de Mihai L » 07 Feb 2010, 19:56
Noutati, din pacate nu foarte placute...
Pe 13 ianuarie seara mi s-a oprita masina in drum, am dus-o pe platforma la Neste ajutat de Ford Suport. Sun a doua zi, povestesc ce s-a intamplat (banuiam ca ar fi alternatorul) - era pe la 11-12, inca nu se apucasera de ea (au avut cateva programari dimineata). Nici o problema le zic, astept. Ma suna pe la 2-2:30 sa-mi confirme banuiala si ca ma asteapta cu caietul de service ca sa deschida formele de garantie. Povestesc la telefon ca as avea si ceva de reparat pe asigurare (bara spate+bandou si hayon de revopsit). Cand a auzit de Euroins... mi-a zis ca slabe sanse, ei nu prea au primit banii pana acum si cam inchisesera colaborarea. In fine, stabilim sa merg si cu hartiile si sa vorbesc cu cel care se ocupa de asigurari.
Ajung la service, dupa cateva discutii partea cu alternatorul mi-a spus ca foarte probabil a doua zi poate fi gata (vineri, adica); dincolo a ramas ca pot face reparatia (cu o zi inainte se pare ca semnasera un nou contract cu Euroins), asa ca am zis Doamne ajuta si facem si reparatia. Mi s-a spus ca au timp abia de luni la vopsitorie, i-am inteles. I-am spus ca masina oricum este la ei in service la reparat.
Sun vineri si aflu ca inca nu a ajuns piesa de la Romcar; nici o problema, pana la urma m-au sunat luni pe la pranz ca a fost reparata si este OK (initial mi-au zis ca trebuie sa vada si bateria, daca a fost afectata sau nu, din fericire nu a fost cazul sa o schimb, ea nemaifiind in garantie).
Fericit ca totul a decurs normal, le zic sa continue cu reparatia pe asigurare (m-as fi asteptat sa fi comandat piesele de joi-vineri si sa fie bagata la vopsit...).
Sun miercuri, imi spune ca a venit bara de dimineata si a bagat-o la vopsit... Sun vineri (am zis ca sa aiba timp de uscat/etc), aceeasi poveste, ca abia au vopsit-o in acea zi si trebuie sa o lase la uscat. Luni i-am lasat in pace, ma suna marti cu cateva vesti: aia proasta era ca bandoul urma sa soseasca abia vineri!!!, altele bune fiind ca din aceste motive (intarziere, etc) pe o mica reparatie pe care le-am cerut-o separat de asigurare (o mica infundatura in hayon) nu-mi vor cere banii si ca au rezolvat si cu acceptul de plata, urmand ca vineri sa ridic masina.
In fine, ajung vineri la service, astept ceva ca au bagat-o si la spalat (asta este o bila alba), mi-o aduce in fata service-ului, imi da cheile si imi spune ca totul e OK, nu mai este nimic de semnat si plec.
A doua zi imi dau seama ca nu am talonul, am zis ca probabil o fi ramas la cei cu reparatiile in garantie (la ei l-am lasat, pentru ca la un moment dat mi l-au cerut si la asigurari si le-am spus ca masina este deja in service si nu am talon/chei). Mai constat lipsa bavetelor de pe spate, precum si inlocuirea suportului de numar cu clubford cu unul al lor... De asemenea, fiind zapada afara constat ca prin bara mea se vede - un element de plastic (spoiler?) ramasese departat in partea stanga (cam de la mijlocul barei incepea si se largea in stanga, unde a fost impactul). OK, merg luni la service sa rezolvam, tot mergeam dupa talon.
Luni de dimineata ma suna ei!!! sa-mi spuna ca trebuie semnata o hartie ca sa depuna dosarul al asigurari; le zic ca vin pe la service ca si asa mai am niste probleme. Ajung acolo, constatam ca talonul fusese tot timpul "la mine" in parasolar (acolo l-au pus dupa reparatie). Povestesc de bavete si de acel spatiu, cheama pe cineva de la service care se uita si el si ma intreaba daca nu cumva am lovit-o cu spatele de vreun morman de zapada ceva in weekend (????). Le explic ca nu; ia masina si revine in 20-30 minute cu bavetele montate. Imi spune ca acel plastic este deformat, are toate prinderile OK, a incercat sa-l faca sa stea, dar nu se poate.
Pleaca si raman cu cel de la asigurari; ii spun bine, dar cu acea piesa ce facem, ca eu nu sunt multumit de reparatie... Imi spune senin ca oricum nu se mai poate face nimic, pentru ca dosarul a fost inchis deja (???).
Am luat hartia care trebuia stampilata de BCR Leasing (ei fiind proprietarii masinii), m-am mai gandit cateva zile daca merita sa mai fac scandal si am renuntat, am zis ca aici pe forum va fi mai "interesant" pentru ei. Vineri le-am trimis hartia semnata si stampilata.
Bara si hayonul au iesit OK (exceptand acel element de plastic deformat), dar faptul ca pentru atat a stat masina 10 zile lucratoare in service mi se pare cam mult.
Inca ceva: in noiembrie am fost in service la ei pentru ca se auzea un suierat care crestea in intensitate cu acceleratia. Au zis ca este cureaua de accesorii, pe care au inlocuit-o. Am revenit a doua zi pentru ca ramasese un usor suierat (pe care nu l-am sesizat totusi in mai bine de 3 ani si jumatate!!!), mi s-a povestit ca de fapt este suieratul turbinei. Dupa inlocuirea alternatorului am constatat cu bucurie ca acel suierat disparuse complet. Prin urmare alternatorul dadea de atunci ceva semne, dar ori nu s-au priceput (ceea ce e rau), ori au fost rau intentionati (ceea e si mai rau).
In final, pentru mine raman peste BDT si Romcar, dar atat, ceea ce inseamna extrem de putin. Lipsa de contact cu clientul, nepasare, delasare.