Dealerii Ford din Romania

Auto Technic - Arad

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Auto Technic - Arad

Mesajde lupusinguratic » 28 Noi 2009, 13:18

Este un service model ,s pe aceasta cale tin sa multumesc d-lui Pistru ca face o treaba buna.Multumesc
lupusinguratic
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 28 Noi 2009, 12:33
Maşina: ford fiesta an 1994 diesel
VIN: wf0bxxgafbrg79499

Re: Ford Arad

Mesajde clauarad » 26 Feb 2010, 10:16

Se prea poate, ca in cazul tau, serviciile oferite de reprezentanta Ford din ARAD, sa fie de cea mai buna calitate.
Pentru mine nu au fost, nici macar la jumatate, din ceea ce asteptam, de aceea, in prima faza, pentru tester, optez pentru Timisoara, iar pentru reparatii, Ungaria.
Avatar utilizator
clauarad
Member
 
Mesaje: 336
Membru din: 31 Oct 2008, 17:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus 2012 TDCi 119 cp

Re: Ford Arad

Mesajde pav88 » 15 Mar 2010, 21:20

Crede-ma fata de timisoara cei de la Autotechnic sunt mult mai ok.
Nimeni nu moare virgin…viatza ne CENZURA pe totzi!!
Avatar utilizator
pav88
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 17 Sep 2009, 17:14
Localitate: Arad
Maşina: Ford Transit 2003 90 cai bine antrenati
VIN: WF0TTFXX983140888

Re: Ford Arad

Mesajde BlackMo » 13 Apr 2010, 09:48

Cand te compari cu service-ul de la Timisoara trebuie sa te straduiesti ca sa nu fii mai OK :))
Ford Focus MK2 Sedan, 1.6 TDCI
Avatar utilizator
BlackMo
Incepator
 
Mesaje: 86
Membru din: 01 Oct 2007, 13:50
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 2, 1.6 TDCi

Re: Ford Arad

Mesajde Mr-Icks » 06 Aug 2010, 17:08

Am facut astazi revizia la Autotechnic si sunt foate multumit de cum a decurs toata treaba. Am evitat reprezentanta din Timisoara din cauza experientelor neplacute avute cu ei.

Pretul reviziei a fost 420ron, a inclus si 100ml de freon.Pretul a fost exact cel comunicat la telefon, nu au aparut costuri suplimentare pe parcurs(de gen lichid de curatat urmele de ulei cu un pret imens) sau mai stiu eu ce.
Cei de la receptie service au fost foarte prietenosi si in general bine dispusi. Chiar iti facea placere sa vb cu ei.
Asadar sunt un client multumit de serviciul oferit asa ca il recomand mai departe si pe acest forum.
Imagine
Avatar utilizator
Mr-Icks
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 05 Mai 2008, 18:05
Localitate: Timisoara
Maşina: `07 Focus 1.4i Trend 5usi

Re: Ford Arad

Mesajde luchiano » 16 Aug 2010, 17:04

Da cei de la ford arad sunt destul de ok fata de alte reprezentante din tara.Eu am comandat cateva piese de la ei care au venit cel tarziu a doua zi. Am avut si experiente cu cei de la service care au rezolvat problema destul de rapid
Avatar utilizator
luchiano
Ford Freak
 
Mesaje: 144
Membru din: 17 Mai 2010, 21:50
Maşina: ford fiesta 2003 101 cp trendline
VIN: wf0dxxgajd3d65604

Re: Ford Arad

Mesajde Buhani73 » 21 Dec 2010, 18:36

Mr-Icks,761914 scrie:Am facut astazi revizia la Autotechnic si sunt foate multumit de cum a decurs toata treaba. Am evitat reprezentanta din Timisoara din cauza experientelor neplacute avute cu ei.

