Dealerii Ford din Romania

Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde IOnut10 » 29 Noi 2011, 16:36

@laurentiugm

ITP a costat 84 RON.
Manopera revizie a fost in jur de 120 RON.
Manopera schimb lichid frana + 1L lichid frana au fost aprox 110 RON.
Preturile sunt pentru masina din profil.

Piesele pentru revizie le-am avut cumparate din alta parte.

Ca o comparatie, la service Radacini din bd. Ferdinand mi-au cerut 210 RON pentru ITP...
Avatar utilizator
IOnut10
Ford Freak
 
Mesaje: 188
Membru din: 29 Oct 2009, 22:09
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus, 2007, 1.8 TDCi 115 CP

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde danielsong » 29 Noi 2011, 22:38

Am facut o reparatie pe dauna la RoyalMotors.Desi am avut de inlocuit si chederul de portbagaj, platit de asigurator (pe factura), am constatat acasa ca e cel vechi-defect. I-am contactat si-surpriza-"da , asa e, l-am luat pe cel nou, era mai lung, nu puteam taia din el, o sa-l schimbam". Dupa o saptamana: a venit chedetul meu-"da, sigur, veniti maine dupa el. Ma duc a doua zi, il iau si ii zic omului ca o sa-l schimb-"nu-l schimbati, tine-ti-l de rezerva". Ma pune necuratul sa-l masor, era cu 20 cm mai lung.Am inteles de ce trebuia sa-l tin de rezerva. Sunt curios sa vad finalul.
Ce firma e asta???
danielsong
Incepator
 
Mesaje: 1
Membru din: 29 Noi 2011, 22:19

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde laurentiugm » 30 Noi 2011, 09:57

@IOnut10 multumesc....
eu vreau sa ma duc pentru ca masina iese din garantie si vreau sa ii fac o ultima verificare la un service ford.... la royal am fost in ultimii 2 ani si au fost ok...nici nu stiu ce sa fac ca am cerut o oferta si era destul de scump + drumul ajungeam ca in bucuresti e mai am pana in ianuarie sa ma gandesc...
Bafta
Ford FIESTA 1.4 Duratec DOHC 16V - B78KLY
laurentiugm
1nsane Member
 
Mesaje: 1273
Membru din: 07 Ian 2008, 16:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta mk6 facelift 1.4i;

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde flopit » 12 Dec 2011, 09:10

e vorba de o masina opel. pe seria masinii in programul opel chederul asta il da producatorul. asa ca nu ai dreptate.!!se taie la dimensiune-poti sa intrebi la opel
flopit
Incepator
 
Mesaje: 14
Membru din: 04 Mar 2009, 15:28
Maşina: focus 1.6 TDCI

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde crocodil » 13 Dec 2011, 13:53

Pentru Laurentiu,
Raman doua avantaje:
- poti cumpara piese de la un furnizor din Bucuresti, unde sunt mai ieftine. Eu recomand Centrocar pentru ca am cumparat de la ei fiind mai aproape de mine dar sunt si alti parteneri ai forumului. Pretul la monopera nu creste daca te duci cu ele din alt magazin cam cum fac cei din Bucuresti.
- poti asista la reparatie si esti convins ca ce platesti este pe masina iar pentru aceasta nu trebuie sa te rogi de nimeni sau sa dai cadouri.
Pentru ca se termina garantia totusi pot afirma ca in reteaua Ford este mai bine ca la alti. Fiica mea a cumparat un Seat Ibiza unde daca vrei o verificare la articulati si jocuri roti trebuie sa platesti o ora de manopera pentru rampa si daca te plangi de o functionare anormala a motorului inca o ora de manopera pentru testare motor , masina fiind in garantie.
Totusi am impresia ca problemele in garantie merg mai greu la Pitesti in primul rand ca piesele ce trebuiesc inlocuite vin foarte tarziu.
crocodil
 
Mesaje: 180
Membru din: 14 Noi 2009, 19:28
Maşina: Ford Kuga II, 2.0 TDCI, AWD, MT

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde DoubleD » 15 Dec 2011, 18:36

Azi am facut revizia de 3 ani la masina din semnatura la Royal Motors (toate 3 au fost la ei).
Ca de obicei, foarte seriosi (programare la 8, la ora 8:10 era pe elevator), treaba bine facuta si destul de ieftin (300 lei cost total: ulei, filtru ulei, filtru aer, manopera) + o revizie de iarna gratuita. Plus curatare clapeta de acceleratie (masina mai avand un an de garantie).
Recomand in continuare Royal Motors.
Avatar utilizator
DoubleD
Ford Freak
 
