Dealerii Ford din Romania

Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Mesajde kosmin » 04 Feb 2008, 14:00

Cornel001 scrie:"dureaza cel putin 3 zile sa o aduci din Germania si sa o receptionezi, asta in caz ca ai destule comenzi pentru a justifica un transport"

Asta nu e normal cu "destule comenzi ca sa justifici". Are clientul nevoie de piesa ca sa mearga cu masina, gasesti alte cai sa i-o aduci mai repede, cu avionul/posta in colet separat, nu conteaza cum, dar nu-ti bati joc de el. General vorbind.



Perfect de acord. Service-ul trebuie sa asigure, conform contractului de garantie repararea cat mai rapida a masinii, iar daca nu are piese trebuie sa faca cat mai repede rost de ele. Asta e business-ul lui, cu asta se ocupa. Sa ne gandim din pct nostru de vedere.... primesti factura... o platesti pe loc nu? ca altfel nu iti da masina... adica nu merge sa zici... "stiti... luna asta mi-a intarziat salariul.... dar promit sa va platesc peste 2 saptamani...". Cat timp tu ai platit la timp tot, este neaparat necesar ca si serviceul sa te trateze cu aceeasi promptitudine.

Daca incepem sa la cautam circumstante atenuante, si bine ca nu toti facem asta, o sa ajungem in cativa ani sa mergem la service, sa le platim niste servicii si ne reparam noi masina.

In plus, sa zicem ca nu au o piesa pe stoc... tu ai nevoie de masina... Dar in acelasi timp tu poti face rost de piesa aia in 2 zile. Este ca nu accepta piesa ta? De aici rezulta clar ca interesul lor nu este clientul, ci banul clientului. Si din aceasta cauza nu ma intereseaza ce probleme au ei cu logistica.

Come on, e un business ca oricare altul. Se SCOT bani din asta. Credeti ca vreun patron de service si-a facut afacerea asta din pasiune pt masini si de dragul clientului? Uite fac si eu o analogie(cum ii place lui mihai sa faca)... credeti ca prigoana si-a facut firma rosal din pasiune pt gunoaie?! Este un business din care se scot bani. Nu toti reinvestesc profitul pt a avea servicii mai bune. Asta e problema.
FordFocus Trend 007 / 1,6 TDCi / 90CP / H-B 5 usi / Kelp Metallic
Avatar utilizator
kosmin
Gold Member
 
Mesaje: 634
Membru din: 17 Feb 2007, 10:38
Localitate: TM
Maşina: Ford Focus MK2, 2006, 1.6 TDCi, 90 cp, Trend 007

Mesajde Mihai L » 04 Feb 2008, 15:11

Cosmin, ne certam aiurea.
Imi poti da un singur exemplu de service care te rezolva in aceeasi zi? Ca pana si pentru un banal telefon mobil de 1-200 RON mai stai cate o saptamana-doua, si nu ti se da nimic la schimb. Nu-mi spune cat de mare ar fi investitia in acest caz... :lol:
Povestesti de transporturi super-rapide; pai crezi ca se justifica sa aduci un furtun de 5 EUR la urgenta, cu avionul??
"Contractul" de garantie este o simpla hartie unde ei spun ca defectele in garantie se repara, nu cred ca apare undeva trecut in cel mai scurt timp (desi cu siguranta nici eu nu doresc sa-ti tina masina aiurea).

Partea cu piesa clientului iar e ciudata. Sa zicem ca iti accepta sa aduci piesa ta, el ce trebuie sa faca, sa refactureze Ford??? Pe urma, daca ti se defecteaza acea piesa din nou el nu o poate trimite la Ford sa o inlocuiasca, ar trebui sa-l caute pe cel de la care i-ai adus piesa.
Sunt curios daca v-ati pastra aceste opinii in cazul in care ati ajunge directorul unui service... :lol: Eu unul am serioase indoieli.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde kosmin » 04 Feb 2008, 16:00

Stai linistit... nu ne certam ;)... cel putin eu nu.

O sa inchei cu acest post discutia ca nu ajungem nicaieri.

