Dealerii Ford din Romania

Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde oana_oky » 06 Feb 2009, 12:19

Deschid un topic nou legat de dealerul din Pitesti. Cel existent deja "Ford Pitesti" nu este de actualitate, majoritatea posturilor datand de peste 1 an.
Orice probleme, nelamuriri, intrebari, reclamatii, laude sau altceva legate de Royal Motors Pitesti, va rog sa postati aici.
Voi face tot posibilul sa va raspund, daca este nevoie.

O zi FORDmidabila!
Avatar utilizator
oana_oky
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 06 Feb 2009, 10:30
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2005, 2.0, 136 CP - AG 30 WRC

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde fordexperience » 06 Feb 2009, 12:33

adica esti de la ford? :D
fordexperience
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 06 Feb 2009, 11:47
Maşina: rabla

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde O'neill » 06 Feb 2009, 12:55

oana_oky,375826 scrie:Deschid un topic nou legat de dealerul din Pitesti. Cel existent deja "Ford Pitesti" nu este de actualitate, majoritatea posturilor datand de peste 1 an ...


Pai se poate reactualiza, adica sa se scrie in cel vechi. Poate vorbesti cu un moderator sa ii schimbe titlul la cel vechi, sau sa le uneasca pe amandoua intr-unul singur, sau mai stiu eu ce. E mai dificil de cautat ceva in mai multe topicuri.
Vezi ce spun si adminii/moderatorii.
Avatar utilizator
O'neill
1nsane Member
 
Mesaje: 1544
Membru din: 17 Feb 2007, 11:36
Localitate: Valcea
VIN: BECIULDOMNESCROSU

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde oana_oky » 06 Feb 2009, 13:10

fordexperience,375833 scrie:adica esti de la ford? :D




Adica sunt de la Royal Motors Pitesti. :) Noi nu suntem exclusiv numai dealer Ford, reprezentam si alte marci atat pe vanzari cat si service, dar aici e vorba de Club Ford, asa ca ne vom referi numai la marca Ford.
Avatar utilizator
oana_oky
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 06 Feb 2009, 10:30
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2005, 2.0, 136 CP - AG 30 WRC

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde adispan » 06 Feb 2009, 13:12

eu las topicul asta daca colega oana isi ia angajamentu' ca il va pastori cu grija si va servi drept "customer relations centre" intre Royal Motors si noi, cei care beneficiem de serviciile lor

altfel, topicu vechi e la fel de bun

asa ca astept un raspuns
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde oana_oky » 06 Feb 2009, 13:34

Exact acesta a fost motivul pentru care am deschis topicul nou. Customer relations centre exact cum spui. Suparari, reclamatii, nemultumiri, intrebari, nelamuriri, sugesti, voi raspunde la toate, daca este cazul.
Avatar utilizator
oana_oky
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 06 Feb 2009, 10:30
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2005, 2.0, 136 CP - AG 30 WRC

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde adispan » 06 Feb 2009, 13:49

cum "daca e cazul"? :D ... - adica sa scrie cineva ceva aici de bine/neutru/rau si sa te faci ca nu il vezi?
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde oana_oky » 06 Feb 2009, 14:10

Nu e cazul sa raspund eventualelor laude. Pot doar sa multumesc in numele firmei si sa-i spun clientului nostru ca e binevenit oricand.

In principal ma intereseaza sa raspund nemultumitilor, celor care fac reclamatii, celor care sunt nelamuriti, celor care au intrebari. Doresc sa ofer si punctul nostru de vedere cu privire la respectivele probleme si sa evit situatia intalnita in topicul vechi in care cativa clienti nemultumiti discutau intre ei fara sa existe si parerea partii implicate direct, adica Royal Motors.

Acesta este scopul. Deci iese din discutie ideea de "a ma face ca nu vad".

