Dealerii Ford din Romania

ProLeasing Motors - Ploiesti

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde ALEKSS » 26 Iun 2009, 08:24

? ?
Avatar utilizator
ALEKSS
Gold Member
 
Mesaje: 528
Membru din: 06 Apr 2008, 13:04
Localitate: PLOIESTI
Maşina: FORD FOCUS 2012 - 1.0 125cp
VIN: WF0KXXGCBKCE11148

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde andreivoicu » 28 Iun 2009, 11:15

oamenii injura si nu e frumos.oamenii exagereaza si iar nu e frumos. dar oamenii mai au si dreptate. de exemplu: revizia la proleasing m-a costat dublu fata de cat m-a costat revizia urmatoare la un alt service. piesele fiind toate agreate de ford. doar la ca proleasing costul pieselor si al manoperei a fost mai mare. la proleasing au fost incapabili sa repare aerul conditionat si au rupt o paleta de la ventilator. dar cata vreme esti obligat sa mergi la reprezentanta pentru reviziile din garantie iar in ploiesti nu mai exista si alta reprezentanta ford, tot asa or sa se comporte. plus ca nici noi nu prea facem reclamatii la opc.
andreivoicu
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 07 Sep 2008, 10:21
Maşina: Ford Fiesta, 2005, 1,4 TDCI, 68CP, Ghia

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde Florin Dumitrescu » 28 Iun 2009, 19:09

multi dintre cei care se plang, au dreptate... daca cititi forumul asta pagina cu pagina, o sa vedeti ca au inceput sa pice diverse piese de la masinile Ford, mai ales in Spania... deasemenea, veti vedea si ce piese pica mai repede, si care le urmeaza, datorita efectului in lant

intotdeauna o sa vedeti ca nu se schimba decat piesa care s-a stricat prima, fara sa le mai pese de cele care vor fi angrenate in acest lant al slabiciunilor... ele urmeaza sa fie platite de voi

nu stiu cati bani are fiecare dintre noi, dar nu toti isi permit sa schimbe masinile ca pe sosete, asa ca va sugerez ( atat verbal, cat si prin atitudinea mea fata de cei care ne prostesc pe fata ) sa va cautati drepturile si sa nu cedati; ati platit niste bani pe automobilele voastre si vi s-au garantat drepturi pentru o perioada determinata

in rest, numai de bine ;)
Ultima oară modificat de DGAlexandru pe 28 Iun 2009, 19:45, modificat 1 dată în total.
Motiv: NU MAI CITA MESAJUL ANTERIOR !!!!
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj

0728 395 935 sau 0740 021 784; pe messenger, mykedany
B 68 RZF
Avatar utilizator
Florin Dumitrescu
Gold Member
 
Mesaje: 532
Membru din: 04 Apr 2008, 20:06
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford New Focus Ghia X 2007, 2.0 TDCI, 136 CP, full options, on 18" machined rims
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde Mihai L » 28 Iun 2009, 22:27

Florin Dumitrescu,489940 scrie:...
intotdeauna o sa vedeti ca nu se schimba decat piesa care s-a stricat prima, fara sa le mai pese de cele care vor fi angrenate in acest lant al slabiciunilor... ele urmeaza sa fie platite de voi

E discutabila chestia asta... Daca faci pana ar trebui sa schimbe de la janta/placute de frana/planetara, eventual si cutia de viteze? Pana la urma probabil si motorul este afectat iremediabil... =))
Daca citim cartea aia de garantie scrie acolo ca in maxim o saptamana de la aparitia unei probleme sa ajungi la un service, deci sincer eu as considera exagerata pretentia ta.
Evident, la caruta de bani pe care ai dat-o ar fi normal ca sa-ti porneasca masina in fiecare dimineata un angajat Ford (macar sef de sectie, daca nu director general...) si sa-i faca o scurta verificare amanuntita. :D
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde Florin Dumitrescu » 28 Iun 2009, 22:41

@Mihai L: asa cum sustine colegul si moderatorul DGalexandru, poluezi forumul citand mesajul meu

te rog sa fii atent la acest aspect pe viitor, altfel vei primi un WARN, ca si mine

in rest, parerea ta e fix nula in ceea ce ma priveste; si avand in vedere ca nu te tragi de bracinari cu mine, ar fi cazul sa iti cam vezi lungul nasului si sa nu iti mai permiti atatea glume

cu stima si respect, si cu scuzele de rigoare pentru offtopic, va doresc o seara placuta in continuare
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj

0728 395 935 sau 0740 021 784; pe messenger, mykedany
B 68 RZF
Avatar utilizator
Florin Dumitrescu
Gold Member
 
Mesaje: 532
Membru din: 04 Apr 2008, 20:06
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford New Focus Ghia X 2007, 2.0 TDCI, 136 CP, full options, on 18" machined rims
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde Mihai L » 28 Iun 2009, 22:54

Probabil nu ai observat ca citatul a fost unul scurt si la obiect, cat sa permita cuiva sa inteleaga la ce m-am referit cu raspunsul meu.
Florin Dumitrescu,490254 scrie:...
in rest, parerea ta e fix nula in ceea ce ma priveste

Reciproca este la valabila, si eu sunt la fel de afectat ca si tine... :D
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde Maxim » 16 Iul 2009, 12:56