Pretul reviziei a fost 420ron, a inclus si 100ml de freon.Pretul a fost exact cel comunicat la telefon, nu au aparut costuri suplimentare pe parcurs(de gen lichid de curatat urmele de ulei cu un pret imens) sau mai stiu eu ce.
Cei de la receptie service au fost foarte prietenosi si in general bine dispusi. Chiar iti facea placere sa vb cu ei.
Asadar sunt un client multumit de serviciul oferit asa ca il recomand mai departe si pe acest forum.


si practic in ce a constat revizia?
ford focus hatchback 2001 1,8 tddi 90 cp
ford focus combi 2006 1,6 tdci 109 cp
Buhani73
1nsane Member
 
Mesaje: 1731
Membru din: 04 Oct 2007, 18:58
Localitate: Arad

Re: Auto Technic - Arad

Mesajde luchiano » 21 Dec 2010, 20:50

sal, sunt curios si eu ce experiente ai avut cu cei din timisoara
Avatar utilizator
luchiano
Ford Freak
 
Mesaje: 144
Membru din: 17 Mai 2010, 21:50
Maşina: ford fiesta 2003 101 cp trendline
VIN: wf0dxxgajd3d65604

Re: Auto Technic - Arad

Mesajde predrag80 » 10 Ian 2011, 22:57

luchiano,830416 scrie:sal, sunt curios si eu ce experiente ai avut cu cei din timisoara


Pai sa vedem asa: am fost la revizie de 60000 cu Fusion 1,4 tdci si mi-au dat factura de 1000 ron pe care scria simplu revizie. Ce s-a schimbat, cat a costat, nu a scris nimic. Am fost o data la ei. E deja prea mult.
Ford Fusion 1,4 Tdci, an 2007, VIN: WFOUXXGAJU7E29599
Avatar utilizator
predrag80
Incepator
 
Mesaje: 88
Membru din: 19 Iul 2007, 19:18
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Fusion 1,4 Tdci
VIN: WFOUXXGAJU7E29599

Re: Auto Technic - Arad

Mesajde Kidu » 25 Sep 2015, 10:12

In primul rand fugiti de Auto Technic Arad. Mie imi par niste neprofesionisti, niste plimbatori de hartii care nu au nicio treaba in ceea ce fac.

In al doilea rand observ cu dezamagire ca in general politica Ford fata de clienti este una dezamagitoare. Iata sesizarea mea catre ei pe baza nemultumirii serviciilor celor de la Arad:
Buna ziua,

Ma adresez dumneavoastra deoarece am o nemultumire legata de serviciile pe care reprezentanta Ford din Arad (Auto Technic SRL) le efectuaza in prezent la masina mea: model Ford Focus 2 cu seria de sasiu WF0PXXGCDP8B81360

Ieri m-am prezentat la ora 16:00 pentru o diagnoza la masina in baza unei programari deoarece suspectam o problema la masina.

Simptomele erau urmatoarele:
-turbina a fost reconditionata in urma cu trei saptamani. La montare s-a tinut cont de toate specificatiile cerute de firma Turbotehnics din Cluj Napoca, cei ce mi-au reconditionat turbina.
-masina nu a functionat aproape 3 saptamani deoarece am fost plecat in concediu insa dupa montarea turbine, functiona bine fara nicio obiectie
-am revenit din concediu si am circulat aproximativ trei zile pana cand am simtit o limitare de putere la 3000 rpm iar dupa cateva sute de metri s-a aprins in bord martorul “Engine malfunction”
-m-am dus direct la mecanic (un service de cartier unde mergeam de obicei) iar la tester mi s-a constatat codul de eroare "P0489 - Exaust Gas Recirculation Control Circuit Low - Permanent"
-mecanicul mi-a diagnosticat valva EGR ca fiind defecta pe partea electrica si a spus ca necesita sa fie schimbata insa neavand una la indemana a spus ca mai exista solutia anularii ei prin obturarea circuitului ce merge catre admisie cu o tablita de metal. Mi-am manifestat reticenta fata de o astfel de procedura insa el a spus ca masina va rula cat se poate de normal. Asadar a obturat EGR-ul si a sters codurile de eroare inregistrate de ECU
-intr-adevar dupa ce am plecat de la el masina parea sa traga mai bine, nu mai era in “limp mode” insa am realizat ca ceva nu este in regula pentru ca nu o simteam in parametri, urca mai greu in ture, motorul “nu avea vlaga”, nu il simteam ca trage decat abia de la 3000 de rpm in sus si nici atunci ca inainte
-initial am crezut ca e vorba de carburant, asadar am facut un plin cu motorina cu cifra cetanica 55 de la Rompetrol, aceleasi simptome, masina nu tragea. Am luat decizia sa imi fac o programare la reprezentanta Ford Arad intrucat aici domiciliez.