In primul rand, nimeni nu a zis de intarzieri de o zi sau 2... cred ca lumea se plangea de termene d-astea de 2 sapt, o luna. Iar ceea ce sustin eu este ca atunci cand ai un business si faci bani din asta, si vrei sa ai o imagine buna, trebuie sa iti asiguri acest stoc de piese sau sa ai o modalitate rapida de a face rost de piese. Altfel, scuze si circumstante se pot gasii cu miile.

Iar legat de faptul ca poate imi voi schimba parearea cand o sa fiu director de service... nu stiu ce sa zic... presimt ca mai repede si mai des o sa fiu client la un service... deci imi pastrez punctul de vedere.

Pe de alta parte, eu nu iti doresc sa ajungi in extrema cealalta ca sa iti schimbi parerea.
FordFocus Trend 007 / 1,6 TDCi / 90CP / H-B 5 usi / Kelp Metallic
Avatar utilizator
kosmin
Gold Member
 
Mesaje: 634
Membru din: 17 Feb 2007, 10:38
Localitate: TM
Maşina: Ford Focus MK2, 2006, 1.6 TDCi, 90 cp, Trend 007

Mesajde Cornel001 » 04 Feb 2008, 16:25

"pai crezi ca se justifica sa aduci un furtun de 5 EUR la urgenta, cu avionul?? "

Dupa ce o sa te alerg cu bata prin curtea service-ului ca sa-mi faci masina mai repede, sa vezi tu ce justificat o sa ti se para.
Mama ce poti sa ma enervezi.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Mihai L » 04 Feb 2008, 16:52

Cornel001 scrie:"pai crezi ca se justifica sa aduci un furtun de 5 EUR la urgenta, cu avionul?? "

Dupa ce o sa te alerg cu bata prin curtea service-ului ca sa-mi faci masina mai repede, sa vezi tu ce justificat o sa ti se para.
Mama ce poti sa ma enervezi.


Cata vreme nu ai o hartie sau vreun contract cu termenul de rezolvare stabilit nu cred ca ai ce face... Daca se depaseste foarte mult poti apela la OPC.
Oricum, nu le tin partea, incercam doar sa va lamuresc ce se ascunde in spatele inlocuirii unei piese in garantie.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde KAP » 04 Feb 2008, 18:51

Cred ca orice service ar trebui sa aiba un stoc de siguranta la piesele care au garantie-tocmai pentru ca au garantie....Si in orice service se stie foarte bine care sunt piesele solicitate cel mai des...tocmai pentru ca le trec prin mina toate tipurile de masini.
Dar eu inca nu am ajuns la service asa ca ....Ce m-a deranjat pe mine foarte tare la dealer-ul meu a fost faptul ca au mintit (sau poate nu au fost informati corect) din prima zi.Pina cumperi masina iti promit marea cu sarea dar dupa semnarea contractului se schimba treaba.Mi-au adus masina mai tirziu decit au promis(dar in termenii contractului),au trecut 45 de zile pina am vazut cartea masinii sa o inmatriculez-bineinteles ca mi-au dat alte numere rosii dupa ce i-am facut cu ou si cu otet-,inca nu am cardul de la Ford suport-cica nu a ajuns inca,se fac greu...ce sa mai zic?Adevarul e ca nu ma asteptam la toate astea de la o firma care se respecta!
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
KAP
Incepator
 
Mesaje: 66
Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
Localitate: Mangalia
Maşina: Focus sedan,1.6,2007,sea grey-frumosul meu

Mesajde KAP » 04 Feb 2008, 18:52

Sau se respecta ei prea mult si uita sa faca acelasi lucru si cu noi....
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
KAP
Incepator
 
Mesaje: 66
Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
Localitate: Mangalia
Maşina: Focus sedan,1.6,2007,sea grey-frumosul meu

Mesajde konektor » 04 Feb 2008, 19:21

Cornel001 scrie:"dureaza cel putin 3 zile sa o aduci din Germania si sa o receptionezi, asta in caz ca ai destule comenzi pentru a justifica un transport"

Asta nu e normal cu "destule comenzi ca sa justifici". Are clientul nevoie de piesa ca sa mearga cu masina, gasesti alte cai sa i-o aduci mai repede, cu avionul/posta in colet separat, nu conteaza cum, dar nu-ti bati joc de el. General vorbind.