AM facut revizia ieri pe 15.07.2009 la un service din Chitila Neste se numeste.
Ce pot sa va spun... Dupa cum am scris la Proleasing Ploiesti ma costa 175 euro aproximativ, am sunat la Neste si au spus 420 RON, asa ca am ajuns acolo si au incepu treaba a durat cam 3 ore si au schimbat filtrul de aer si uleiul , cel de polen nu a fost nevoie, era ok... Uite asa m-a costat aproximativ 75 euro si am economisit 100E pt ca nu m-am dus la Ploiesti. Acum eu sunt la revizia de un an , nu stiu cum este la Ploiesti dar nici nu vreau sa mai aflu dupa cate am auzit si citit. A si era sa uit am mai pus benzina de 50 ron drumul pana acolo...
In concluzie sunt foarte multumit acum ramane de vazut poate altii nu sunt...dar discutand gasim serviceul cel mai bun pentru noi nu?
Maxim
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 24 Iul 2008, 13:16
Maşina: New Focus Trend 1.6 , 100CP Capacitate 1596 cc

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde Bozocel » 28 Sep 2009, 14:25

ionutatv,431339 scrie:buna seara, fratilor
hai ca va spun eu una tare cu prolising ploiesti:
acum un an am avut ceva probleme cu injectoarele(masina scotea fum, nu avea puteresi mai era si sarmulita din bord care facea cu ochiul)
merg la ploiesti si ei imi spun ca am un injector defect,ok zic eu si il schimb
dupa catva timp iar aceleasi chestii mentionate mai sus
merg iar la ploiesti si mai schimb unul(deja ma dadeam cu capul de pereti ca nu le-am schimbat pe toate si sa scap) dupa o alta perioada aceleasi lucruri ,dar nu se mai aprindea sarmulita
ca un om constiincios in a lua teapa unde credeti ca ma duc?....la ploiesti :D
dupa o ora vine cu diagnoza si ce credeti ca-mi spune tipul ala mai slab de la receptie?
este bine sa luati loc
de ce , intreb eu
el spune :aveti pierdere de motorina pe retur la toate injectoarele(cred ca banuiti ce inseamna asta), deci trebuiesc toate schimbate+conducte+filtru+curatat rezervor si altele
fratilor .......am inlemnit , pe timpul ala numai injectoarele costau 2000 euro fara tva(ganditi-va la cat ajungea cu manopera)
dupa ceva timp am cunoscut un tip care se ocupa de ford si cum a auzit mersul motorului a si constatat ca defectiunea era furtunul in "s" de la turbo(reparatia ma costat 3 mil si cu deplasarea lui)
in concluzie nu cunosc sa puna un diagnostic bun si pe deasupra SUNT JAPCARI
daca cineva nu ma crede si vrea dovada o sa fac poze la analiza lor si o sa o postez
dupa atata timp stau inca si ma gandesc cum as puta verifica daca injectoarele alea schimbate(cele date jos de pe masina) sunt bune sau nu(inca le am in garaj), ca tare ma bate un gand.........
sa-i dea dumnezeu sanatate tipului care se ocupa de ford ,ca si acum mai tin legatura cu el si cand am o problema pe cine credeti ca sun?
si el e tot din ploiesti asa ca drumul pe care il fac e acelasi ,numai ca este alta destinatia(intelegeti ce vreau sa zic)

se spune ca fiecare trebuie sa-si ia botezul o data, dar eu l-am luat de doua ori asa ca va sfatuiesc sa fugiti de japcarii de la ploiesti

Salut! As avea o mare rugaminte sa ma pui si pe mine in legatura cu mecanicul respectiv! Si eu sunt tot ploiestean si mi-ar fi de mare folos cineva priceput la Focusul pe care abia l-am achizitionat!Cu reprezentantele sunt patit rau de tot cu Cardinal-ul(am avut un audi pana de curand)!Ti-as fi tare recunoscator sa ma pui si pe min ein legatura cu tipul!!!
Cele bune!
Bozocel
Incepator
 
Mesaje: 46
Membru din: 27 Sep 2009, 18:50
Maşina: focus coupe titanium 1.6 tdci, 2006
VIN: wf03xxgcd37k75977

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde puiuana adriana » 10 Mar 2010, 20:33

stati linistiti ...pataniile voastre sunt copii mici ...pe langa ce-am patit eu...
am fost la verificare pe banii mei la acest service, masiina fiind un ford fiesta ,an fabricatie 2007, aflat in garantie si dupa 1700km parcursi m-am trezit ca mi-a iesit pivotul de la roata pe viraj dreapta in viteza I. Adica daca nu eram in viteza I nu mai aveam nevoie de cosciug...
Si dupa aceea show su cei de la service....adica cu directorul pentru ca nu vreau sa repar masina pe Casco. Nu mi s-a dat nici o explicatie nici pana acum de ce a iesit pivotul...pentru ca nu prea ma pricep eu la masini, dar sigur expertul auto cu care m-am dus la ei mi-a spus ca din cauza celor din service..directorul mi-a spus ca o saprimesc un raspuns dupa ce o sa verifice 'cutia neagra a masinii" :-t
puiuana adriana
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 10 Mar 2010, 17:18
Maşina: ford fiesta new comfort, 2007, 1,4 cp,normal
VIN: WFOHXXWPJH7M58151

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde puiuana adriana » 11 Mar 2010, 18:11

catalin plopeni,364721 scrie:eu in general nu prea sunt de acord cu astfel de practici. ar daca vad ca treaba se impute si nu se rezolva nik voi lua decizia de a face reviziile la late servicesuri. chit ca pied garantia. pai nu-mi convine sa ma duc la ei si sa nu-mi faca ceea ce spun ca fac. pai inseamna ca atunci cand zic ca scimba ceva trebuie sai ei pe incredere ceea ce nu e corect.
oricum la revizia de 15k nu mai merg in ploiesti
sa le fie rusine

eu am fost la revizie la ei si la o luna jumate mi-a iesit pivotul pe viraj dreapta in viteza I, de ere sa si mor... voi sunteti inca norocosi...
puiuana adriana
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 10 Mar 2010, 17:18
Maşina: ford fiesta new comfort, 2007, 1,4 cp,normal
VIN: WFOHXXWPJH7M58151

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde cata35 » 11 Mar 2010, 22:26

te sfatuiesc sa cauti un service din alta localitate de exemplu: bucuresti
am fost cu masina s-o evaluez la ei si mi-au oferit 5000 euro in scarba, e vb de masina din semnatura.
mie unu mie scarba de ei. nu mai calc in viata mea la ei decat daca doamne fereste nu am incotro.
cata35
Member
 
Mesaje: 409
Membru din: 23 Oct 2008, 12:48
Maşina: ford kuga 2018
VIN: 2018XXXXXXXXXXXXX

Proleasing Motors - experienta neplacuta evident!

