Re: Colina Motors
experienta trista la colina ford popesti leordeni. bara spate infundata. inlocuita pe casco cu regres.
1. n-au depus niciun efort in relatia cu asiguratorul. au dat 2 e-mailuri si gata. eu m-am zbatut sa urgentez dosarul pentru acceptare intrare in service si ulterior acceptare reconstatare, folosindu-mi relatiile si cunostintele. am ajuns pana la directorii zonal si de sucursala ai asiguratorului. totul a durat 3 saptamani. in timpul asta cei de la colina nu m-au sunat macar o data sa ma intrebe de sanatate. precizez ca asiguratorul are decontare directa cu ei conform aditionalului la contract.
2. lasat masina la colina. initial mi-au zis ca reparatia dureaza o zi. a durat 2. venit s-o iau. fericit si plin de speranta. incep surprizele: bara prost montata, cu un luft in partea dreapta vazut si din avion. m-au luat caldurile. cand am intrebat cum se poate asa ceva, cel de la receptie a dat din cap a neputinta. au luat masina si au dus-o inapoi in atelier. am asteptat 40 de minute, intrebandu-ma cu ce am gresit eu in viata asta. cand au revenit cu masina, am luat-o la puricat. luftul disparuse dar....contra aripile de pe spate care se prind de bara stateau cascate, pe interior in spatele usii porbagajului, gaura in care intra un nit de prindere era zdrelita, bandourile de pe bara nu erau prinse bine, mizerie in portbagaj, pamant in lampa stop dreapta. explicatia sefului de atelier de la REPREZENTANTA FORD: o masina lovita nu mai arata ca inainte de accident. mi-am dat seama ca am in jurul meu o masina germana si 2 romani. 2 romani tineri care nu vor sa-si depaseasca mentalitarea balcanica. eram murdar pe maini, pe pantaloni, transpirat tot, cald afara, un ford, un receptioner, un sef de atelier si multi nervi. am cunostinte care il cunosc pe patronul de la colina. n-am apelat la ele. m-am saturat ca pentru orice problema sa suni la superiori. nu exista control de calitate, nu exista un angajat care sa masoare satisfactia clientului. nimic. acolo esti al nimanui. daca nu faci scandal esti luat de prost. dus masina iar in atelier si rezolvat pamantul din lampa stop. 1 ora. celelalte, dumnezeu cu mila. dupa aproape 3 ore de nervi, nemancat, nebaut am semnat actele de receptie, m-am urcat in masina si..........NU STIAM CUM SA FAC SA PLEC MAI REPEDE din curtea lor. am oprit totusi in parcarea clientilor, m-am dat jos de la volan si am ridicat capota. vroiam sa ma conving ca am motorul intreg pe masina. clima era modificata de ei pe 21 grade cu ventilatie la picioare, grilele de aer erau intoarse in alte directii decat le lasasem, radioul era pe un post pe care nu-l aveam in memorie. ce treaba au avut toate astea cu bara din spate numai colina stie. sper sa nu mai gasesc si alte surprize ascunse pe parcurs. nu-mi ramane decat sa fac o scrisoare la ford europa in care sa povestesc cum stau lucrurile aici, pentru ca nu este normal ce se intampla.
1. n-au depus niciun efort in relatia cu asiguratorul. au dat 2 e-mailuri si gata. eu m-am zbatut sa urgentez dosarul pentru acceptare intrare in service si ulterior acceptare reconstatare, folosindu-mi relatiile si cunostintele. am ajuns pana la directorii zonal si de sucursala ai asiguratorului. totul a durat 3 saptamani. in timpul asta cei de la colina nu m-au sunat macar o data sa ma intrebe de sanatate. precizez ca asiguratorul are decontare directa cu ei conform aditionalului la contract.
2. lasat masina la colina. initial mi-au zis ca reparatia dureaza o zi. a durat 2. venit s-o iau. fericit si plin de speranta. incep surprizele: bara prost montata, cu un luft in partea dreapta vazut si din avion. m-au luat caldurile. cand am intrebat cum se poate asa ceva, cel de la receptie a dat din cap a neputinta. au luat masina si au dus-o inapoi in atelier. am asteptat 40 de minute, intrebandu-ma cu ce am gresit eu in viata asta. cand au revenit cu masina, am luat-o la puricat. luftul disparuse dar....contra aripile de pe spate care se prind de bara stateau cascate, pe interior in spatele usii porbagajului, gaura in care intra un nit de prindere era zdrelita, bandourile de pe bara nu erau prinse bine, mizerie in portbagaj, pamant in lampa stop dreapta. explicatia sefului de atelier de la REPREZENTANTA FORD: o masina lovita nu mai arata ca inainte de accident. mi-am dat seama ca am in jurul meu o masina germana si 2 romani. 2 romani tineri care nu vor sa-si depaseasca mentalitarea balcanica. eram murdar pe maini, pe pantaloni, transpirat tot, cald afara, un ford, un receptioner, un sef de atelier si multi nervi. am cunostinte care il cunosc pe patronul de la colina. n-am apelat la ele. m-am saturat ca pentru orice problema sa suni la superiori. nu exista control de calitate, nu exista un angajat care sa masoare satisfactia clientului. nimic. acolo esti al nimanui. daca nu faci scandal esti luat de prost. dus masina iar in atelier si rezolvat pamantul din lampa stop. 1 ora. celelalte, dumnezeu cu mila. dupa aproape 3 ore de nervi, nemancat, nebaut am semnat actele de receptie, m-am urcat in masina si..........NU STIAM CUM SA FAC SA PLEC MAI REPEDE din curtea lor. am oprit totusi in parcarea clientilor, m-am dat jos de la volan si am ridicat capota. vroiam sa ma conving ca am motorul intreg pe masina. clima era modificata de ei pe 21 grade cu ventilatie la picioare, grilele de aer erau intoarse in alte directii decat le lasasem, radioul era pe un post pe care nu-l aveam in memorie. ce treaba au avut toate astea cu bara din spate numai colina stie. sper sa nu mai gasesc si alte surprize ascunse pe parcurs. nu-mi ramane decat sa fac o scrisoare la ford europa in care sa povestesc cum stau lucrurile aici, pentru ca nu este normal ce se intampla.
- floreasca
- Incepator
- Mesaje: 9
- Membru din: 28 Aug 2010, 09:06
- Maşina: ford 1,6 benzina