Sunt la dispozitia dvs cu privire la orice este legat de Royal Motors Pitesti si de Ford-urile dvs.
Avatar utilizator
oana_oky
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 06 Feb 2009, 10:30
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2005, 2.0, 136 CP - AG 30 WRC

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde catser » 08 Feb 2009, 20:10

@oana_oky
esti cumva doamna de la receptie clienti, biroul de langa usa interioara ?....daca da, inseamna ca ne cunoastem de la ultimele mele vizite la Royal Motors;
parerea mea personala este ca faci o treaba excelenta acolo in materie de managementul relatiilor cu clientii, asta se vede facand comparatia cu perioadele mai vechi....daca profesionalismul tau ar fi dublat si de cel al mecanicilor din service, sunt convins ca Royal Motors ar deveni o reprezentanta Ford in adevaratul sens al cuvantului, la fel ca cele din strainatate....oricum directia este buna
Fiecare popor are conducatorii pe care-i merita.
Avatar utilizator
catser
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 04 Mai 2007, 10:33
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Fiesta Comfort 2007 1.25i 75CP Tango

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde oana_oky » 09 Feb 2009, 12:48

Buna catser. Doamna la care faci referire se numeste Lavinia si se ocupa de relatiile cu clientii. Intr-adevar, ea aduce o mare plus valoare in ceea ce priveste comunicarea cu clientii dar si cu colegii nostri. Ea reprezinta vocea clientului in firma, si cum pentru noi clientul este cel mai important, autoritatea ei este mare.

Cat despre profesionalismul colegilor din service s-au facut si acolo mari progrese. Oamenii cu pregatire slaba, necomunicativi, sau cu probleme de morala fie au plecat, fie au fost concediati. Pot spune ca in acest moment avem o echipa tanara, nepatata de conceptiile angajatilor service-urilor de tip "spaga", de oameni profesionisti, cu experienta acumulata treptat dar si cu deschidere spre a invata. Nu spun ca suntem cei mai buni profesionisti dar acolo vrem sa ajungem.

Eu ma numesc Oana si sunt responsabilul de marketing. Fiind in stransa relatie cu celelate departamente, va pot raspunde cu profesionalism la problemele dvs consultandu-ma cu colegii mei.

In numele Laviniei va multumesc pentru cuvintele dvs si va mai asteptam pe la noi, fie chiar si pentru o cafea. ~O) :)
Avatar utilizator
oana_oky
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 06 Feb 2009, 10:30
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2005, 2.0, 136 CP - AG 30 WRC

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde catser » 10 Feb 2009, 09:35

oana_oky,377602 scrie:
In numele Laviniei va multumesc pentru cuvintele dvs si va mai asteptam pe la noi, fie chiar si pentru o cafea. ~O) :)

multumesc pt invitatie....si eu sper ca singurele mele vizite la service sa fie doar pt o cafea
Fiecare popor are conducatorii pe care-i merita.
Avatar utilizator
catser
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 04 Mai 2007, 10:33
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Fiesta Comfort 2007 1.25i 75CP Tango

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde konektor » 11 Feb 2009, 19:47

Bafta,
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde Xmad » 11 Feb 2009, 21:25

Va salut,
In legatura cu felul in care esti tratat la Royal motors in calitate de client pot zice ca este exemplar(datorita doamnei Lavinia) dar mai este de lucru , in schimb pe partea service lasa de dorit :( si din pacate am simtit asta pe pielea mea.
Am mers la REPREZENTANTA FORD" sa pot beneficia de profesionalism dar din pacate nu a fost asa :| , sa va zic ce s-a intamplat:
Am mers in ianuarie sa schimb distributia pentru un focus 1.4 benzinar (o rola si curea ) , inainte de a face aceasta greseala masina nu avea nici o problema , un consum mediu de 6 maxim 7 l/100 km , fum insesizabil si miros "placut"la evacuare , dupa ce am iesit de la ROYAL MOTORS s-a produs schimbarea ... fum alb foarte mult , miros de benzina la evacuare, pornire foarte grea cand motorul este cald, consum de 10l/100 km in afara localitatii la 100 km/h ... dupa ce am citit putin prin fordetis, pe forum-uri si dupa cateva telefoane pe la cunostiinte din domeniul auto , am inteles ca mi-au pus total aiurea distributia si ca aceste cauze apar dupa ce este marit avansul.
Pana sa ma duc la ei (prostia mea ) masina a mers perfect si de consum eram foarte multumit... dar cand faci 160 de KM cu 25de litri de benzina cand inainte ii faceam cu 8l maxim ...nu mi se pare deloc normal.
Acum daca ma duc la ei sunt sigur ca "meseriasii" de acolo or sa zica nu e adevarat, "ca asa face" !?@!@?!
Intrebare :
Credeti ca daca vin acolo or sa`mi desfaca distributia si or sa o puna asa cum trebuie ? (cu toate ca nu am curaj )
Daca vin nu mai plec de langa masina !
Mist ... nothing can escape
Avatar utilizator
Xmad
Ford Freak
 