Mesaje: 241
Membru din: 23 Sep 2009, 22:31
Localitate: Mioveni
Maşina: Ford Fiesta Titanium 2016, 1.0 ecoboost, 100 CP, CV autoamata

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde lupul1952 » 25 Ian 2012, 10:09

Pana la 1 martie 2012 la Royal Motors beneficiezi de schimbat placute de frana gratuit, chiar si daca si le aduce posesorul autoturismului. Buna promotia mai ales pentru cei care fac revizii in perioada asta!
Avatar utilizator
lupul1952
 
Mesaje: 393
Membru din: 18 Iul 2007, 12:30
Localitate: Ph
Maşina: Focus3,5 150hp

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde crocodil » 16 Feb 2012, 15:06

Am fost la inceputul luni febroarie la revizia a III. Totul a fost perfect. Desi se pare ca vor sa reduca accesul clientilor in atelier, nu a fost nici-o problema sa stau langa masina si sa am conversatie cu mecanicul meu favorit. Costul total 570 ron si am beneficiat de reducerea de 15% la piese de schimb acordata pentru membri Asociatiei.Trebuie sa recunosc ca sunt tratat ca un client fidel, chiar imi recunosc vocea la telefon. Se pare ca au mai facut o modificare: pentru a beneficia de oferta la manopera de 60ron/ora trebuie sa cumperi piesele de la ei, daca vii cu ele de acasa pretul la manopera este ca in Bucuresti. Aduc multumiri domnului Director general Ing. Cornel Badescu care este tot timpul prezent prin reprezentanta astfel incat clienti sa plece multumiti (se cunoaste ca am fost colegi de facultate,dar la 10 ani distanta). Cine intimpina greutati sa il contacteze si va pleca multumit.
Am sa revin tot timpul la Royal Motors daca am sa am acces in atelier si daca costul facturi +motorina nu depasesc costul facturi din Bucuresti.
crocodil
 
Mesaje: 180
Membru din: 14 Noi 2009, 19:28
Maşina: Ford Kuga II, 2.0 TDCI, AWD, MT

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde Bobo_s » 06 Apr 2012, 20:28

Astazi am fost din nou la ei (oferta la verificare AC, schimbat freon...)...si a fost intr-adevar..altceva!! Programat la 8.30 ... nu am asteptat nici macar 1 minut in plus, masina a intrat imediat in service si... la fel nu a fost nici o problema sa stau in hala langa masina!
De data aceasta nu am nimik de reprosat ... totul a decurs normal! ...as fi vrut putin mai multa atentie...dar..asta este o problema generala...!
Una peste alta...totul a fost OK! :)
"Nimanui nu-i pasa daca esti trist...asa ca ai putea la fel de bine sa fi fericit!"

Ford Focus MK1, 2001, 1.8 TDDI, 66kw
Avatar utilizator
Bobo_s
Ford Freak
 
Mesaje: 102
Membru din: 23 Iun 2011, 12:54
Localitate: Arges
Maşina: FORD FOCUS 1.8 TD - 2001, 66KW

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde B-87-WFO » 06 Apr 2012, 22:11

Spune-ne te rog si pretul pentru inlocuire freon
Imagine
Avatar utilizator
B-87-WFO
Ford Freak
 
Mesaje: 123
Membru din: 22 Mai 2011, 19:28
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 109 CP Turnier 2006
VIN: WF0WXXGCDW6J59484

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde Bobo_s » 09 Apr 2012, 09:26

B-87-WFO scrie:Spune-ne te rog si pretul pentru inlocuire freon


A fost la oferta zilei....la 69 lei - Verificare + Incarcare a sistemului de aer conditionat! Cu stima....
"Nimanui nu-i pasa daca esti trist...asa ca ai putea la fel de bine sa fi fericit!"

Ford Focus MK1, 2001, 1.8 TDDI, 66kw
Avatar utilizator
Bobo_s
Ford Freak
 
Mesaje: 102
Membru din: 23 Iun 2011, 12:54
Localitate: Arges
Maşina: FORD FOCUS 1.8 TD - 2001, 66KW

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde AdiC » 18 Apr 2012, 09:16

Un pret pentru o revizie la o Fiesta 1.4 tdci, va rog. Promotia Ford Econo Check este valabila si la voi?

