzile de lucru sau ce? Ce e neadevarat? Termenul de predare? Esti rautacios pentru chestia cu reclama mascata, etc. Tu ai vazut ce e la noi in service? Nu avem nevoie de reclama. Probabil ca suntem printre putinii care nu merg pe principiul ... "lasa ca pierdem un client si vin alti 10" si care au zis mereu prezent cand ati avut cate un necaz. Am incercat sa iti explicam ce s-a intamplat, ai vorbit la telefon cu mine (pe un ton destul de urat zic eu), cu seful de atelier, cu receptia... dar tu nu vrei sa intelegi nimic! Indiferent de ce scrie in acte, tu voiai masina in 5 zile. Si daca nu era ok, tipai ca ti-am facut treaba proasta.
S-a depasit termenul scris pe comanda? NU! Punct!
NU vrei sa mai vii la CSD? Ok, e alegerea ta si o respectam!

P.S.: Nu o sa mai raspund pentru ca sunt multi oameni in acest forum pe care ii cunosc si ii respect, iar anumiti oameni ma fac sa cred ca ar fi bine sa nu ma mai bag de acum incolo... si nu as vrea sa se ajunga la asta pentru ca unora chiar le-am fost de ajutor.
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde kosmin » 15 Noi 2007, 16:19

$1 scrie:$2mi pare rau ca nu am putut relata lucruri placute despre voi si v-am stricat paginile de reclama mascata pe care va straduiti sa v-o faceti aici.


Aici, cum zicea si ross, esti un pic rautacios... Nu cred ca pe cei de la bdt sau de la colina sau whatever ii opreste cineva sa posteze.
FordFocus Trend 007 / 1,6 TDCi / 90CP / H-B 5 usi / Kelp Metallic
Avatar utilizator
kosmin
Gold Member
 
Mesaje: 634
Membru din: 17 Feb 2007, 10:38
Localitate: TM
Maşina: Ford Focus MK2, 2006, 1.6 TDCi, 90 cp, Trend 007

Mesajde sef » 15 Noi 2007, 17:03

Ross nu te mai enerva degeaba eu te cred pentru ca intotdeauna ati facut tot posibilul sa imi iau masina mai repede decat scrie pe comanda si ati si reusit si din cate vad pe forum mai sunt ca mine nu sunt singurul multumit de voi nu ai cum sa ii multumesti pe toti.Tot ce pot sa iti transmit este sa continuati ca pana acum si o sa fie bine.Ps sper sa imi iau masina de la voi cat mai repede
sef
Incepator
 
Mesaje: 37
Membru din: 24 Mar 2007, 18:27

Mesajde Enermm » 15 Noi 2007, 19:54

Salut!
Imi pare rau pentru incidentul cu lucicop, dar faptul ca este cred singurul in 34 de pagini de chat mi se pare foarte foarte bine!!! Pe mine oricum forumul m-a convins sa ma duc la CSD sa-mi fac revizia si distributia, asa ca mi-am facut programare acolo pentru marti! Din cate au spus colegii de pe forum, totul pare in regula... si ma bucura ca din cate am citit, ceea ce a patit lucicop e exceptia.. si nu regula!!!
Ford Focus II 1.6 Ti VCT - 115 CP
Enermm
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 30 Oct 2007, 19:42
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login