Mesaje: 186
Membru din: 24 Apr 2007, 13:12
Localitate: Slatina
Maşina: ford focus

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde Xmad » 16 Feb 2009, 13:42

oana_oky,375882 scrie:Acesta este scopul. Deci iese din discutie ideea de "a ma face ca nu vad".
Sunt la dispozitia dvs cu privire la orice este legat de Royal Motors Pitesti si de Ford-urile dvs.
Se pare ca atunci cand sunt probleme nimeni nu se grabeste sa raspunda ...
Mist ... nothing can escape
Avatar utilizator
Xmad
Ford Freak
 
Mesaje: 186
Membru din: 24 Apr 2007, 13:12
Localitate: Slatina
Maşina: ford focus

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde oana_oky » 16 Feb 2009, 14:22

Buna ziua.

Problema dvs a fost preluata de departamentul service. Am reusit sa va identific in baza noasta de date (nume, adresa, telefon, auto, istoric) si chiar in acest moment se verifica dosarul dvs. In cursul zilei de azi, cel tarziu maine, veti primi si o informare legata de problema semnalata. Un lucru este cert, acela ca va trebui sa va faceti timp sa veniti la service cu masina ptr o reconstatare. Va rog sa asteptati sa va contactam noi si astfel sa programam intalnirea.

Imi cer scuze ca raspunsul vine relativ tarziu (din cauza unor evenimente am fost indisponibila).
Ultima oară modificat de Alen pe 01 Iun 2009, 19:59, modificat 1 dată în total.
Motiv: sters quote (nu e necesar daca citati mesajul anterior)
ROYAL MOTORS
Pitesti, la iesirea "Pitesti Sud" de pe autostrada A1.
Pentru informatii sau programări: 0248 210100 ; 0248 615099 ; 0752036756 ; 0748237662 sau service.royalmotors.ro
Program Service: L-V: 08 – 18, S: 09 – 14, D: INCHIS
http://www.royalmotors.ro/
Avatar utilizator
oana_oky
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 06 Feb 2009, 10:30
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2005, 2.0, 136 CP - AG 30 WRC

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde oana_oky » 16 Feb 2009, 16:26

Dl Xmad, aceasta este invitatia adresata dvs de Dl. Ing. Cuptor Eduard, Director Service Royal Motors.
O sa primiti si un telefon de la dansul ptr a stabili cand puteti veni la noi.
(Din motive de siguranta datele clientului vor fi cenzurate)

"Stimate Domn Si***** Ma******,

In urma problemelor semnalate de dvs pe forumul site-ului http://www.ClubFord.ro, sub pseudonimul Xmad, privind inlocuirea kitului de distributie al auto Ford Focus 2004 1.4 benzina, cu nr ** ** SIN, la service-ul Royal Motors Pitesti, in data de 19 Ian 2009, precizez urmatoarele:
La inlocuirea kitului de distributie nu s-a demontat roata fata dreapta a autoturismului, precum nici o alta roata, prin urmare zgomotul semnalat de dvs nu poate proveni de la aceasta interventie.
Avand in vedere ca reparatia nu a depasit perioada de garantie oferita de Royal Motors (3 luni pentru manopera), va invitam sa veniti la service-ul nostru cu masina in cauza, impreuna cu facturile reparatiei din 19 ian si cu talonul masinii in original, pentru verificarea corectitudinii montarii kitului de distributie.
Daca doriti, puteti ramane langa masina dvs pe toata durata investigatiei.