Aici nu discutam de piesele in garantie. Piesele in garantie trebuie achizitionate de la Ford Romania adica Romcar. Orice alt furnizor nu este acceptat pentru decontarea lucrarii. Din punctul meu de vedere nu ma intereseaza cine achita lucrarea atata timp cat e platita (dealerii nu sunt Ford sunt doar niste firma care au franciza Ford). Problema trimiterii pieselor in garantie la timp tine exclusiv de Romcar.

Cornel001 scrie:" "pai crezi ca se justifica sa aduci un furtun de 5 EUR la urgenta, cu avionul?? "

Dupa ce o sa te alerg cu bata prin curtea service-ului ca sa-mi faci masina mai repede, sa vezi tu ce justificat o sa ti se para.
Mama ce poti sa ma enervezi.


Ahahaha asta cu bata prin curtea service-ului e o chestie tare amuzanta. Trebuie sa-ti smulgi si camasa de pe tine sa fie mai interesant :lol:.
Ca sa la murim o treaba: termenul legal de rezolvare a unei situatii in garantie este de 30 de zile de la data prezentarii problemei, adica in termen de 30 de zile atelierul este obligat sa verifice problema de garantie care se prezinta de catre client. Cand se depaseste acest termen si nu se pot aduce justificari plauzibile (nu a avut atelierul curent ... o luna ...) atunci se pot apela la cai legale, asta ca vad ca toata lumea de aici a devenit experta in drept.
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde KAP » 04 Feb 2008, 20:04

Daca e cu smuls camasa vreau si eu sa vad....
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
KAP
Incepator
 
Mesaje: 66
Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
Localitate: Mangalia
Maşina: Focus sedan,1.6,2007,sea grey-frumosul meu

Mesajde Cornel001 » 04 Feb 2008, 20:21

Tu chiar crezi ca atunci cand ma vezi cu bata, fara camasa, cu parul valvoi, imi mai arde de lege ? :lol:
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde kosmin » 04 Feb 2008, 20:34

acum cred ca depinde si de bata... daca prezinta sau nu semne anterioare de utilizare (gen: mulaje dentare, etc) :D
FordFocus Trend 007 / 1,6 TDCi / 90CP / H-B 5 usi / Kelp Metallic
Avatar utilizator
kosmin
Gold Member
 
Mesaje: 634
Membru din: 17 Feb 2007, 10:38
Localitate: TM
Maşina: Ford Focus MK2, 2006, 1.6 TDCi, 90 cp, Trend 007

Mesajde KAP » 04 Feb 2008, 20:37

Te rog lumineaza-ma,Konektor :ce inseamna "prima revizie (2500 km) la vedere " ?
Adica eu merg la service Ford,ei imi iau masina si doar se uita la ea?Nu ii verifica nimic,nimic? Ca eu asa am inteles de la domnisoara dealer...
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
KAP
Incepator
 
Mesaje: 66
Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
Localitate: Mangalia
Maşina: Focus sedan,1.6,2007,sea grey-frumosul meu

Mesajde konektor » 04 Feb 2008, 20:51

KAP scrie:Te rog lumineaza-ma,Konektor :ce inseamna "prima revizie (2500 km) la vedere " ?
Adica eu merg la service Ford,ei imi iau masina si doar se uita la ea?Nu ii verifica nimic,nimic? Ca eu asa am inteles de la domnisoara dealer...


La revizia de 2.500 km nu se inlocuieste nici o piesa. Se verifica nivelele la lichide si se completeaza daca este cazul si se verifica masina per ansamblu daca nu sunt probleme (au fost cazuri cand am depistat la 2.500 probleme destul de serioase, scurgeri de ulei, ambreaje cu probleme etc.). Este impropriu spus revizie e mai mult o verificare. Atentie! Revizia este gratuita indiferent ce se completeaza (in afara de lichid la parbriz binenteles), ulei, antigel, ulei servo, lichid frana toate acestea nu se platesc daca se completeaza. Nu ar trebui sa dureze mai mult de 30 40 de minute daca nu se depisteaza probleme.
La toate masinile noi inainte de livrare se face un PDI (pre delivery inspection) unde se verifica cam aceleasi lucruri ca la 2.500 km plus se strang prezoane, pivoti, capeti de bara daca e necesar, inspectia de 2.500 km e mai mult o formalitate, daca apare ceva neprevazut.
Deci in mare cam asta inseamna "revizia la 2.500 km".
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde KAP » 04 Feb 2008, 21:40