Mesajde Vladyd » 23 Iun 2010, 12:00

Dragi colegi,

Doresc sa va impartasesc ultima mea aventura la acest service.

Avand o janta de aliaj sparta si cauciucul ciupit, dar si Casco, am decis sa-mi repar masina la service-ul de mai sus - o decizie proasta! Am deschis dosar si m-am prezentat la service unde am lasat masina pentru reparatii. Luand in considerare ca janta era pe fata si nu puteam merge doar cu un cauciuc nou, asa ca am decis sa-mi mai cumpar unul de la Proleasing. In data de 11.06 am fost chemat sa-mi ridic masina - am semnat actele ca este ok, am platit franciza si cauciucul nou si am preluat masina fara o verificare foarte atenta, recunosc, fapt pe care l-am platit cu varf si indesat. Dl de la care am preluat masina este Ciprian Serban, sa-i dea sanatate bunul Dumnezeu!

Seara m-am dus la Billa si am vrut sa ma uit la profilul cauciucului si surpriza - au ciobit in doua locuri cealalta janta! Sambata m-am prezentat la service unde dl Nenciu Razvan mi-a comunicat ca nu exista o persoana de decizie in cazul meu. Atentie, daca doriti sa va ridicati masina sambata, nu au casiera si nu puteti plati, in esenta nu puteti ridica masina - orientati catre consumatori!

M-am prezentat luni, cand seful de tura sau de service (nu avea legitimatie, nu s-a prezentat) a facut poze, si-a cerut scuze si mi-a comunicat ca se va rezolva, iar janta va fi imputata celui care a spart-o (1200 ron fara TVA) eu urmand a fi sunat cand urma a fi schimbata janta. Am ramas surprins de rapiditatea deciziei si normal, placut impresionat. Aici s-a terminat visul si a inceput o experienta Made in Romania!

Joi dl Ciprian Serban m-a sunat si mi-a comunicat ca el mi-a predat masina si era ok, fapt certificat de semnatura mea si ca acest caz se discuta, urmand a fi luata o decizie in acest sens. Vineri am primit rezultatul: janta era ok in momentul receptiei, iar eu am spart-o.

Cam aceasta este experienta marca Proleasing Motors! Despre profesionalism ce sa spun - daca nu pot schimba un cauciuc fara sa sparga o janta, ce-or face la motoare...

Despre deschiderea fata de clienti, ce sa mai zic...

Asta trebuia sa-mi fie invatatura de minte, am mai patit-o la revizia de 30000 km cand mi-au comunicat un pret pentru revizie, in jur de 800 ron, iar pentru un filtru de polen si o constatare la sitemul electric al degrivarii fata in plus a ajuns la 1300 ron...

Invatamintele pataniei mele le va trage fiecare, dupa gust!
Ultima oară modificat de DGAlexandru pe 23 Iun 2010, 12:24, modificat 1 dată în total.
Motiv: exista deja acest topic pt. proleasing ploiesti, puteai scrie in el, nu trebuia sa deschizi altul...
Vladyd
Ford Freak
 
Mesaje: 108
Membru din: 30 Apr 2009, 10:31
Localitate: Ploiesti
Maşina: Ford Focus, 2006, 1.6TDCI, 80KW
VIN: WF05XXWPD56U28814

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde Maxim » 20 Iul 2010, 12:18

Imi pare rau pentru tine...In viata daca nu esti atent ti-o furi...Data viitoare citeste posturile cu atentie ca sa nu mai patesti astfel de grozavenii..
Eu as avea alta intrebare ...Am sunat la Neste din Chitila si am intrebat cat ma costa revizaia la un Ford Focus pe benzina , motor 1,6 si mi-a spus 650 lei...apoi am sunat la Proleasing Ploiesti unde mi-a spus 1100 lei..
Intrebarea este urmatoarea Ce costa mai mult la Proleasing Ploiesti (piesele) sau manopera .. ca este aproape dubla suna fata de Neste...
Tin minte ca la prima revizie la Ploiesti ma costa 800 lei iar la Neste m-a costat 350 lei...Este ceva ciudat..ori cei care sunt la Ploiesti au un portofoliu de clienti si nu-i intereseaza clientii noi..ori merg si ei la japca de gen ..''prost este cine da nu cine cere''...
Acum sunt nevoit sa pun 50 ron la benzina sa fac revizia la Neste in Chitila pt ca la Proleasing Ploiesti nu te poti atinge ...
In plus dupa ce am citit ce scrie pe forum...cu tzepele..mi-e si frica sa ma duc acolo ...sa nu-mi faca praf masina in loc sa mi-o repare...
Maxim
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 24 Iul 2008, 13:16
Maşina: New Focus Trend 1.6 , 100CP Capacitate 1596 cc

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde Maxim » 21 Iul 2010, 12:39

Astazi am facut revizia de 2 ani pt Ford Focus 1.6 benzina la Neste Automotive din Chitila...
Deviz de lucrari:

