Garantie ? Nici vorba !
Am incercat sa postez un pic mai devreme, insa cand am dat "trimite" imi expirase logarea si nu am reusit sa inregistrez post-ul, asa ca incerc sa fiu cat mai scurt si la obiect.
- 25.09.2008 mi-a fost data in folosinta masina. In aceeasi zi am constatat ca nu-mi functioneaza dezaburirea pe oglinda stanga.
- 26.09.2008, m-am prezentat in service, unde a fost confirmata problema. Mi s-a comunicat ca se va face comanda pentru piesa ce va ajunge in aprox. 3 saptamani. Evident ca nu am acceptat reparatia, din moment ce am platit o masina noua, iar aceasta a venit cu un defect si pentru a fi remediat aveam de asteptat 3 saptamani. Am solicitat inlocuirea completa a masinii. In data de 30.09.2008 (practic 2 zile lucratoare) mi se spune ca s-a rezolvat problema. Accept intr-un final reparatia, deoarece, in cazul in care continuam demersul privind inlocuirea masinii, singura varainta era sa accept o masina cu o culoare diferita, ce nu-mi placea. Problema s-a solutionat si prin montarea in mod gratuit a senzorilor de parcare pentru ca reprezentanta sa se revanseze privind culpa in care se aflau.
- Saptamana trecut, cand am rabatat oglinda (este vorba de aceeasi oglinda cu probleme), s-a desprins din suport. Practic am ramas cu gura cascata si cu oglinda in mana.
Am fost in service, iar azi mi-au comunicat, evident, ca lucrarea nu va fi acoperita de garantie. Motivul invocat : "lucru mecanic extern", practic o supozitie nefondata pe vreun argument, oglinda neprezentand urme de bruscare, lovire, zgarieturi, etc.
Sunt absolut convins ca in momentul inlocuirii oglinzii in septembrie, mi-a fost montata o oglinda SH (ce prezenta probabil un defect, sau defect de montaj) doar pentru a scapa de gura mea.
In acest caz, practic este vorba de o supozitie de a lor, impotriva spuselor mele, ce sunt totusi sustinute de o hartie prin care se atesta ca asupra oglinzii respective s-a mai intervenit si pentru orice lucrare se ofera o garantie de 12 luni (ca sa nu mai vb de fabuloasa garantie de 48 de luni). In cazul in care nu-mi vor transmite un argument bazat pe o dovada ce le poate confirma solutionarea cererii de garantie, nu doar in baza unei supozitii, va urma reclamatia catre ANPC.
Aici vorbesc de o problema de principiu si de faptul ca cei din service vor face tot posibilul de a ne prosti si de a incerca sa ne acorde garantie in cat mai putine cazuri.
Pentru cei ce au avut litigii cu service-urile, ma refer la reclamatii catre ANPC, cai legale s.a.m.d, poate ma ajutati cu un sfat privind modul in care ati procedat.
Multumesc.
- Fordilicious
- Gold Member
- Mesaje: 578
- Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)