Cu stima,
Director Service
ing. Cuptor Eduard"
ROYAL MOTORS
Pitesti, la iesirea "Pitesti Sud" de pe autostrada A1.
Pentru informatii sau programări: 0248 210100 ; 0248 615099 ; 0752036756 ; 0748237662 sau service.royalmotors.ro
Program Service: L-V: 08 – 18, S: 09 – 14, D: INCHIS
http://www.royalmotors.ro/
Avatar utilizator
oana_oky
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 06 Feb 2009, 10:30
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2005, 2.0, 136 CP - AG 30 WRC

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde Xmad » 16 Feb 2009, 19:43

Am fost contactat de catre Domnul Eduard Cuptor , si sincer sa fiu am fost impresionat, chiar vreti sa faceti un service european =D>
Mist ... nothing can escape
Avatar utilizator
Xmad
Ford Freak
 
Mesaje: 186
Membru din: 24 Apr 2007, 13:12
Localitate: Slatina
Maşina: ford focus

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde zvony » 15 Mai 2009, 09:48

Multumesc Royal Motors pentru accesul la internet. Wireless.

Daca nu as fi avut acces la net, nu stiu cum as fi rezistat sa treaca o ora in care sa-mi admir masina in timp ce nimeni nu se apropie de ea. Pacat ca geamurile de aici sunt cam groase: ma gandes ca poate Foca ii latra pe baieti si de aceea nu prea isi fac curaj.
Am venit pentru o revizie (programarea la ora 9:00). M-am prezentan, spre nerusinarea mea, cam pe la 8:40. S-a facut acea "inspectare" a masinii pentru ca apoi masina sa intre in service. Pe langa revizia obisnuita de 120.000km, am mai semnalat: zgomot ciudat la geamul stanga fata si o senzatie de lipsa de raspuns la franare.
Cum intra masina in service, cum apuc sa urc la etaj, cum mi se face semn sa cobor (Apreciez proptitudinea) si mi se explica problema cu geamul: din cauza foliei aplicate nu gliseaza cum trebuie.
Apoi urmeaza... pauza. Dupa mai bine de o ora se apropie cineva de masina si pleaca cu ea. Probabil testul de frane. Se intoarce dupa ~15minute, se mai asteapta alte 15 si, in final, vad si eu un mecanic preocupat de masina. Chiar in momentul asta se pregatesc sa o ridice pe elevator.
Multumesc Royal Motors pentru internetul wireless!
Imi pun si eu cateva intrebari: de ce trebuie sa vin cu masina la ora 09:00, daca se apuca de ea la ora 10:25?
De ce nu sunt programat mai tarziu daca nu sunt mecanici?
De ce nu ma imi spune macar cineva ceva de genul: -Stiti, v-am chemat cu mai bine de o ora mai devreme. Daca v-ati facut cumva planuri ca veniti la 9 si la 10, 10:30 sau 11:00 revizia e gata, puteti sa renuntati. Daca aveti si servici, greseala dumneavoastra. Daca mai aveti si un profesor care va asteapta sa-i prezentati lucrarea de dizertatie, iarasi greseala dumneavoastra.
Alte interactiuni cu Royal Motors, fie bune, fie rele, au mai fost prezentate si pe vechiul topic ce nu a putut fi continuat.
viewtopic.php?p=48505#p48505 - una rea
viewtopic.php?p=97731#p97731 - una buna

Multumesc Royal Motors pentru internetul wireless!

LE: Sunt curios daca in afara de mine, cand masina este pe elevator, o sa mai observe cineva ca imi atarna scutul termic din jurul evacuarii. Nu zic sa se sesizez sa incerce cumva sa remedieze problema, dar macar sa-mi spuna daca se poate face ceva.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde Alen » 17 Mai 2009, 17:29

deci orice minune tine trei zile ? :))
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde zvony » 18 Mai 2009, 00:36

Nu am mai mentionat ca din momentul ce masina a fost gata, timp de o ora si jumatate nimeni nu s-a mai apropiat de masina, dar nici nu a fost scoasa din service pana cand unul dintre angajati, aflat in pauza de masa, si-a dat seama ca eu stam cam de mult timp pe acolo. Au mai trecut alte 30 de minute pana cand au fost facute toate actele. Astfel ca pentru o programare la ora 9, am ajuns la service la ora 8:40 si am plecat de acolo la 14:30.