Merci,
Adi
2008 Ford Fusion 1.4 TDCi
AdiC
 
Mesaje: 543
Membru din: 14 Ian 2005, 11:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0UXXGAJU8G73542

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde B-808-BOG » 19 Apr 2012, 16:05

Salut.Am fost eu la revizie saptamana trecuta :)
revizie de 30000 km .... schimbat ulei + filtre + filtru polen + lichid frana 900 lei
cam scump cred :D
Avatar utilizator
B-808-BOG
Incepator
 
Mesaje: 30
Membru din: 22 Iul 2010, 13:03
Maşina: Ford

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde lenrock36 » 30 Apr 2012, 09:59

Va salut,

Ati platit la casierie exact suma de 574,56 lei.Nu inteleg de unde suma de 900lei !?Daca sunt diferente va rog sa imi spuneti.

Multumesc
lenrock36
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 05 Mai 2007, 17:47

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde feel the difference » 02 Mai 2012, 14:52

Buna ziua!
Cateva mici sugestii ce le-am observat in scurtul interval de timp, respectiv 08:50 - 10: 25 aproximativ, cat a durat interventia la masina mea. Legat de interventie nu am ce sa spun, problema s-a rezolvat, din acest punct de vedere sunt multumit, observatiile as vrea sa le fac in legatura cu urmatoarele si nu vrea sa fiu interpretat gresit:
- mi s-a comunicat ca se acorda reducere de 15% la pretul pieselor, reducere ce nu apare in factura desi exista un spatiu special destinat (in cazul meu oarecum impropriu spus piese pt ca a fost vorba doar de niste cabluri, dar totusi sa schimbi cateva cabluri si sa te coste 92 lei, e cam piperat, dar asta este doar o parere personala)
- lucrarea a fost efectuata in data de 01.05.2012, persoana care mi-a spus ce urmeaza sa facem la masina pt a remedia problema si cat ma costa s-a adresat pe un ton foarte respingator si cu o indiferenta totala, raspunzandu-mi la intrebari cat se poate de sec si nepoliticos de unde orice om normal ar fi inteles ca acea persoana este foarte deranjata de intrebari, ori in opinia mea pt un service de o asemenea anvergura, nu isi are locul in randul angajatilor un asemenea comportament, asta ca si idee de marketing, pe client nu il intereseaza ca acel mecanic s-a trezit cu fata la cearceaf sau ca era suparat ca a fost chemat la servici intr-o zi nelucratoare cum nici pe mecanic nu il intereseaza faptul ca un client se foloseste de astfel de zile pt a isi rezolva diverse probleme in loc sa se odihneasca;
- tot ca idee de marketing, personalul unui birou, a unei afaceri in general indiferent de domeniul de activitate, nu poate oferi genul de raspunsuri ca ... asa se intampla la toate, ce stiu eu", sau ,,asa fac toate'', pt ca pe client NU il intereseaza acest lucru, personalul ar trebui invatat sa minta frumos si nevinovat spunand ca este un defect de fabricatie si imediat sa ofere solutii, nicidecum sa trateze cu o asemenea indiferenta clientul si sa dea astfel de explicatii pt ca scade foarte mult imaginea acelei institutii;
- eu am vazut mai pe la toate service-urile pe unde am fost si cu alte masini pe care le-am avut in proprietate si pe langa acea husa de protectie pe scaun se aplica o husa si pe volan, pe cand la Royal nu am vazut asa ceva; eu de exemplu nu am avut din fabricatie volan de piele si a fost alegerea mea ca acum o saptamana sa il imbrac profesional in piele, si am fost deranjat de faptul ca alte persoane din atelierul de lucru s-au perindat pe langa masina si am pus mana pe volanul meu, maini murdare si volan neacoperit de acea husa si pana la urma indiferent ca este de piele sau nu volanul, nu este frumos;
- stiam ca politica acestui service este ca proprietarul masinii sa astepte intr-o sala de unde isi poate vedea masina, ori eu am fost singurul de aceasta data care a procedat asa, in rest toti clientii erau in sala de service si unii dintre ei mi-au admirat mie masina, lucru care nu ma deranjeaza foarte mult dar de la a te uita la masina pana la aproape a intra in ea e mult si asta fara ca vreun reprezentant al service-ului sa iti faca observatie ca nu este frumos mai ales ca nu este masina ta si pana la urma daca as fi vrut sa fie admirata de alte persoane as fi mers cu ea la o prezentare auto;
- un alt aspect si ultim de aceasta data este acela ca nu este tocmai la locul lui ca in sala de asteptare clienti, atunci cand exista clienti acolo sa predomine in aer tot felul de arome nu tocmai placute de genul pronto, domestos si alte produse de igienizare provenite de la femeia de servici care fara niciun fel de rusine si-a vazut de treaba si a spalat pe jos cu mopul pe langa picioarele mele (ma mir ca nu mi-a cerut sa ma ridic si de pe scaun), a spalat geamurile si a defilat nicidecum intr-un halat sau o vestimatie ceva mai decenta asa cum ar fi normal in orice institutie ci in pantaloni pana la genunchi, tricou fara maneci, etc., barem daca ar fi avut vreo 20 ani poate ca privelistea nu ma dezgusta dar s-a intamplat exact contrariul.
In speranta ca mesajul meu amplu nu v-a plictisit si ca sugestiile de mai sus vor fi interpretate doar ca observatii personale (poate chiar idei de schimbare pe viitor) si nicidecum reprosuri suparacioase ori vorbe de ocara, va doresc succes in activitatea dvs si putere de munca!
Oamenii se impart în doua categorii: unii cauta toata viata si nu gasesc, altii gasesc si nu sunt multumiti!
Avatar utilizator
feel the difference
Member
 