- inlocuire bujii;
- inlocuire filtru aer cilindric;
- inlocuire filtru polen;
- inlocuire lichid frana;
- inlocuire filtru ulei;
- inlocuire ulei ;

Cost total cu TVA 679.18 lei

In banii astia am luat masina luna de acolo ( curatata interior si spalata ).
Daca stie cineva un alt service mai ieftin si bun...prin Prahova sa posteze aici. Ar fi de preferat sa nu mai fim nevoiti noi Prahovenii s afacem reviziile la Bucuresti pentru ca la Ploiesti te costa dublu fata de Bucursti sau alte judete...
Maxim
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 24 Iul 2008, 13:16
Maşina: New Focus Trend 1.6 , 100CP Capacitate 1596 cc

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde bogda1313 » 15 Aug 2010, 16:26

S-a dus tata (impotriva sfaturilor mele) sa faca revizia de 3 ani la Proleasing (Focus 1.6 benzina - 21000 km). El fiind om fara prea multe cunostinte in domeniu, "specialistii" din Ploiesti i-au bagat pe gat de toate: pe langa revizia propriu-zisa (ulei, filtru ulei si filtru aer) i-au mai schimbat si filtrul de polen si lichidul de frana + (bomboana de pe coliva) revizia la sistemul de aer conditionat :D .

Cand m-am uitat pe devize era sa pic jos - preturi aproape duble la piese (ex. filtru de polen 134 RON) fata de firmele care le aduc aici pe forum; i-au luat pe 250 ml de solutie de curatat climatizarea 100 RON :)); manopera ca la balamuc; ce sa mai intr-un cuvant HOTIE :D .

Total: 953 RON, cu reducere!!!! (in mod normal totul facea cam 1150 RON)

Asa ca aviz amatorilor: daca aveti bani de aruncat calcati-le pragul :D .
Ford Focus MK4 Wagon 2019 Titanium, 1.0 EcoBoost 125 M6
Ford Focus MK2 2007, 1.6 Duratec, Trend Collection + multe chestii montate din pasiune
My site: Auto TestDrive
Avatar utilizator
bogda1313
 
Mesaje: 2569
Membru din: 18 Aug 2007, 12:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus MK2, 2007

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde lupu danut » 29 Aug 2010, 11:45

cei care ajung sa la proleasing ploiesti sa fuga cat mai repede de acolo, eu am fost cu masina acum 1 luna la ei, s-a oprit masina in drum, aproape de ploiesti, eu fiind din barlad nu am stiut unde sa o duc asa ca am ales sa o duc la reprezentanta!!! am duso, au puso pe teste si au spus ca senzorul de la volanta nu mai comunica cu cel de pe pompa de injectie!!! au demontat cutia de viteze si au spus ca trebuie schimbat tot chitul aambreiaj, volanta si electromotor in tottal ajungand la 4000 lei fara manopera!!!! am refuzat sa schimb aceste piese deoarece toate erau in buna stare de functionare!!! am luat masina de la ei si am duso la iasi unde baietii de acolo care intradevar cunosc meserie si-au dat seama ca masina mea nu este 90 cp cum scrie in certificat, masina avand 116 cp deci masina mea are si pompa de transfer (langa roata dreapta spate) au schimbat baietii pompa si de atunci nu am mai avut probleme!!! eu ma intreb ce se intampla daca schimbam cemi spuneau "meseriasii" de la proleasing ploiesti??? luam cea mai mare teapa!!! si sefului de service, ala mic si cu ochelari care e cel mai mare nesimtit (altefel merita sa-i spun) de acolo vreau sa-i transmit niste urari de bine (multa multa m...e), daca m-as intalni cu el ias f..e eu cateva pe ochelari!!
nu accelera mai tare, decat ingerul tau pazitor poate sa zboare!!!
Avatar utilizator
lupu danut
Ford Freak
 
Mesaje: 134
Membru din: 18 Ian 2010, 20:23
Localitate: Barlad
Maşina: Ford Mondeo, 2001, 2.0 tddi, 116 cp, Trend

9 luni de Service Ford La Proleasing Ploiesti

Mesajde comsam » 30 Aug 2010, 21:40

Dragii mei,

9 luni de Service Ford La Proleasing Ploiesti

Povestea mea începe pe 1 decembrie 2009 când prietena mea are un accident cu maşina mea. M-am prezentat la asigurări si de acolo in urma unei recomandări călduroase din partea unui fost coleg, la singurul service auto Ford autorizat din Judeţul Prahova Proleasing Motors.

La prima vedere totul a fost bine, am lăsat maşina la ei cu toata încrederea, puţin naiv pentru ca nu le-am cerut un termen. După multe telefoane (timp de trei saptamani), consilierul Ford mi-a răspuns foarte deranjat ca îl întreb ceva : ''Maşina ie gata dar nu a venit acceptul de plata, aşteptam de o saptamana " Pentru ca urma Crăciunul m-am grăbit câtre societatea de asigurări sa verific statusul. Surprinzător ei nu primiseră nimic de la service-ul meu. Contrar tuturor aşteptărilor mi-au promis ca daca aduc hârtiile cat mai urgent mă rezolva, ceea ce au si făcut.

Odată cu reparaţiile făcute in urma accidentului am înlocuit si contactul de marşarier, care nu mai mergea de ceva vreme si mi-am montat senzorii de parcare pe care ii primisem de ziua mea.

Naiv din fire si bucuros peste măsura ca maşina mea era in stare buna, am semnat toate hârtiile fora sa caut prea mult nod in papura, am achitat diferenţele si am plecat acasă bucuros.

Pe drum mi s-a ars un bec de la farul abia schimbat, surprinzător capacul din spatele farului era unul vechi lipit cu superglue.