Multumesc pentru informatii.
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
KAP
Incepator
 
Mesaje: 66
Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
Localitate: Mangalia
Maşina: Focus sedan,1.6,2007,sea grey-frumosul meu

Mesajde KAP » 04 Feb 2008, 21:47

Nu cred ca am sa ajung tocmai la Konektor pentru inspectia de 2500 km -desi am promis ca am sa incerc-dar cind am drum in Ardeal voi trage o fuga si pe la el...macar sa il cunosc pentru ca trebuie sa fii tare curajos sa spui pe forum ca esti director de service cind toti suntem nemultumiti de ceva .
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
KAP
Incepator
 
Mesaje: 66
Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
Localitate: Mangalia
Maşina: Focus sedan,1.6,2007,sea grey-frumosul meu

Mesajde KAP » 04 Feb 2008, 21:49

Kosmin,daca bata prezinta semne anterioare de utilizare inseamna ca baiatul este antrenat si stie ce are de facut...
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
KAP
Incepator
 
Mesaje: 66
Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
Localitate: Mangalia
Maşina: Focus sedan,1.6,2007,sea grey-frumosul meu

Mesajde bogda1313 » 05 Feb 2008, 00:59

Azi am primit prin posta chestionarul privitor la cat de multumit sunt de relatia mea cu dealerul Ford :P.

La capitolul "Sugestiile dumneavostra" am scris asta:

"Principalul aspect ce consider ca merita a fi imbunatatit este cel legat de relatia dealer-client. Si ma refer aici la faptul ca suntem considerati clienti numai pana in momentul in care confirmam plata masinii. Dupa acest moment practic nu prea mai existam. In cazul meu, nemultumirea a constat in faptul ca nu am primit (fara sa cer si sa insist) nici un fel de informatire privitoare la stadiul de fabricare al masinii (a intrat in fabricatie la data de…, I s-a alocat VIN, a sosit in tara etc). La fel dupa ce am intrat in posesia masinii. In afara de telefonul prin care eram anuntat sa vin sa iau cartea de identitate, nimic. Nimeni care sa te intrebe daca esti multumit de cum merge masina, “va mai putem ajuta cu ceva” etc, lucruri care conteaza extraordinar de mult pentru un client. Si inca nu am ajuns (multumesc lui Dumnezeu) la service, unde problemele se complica de X ori.

Si de aceea cred ca putin mai multa implicare la nivel de Romcar, dealeri locali si service-uri, precum si o stransa legatura cu comunitatea posesorilor de Ford - vezi http://www.clubford.ro - comunitate care se implica sufleteste si nu numai (intalniri, sfaturi, ajutor tehnic), ar duce la o mult mai buna reprezentare si imagine a marcii Ford in Romania. Cu rezultate pozitive si castiguri de ambele parti (dealer-client).

In speranta ca nu am scris aceste randuri in zadar, va urez o zi Fordmidabila."
Ford Focus MK4 Wagon 2019 Titanium, 1.0 EcoBoost 125 M6
Ford Focus MK2 2007, 1.6 Duratec, Trend Collection + multe chestii montate din pasiune
My site: Auto TestDrive
Avatar utilizator
bogda1313
 
Mesaje: 2569
Membru din: 18 Aug 2007, 12:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus MK2, 2007

Mesajde Mihai L » 05 Feb 2008, 01:13

Si eu le-am scris de multe, inclusiv de forum...
Si ma tot intreb:
Or sti sa citeasca? Dar daca citesc, inteleg? Dar daca inteleg, au de gand sa fac ceva ca sa schimbe sistemul?...
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde djxme200 » 07 Feb 2008, 14:47

bogda1313 scrie:Azi am primit prin posta chestionarul privitor la cat de multumit sunt de relatia mea cu dealerul Ford :P.