Mesaje: 483
Membru din: 05 Apr 2011, 17:06
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2 prefacelift Sedan TDCI
VIN: WF04XXWPD45C62793

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde Bobo_s » 02 Mai 2012, 15:55

...imi pare rau ca ai avut parte de asemenea tratament! :-(
Intr-adevar ... din pacate, nicaieri nu ai sa intalneti personal angajat care sa se comporte exemplar...sa-l vezi ca are catusi de putina preocupare fata de client...ca isi da interesul in ceea ce face!! Orice firma are printre obiectivele sale principale si...satisfactia clientului, insa nimeni nu da 2 bani pe acest lucru... Peste tot vezi numai plictisiti de viata si care nu au nici o treaba cu jobul lor!!!
...cat despre prezenta clentilor in service... si eu prefer sa stau in sala de service langa masina...tocmai pentru ca nu am incredere in peronalul de acolo si nu vreau sa las masina nesupravegheata!! ...cine stie cum te trezesti fara un capacel la radiator...sau fara mai stiu eu ce...fiindca domnul mecanic a uitat sa mai puna la loc ceea ce a desfacut (asa cum am patit ultima data cand am fost cu masina acolo... Daca eram in sala de asteptare...ce faceam? :| ).
Pana o sa ajungem la un nivel de civilizatie normal....prefer sa stau langa masina!!! ;)

Cu stima....
"Nimanui nu-i pasa daca esti trist...asa ca ai putea la fel de bine sa fi fericit!"

Ford Focus MK1, 2001, 1.8 TDDI, 66kw
Avatar utilizator
Bobo_s
Ford Freak
 
Mesaje: 102
Membru din: 23 Iun 2011, 12:54
Localitate: Arges
Maşina: FORD FOCUS 1.8 TD - 2001, 66KW

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde feel the difference » 02 Mai 2012, 16:22

Legat de asteptatul in acea sala a fost un apropo vizavi de faptul ca ar fi trebuit ca mecanicii de acolo sa le atraga atentia acelor persoane ca nu au ce sa caute cu jum de corp la mine in masina, poate aveam ceva uitat in cotiera si mi-l fura, cine era de vina? crezi ca i-ar fi durut pe ei iar de acolo de sus nu vezi absolut toate miscarile. Si eu as fi ramas langa masina dar anul trecut in noiembrie cand le-am facut ultima vizita nu am avut voie in sala de service si ca atare acuma m-am conformat. Daca eu as sta de vorba cu vreun client de al meu asa cum s-a discutat cu mine in service mi-as pierde banii cu care trebuie sa cumpar painea inainte sa ajung acasa. Dar lectii de educatie pe gratis nu mai ofer asa ca am preferat sa le numesc observatii tocmai ca sa nu ma enervez eu mai rau. Poate reusim sa ne mai intalnim sa discutam si despre altele nu de alta dar vad ca tot din Arges esti.
Spor la treburi!
Oamenii se impart în doua categorii: unii cauta toata viata si nu gasesc, altii gasesc si nu sunt multumiti!
Avatar utilizator
feel the difference
Member
 
Mesaje: 483
Membru din: 05 Apr 2011, 17:06
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2 prefacelift Sedan TDCI
VIN: WF04XXWPD45C62793

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde Bobo_s » 03 Mai 2012, 07:02

...da, ai perfecta dreptate si tocmai de asta am spus si eu ca nu vreau sa las masina nesupravegheata!