Si, asa cum ma asteptam, nimeni nu a zis nimic de faptul ca scutul termic din jurul evacuarii s-a desprins si atarna.
Cand am primit pe mail anuntul ca cineva a raspuns pe acest topic, sincer, ma asteptam sa fie cineva din partea Royal Motors, dar se pare ca nu a fost asa. Pentru moment raman la decizia ca orice viitoare interventie / revizie in service se va face oriunde altundeva decat la Royal Motors.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde lenrock36 » 21 Mai 2009, 22:13

Zvony,
O parte din cele sesizate de tine sunt adevarate(ma refer la timpul de asteptare),insa ai uitat sa mentionezi si ce era bun.Ai rezolvat o problema in garantie care dupa metodologie era posibil sa nu fie rezolvata in alta parte!!!,asta stii de ce:).O seara buna.
lenrock36
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 05 Mai 2007, 17:47

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde zvony » 21 Mai 2009, 22:47

Corect! Am reusit rezolvarea unei probleme pe garantie, la a doua incercare.
Dar rezolvarea unei probleme pe garantie presupune asteptare suplimentara, total fara necesitate, de aproximativ 3 ore?
Sa deschid si subiectul cu geamul? Sa mai spun si cum mi s-a explicat ca geamul scoate diverse zgomote din cauza faptului ca este aplicata folie pe el? Sa mai spun cum desi se aude ca geamul nu sta bine in suport, nu s-a desfacut panoul sa se verifice suportul?
Sau poate am uitat sa spun cum eu, de la etaj, am reusit sa observ cum scutul termic de pe evacuare atarna, dar mecanicii de langa masina nu au observat? Sau poate asa e normal.
Royal Motors a avut si momente foarte bune, dar sunt si multe lucruri pe care nu le-am spus despre Royal Motors. E cineva oare curios ca mi-a fost montat kit de proiectoare original Ford (conform Royal Motors) ale carui becuri sunt cam de aceeasi intensitate ca si becurile de pozitie?
Sa mai mentionet cum distributia a fost schimbata cam pe jumatate pentru ca apoi sa mi se spuna ca nu fost schimbata o rola, cand am revenit cu masina in service pentru ca se auzeau zgomote dubioase din compartimentul motor?

Sper pe viitor ca lucrurile sa decurga mai bine la Royal Motors, dar inca nu stiu daca eu am sa mai fi acolo pentru a afla!

Si da, s-a rezolvat o problema pe garantie. Exact problema ce mi s-a spus inca de la revizia trecuta ca se rezolva pe garantie.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde oana_oky » 23 Mai 2009, 10:13