La capitolul "Sugestiile dumneavostra" am scris asta:

"Principalul aspect ce consider ca merita a fi imbunatatit este cel legat de relatia dealer-client. Si ma refer aici la faptul ca suntem considerati clienti numai pana in momentul in care confirmam plata masinii. Dupa acest moment practic nu prea mai existam. In cazul meu, nemultumirea a constat in faptul ca nu am primit (fara sa cer si sa insist) nici un fel de informatire privitoare la stadiul de fabricare al masinii (a intrat in fabricatie la data de…, I s-a alocat VIN, a sosit in tara etc). La fel dupa ce am intrat in posesia masinii. In afara de telefonul prin care eram anuntat sa vin sa iau cartea de identitate, nimic. Nimeni care sa te intrebe daca esti multumit de cum merge masina, “va mai putem ajuta cu ceva” etc, lucruri care conteaza extraordinar de mult pentru un client. Si inca nu am ajuns (multumesc lui Dumnezeu) la service, unde problemele se complica de X ori.

Si de aceea cred ca putin mai multa implicare la nivel de Romcar, dealeri locali si service-uri, precum si o stransa legatura cu comunitatea posesorilor de Ford - vezi http://www.clubford.ro - comunitate care se implica sufleteste si nu numai (intalniri, sfaturi, ajutor tehnic), ar duce la o mult mai buna reprezentare si imagine a marcii Ford in Romania. Cu rezultate pozitive si castiguri de ambele parti (dealer-client).

In speranta ca nu am scris aceste randuri in zadar, va urez o zi Fordmidabila."


In Constanta aceasta relatie exista si chiar dealerii isi depasesc atributii in detrimentul celorlalti clienti ai service-ului...de ex eu astept "la rand" sa vorbesc cu seful de service, si se gaseste un dealer sa vina cu un client de-al lui sa vorbeasca cu vreo problema tot cu seful de service..si..bineinteles ca intra in fata :evil:

Legat de piesele pe stoc, ei nici macar nu stiu ce au prin magazie..am fost sa schimb bara spate de mondeo st si mi-a spus ala de la piese ca nu e pe stoc si ca tre sa primesc acordul scris al asiguratorului pentru a facce comanda ca e bara scumpa si daca nu o platesc aia ei raman cu ea..au fost mai multe chestii care m-au determinat sa sun la ei la reclamatii sa imi spun problema (e a 4-a oara) si cel de acolo dupa ce s-a interesat de situatie imi spune.."pai stiti bara e pe stoc"..si cand ma duc a doua zi cu acceptul si vorbesc iar cu baiatu ala de la piese imi spune "pai ti-am spus ca bara e pe stoc..n-ai inteles tu bine.." :roll:

Cred ca singurele solutii prin care am putea sa le facem ceva ar fi sa obtinem de fiecare data cate o hartie scrisa semnata si stampilata cu prostiile care le spun ei pentru ca "vorba" nu e dovada :(
Ex-Mondeo Mk3 2.2TDCi Ghia X +
Imagine
Fiesta Mk7 1.25i Titanium
Imagine
Avatar utilizator
djxme200
1nsane Member
 
Mesaje: 1311
Membru din: 10 Noi 2005, 19:58
Localitate: Around the world..
Maşina: Fiesta Mk7 1.4i Titanium
VIN: WF0JXXGAJJ9J30749

Mesajde ghidioneanu » 07 Feb 2008, 17:40

intradevar , reactioneaza cu totul altfel cand e vorba de hartii scrise . Patru luni m-au purtat cu vorba cu o problemutza , dar dupa ce le-am trimis un fax cu o cerere , la nici macar 10 zile am primit raspuns scris cu Ok -ul lor .
Asa ca bombardati-i cu hartii , poate se eficientizeaza !
Bei mori , nu bei tot mori !
Asa ca bea destul , sa mori satul !
Avatar utilizator
ghidioneanu
Ford Freak
 
Mesaje: 144
Membru din: 10 Mar 2007, 19:37
Localitate: Iasi
Maşina: FF sedan 1,8 TDCI 2007

Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania

Mesajde KAP » 08 Feb 2008, 21:42

Inseamna ca eu trebuie sa le trimit un fax sa imi spuna cind imi soseste cardul Ford suport?Ca de 2 luni tot astept...
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
KAP
Incepator
 
Mesaje: 66
Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
Localitate: Mangalia
Maşina: Focus sedan,1.6,2007,sea grey-frumosul meu

Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania

Mesajde ella79 » 09 Feb 2008, 12:46

poti suna la dealerul de la care ai achizitionat masina si sa-l intrebi de cardul tau ford suport . numai asa te poti lamuri .
FORD FOCUS TREND 2007, 1,6 TDCi, 90 Cp, 4 doors, MOONDUST SILVER
Avatar utilizator
ella79
Ford Freak
 
Mesaje: 186
Membru din: 18 Mar 2007, 20:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD FOCUS TREND 2007, 1,6 TDCi, 90 Cp, 4 doors, MOONDUST SILVER

Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania

Mesajde ggcatalin2 » 11 Feb 2008, 10:24

Cand nu mi-a sosit masina la timp,am sunat la dealer(Romcar Baneasa) si la importator(Romcar),ca sa aflu si eu ceva.Raspunsul lor a fost,incredibil,ca masina vine cum imi e norocul!Am martori care,dupa ce nu m-au crezut ca am primit raspunsul acesta,m-au insotit la dealer.Acolo am mai primit o data acelasi raspuns!Deci Romcar face afaceri la noroc!Eram curios daca,dupa ce am completat chestionarul lor,ma vor cauta.Nici o surpriza!N-am fost cautat!Si ,de fapt,masina a venit cu o luna intarziere!
Sunt Ford-ist din convingere,dar sunt,in mod clar,anti-Romcar!!!!!!!Si urmatoarele masini le aduc de la reprezentantele de dincolo!De ce sa-si bata joc astia de banii mei?
ggcatalin2
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 11 Feb 2008, 10:02
Maşina: Ford Focus 2, 2007, 1.8Tdci, 115CP, Trend Collection

Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania

Mesajde mititelul » 18 Feb 2008, 20:32

probleme din astea sunt peste tot,credeti-ma! e strict o problema de profesionalism si de faptul ca iti place ceea ce faci! imi inchipui ca mecanicii, electricieni, vopsitori sunt dusi la cursuri! dar cred ca raman doar cu informatiile esentiale, restul invata pe parcurs! pacat ca invata pe masinile noastre!e vorba si de atitudine, daca te intereseaza ceva, te interesezi, citesti carti, intri pe internet, etc! si aici nu e vb numai de bani!daca vrei sa faci cariera si sa te caute lumea, inveti! ma gandeam ca firmele straine asigurarea calitatii are nivel fata de romania! dar m-am inselat! totul depinde de managerul firmei, acela ce are toata responsiblitatea desfasurarii activitatii! atata timp cat nu exista recompensari/ penalizari pt felul in care iti treaba nimic n-o sa schimbe! mai avem de invatat pana cand o reclamatie se v-a lua in serios! poate va plicitisesc cu ceea ce am scris! dar asta e parerea mea!
o zi buna tuturor!
Ford Mondeo 1.8 125cp 2004
WF04XXGBB43T47654
Avatar utilizator
mititelul
Ford Freak
 
Mesaje: 185
Membru din: 14 Apr 2007, 16:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo, 2003, 1800cmc, 125 CP, 92KW,Trend
VIN: WF04XXGBB43T47654

Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania

Mesajde Cornel001 » 20 Feb 2008, 14:55

Pun si aici:

Pt contact ford europa:

http://www.ford.co.uk/ns7/gen_contact/- ... t/-/-/-/-#

Jos de tot e un link :
Contact Ford Motor Company Limited by e-mail
Putem sa intrebam acolo unde sa trimitem plangerile, ca astia n-au nici un site dedicat pt toata europa.
Sa nu uitam sa le precizam sa nu ne trimita la importator pt ca ne trimit chiar in gura lupului.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania

Mesajde djxme200 » 20 Feb 2008, 21:26

Ce am observat e si ca nu au nici o treaba cu programarile din calculator..eu am fost vineri sa ma programez pentru schimbat bucse si cu ocazia asta sa intreb pe sefu de service daca e bara gata vopsita ca nu m-a sunat nimeni..a dat un telefon si i-au spus ca e gata bara, i-am zis ca oricum vin luni sa schimb bucsele si mi-a spus ca e ok, imi schimba bara atunci. Ajung luni la 14, imi zice mecanicu ca nu are timp sa imi termine masina si sa o iau marti dimineata, zis si facut. Marti dimineata ma suna de la receptie ca e gata masian, dar bara nu mi-au schimbato ca vopsisera o alta bara..(bara care trebuiau sa o puna pe masina era pe stoc de cand am fost prima oara la ei..aprox cu 1 luna inainte) am fost si am luat masina si m-a programat vineri sa mi-o schimbe..sper sa nu mai am si alte surprize..sa li se fi terminat vopseaua, sau vopsitoru sa fi cazut peste ea..
Ex-Mondeo Mk3 2.2TDCi Ghia X +
Imagine
Fiesta Mk7 1.25i Titanium
Imagine
Avatar utilizator
djxme200
1nsane Member
 
Mesaje: 1311
Membru din: 10 Noi 2005, 19:58
Localitate: Around the world..
Maşina: Fiesta Mk7 1.4i Titanium
VIN: WF0JXXGAJJ9J30749

Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania

Mesajde roataderezerva » 21 Feb 2008, 14:02

Desi nu mi-as fi dorit niciodata sa fie nevoie sa postez aici uite ca totusi veni si randul meu, si asta dupa ce am trecut pe la o reprezentanta Ford de numai 3 ori pana acum.
Pe scurt, ma duc la service Proleasing Ploiesti marti sa rezolv niste probleme (distributie, schimb ulei). Nimic spectaculos pana aici. Numai ca ulterior (ieri) remarc ca imi lipseste suportul numar spate club ford :-O :-O si in schimb am un frumos suport cu proleasing. Dupa ce m-am straduit atat sa fac si eu rost de suporturile astea m-au casapit astia de unul.
Sun, bineinteles, raspuns de la service ca s-a aruncat si ca punerea unui suport de numar de la ei face parte din politica lor.
Simt ca turbez nu alta X( X(
Au dreptate sau nu ? Ce sa fac ?
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania

Mesajde Mihai L » 21 Feb 2008, 15:18

In cel mai rau caz ar fi trebuit sa ti-l dea pe celalalt. :-O
Data viitoare le spui ca politica ta nu-ti permite sa le platesti reparatiile facute de service... :D
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania

Mesajde bogda1313 » 21 Feb 2008, 19:35

Ce nesimtiti. Asta se numeste furt. Nu au sub nici o forma dreptul sa-ti ia ceva de pe masina fara acordul tau.
Ford Focus MK4 Wagon 2019 Titanium, 1.0 EcoBoost 125 M6
Ford Focus MK2 2007, 1.6 Duratec, Trend Collection + multe chestii montate din pasiune
My site: Auto TestDrive
Avatar utilizator
bogda1313
 
Mesaje: 2569
Membru din: 18 Aug 2007, 12:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus MK2, 2007

Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania

Mesajde noctuidae10 » 21 Feb 2008, 19:45

Ca s-a fii multumit de service-uri la noi, trebuie sa-ti repari masina la un service care nu are mai mult de o luna de la deschidere,caci dupa' deja incep furaciunile si dealeri devin "plictisiti" de problemele clientiolor.
Un caz la serviceul Porsche (audi,skoda si seat) care l-am auzit de la unul care il are pe fratele lui acolo, lucreaza mecanic acolo:
Un Audi a venit cu motorul spart (crapat) la 60.000 km,in garantie.Dupe testele facute pt a afla cauza s-a ajuns la motivul ca uleiul din motor ierea cel din fabrica! nu i-se schimbase uleiul la revizii deloc!
Atunci ce s-a mai zic de profesionalism.....
Avatar utilizator
noctuidae10
Ford Freak
 
Mesaje: 127
Membru din: 24 Mai 2006, 21:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Escort 1.6 16v 1997

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 7 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 7 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login