Cu siguranta....trebuie sa ne vedem! :-)

O zi faina!

Cu stima...
"Nimanui nu-i pasa daca esti trist...asa ca ai putea la fel de bine sa fi fericit!"

Ford Focus MK1, 2001, 1.8 TDDI, 66kw
Avatar utilizator
Bobo_s
Ford Freak
 
Mesaje: 102
Membru din: 23 Iun 2011, 12:54
Localitate: Arges
Maşina: FORD FOCUS 1.8 TD - 2001, 66KW

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde flopit » 07 Mai 2012, 15:03

feel the difference scrie:Buna ziua!
Cateva mici sugestii ce le-am observat in scurtul interval de timp, respectiv 08:50 - 10: 25 aproximativ, cat a durat interventia la masina mea. Legat de interventie nu am ce sa spun, problema s-a rezolvat, din acest punct de vedere sunt multumit, observatiile as vrea sa le fac in legatura cu urmatoarele si nu vrea sa fiu interpretat gresit:
- mi s-a comunicat ca se acorda reducere de 15% la pretul pieselor, reducere ce nu apare in factura desi exista un spatiu special destinat (in cazul meu oarecum impropriu spus piese pt ca a fost vorba doar de niste cabluri, dar totusi sa schimbi cateva cabluri si sa te coste 92 lei, e cam piperat, dar asta este doar o parere personala)
- lucrarea a fost efectuata in data de 01.05.2012, persoana care mi-a spus ce urmeaza sa facem la masina pt a remedia problema si cat ma costa s-a adresat pe un ton foarte respingator si cu o indiferenta totala, raspunzandu-mi la intrebari cat se poate de sec si nepoliticos de unde orice om normal ar fi inteles ca acea persoana este foarte deranjata de intrebari, ori in opinia mea pt un service de o asemenea anvergura, nu isi are locul in randul angajatilor un asemenea comportament, asta ca si idee de marketing, pe client nu il intereseaza ca acel mecanic s-a trezit cu fata la cearceaf sau ca era suparat ca a fost chemat la servici intr-o zi nelucratoare cum nici pe mecanic nu il intereseaza faptul ca un client se foloseste de astfel de zile pt a isi rezolva diverse probleme in loc sa se odihneasca;
- tot ca idee de marketing, personalul unui birou, a unei afaceri in general indiferent de domeniul de activitate, nu poate oferi genul de raspunsuri ca ... asa se intampla la toate, ce stiu eu", sau ,,asa fac toate'', pt ca pe client NU il intereseaza acest lucru, personalul ar trebui invatat sa minta frumos si nevinovat spunand ca este un defect de fabricatie si imediat sa ofere solutii, nicidecum sa trateze cu o asemenea indiferenta clientul si sa dea astfel de explicatii pt ca scade foarte mult imaginea acelei institutii;
- eu am vazut mai pe la toate service-urile pe unde am fost si cu alte masini pe care le-am avut in proprietate si pe langa acea husa de protectie pe scaun se aplica o husa si pe volan, pe cand la Royal nu am vazut asa ceva; eu de exemplu nu am avut din fabricatie volan de piele si a fost alegerea mea ca acum o saptamana sa il imbrac profesional in piele, si am fost deranjat de faptul ca alte persoane din atelierul de lucru s-au perindat pe langa masina si am pus mana pe volanul meu, maini murdare si volan neacoperit de acea husa si pana la urma indiferent ca este de piele sau nu volanul, nu este frumos;
- stiam ca politica acestui service este ca proprietarul masinii sa astepte intr-o sala de unde isi poate vedea masina, ori eu am fost singurul de aceasta data care a procedat asa, in rest toti clientii erau in sala de service si unii dintre ei mi-au admirat mie masina, lucru care nu ma deranjeaza foarte mult dar de la a te uita la masina pana la aproape a intra in ea e mult si asta fara ca vreun reprezentant al service-ului sa iti faca observatie ca nu este frumos mai ales ca nu este masina ta si pana la urma daca as fi vrut sa fie admirata de alte persoane as fi mers cu ea la o prezentare auto;
- un alt aspect si ultim de aceasta data este acela ca nu este tocmai la locul lui ca in sala de asteptare clienti, atunci cand exista clienti acolo sa predomine in aer tot felul de arome nu tocmai placute de genul pronto, domestos si alte produse de igienizare provenite de la femeia de servici care fara niciun fel de rusine si-a vazut de treaba si a spalat pe jos cu mopul pe langa picioarele mele (ma mir ca nu mi-a cerut sa ma ridic si de pe scaun), a spalat geamurile si a defilat nicidecum intr-un halat sau o vestimatie ceva mai decenta asa cum ar fi normal in orice institutie ci in pantaloni pana la genunchi, tricou fara maneci, etc., barem daca ar fi avut vreo 20 ani poate ca privelistea nu ma dezgusta dar s-a intamplat exact contrariul.
In speranta ca mesajul meu amplu nu v-a plictisit si ca sugestiile de mai sus vor fi interpretate doar ca observatii personale (poate chiar idei de schimbare pe viitor) si nicidecum reprosuri suparacioase ori vorbe de ocara, va doresc succes in activitatea dvs si putere de munca!


