de Brainiac » 12 Apr 2007, 15:21
@kosmin Da, ceea ce spui tu este adevarat, n-ar trebui sa vorbim despre calitatea service-urilor, pentru ca acest lucru ar trebui sa fie de la sine inteles. Si chiar este, dar nu in ro. Iar noi traim deocamdata aici. Si avem niste probleme. Si eu am primit acel formular, nu l-am completat, pentru ca am uitat de el, iar la vreo luna m-a sunat cineva de la romcar sa ma intrebe daca pot raspunde telefonic la intrebarile din chestionar, lucru pe care l-am si facut. Probabil ca raspunzand la acel chestionar vom schimba cate ceva, macar la romcar, care din punctul acesta de vedere au avut o initiativa laudabila, insa cu siguranta mult mai multe se pot schimba aplicand ceva de genul propus de Mihai. Iar ca o completare la ceea ce a spus el, eu as spune: de unde sa stiu eu ca romcarul, de exemplu, este cel mai prost service, din moment ce nu am fost in alta parte? Si de unde sa stiu daca ducandu-ma in alta parte nu voi avea parte de probleme si mai mari? Atata timp cat nu exista o detaliere a problemelor intampinate de alti posesori de ford pe la alte service-uri?
Mie, personal, mi se pare foarte buna propunerea de a splitui acest topic pe sectiuni dedicate fiecarui service in parte, cu bune si rele.
'07 Civic 5D Sport M/T 1.8 i-VTEC Vivid Blue Pearl