La bara fata grilajul negru de sub număr se mişca in voie dar suportul de număr proaspăt înlocuit (cu sigla dealerului) îl împiedica sa zboare. Ciudat este ca suportul de număr nu trebuia înlocuit.Am ajuns acasă, am bombănit si mi-am propus ca după sărbători o sa merg la service-ul respectiv sa remediez problema.

Ghinionul face ca imediat după revelion sa găsesc maşina lovita in parcare, de data aceasta din spate.

Merg la asigurări unde cei de acolo se minunează de diferenţele de nuanţa dintre uşi si capota (asta nu văzusem) iar apoi întorc la service-ul cu pricina. Le reclam problemele de la prima reparaţie si ei îmi spun ca vor verifica si vor remedia.

Bineînţeles, urmează o lunga aşteptare, multe apeluri fora răspuns, ca de obicei acelaşi scenariu, nu a plătit asiguratorul, iar mă simt dator sa intervin si rezolv problema imediat cu cei de la asigurări. Pentru ca nu mă mai puteam învoi la nesfârşit de la serviciu îl trimit pe tata sa ridice maşina.

Chiar daca ii rugasem pe cei de la service sa îmi monteze senzorii de marşarier prin bandouri, bineînţeles ca ii montaseră cum le era mai uşor, direct in bara. In rest toate celelalte probleme erau neschimbate.

Sun, reclam din nou, consilierul "politicos" îmi promite scârbit ca mă vor suna sa vin sa mi se rezolve problemele. Trec alte câteva saptamani, timp in care viata profesionala si personala mă împiedica sa urmăresc service-ul cu pricina.

Era pe la începutul lui aprilie si mă suna o duduie de la departamentul de relaţii cu clienţii care îmi cere feed-bacK despre relaţia cu service-ul Ford.

Ii spun toata povestea si ea mă sigura ca a doua zi mă va suna seful de service si îmi va propune o data in care sa vin sa mi se remedieze problemele.

Trece o saptamana si nimic, mă hotărăsc sa ii sun eu, mă asculta alta duduie care nu prea avea răbdare, dar care mă asigura ca voi fi sunat de seful de service.

Intre timp primesc prin posta un card de fidelitate cu multe puncte si reduceri la dealerul cu pricina, in care mi se mulţumea pentru colaborare.

In fine după vreo doua zile mă suna consilierul cel ''politicos" si mă invita a doua zi, ii spun ca nu pot veni, pentru ca eram foarte prins cu serviciul. Îmi propune sa vin ''de sâmbăta intr-o saptamana'', accept orbeşte pentru ca nu aveam timp si telefoanele îmi sunau in cap si aveam si câteva întâlniri importante in ziua aia. Înainte cu câteva zile îmi dau seama ca sâmbăta cu pricina era chiar 1 mai. Sun din nou după 1 mai si obţin o programare.

Intre timp contactul de marşarier montat in decembrie si da obştescul sfârşit.

Îl trimit pe tata la service pentru ca nu puteam pleca de la serviciu, mi se fixează grila de la bara fata cu nişte holsuruburi direct in bara si îmi promit ca imediat ce primesc contactul de marşarier mă cheamă sa îl monteze. Seful de service îmi promite telefonic ca va comanda capacul din spatele farului, cel lipit cu superglue, pentru ca eu sa fiu mulţumit. Adăuga sec : ”farul vine fara capac de la furnizor”. După alte câteva zile de aşteptare sunt sunat pentru programare la montat contact de marşarier.Se duce iar tata mi se schimba piesa si mă jur ca nu o sa mai calc pe la service-ul cu pricina vreodată.

Pentru ca povestea nu era suficient de scurta la începutul lunii august contactul de marşarier cedează iar. Îmi încalc promisiunea de a nu mai vizita service-ul cu pricina si cer schimbarea piesei pentru ca aveam garanţie. Ei îmi spun sa mă prezint cu maşina "sa verifice si ei, cum se strica doar la mine" Mi se face o programare, îl trimit pe tata, si mi se spune ca e aceeaşi piesa de vina insa trebuie sa mai verifice si partea mecanica, prea se strica repede. Cum ei sunt un service cu mulţi clienţi mă programează la vreo doua zile diferenţa pentru verificarea mecanica. Ca de obicei îl trimit pe tata, ajuns in curtea celebrului service Ford, ghinionul mă loveşte iar, conducta principala care iese din pompa de injecţie era fisurata si toata motorina se pierduse.

Cu o promptitudine uluitoare colaboratorii de la service-ul cu pricina ii spun tatălui meu ca piese se găseşte foarte greu si ca ‚ ’’vine pe comanda in 10 zile” Ii rog pe cei de la service sa îmi spună codul piesei, informaţie care îmi este refuzata. Pentru ca service-ul este la marginea oraşului si şanse prea mari sa îmi folosesc maşina in vacanta nu se întrevedeau, îmi calc pe suflet si decid sa las maşina acolo. Ca sa mă convingă cei de la service îmi găsesc si ''un simering la planetara de schimbat''

Plec in concediu puţin dezamăgit de mine, dar impact cu ideea ca o sa am o conducta de înalta presiune noua, la maşina.

Încerc sa ii contactez pe amicii mei de la service-ul cu pricina si intre-un târziu după câteva telefoane închise in nas îmi spun sec ca nu a venit piesa. Mă întorc in tara, trecuseră 12 zile si maşina mea era tot pe dreapta. După câteva telefoane, aflu ca piesele nu veniseră (contactul de marşarier urma sa vina după inca o luna, avea furnizorul probleme si despre conducta nu ştiau, nu răspunsese depozitul). Le mai cer inca odată codul conductei si primesc un refuz si mai politicos:"Daca îmi plătiţi dumneavoastră licenţa pentru programul Ford va dam codul, v-am zis ce are maşina dar codul nu vi-l dam" Pentru moment am rămas blocat gandindu-mă ce calitate am eu acolo, eram client?