Stimate domn,
Am sa va raspund la nedumeririle dvs :
- Ora de venire la programare nu e aceasi cu cea de intrare in reparatie. De aceea avem bar, TV, internet sau masini la schimb.
- Noi nu "ghicim" de fiecare data (ca si la doctor de altfel) problema masinii dvs si investigam in buna credinta ca sa va rezolvam problema. Problemele dvs cu masina se numesc defecte elusive ( zgomote greu de identificat , vezi scartaitul geamului sau cureaua uzata).
- Este imprudent sa considerati ca reparatia va dura putin deoarece nu stim ce poate aparea in timpul acesteia. Revizia dvs. nu a durat mai mult decat vi s-a spus la receptie sau e inregistrat pe comanda de intrare, fapt ce poate fi mereu verificat.
- IMPORTANT : Nu ati facut vorbire la receptie despre nemultumirile dvs si nici nu ati recalamat pe site-ul nostru de reclamatii. Nu ati spus ca va grabiti si aveti o lucrare de predat la facultate cand ati adus masina. Noi nu puteam ghici asta. Prin urmare plangerile dvs foarte insistente pe forum care dureaza de foarte multa vreme au probabil o alta motivatie. Va place sa va auziti vorbind si altii neavizati sa va creada, iar in felul acesta sa faceti rau celor care s-au straduit si v-au facut un serviciu facand public niste nemultumiri pe care nu le-ati prezentat mai intai direct asa cum ar fi fost eficient ptr a le rezolva.
Va rugam deci sa apelati la alte unitati de reparatie de acum inainte deoarece pe noi ne-ati fi ajutat daca ne spuneati direct (ati primit mereu un cartonas cu nr de tel si adresa de email ptr a va spune nemultumirile si cineva v-a sunat dupa reparatie si nu ati inregistrat nimic).
Daca vreti sa va dezvoltati in continuare propriul forum, as dori sa stie cei ce va citesc, ca o faceti criticand nefundamentat numai ptr a atrage atentia asupra dvs si a acestui forum care va intereseaza foarte mult. Cei care repara la Royal Motors de foarte multa vreme, stiu asta ptr ca avem cele mai bune, prompte si ieftine servicii.
ROYAL MOTORS
Pitesti, la iesirea "Pitesti Sud" de pe autostrada A1.
Pentru informatii sau programări: 0248 210100 ; 0248 615099 ; 0752036756 ; 0748237662 sau service.royalmotors.ro
Program Service: L-V: 08 – 18, S: 09 – 14, D: INCHIS
http://www.royalmotors.ro/
Avatar utilizator
oana_oky
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 06 Feb 2009, 10:30
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2005, 2.0, 136 CP - AG 30 WRC

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde zvony » 23 Mai 2009, 20:10

Va felicit ca aveti masini la schimb. Incercati sa INFORMATI clientii despre aceasta optiune.
A investiga in buna credinta nu inseamna a emite o parere fara a verifica absolut nimic. Aceasta este nemultumirea mea: nu s-a investigat NIMIC.
Revizia mea nu a durat mai mult decat mi s-a spus la receptie deoarece nu mi s-a spus la receptie. In consecinta, revizia mea putea sa dureze si doua saptamani si tot nu era mai mult decat mi s-a spus la receptie.
AM FACUT vorbire la receptie despre nemultumirile mele. Va rog verificati. Nu am spus ca am o lucrare de predat pentru ca nu am stiu ca este un criteriu in stabilirea duratei de reparatie.
In cazul in care pana in momentul de fata nu ati observat, pe forum se SCRIE nu se vorbeste, motiv pentru care oricat as incerca nu as reusi sa ma aud.
Ma vad nevoit (citind cele scrie, nu vorbite, de Dumneavoastra) sa repet: mi-am prezentat nemultumirile direct.
Apreciez indemnul Dumneavoastra de a ma trimite catre alte unitati de reparatie. Am incercat pe cat posibil sa va ajut prezentand nemultumirile de fiecare data si pastrandu-mi calmul indiferent ce s-a intamplat. Am vorbit si cu seful de service cand am considerat necesar. Mi-am mentionat nemultumirile si atunci cand am fost sunat, asa cum am mentionat si ceea ce am apreciat.
Oricat as dori sau as incerca nu pot sa imi dezvolt propriul forum din moment ce... nu am un forum.
In consecinta, va sfatuiesc pe viitor sa va documentati bine inainte de a face anumite presupuneri sau acuzatii. Am fost deschis oricarei discutii, de fiecare data, si nu am ezitat niciodata sa-mi enunt nemultumirile, in primul rand colegilor Dumneavoastra de la Receptie si, ulterior, cand a fost situatia, persoanei ce m-a contactat telefonic.
Imi pare rau ca Dumneavoastra, in momentul in care sunt prezentate anumite nemultumiri, sfatuiti clientul sa apeleze la alta unitate de reparatie.