NU ATI BENEFICIAT DE DISCOUNTUL DE 15% LA PIESE PENTRU SIMPLUL MOTIV CA NU ATI AVUT PIESE DE INLOCUIT LA MASINA-DECI NU A EXISTAT FACTURA DE PIESE LA D-VOASTRA.. 92 DE LEI A FOST DOAR FACTURA DE MANOPERA PENTRU LUCRAREA DE REMEDIERE A CABLAJULUI.CU STIMA.
flopit
Incepator
 
Mesaje: 14
Membru din: 04 Mar 2009, 15:28
Maşina: focus 1.6 TDCI

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde feel the difference » 07 Mai 2012, 23:30

Multumesc pentru explicatie, e bine de stiut pe viitor ca acele cabluri inlocuite nu constituie piese, stima!
Oamenii se impart în doua categorii: unii cauta toata viata si nu gasesc, altii gasesc si nu sunt multumiti!
Avatar utilizator
feel the difference
Member
 
Mesaje: 483
Membru din: 05 Apr 2011, 17:06
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2 prefacelift Sedan TDCI
VIN: WF04XXWPD45C62793

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde flopit » 08 Mai 2012, 07:24

feel the difference scrie:Multumesc pentru explicatie, e bine de stiut pe viitor ca acele cabluri inlocuite nu constituie piese, stima!

La masina d-vs s-au inlocuit partial niste fire care erau rupte. Daca era sa inlocuiti tot cablajul va costa 500 lei cablajul(la care aveati DISCOUNT DE 15%-pret final=425 lei cu tva)+manopera=120 lei.De aceea nu a-ti avut factura de piese.Cu stima.
flopit
Incepator
 
Mesaje: 14
Membru din: 04 Mar 2009, 15:28
Maşina: focus 1.6 TDCI

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde lupul1952 » 10 Mai 2012, 22:52

colegul imi pare rau pentru neplacerile cauzate, eu te cate ori am fost la royal motors fie am stat in service, dar am bantuit mai mult si fara sa deranjez pe cineva, fie am stat la bar unde este chiar placut si frumos si privind masina n-am avut nicio grija ca nu sunt langa ea, mereu oamenii s-au comportat profesionist, si domnu Corneliu si Ionut de la receptie service. Cred ca este singurul service din Romania unde as lasa masina fara niciun fel de stres ca nu se repara cum trebuie sau ca se umbla neadecvat.