Am pus mana pe telefon si am sunat un service despre care ştiam ca repara si maşini Ford si mi-au spus ca in 5 zile e gata. Ajuns la la marele service Ford aştept câteva minute bune pana vine consilierul, sunt întâmpinat cu o privire belita, indiferenta si lipsita de sunete a "politicosului" din iarna. După ce verific maşina si ii pună sa îmi strunga şuruburile de la scut, vine si seful de service si achit expertiza tehnica pentru ţeava sparta. Intre-un final ies cu Fardul remorcat pe poarta celebrului service, gandindu-mă abstract la declaraţia de calitatea frumos scrisa si semnata de patronul firmei care reprezintă Ford la Ploieşti.



Ploieşti

24.08.2010
Mihai Comsa
tel:0724 72 63 64
adresa mail:mhcomsa@yahoo.com
Ford Focus 1,8 TDi 101 Cp, fabricat in 2004 Serie:wfofxxwpdf4s26327.
comsam
Incepator
 
Mesaje: 7
Membru din: 09 Apr 2009, 21:45
Maşina: Ford Focus 1.8 Tdci 101 cai
VIN: wfxxxxxxxxxxxxxxx

Re: 9 luni de Service Ford La Proleasing Ploiesti

Mesajde Alen » 30 Aug 2010, 21:43

interesant
avem totusi topic despre Proleasing aici : viewtopic.php?f=30&t=25966&p=771256#p771256 , ar fi trebuit sa postezi in el.... dat fiind ca postul e foarte lung, ti-l mut eu acolo.
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Re:9 luni de PRO LEASING PLOIESTI revine

Mesajde comsam » 03 Sep 2010, 20:50

Salut,

Revin cu vesti de la Proleasing Motors:
Pentru ca nu am prea multe dovezi in legatura cu toate tampeniile pe care le suspectez in legatura cu reparatiile facute la Proleasing, am reclamat ce se putea dovedi clar, contactul de marsarier pe care l-am schimbat prima oara in Decembrie si se tot strica.Conform Legii nr. 449/2003, republicata 2008 le-am cerut contravaloarea piesei.
Chiar daca reclamatia mea a ajuns la ANPC: Prahova Buzau si Targoviste precum si la Proleasing, am fost sunat de o domnisoara de la relatii cu clentii Proleasing sa ma intrebe daca am fost multumit de prestatia service-ului.
Stupoare s-a aratat foarte surprinsa de nemultumirile mele, nu stiau de nimic:)
Ca sa fie treaba rezolvata ieri am trimis si toate facturile, devizele catre ANPC (3 judete) si Proleasing, cred ca am fost la verificari si reverificari de vreo 5 ori.
Azi dimineata am fost sunat ca mi-a venit contactul de marsarier si ca ma asteapta saptamana viitoare. Bineinteles ca le-am spus ca astep sa imi iau milionul platit pentru piesa in decembrie.........
S-au blocat si mi-au spus ca revin dupa ce vorbesc cu sefii................

Revin cu Finala,
M

Va Urma:))
Mihai Comsa
tel:0724 72 63 64
adresa mail:mhcomsa@yahoo.com
Ford Focus 1,8 TDi 101 Cp, fabricat in 2004 Serie:wfofxxwpdf4s26327.
comsam
Incepator
 
Mesaje: 7
Membru din: 09 Apr 2009, 21:45
Maşina: Ford Focus 1.8 Tdci 101 cai
VIN: wfxxxxxxxxxxxxxxx

Re: PRO LEASING PLOIESTI Finala

Mesajde comsam » 24 Sep 2010, 21:08

Salut,

Asa cum v-am povestit am revenit cu finala:
Situatia e foarte simpla nu s-a intamplat nimic, nici ANPC-ul nu a rezolvat nimic, chiar daca trebuia sa primesc un raspuns in 30 zile nu s-a intamplat asta. Daca cineva isi inchipuia ca cei de la Prolesing ma vor suna sa imi returneze banii va inselati:( am primit un mare "IGNOR" ATAT DE LA EI CAT SI DE LA ANPC. Se pare ca au un contract serios cu ANPC Prahova, poate cine stie am intermediat vreun contract de "sponsorizare'' ca la altceva nu ma pot gandi.
Pentru toti care citesc va spun ca nu e de gluma CU BAIETII ASTIA, DACA AVETI CURAJ BANI SI TIMP VA INVIT LA PRO LEASING NIMIC NU II POATE ATINGE!!!
Ca sa fie tacamul complet am incercat sa discut si cu cineva de la Ford Romania insa nu am reusit sa primesc vreun raspuns la numeroasele apeluri catre centrala lor unde vesnic esti in asteptare si pana urma lasi mesaj.
Intre timp mi-am rezolvat toate problemele la un service multimarca in 5 zile.
Bafta!
Mihai Comsa
tel:0724 72 63 64
adresa mail:mhcomsa@yahoo.com
Ford Focus 1,8 TDi 101 Cp, fabricat in 2004 Serie:wfofxxwpdf4s26327.
comsam
Incepator
 
Mesaje: 7
Membru din: 09 Apr 2009, 21:45
Maşina: Ford Focus 1.8 Tdci 101 cai
VIN: wfxxxxxxxxxxxxxxx

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde neicu_razvan » 13 Oct 2010, 17:46