LE: flopit, ai primit raspunsul meu prin PM. Apreciez ca in primul tau post pe forum ai tinut sa analizezi angajamentul meu fata de o institutie de invatamant.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde flopit » 25 Mai 2009, 14:09

pai sa te duci in alta parte sa vezi cat stai.aici nu cred ca ai dreptate.daca iti ardea de scoala te descurcai-exista taxiuri, etc.
flopit
Incepator
 
Mesaje: 14
Membru din: 04 Mar 2009, 15:28
Maşina: focus 1.6 TDCI

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde giogu_mihai » 06 Iul 2009, 15:25

Prima mea experienta alaturi de Royal Motors a fost chiar ok.Trebuia completat uleiul de servodirectie,care era la gradatia de minim.Totul s-a facut gratuit si in timp record - 2 minute.Multumesc Royal Motors!
Avatar utilizator
giogu_mihai
Member
 
Mesaje: 348
Membru din: 21 Noi 2008, 14:41
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Fiesta 2008 1.4 TDCi 68 CP Ghia
VIN: WF0HXXGAJH8R19684

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde qpsk2003 » 12 Iul 2009, 15:55

salut
sa va spun si experienta mea cu royal
in urma cu aprox 1 an de zile , o soferita priceputa a considerat ca pt a putea vira drepta trebuie sa se sprijine de aripa si bara focoasei. cum avea asigurarea la nu stiu ce obscura firma , cei de la firma de asig ma trimiteau printr-un service din stefanesti care reparau gama daewoo sa-mi faca masina. am refuzat si mi-am reparat masina pe banii mei la royal. reparatia a fost facuta bine cu toate ca m-au tinut vreo sapatamana prin service . ca nemultumire , dupa reparatia respectiva m-am ales cu faptul ca mi-au spart ( sau mi-au inlocuit ) rezervorul de stropgel pt ca de atunci nu pot pune mai mult de un litru de stropgel
Focus Turnier TDDI 08/2002 ,90 CP, climatronic ,magnum grey,AG-21-...
qpsk2003
Member
 
Mesaje: 269
Membru din: 09 Oct 2006, 22:30
Localitate: Curtea de Arges
Maşina: super car

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde Lupuconstantin » 13 Iul 2009, 08:44

Sincer eu am achizitionat masina de la Royal Motors Pitesti si tot acolo am facut si revizia, sunt foarte multumit atat de serviciile lor cat si de pretul acestora.
Mondeo mk 4.
Avatar utilizator
Lupuconstantin
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 07 Noi 2008, 10:28
Localitate: Videle
Maşina: Volvo xc60, 163cp,Hyundai i10, Ford Mondeo mk4

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde oana_oky » 13 Iul 2009, 09:03

Buna ziua,

Doresc sa va atrag atentia ca reparatia dvs nu a avut loc in urma cu aproximativ un an, ci chiar cu 2, mai exact pe 29 mar 2007. Faptul ca va ganditi sa faceti acest comentariu dupa atat de mult timp, nu are nici o relevanta. In plus nu mi se pare corect din partea dvs sa va declarati nemultumit avand in vedere ca nu ati mai trecut pe la noi de atunci. Daca ati fi facut vorbire despre aceasta problema la scurt timp dupa momentul reparatiei, puteam face o reconstatare, iar in cazul in care se confirma problema, gaseam solutii. In schimb ati ales sa nu ne mai contactati.

Noi va ramanem in continuare la dispozitie cu serviciile noastre.
ROYAL MOTORS
Pitesti, la iesirea "Pitesti Sud" de pe autostrada A1.
Pentru informatii sau programări: 0248 210100 ; 0248 615099 ; 0752036756 ; 0748237662 sau service.royalmotors.ro
Program Service: L-V: 08 – 18, S: 09 – 14, D: INCHIS
http://www.royalmotors.ro/
Avatar utilizator
oana_oky
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 06 Feb 2009, 10:30
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2005, 2.0, 136 CP - AG 30 WRC

Re: Royal Motors Pitesti

Mesajde calutzu_20 » 16 Sep 2009, 17:12

vreau sa stiu si eu daca pot sa fac la royal motors un test pentru un ford focus 2006, 2.0 tdci,
masina e second hand si as vrea sa stiu ce cumpar
daca da cam cat ar costa si cam ce anume se testeaza??
calutzu_20
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 23 Aug 2009, 08:37
Maşina: ford focud 2006, 2.0 tdci 136cp,
VIN: 3fafp31n15r110975

Următorul

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login