Procedurile effectuate la Ford Arad:
-mi s-au luat datele si s-au introdus in sistemul Ford
-mi s-a conectat un tester la masina pe care nu s-a afisat niciun cod de eroare (le-am mentionat colegilor dumneavoastra tot istoricul recent pe care vi l-am relatat mai sus si le-am specificat in mod expres ca masina nu are erori insa solicit o diagnoza amanuntita
-mi s-a spus sa le aduc o valva EGR pentru a se efectua din nou diagnoza, chiar mi s-a solicitat sa caut una la dezmembrari
-mi-am manifestat nemultumirea legata de aceasta sugestie pentru ca eu nu vreau sa pun o piesa SH, vreau sa pun o piesa noua pe baza diagnozei facuta de ei insa nu mi se pare normal sa nu isi asume nimeni raspunderea pentru diagnoza efectuata. In cazul in care ulterior se constata ca nu valve EGR este cauza problemei
-ulterior am agreat cu domnul Dorel Babusanu, directorul de service ca in cursul zilei de astazi sa mi se constate defectiunea EGR-ului cu un alt EGR furnizat de catre Ford Arad. Daca se constata ca intr-adevar EGR-ul este de vina, eu voi achiziona o piesa noua care va fi schimbata.

Solicitarile mele catre dumneavoastra sunt:
-ce operatiuni presupune un serviciu de diagnoza? Mi se pare total neprofesionist ca o reprezentanta sa se rezume doar la citirea codurilor de eroare fara a verifica parametrii turbinei, fara a verifica presiunea rampei de injectie, fara a se efectua o inregistrare/log in mers cu motorul in sarcina, fara a se colecta, corela si interpreta toate aceste date.
-ce timp necesar este prevazut in metodologia de lucru Ford pentru schimbarea acestei valve? Se curata cumva si galeria de admisie a motorului odata cu schimbarea piesei?

Nemultumirea mea este legata de felul cum mi s-a facut aceasta diagnoza.
-am apelat cu incredere la niste profesionisti care nu imi dovedesc ca sunt intr-adevar profesionisti in serviciile prestate
-am platit diagnoza 100 RON in baza facturii cu numarul FDROAU 20153490 din data 24/Sep/2015 in care se mentioneaza doar: manopera service conform deviz 41741

Va multumesc pentru atentie si astept raspunsul dumneavoastra,


Si iata raspunsul lor asta desi la telefon mi s-a solicitat sa ma adresez in scris:
Buna ziua,

Va multumim pentru mesajul dumneavoastra transmis la Centrul Relatii Clienti Ford Romania.
Pentru probleme tehnice va rugam a va adresa dealerilor autorizati Ford (http://www.ford.ro), iar solicitarile de alta natura, vor fi analizate la revenirea din vacanta in data de 28 Septembrie 2015. Va multumim.


Cu stima,

Doina Falcan
Centrul Relatii Clienti Ford Romania
Telefon : +40 372 373 673
E-mail: crcro@ford.com


Hello,
Thank you for your message!
The message was received. We will answer on 28th September.