Bogda1313,nu "ti s-a bagat pe gat",asa cum te exprimi tu,nimic.Lichidul de frana ti s-a schimbat pentru ca are un termen de valabilitate,daca citesti manualul masinii vei gasi acolo scris acest lucru,cat si intervalul la care se schimba. De asemenea,schimbarea filtrului de polen face parte din intretinerea curenta a masinii,iarasi scrie in cartea aia albastra pe care sper ca o ai. Scrie,pentru ca daca nu ar scrie,sunt convins ca nu l-ar schimba nimeni,ca desigur,service-ul il schimba doar ca sa bage pe gat clientilor inocenti piese care nu sunt necesare... Tot in carticica aia,producatorul masinii spune ca este RECOMANDATA (deci nu obligatorie),o verificare ANUALA a instalatiei de A/C,lucru care s-a si facut,nu ti s-a impus nimic,ti s-a RECOMANDAT,o verificare (si curatare) a instalatiei de A/C. Mi se pare bizar faptul ca tu ai fost de acord cu necesitatea operatiei (si costurile ei),ca apoi sa sustii ca " ti s-a bagat pe gat". Costul reviziei ti-a fost comunicat inainte de a efectua orice lucrare si iarasi,ai fost de acord cu el. Ca o paranteza,costurile unei revizii complete sunt chiar putin mai mici la Ford decat la alte marci comparabile. Si nu ma refer la schimb ulei si filtru ulei,ca asta inseamna o revizie pentru majoritatea de pe forumul asta. Iti stau la dispozitie pentru alte detalii,daca ai nelamuriri.
neicu_razvan
Member
 
Mesaje: 272
Membru din: 20 Mai 2008, 15:06

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde 2good4you » 21 Oct 2010, 12:09

Am un sfat pentru toti posesorii de Ford care si-au luat masina de la pro leasing Ploiesti. Sunt niste jepcari te aburesc cu tot felul de minciuni si multe alte cacaturi doar ca sa faci revizia la ei sau alte operatii.
Spre exemplu eu trebuia sa imi schimb placutele de frana pe spate la fordul meu mondeo mk4 care se consuma incredibil de repede.Ma duc frumos la proleasing intreb cat ma costa un set de placute pentru masina si aflu cu stupoare ca imi zice un pret bomba 400 Ron. De parca as avea vreun BMW sau mai stiu eu ce masina. Bun toate bune si frumoase dau sa plec de acolo cand ma intalnescu cu unul dintre directorii de acolo . Stau de vorba cu el si incepe sa ma ameteasca vezi doamne ca placutele sunt foarte importante ca e in joc viata mea ( de parca eu nu as fi constient de asta) si ca sa pun placute originale ford de la ei . Intr-un final termin de vorba plec de la proleasing si ma duc la un magazin de piese auto din ploiesti si intreb cat ma costa un set de placute si spune ca 200 RON ORIGINALE FORD.
Un alt exemplu recent este acela ca am intrebat cat ma costa revizia la masina si mi-au spus cu tot cu manopera 1100 Ron. M-am dus mi-am luat piesele care trb ptr revizie ( nu depasesc valoarea de 400 RON) si urmeaza sa ma duc la un prieten la service sa mi le puna cu manopera de 50 RON

Ca sa inchei : Parerea mea ca pentru o simpla revizie care nu este cine stie ce nu se merita sa dai atatia bani doar pentru o simpla stampila cu emblema FORD pe cartea masinii.
Pentru cei care vor sa isi cumpere consumabile sa imi dea un PM
2good4you
Incepator
 
Mesaje: 55
Membru din: 11 Oct 2008, 20:47
Localitate: Ploiesti
Maşina: FORD KUGA 2.0 TDCI 136 cp

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde Mihai L » 21 Oct 2010, 14:56

2good4you,795469 scrie:...Parerea mea ca pentru o simpla revizie care nu este cine stie ce nu se merita sa dai atatia bani doar pentru o simpla stampila cu emblema FORD pe cartea masinii...

Parerea ta tine cont si de faptul ca se pierde garantia masinii? :D
Asta presupune ca pentru 1-200 RON pierdute la revizie sa ajungi la niste mii sau zeci de mii pe barba ta in cazul in care se strica ceva important...
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde Maxim » 05 Noi 2010, 23:49

Sunt uimit de ceea ce am citit pe forum..
Mihai Cosma trebuia sa mergi in Contencios Administrativ daca nu ti-au raspuns in 30 zile sau maxim 45 cu o notificare prealabila in alea cele 30 zile ca este necesara o cercetare mai amanuntita pentru speta respectiv... asa cum prevede Ordonanta 27/2002 - privind modul de solutionare al petitiilor.
Imi pare rau ca lumea in loc sa mearga in Contencios Administrativ sa reclame functionarul public care nu-si face datoria el se duce tot in service sa-si faca singur dreptate.
Trebuie sa te armonizezi cu sistemul asta cum spunea un ticalos odata ( sistem ticalosit ) si sa folosesti toate mijloacele de a iti rezolva problema.
In Contencios Administrativ nu te costa taxa de timbru ( este gratuit), iar functionarul public raspunde pecuniar fata de tine si disciplinar fata de institutia unde este angajat, drept urmare functionarul la randul sau in modul nostru caracteristic se razbuna la randul lui cu o amenda pe masura operatorului economic ca nu a rezolvat problema cu petentul fapt ce l-a adus in situatia asta.
In fapt poate aplica o amenda de pana la 3000 RON asa cum este prevazut in Legea 363/2007-privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii.
De remarcat este faptul ca ai renuntat la garantie si ai facut revizia la un pret foarte accesibil..Sa-mi spui si mie la ce service ai fost ca renunt si eu la garantie.
Daca aveam garantie la sistemul electric mai ziceam dar asa doar pt motor si inca ceva pise care nu se strica nici in 10 ani nu are rost sa dau bani din buzunar mai mult decat face.
Acum nu zic sa ne zgarcim dar nici sa platim niste preturi exorbitante...Poate nu stiai dar primul lucru care trebuie sa-l faci cand intri intr-un service este sa cer lista cu preturile/manopera aferente lucrarilor, acele liste care trebuie sa fie ( obligatoriu) intr-un nr de exemplare suficiente la dispozitia consumatorilor astfel incat oricati consumatori se afla in acea incapere sa aiba acces imediat si nestingherit la acele liste.
Sunt prea multe de spus referitor la service-uri nu PRO LEASING PLOIESTI este cel mai cu probleme ci sunt si altele poate cu probleme si mai grave..
Maxim
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 24 Iul 2008, 13:16
Maşina: New Focus Trend 1.6 , 100CP Capacitate 1596 cc