Dau un exemplu nerelevant poate: eram in Ploiesti seara la 5 aveam o problema la sistemul de inchidere centralizata a masinii se blocase definitiv si ma pregatisem sa sparg un geam si ma gandeam pe care, dar am sunat la Royal Motors sa intreb ce pot sa fac. Raspuns Royal Motors: Va costa 200 de ron rezolvarea problemei pentru ca platiti costul deplasarii Pitesti-Ploiesti 170 de km. Sun si la Proleasing in PLoiesti, la 3 km de locul unde ma aflam eu - Raspuns Proleasing: Va costa 250 de ron orientativ dar va rugam aduceti masina la noi pe platforma si va programam si poate maine dimineata intra sa fie rezolvata. Si eram in PLoiesti la 3 km de ei. Asa ca mai mult nu pot sa zic. Problema pana la urma am rezolvat-o cu ajutorul unui prieten bun al cumnatului meu, dar am ramas mut cum ploiestenii mei la doi pasi de mine imi cer un pret mult mai mare decat cei din Pitesti care se deplaseaza la mine in PLoiesti in fata blocului sa-mi repare masina. Si apoi Ionut de la Royal Motiors m-a si sunat sa ma intrebe daca am rezolvat sau daca mai vin ori ce anume am hotarat.

Cunoscand modul cum lucreaza domnul Corneliu si de fapt cum coordoneaza acolo lucrurile, din putinele momente ale prezentei mele pe acolo, nu cred ca s-a schimbat ceva in atitudinea celor de la Royal M. poate consilierul de service respectiv a avut o zi grea.
Avatar utilizator
lupul1952
 
Mesaje: 393
Membru din: 18 Iul 2007, 12:30
Localitate: Ph
Maşina: Focus3,5 150hp

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde bibi » 11 Mai 2012, 07:49

Dupa experientele avute cu anumite service-uri din Bucuresti , am devenit si eu fan Royal Motors.
Sunt f multumit.Au multe bile albe din partea mea.

Atitudinea celor din serivce-urile Bucurestene m-a impins catre Pitesti si nu imi pare rau.
Culmea e si mai ieftin decat Bucurestiul.Nu foarte mult dar pentru placerea de a conduce la drum lung si pt comportamentul angajatilor fata de clienti se merita din plin sa pierzi 2 ore pe drum.

In zece ani cat am detinut o Dacia din '76 pot spune ca am desfacut tot de era de desfacut. Si motorul l-am dat jos de 2 ori.
Deci mie imi place sa imi bag nasul pe sub masina si pentru ca la Royal Motors pot sa stau langa ea de la mine au o bila alba mare.

Ne vedem Sambata viitoare :)
Ford Focus Trend Style 1.6, 16V, 100CP, Hatch, MoonDust Silver, 2007
Avatar utilizator
bibi
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 21 Mai 2007, 12:29
Maşina: Ford Focus Trend Style 2007 Hatch 1.6 16V

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde danviorel » 11 Mai 2012, 08:43

si eu sunt multumit de cei de la ROYAL . Am facut revizia la ei si m-a costat 550 ron+ -1 litru antigel inclus in pret. La BDT costa 1100 ron la care se aplica 30% discount,la NESTE -790 ron ,deci am ales sa merg la Pitesti.Pe linga revizia standard am beneficiat si de verificarea gratuita de iarna.
1.6TDCI-90CP. FF1.8TDDI 2001-EX.
danviorel
Member
 
Mesaje: 454
Membru din: 09 Mar 2010, 11:29
Localitate: BUCURESTI
Maşina: focus, 2006,1560,90cp,trend.

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde feel the difference » 11 Mai 2012, 09:25

Se pare ca am fost inteles gresit si ma bucur ca acest lucru s-a intamplat de catre alti colegi de pe forum si nu de cei de la Service. Au fost doar cateva mici observatii, eu anul trecut de exemplu am lasat masina acolo o saptamana la reparat si au avut ce sa repare intradevar si am fost foarte multumit. De data asta am avut unele sugestii de facut atata tot. Daca ar fi sa ma intrebe cineva daca as mai merge la ei raspunsul ar fi da, dar numai pt anumite operatiuni. Parere personala.
Stima!
Oamenii se impart în doua categorii: unii cauta toata viata si nu gasesc, altii gasesc si nu sunt multumiti!
Avatar utilizator
feel the difference
Member
 
Mesaje: 483
Membru din: 05 Apr 2011, 17:06
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 2 prefacelift Sedan TDCI
VIN: WF04XXWPD45C62793

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde Solidu » 14 Mai 2012, 09:42

