Haideti sa va mai spun eu una buna legata de Neste. Desi am zis ca nu mai trec pe acolo in viata mea, pe 24 Feb. am decis sa ma duc la ei pentru revizia de 60000 si pentru problema de aici
viewtopic.php?f=54&t=45668 . Pretul pentru revizie a fost intr-adevar cel mai bun de pe piata. Legat de revizie nu am ce sa comentez, au fost foarte ok.
Dar, ajungem la micile probleme:
- Prima: vine omu' care mi-a luat masina si imi zice ca am un bec ars pe frana (stiam de el) si ca nu e problema mi-l schimba. Se termina revizia si verificarea problemei mele, plec acasa, ajung in parcare, o pun pe nevasta'mea sa apese pe frana...surpriza becu' nu a fost schimbat. E adevarat ca nu l-au facturat, dar ca idee a fost destul de aiurea. Nu e nicio suparare, am cumparat doua becuri cu led-uri si le-am schimbat eu. Se mai intampla sa uiti.
- Problema a doua si cea mai aiurea: dupa ce au incercat toate draciile posibile (bobina, bujii, fise, verificat alternator, etc.) au pus tester-ul pe masina - rezultat nicio eroare desi au recunoscut ca masina are intr-adevar ceva, mi se spuna ca ar fi pedala de acceleratie defecta si ca oricum nu se schimba pe garantie datorita faptului ca tester-ul nu da nicio eroare legata de ea. Cost estimat: 3500 RON. Am ramas tampit cand am auzit, dar tipu' de acolo mi-a spus ca mai verifica.
Dupa aproximativ 2.5 ore de verificari ma cheama la masina, pe drum imi spune ca nu e pedala sa stau linistit si imi arata mufa de la sonda lambda care era topita.
Si aici incepe distractia:
El: "Pai sonda lambda este defecta, trebuie sa o schimbam, instalatia electrica trebuie remediata!" L-am intrebat cat costa.
El: "Haideti sa vedem! 1200 RON sonda si 300 RON manopera pentru inlocuire si remediere instalatie electrica."
Am refuzat politicos oferta pentru ca ceva mi se parea ciudat. Ok, daca sonda e defecta de ce dracu' nu da eroare la tester, de ce mai merge masina, de ce consumul nu s-a schimbat?! Prea multe intrebari fara raspuns. Am luat masina si am plecat.
Am gasit sonda cu preturi cuprinse intre 350 si 800 RON, dar inainte sa o cumpar l-am sunat pe tipul care m-a ajutat cu vopsirea masinii, de la BDT Popesti, care m-a sfaturi sa nu cumpar nimic pana nu vad si ei masina.
M-am dus ieri la BDT si s-a dovedit a fi doar mufa topita, in rest sonda functioneaza in parametrii nefiind necesara inlocuirea ei, costul total al remedierii defectiunii: 50 RON. (pot atasa devizul si factura daca cineva nu crede). Electricianul de la BDT mi-a spus exact ce ma gandeam si eu: "Nu are cum sa fie defecta, atat timp cat pe IDS nu da eroare, consumul este in parametrii normali si nu ai becu' de eroare aprins in bord!"
Daca ma luam dupa cei de la Neste daeam banii de pomana pe o sonda lambda noua...
Repet, nu am nimic de comentat legat de revizie, legat de comportament, ci pur si simplu am avut de doua ori impresia ca vor sa ma fraiereasca. (la revizia de 45000 de anu' trecut mi-au spus ca trebuie schimbat ambreiajul, si in ziua de azi functioneaza fara probleme, verificat de cei de la BDT si de alte persoane
) Nu vreau sa le fac rau sau ceva de genul asta, doar ca, va sfatuiesc sa cereti doua pareri inainte de a lua decizia de a schimba ceva la recomandarea lor. Eu sincer am impresia ca vor sa te fure pe fata...imi pare rau ca au ajuns sa faca asemenea magarii, la inceput pareau foarte seriosi.