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde catalin1111 » 11 Noi 2010, 18:07

salut,
sunt nou venit pe forum si, ca multi altii, sunt clientul celor de la proleasing ploiesti.
cu rezerva ca fiecare percepe experienta cu acest service prin prisma asteptarilor sale, imi voi spune si eu parerea despre calitatea servicilor lor.
in primul rand, da, adaosurile comerciale ale pieselor sunt obscen de mari, ai sansa sa gasesti aceleasi piese si la jumatate de pret la comercianti.
in al doilea rand, tariful orei de manopera este exagerat si serviciile facturate mi se par intocmite dupa sistemul pradati tot si parjoliti terenul in spate. sa va explic putin. in vara, putin inmuiat de caldura toropitoare si de traiul idilic din tara asta de vis numita kakaoland, la o intoarcere intr-o parcare, m-am gandit sa-mi incerc puterile cu un fier, lasat de izbeliste de vreun dorel chiar in marginea unei parcari. bineinteles ca fiesta mea a cedat pe toata lungimea partii stangi, adica bara fata, usi si bara spate, toate zgariate serios, iar una din usi infundata. apeland la serviceul proleasing ploiesti, mi-au spus ca se rezolva, motiv pentru care am lasat masina acolo. intr-adevar, masina a fost gata in 2 zile, a iesit ca noua, insa am lasat vreo 2100 lei. m-am uitat si eu pe factura si am ramas cam nelamurit, mi-au bagat tot felul de carpe, smirghel etc, erau materiale pe 2 file de factura, incat ma indoiesc ca la masina mea nu au folosit alte materiale de la alte masini...dar i-am lasat asa, am fost foarte multumit de reparatie. cu alta ocazie, m-am dus sa cumpar si sa inlocuiesc manerul de la macaraua deschidere geam spate. patit fiind prima data, m-am uitat pe factura sa vad normativul orar. cand arunc privirea, soc, pe langa piesa, era normata o jumatate de ora manopera. nu platesc factura si il intreb pe individ daca atat este prevazut normativul, moment in care il vad ca se inroseste la fata. imi ia factura, se preface ca se uita atent, si imi da din buzunar diferenta de bani.

in concluzie, sunt multumit de calitatea serviciilor, dar nu si de preturile si tarifele practicate, motiv pentru care, a doua zi dupa ce iese din garantie, ne luam la revedere de la proleasing ploiesti si ne mai vedem cu ei doar cand trecem pe dn1B, spre litoral.
catalin1111
Incepator
 
Mesaje: 58
Membru din: 08 Noi 2010, 19:27
Localitate: Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta 1.4 tdci

Re: PRO LEASING PLOIESTI

Mesajde Bozocel » 30 Noi 2010, 18:16

Mihai L,795528 scrie:
2good4you,795469 scrie:...Parerea mea ca pentru o simpla revizie care nu este cine stie ce nu se merita sa dai atatia bani doar pentru o simpla stampila cu emblema FORD pe cartea masinii...

Parerea ta tine cont si de faptul ca se pierde garantia masinii? :D
Asta presupune ca pentru 1-200 RON pierdute la revizie sa ajungi la niste mii sau zeci de mii pe barba ta in cazul in care se strica ceva important...




La fiesta-ul nevesti-mii am cerut un pret informativ pentru revizia de 30000km care se apropia. cand mi-au zis ceva in jurul a 1500 ron le-am zis :"Glorie, baieti !!" la care ei mi-au replicat :"pierdeti garantia!" , la care le-am replicat si eu :" Glorie si garantiei voastre!!!" concluzia este ca acum masina are 68000km, rastimp in care am avut eu grija de ea pe ici si pe colo cu bani infinit mai putini si neriscand sa pierd piese originale de pe masina. ca sa nu mai zic ca masina nu a avut absolut nici o nevoie majora, doar ulei si filtre.a sa ca nu va sfatuiesc sa va cramponati prea mult de garantie: ea este calculata de asa natura incat sa se termine atunci cand trebuie iar pana atunci sa va suga de bani sub pretextul pierderii ei!.


Cat despre proleasing ploiesti , am iesit pe usa de cum am intrat dupa ce am intreba cat ma costa sa schimb rulment fata si am primit raspunsul 800 ron (piesa plus manopera). Am zis "multam'", am plecat si am rezolvat-o cu 400 ron (piesa originala plus manopera) :D
Bozocel
Incepator
 
Mesaje: 46
Membru din: 27 Sep 2009, 18:50
Maşina: focus coupe titanium 1.6 tdci, 2006
VIN: wf03xxgcd37k75977

Re: ProLeasing Motors - Ploiesti - dealer & service Ford

Mesajde toxicristi » 17 Dec 2010, 15:23

Discutiile referitoare la Proleasing Motors se continua aici : Proleasing Motors.

Topicurile nu au fost unite deoarece s-ar fi pierdut ordinea mesajelor.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Anterior

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login