Cornel001 scrie:"dureaza cel putin 3 zile sa o aduci din Germania si sa o receptionezi, asta in caz ca ai destule comenzi pentru a justifica un transport"
Asta nu e normal cu "destule comenzi ca sa justifici". Are clientul nevoie de piesa ca sa mearga cu masina, gasesti alte cai sa i-o aduci mai repede, cu avionul/posta in colet separat, nu conteaza cum, dar nu-ti bati joc de el. General vorbind.
Perfect de acord. Service-ul trebuie sa asigure, conform contractului de garantie repararea cat mai rapida a masinii, iar daca nu are piese trebuie sa faca cat mai repede rost de ele. Asta e business-ul lui, cu asta se ocupa. Sa ne gandim din pct nostru de vedere.... primesti factura... o platesti pe loc nu? ca altfel nu iti da masina... adica nu merge sa zici... "stiti... luna asta mi-a intarziat salariul.... dar promit sa va platesc peste 2 saptamani...". Cat timp tu ai platit la timp tot, este neaparat necesar ca si serviceul sa te trateze cu aceeasi promptitudine.
Daca incepem sa la cautam circumstante atenuante, si bine ca nu toti facem asta, o sa ajungem in cativa ani sa mergem la service, sa le platim niste servicii si ne reparam noi masina.
In plus, sa zicem ca nu au o piesa pe stoc... tu ai nevoie de masina... Dar in acelasi timp tu poti face rost de piesa aia in 2 zile. Este ca nu accepta piesa ta? De aici rezulta clar ca interesul lor nu este clientul, ci banul clientului. Si din aceasta cauza nu ma intereseaza ce probleme au ei cu logistica.
Come on, e un business ca oricare altul. Se SCOT bani din asta. Credeti ca vreun patron de service si-a facut afacerea asta din pasiune pt masini si de dragul clientului? Uite fac si eu o analogie(cum ii place lui mihai sa faca)... credeti ca prigoana si-a facut firma rosal din pasiune pt gunoaie?! Este un business din care se scot bani. Nu toti reinvestesc profitul pt a avea servicii mai bune. Asta e problema.
-
kosmin - Gold Member
- Mesaje: 634
- Membru din: 17 Feb 2007, 10:38
- Localitate: TM
- Maşina: Ford Focus MK2, 2006, 1.6 TDCi, 90 cp, Trend 007