In urma experientelor mele cu Royal motors am tras si eu niste concluzii. Am fost la ei cu mai multe masini. Cred ca pe partea de mecanica sunt tari, au mecanici priceputi si pregatiti, eu am cunoscut 3 din ei, nu stiu daca au mai multi dar cei 3 mi-au placut. Cu mici exceptii, scapari, expediere poate din plictiseala nu stiu. Nu ma supar. Dar mie mi se pare ca pe partea de electrice........ nu stiu baiatu aia de acolo electricianul ce stie, ce nu stie da mi se pare asa ca prea se "da mare". Raspunde scurt la intrebari si nu intelegi nimic de la el. Adica mi se pare ca e unu mai pregatit, mai important acolo, electrician sef ce o fi el, poate el a fost la mai multe cursuri de pregatire pe la ford dar nu se cunoaste. Nu mi-as dori sa am probleme electrice, nu cred ca e in stare sa le rezolve, nu imi inspira incredere deloc. Dar mai e un baiat cu barba cioc asa pe mana caruia as da masina oricand acolo, tot electrician. Bravo lui, daca nu era el nici un bec nu schimbam acolo. Baietii de la receptie, super. Per total o nota buna de la mine pentru Royal motors, pot sa zic ca din cauza lor am ales sa imi iau Ford. Si da Doamne sa nu am probleme electrice ca pe baiatu ala nu il las sa se bage la masina mea. Poate ma insel si nu e cum stiu eu, poate citeste si el topicul asta si o lasa mai moale cu gura si da mai bine din mana. La caroserie nu stiu ce sa zic nu am avut probleme.
Solidu
Incepator
 
Mesaje: 23
Membru din: 16 Ian 2012, 09:35
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde bibi » 18 Mai 2012, 08:10

Va picat site-ul?
Vi la cracuit cineva?

Cand incerc sa intru, firewalul imi blocheaza pagina si imi da mesajul din poza. Acum cateva zile mergea deci nu e de la mine.
Fişiere ataşate
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg (5.32 KiB) Vizualizat de 9776 ori
Ford Focus Trend Style 1.6, 16V, 100CP, Hatch, MoonDust Silver, 2007
Avatar utilizator
bibi
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 21 Mai 2007, 12:29
Maşina: Ford Focus Trend Style 2007 Hatch 1.6 16V

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde DragosHP » 18 Mai 2012, 09:21

Solidu scrie: La caroserie nu stiu ce sa zic nu am avut probleme.

De aproape 4 ani toate reviziile si "lucrarile neprevazute" le-am facut la Royal Motors, de care am fost aproape de fiecare data foarte multumit. Insa.. acum aproape 2 ani in urma unui mic incident am avut de vopsit pe langa pragul stang si jumatate de aripa (sau toata) nu imi mai amintesc exact, unde acum, in dreptul pasajului rotii a inflorit si a aparut rugina, lucru de neacceptat din pct. meu de vedere. La urmatoarea revizie o sa sesizez problema insa nu stiu daca voi avea ceva de castigat, deoarece n-am suportat sa stau cu rugina in aripa si am aplicat de la mine putere pe zona respectiva un tratament cu inhibitor de rugina. Un lucru e cert, desi initial vopseaua iese foarte bine (culoare se potriveste si nu apar nici umbre) -in timp ...lucrarea lasa de dorit.
Avatar utilizator
DragosHP
Member
 
Mesaje: 480
Membru din: 16 Noi 2008, 12:47
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2019, 1.5 ecoboost A8, Sw, Titanium business Ford Focus 2008 1.8 Tdci 115 CP Trend

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde ady06 » 14 Iul 2012, 19:52

Buna ziua
ma intereseaza pentru fordul din semnatura
-amortizoare fata spate
-flansa amortizor
-disc frana fata spate
-placute frana
-ulei servodirectie
Multumesc
Ford Mondeo 130cp
Avatar utilizator
ady06
Ford Freak
 
Mesaje: 167
Membru din: 06 Mar 2007, 20:27
Localitate: alexandria
Maşina: MONDEO TDDI 2.0 , 08.2002
VIN: WF04XXGBB42P88452

Re: Royal Motors - Pitesti - dealer & service Ford

Mesajde lenrock36 » 18 Iul 2012, 16:24

ady06 scrie:Buna ziua
ma intereseaza pentru fordul din semnatura
-amortizoare fata spate
-flansa amortizor
-disc frana fata spate
-placute frana
-ulei servodirectie
Multumesc


Va rog sa sunati la numarul de telefon 0248 615088, sa intrebati de domnul Florin Tutulan, sa ii precizati ca doriti oferta ca fiind membru Club Ford si va poate transmite toate preturile cerute.
Scuzati intarzierea
lenrock36
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 05 Mai 2007, 17:47

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 7 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 7 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login