Kind Regards,
Doina Falcan
Customer Relationship Centers Ford Romania
Phone: +40 372 373 673
E-mail: crcro@ford.com


Le-am scris din nou ca nu mai am nicio pretentie de la ei. Eu unul nu mai vreau sa aud in veci de reteaua Ford Romania. Nu am nimic cu masinile, ma refer strict la respectul lor fata de clienti care se pare ca e o problema generala.
Buna ziua din nou,

M-am adresat dumneavoastra pe e-mail dupa ce am sunat la telefon si mi s-a solicitat sa va scriu pe e-mail.
Va spun sincer ca sunt surprins in mod neplacut de faptul ca pe e-mail primesc un raspuns automat in care mi se spune ca cererea mea va fi analizata abia dupa revenirea din vacanta.

Cu tot respectul insa asa ceva nu se face. Va rog sa ignorati e-mailul meu anterior deoarece nu mai am nicio pretentie de la dumneavoastra.

O zi buna,


BONUS: in opinia expertului de la Arad, anularea DPF-ului fizic+soft duce la uzura turbinei datorita presiunii. :-O
Avatar utilizator
Kidu
Gold Member
 
Mesaje: 691
Membru din: 07 Ian 2007, 23:34
Localitate: Arad
Maşina: Duster 2, 1.5 dCi, 110 CP

Re: Auto Technic - Arad

Mesajde Kidu » 25 Sep 2015, 17:59

Am fost astazi sa imi iau masina de la ei. Bineinteles ca nu au avut un EGR functional sa ne putem edifica daca problema vine de la EGR.
Ce au facut ei in schimb: au desfacut EGR, au dat jos tablita, au desfacut partea electrica de partea mecanica a EGR-ului, au suflat cu pistolul de aer comprimat depunerile (nu erau exagerat de multe), au gresat partea mecanica, l-au asamblat, mi-au pus un silicon intre EGR si galeria de admisie si au asamblat totul la loc.
Masina a pornit fara martori de eroare in bord insa cu acelasi comportament.

L-am pus pe baiatul ala ce mi-a lucrat la masina sa isi ia laptopul sa treaca in dreapta mea si sa facem niste ture sa vedem ce parametrii obtinem la turbina. Din ce am vazut si ce mi-a zis si el in sarcina pe la aproximatic 3500 rpm, presiunea turbo era 2,35 bar. Concluzia lui a fost ca turbo e ok si pot elimina grija ca n-a fost reconditionata cum trebuie.
A mai verificat o data codurile de eroare si a gasit "P0405 - Circuit redus A al senzorului EGR". Mie unul asta imi spune ca circuit electric al EGR-ului este defect si mecanicul avea aceeasi banuiala.

El unul (Edi il cheama) a fost bineintentionat si imi pare cel mai muncitor si mai implicat de acolo desi era supraincarcat (lucra la trei masini in paralel) asta desi alti colegi de-ai sai de la mecanica aveau timp de clipuri pe youtube ca doar e vineri.

Seful de service e un individ care a lucrat la politie, imaginati-va ce competente mecanice are ala. El e mai mult cu ordinea si disciplina conform si celor spuse de ei.

Mi-am luat masina si am plecat tare dezamagit. Exceptandu-l pe baiatul asta de astazi pe care l-am vazut implicat si interesat, restul sunt doar "schimbatori de piese".

In final m-am decis sa il sun pe electronistul care mi-a facut DPF-off sa ii cer si lui parerea si dupa ce i-am spus toata polologhia, mi-a zis ca daca EGR-ul are circuitul electric defect nu se poate anula. Asta explica acelasi comportament al masinii mele cu sau fara tablita. Sper sa va foloseasca si voua informatia asta si pare-mi-se ca a mai mentionat cineva aici pe forum despre asta insa nu am bagat atunci de seama.

O sa cumpar un EGR nou Valeo, l-am gasit la 820 RON in magazinul unui prieten (e cel mai bun pret ce l-am gasit in Arad pt unul nou) si am sa il schimb. Sper sa nu mai am probleme o vreme.
SH nu am sa iau desi am gasit la 300 RON.
Avatar utilizator
Kidu
Gold Member
 
Mesaje: 691
Membru din: 07 Ian 2007, 23:34
Localitate: Arad
Maşina: Duster 2, 1.5 dCi, 110 CP


Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login