de aannyy » 05 Sep 2008, 07:54
Am patit-o si eu:
Dupa ce dau intr-o groapa mai zdravana ma aleg cu scutul spart, piciorul de la radiator, deflector aer, traversa radiator, toate necesita inlocuire. Intrucat imi era cam greu sa fac naveta Ploiesti-CSD plus asigurator, am considerat ca se pricep si cei de la Proleasing Ploiesti sa rezolve treaba asta. Ma infatisez la ei in jur de 20 iulie a.c. si imi spun ca or sa faca comanda si o sa dureze cam 2 saptamani pana vin piesele. Pana aici totul este OK dar telefonul de la ei il primesc la sf. lunii august si ma programeaza pe 2 septembrie. Ii intreb cam cat ar dura operatia si mi se raspunde "de pe o zi pe alta", cu conditia sa nu mai fie si altceva ce nu a putut fi observat. Las masina la ora 8,30 si plec. Mi se spune ca "SPERA ca pana vineri sa fie gata", in conditiile in care eu am dus-o marti si vineri aveam nevoie urgenta de masina. A doua zi dau un telefon sa vad daca totul este ok, daca s-a mai descoperit si altceva ca sa pot sa-mi fac planul pt. plecarea de vineri.
Discutie:
- Este gata masina?
ei> Nu, este in lucru
eu> S-a mai descoperit altceva la ea?
ei> Nu, dar trebuie sa facem reconstatare, trebuie sa mai vina un mecanic sa vada si el, ... (lucru care mi-a dat de gandit ca nici nu s-au apucat de ea si nici nu s-au uitat)
eu> Dar ieri nu ati vazut?
ei> Nu, pt. ca nu am avut elevator sa o ridicam.......
eu contrariat> Atunci de ce m-ati programat ieri, si cum ati constatat ca nu are altceva daca nu ati ridicat-o avand in vedere ca totul este sub ea?
ei> Ca au desfacut-o.... bla, bla, bla
eu> Astazi vin sa vada daca masina este in lucru. Daca nu, o iau si ma duc cu ea in alta parte. Si am inchis.
Dupa amiaza ma duc (nu ca as fi tinut neaparat dar promisesem) si stupoare: MASINA ERA GATA.
Imi spun ca au trimis devizul la asigurator si asteapta acceptul de plata. Ma duc si eu pe la asigurator si ei inca nu primisera faxul, asa ca am mers eu personal la Ford, am luat devizul, am luat acceptul si am venit sa ridic masina. Mai ma enervez putin pt. ca acelasi tip cu care vb la telefon imi spune ca cel de la asigurari a terminat programul (era 16,00) si pe usa scrie 17,30 dar se ocupa el, dar mai tarziu. Astept. Dupa vreo 10 min. ma duc impreuna cu el sa iau masina cand stupoare:
IN LOC DE FRUMOSII MEI SUPORTI DE NUMAR "CLUB FORD" apar unii cu proleasing. Incep discutia, tipul se prinde ca nu prea are succes asa ca incearca sa-mi spuna ca poate a fost vreunul rupt si i-au schimbat pe amandoi, ca ..... De ce nu i-am zis celui care imi face receptia, eu imi cer scuze CA NU AM STIUT CA TREBUIE SA-I SPUN SA AIBA GRIJA CA LUCRURILE MELE SA FIE LA LOCUL LOR, EVENTUAL SA-MI DEA CHIAR MASINA MEA SI NU ALTA, Ghinionul lui ca vine altcineva de la firma si cu zambetul pe buze imi spune ca este modul lor de a face reclama gratuit. Ma enervez mai tare si ii intreb cum isi permit sa-mi dea ei mie reclama platita jos de pe masina ca sa-si puna ei reclama gratuita. Mi se spune ca asa fac toate firmele, eu le arat CSD ca in trei revizii nu mi-au schimbat suportii, ei ca e lipsa de respect, eu le dau exemplul de respect prin faptul ca "CSD FACE REDUCERE 10% tocmai pt. Club Ford pt care eu aveam suportii"... In fine or sa-i caute si o sa ma caute.
Ajung acasa, ridic capota si vad ca si lichidul de racire este SUB MINIM cu vreo 2 degete dar nici nu ma mai strtesez, iau eu un litru de antigel si il pun acolo numai de PROLEASING PLOIESTI SA NU MAI AUD.
Concluzia> Daca aveti de gand (desi nu recomand) sa mergeti le Ford Ploiesti aveti grija sa le spuneti sa va inapoieze masina dvs, lucrurile personale sunt ale dvs, si eventual cand o luati sa-i rugati frumos sa fie gata pt. cauza pt. care ati dus-o la ei.
Status loading.....99%