Ada Motors - Braila
Acum vreo 3 saptamani aflat in trafic in oras, opresc la un semafor si dupa cateva milisecunde simt cum sunt "pupat" in spate de ceva ...privind rapid in retrovizoare observ o grila mare...cobor....un autobuz! ; omul a franat dar pe jos fiind gheata, s-a oprit in mine! ...el si-a pus mainile in cap inainte sa apuc eu sa-l iau la rost, dar pe mine nu ma ajuta in nici un fel pentru ca in acest caz eu ar fi trebuit sa-mi smulg tot parul din cap pentru ca dihania condusa de el nu avea nici o zgarietura si nici nu era proprietatea lui personala, iar Fordul meu avea haionul infundat + bara spate rupta + semiaripi indoite, stopuri sparte + alte chestii minuscule ...a recunoscut ....bla bla..am fost la centrul de daune, am declarat accidentul ...constatare daune, etc...avea asigurarea la Asirom; si de aici urma sa "o trag" singur mai departe! ies din centrul de asigurari/daune si fac greseala sa ma las abordat de cei care stau aciuati pe acolo de la diferiti dealeri; omul era de la Dealerul Ford Ada Motors Braila si racola clientii cu "necazuri"(eu fiind din Braila, am uitat sa mentionez la inceput)....imi spune el "povestea" ca la ei se face totul repede si de calitate, etc etc , numai sa merg la ei! i-am zis sa nu ma plictiseasca ca si asa eram suparat, i-am luat cartea de vizita si mi-am vazut de drum sa caut un service unde sa pot repara masina! m-am invartit m-am sucit, si pentru ca acolo unde am fost nu mi s-au parut lucrurile in ordine, am zis hai totusi la ei ca-s reprezentanta! ....merg, imi evalueaza stricaciunile + cele care nu s-au putut vedea initial pentru a face suplimentare,fac deviz, etc ... imi dau hartiile sa le duc la asirom sa deschida dosarul de daune si sa-mi dea accept de plata, imi spun ca vor face comanda de piese(desi initial cetateanul care ma abordase zicea ca le au pe stoc) si ca in 4-5 zile e gata! nu ma asteptam sa fie 4 zile, ma gandeam la vreo 7 ...rezolv cu asirom-ul (si acolo niste "plictisiti/e", merg sa las hartiile, la secretariat intreb cand se vor transmite la Bucuresti; raspunsul vine taios "joi", si era marti! zic bine, dar de ce intarziati 2 zile?? "pentru ca atunci transmitem noi"...zic bine, dar un numar de ordine se poate sa-mi dati?? ...raspunsul vine iar de ma lasa perplex "aaa, doriti si numar de ordine??"; trecand peste asta, mi-au dat acceptul totusi destul de repede martia urmatoare, recunosc ca ma asteptam sa ma plimbe mai mult) ...dupa 2 zile sunt sunat sa duc masina ca au venit piesele comandate; merg sa las masina, imi cer cheile si imi spun ca ma suna in 3-4 zile ca va fi gata! zic "ok, dar nu semnam nimic ca v-am lasat masina...un proces verbal ceva, cu nr de km la bord care ii am cand o las, cu cata benzina e in rezervor, etc etc??" ...zice "nu, nu e nevoie" ...ciudat pentru o reprezentanta care se preteaza la profesionism! ..in sfarsit, o las si plec! trec 4 zile+2 de weekend...si nimic! cum eram la munca si n-aveam timp, zic las ca e weekend,poate au fost aglomerati(desi ei mi-au dat termenul de 4zile) sun eu la inceputul saptamanii care vine; sun abia miercuri pt ca am fost plecat din oras, si imi spun ca le mai trebuie o piesa in rest masina e aproape gata; zic ok,mai pot astepta 1-2 zile; mai trec inca 5 zile si apoi sunt sunat sa merg sa iau masina ca e gata; merg o vad, in mare arata ok, culoarea a iesit bine, haionul se inchide corect...insa la detalii se vede ca totusi nu e chiar profesionalism acolo: urme de picaturi din "scurgerea" vopselei dupa vopsit, care spre norocul meu sunt doar pe interior 3,4; apoi toate capacele ornamentale care acopereau suruburile de prindere lipseau (ori au uitat sa le puna, ori au "completat" in alta parte,am observat acasa la o "inspectie" amanuntita); chederul de la luneta, care din cate mi-am dat seama e un fel de pasta, a fost aplicat neuniform si nu s-a obosit nimeni sa-l faca sa arate si estetic...iar am noroc ca e pe interior; bandoul de plastic din exterior, cel de deasupra nr de inmatriculare montat in graba, se misca nefiind asezat perfect si nici strans cum trebuie...ba chiar am senzatia ca nu a fost inlocuit cu unul nou, desi in deviz era trecut....mi s-a spus ca e inlocuit.Am luat masina si mi-am vazut de drum, urmand sa o mai dichisesc eu ulterior! Per total calificativul e satisfacator spre bine, insa pentru o reprezentanta ma asteptam la perfectiune; fata de alte situatii care le-am mai citit, dar si unele povestite de prieteni, eu am avut doar mici neplaceri; cu toate astea le-am transpus aici sa le cititi si voi cei care ajungeti pe acolo cu probleme asemanatoare, si care sunteti "neexperimentati" in service-uri ca si mine, si sa fiti atenti! ...desi, va doresc sa nu fie cazul!
-
br79tmi - Incepator
- Mesaje: 8
- Membru din: 24 Dec 2008, 14:27
- Maşina: ford fiesta
- VIN: wfohxxgajh2j00000