Am sunat azi la toate service-urile autorizate Ford din Bucuresti pt. revizia de 45.000. A-nnebunit lupu va zic. La fiecare am explicat ca am schimbat anul trecut la 30K tot( plecam in concediu in afara 7000 km si nu am vrut surprize) si ca e nevoie in principiu doar de ulei, f.ulei, f. aer. Mentionez ca de felul meu sunt politicos si de bun simt, incep cu buna ziua, explic ce vreau,ma asigur ca s-a inteles etc.
Preturille:
- CSD 925 - la telefon domul dragut mi-aspus ca pretul este 925 batut in cuie, indiferent ce trebuie schimbat
- Neste 850
- Romcar 600 fara filtru polen si 800 cu f. polen
- BDT si Colina au zis ca revin cu un telefon dupa ce am stat sa le dictez VIN-ul si nu m-au mai sunat inapoi.
Piese Forcar: f. ulei 25, f. polen 60, f. aer 42, 5L 5W30 110 = 237 RON.
O sa ma duc la Autoklass, unde am fost si anul trecut ( am dat atunci 700 RON pt revizia full cu placute,bujii,filtre,stand frana...) sau daca si astia considera Ford marca premium
nr. 1 din lume ma duc in spatele blocului si rezolv problema singur iar uleiul il las la Petrom, ca au bidoane de colectare in fiecare benzinarie.
Conform jurnaulului de bord virtual as da urmatoarele note la service-uri:
- Colina, de unde am si cumparat masina: in jur de 10 vizite distincte, nota 6 ( vopsitori daltonisti in Popesti Leordeni, in Baneasa bascalie la consultanti, cateodata au si nimerit pe subiect )
- Neste: 2 vizite, nota 4 ( nu au putut sa imi rezolve o problema cu corpul clapeta acceleratie, in 2 zile au tot resoftat si eu tot m-am reintors din drum cu martorul aprins; degebea sunt oamenii saritori daca nu stiu sa te rezolve)
- dealerul din Timisoara : 1 vizita, nota 7 ( au facut un fix temporar pt clapeta,m-a tinut 5000 km, a durat 2 ore, nota 7 pt ca m-au taxat desi eram in garantie)
- Romcar : 1 vizita, nota 8 ( decor nasol dar oameni normali; am sunat, m-au programat, a durat mai mult decat estimasera dar s-a rezolvat ok)
- BDT : 1 vizita, nota 6 ( au incercat sa ma traga in teapa de 350 RON - sarise tija de deschidere capota dar nu era rupta,s-a rezolvat gratis)
- Autoklass : 1 vizita, nota 7: preturi ok, oameni ok, nu mergea IDS-ul, daca nu intrebam de test nu imi ziceau
Referitor la poll si modul de colectare a informatiilor, parerea mea e ca e prea putin pt o concluzie clara, mai util ar fi un spreadsheet pe google in care sa introduci mai multe informatii ( service-urile pe locatii si specializare ( revizie, tinichigerie, electrica), nr.vizite, nota,observatii. Tragi mai usor concluzii si daca si completeaza 100 de oameni e ca si cum ai facut customer satisfaction survey pt Ford Romania
.