Dealerii Ford din Romania

Colina Motors

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Re: Colina Motors

Mesajde floreasca » 21 Iun 2013, 13:44

experienta trista la colina ford popesti leordeni. bara spate infundata. inlocuita pe casco cu regres.
1. n-au depus niciun efort in relatia cu asiguratorul. au dat 2 e-mailuri si gata. eu m-am zbatut sa urgentez dosarul pentru acceptare intrare in service si ulterior acceptare reconstatare, folosindu-mi relatiile si cunostintele. am ajuns pana la directorii zonal si de sucursala ai asiguratorului. totul a durat 3 saptamani. in timpul asta cei de la colina nu m-au sunat macar o data sa ma intrebe de sanatate. precizez ca asiguratorul are decontare directa cu ei conform aditionalului la contract.
2. lasat masina la colina. initial mi-au zis ca reparatia dureaza o zi. a durat 2. venit s-o iau. fericit si plin de speranta. incep surprizele: bara prost montata, cu un luft in partea dreapta vazut si din avion. m-au luat caldurile. cand am intrebat cum se poate asa ceva, cel de la receptie a dat din cap a neputinta. au luat masina si au dus-o inapoi in atelier. am asteptat 40 de minute, intrebandu-ma cu ce am gresit eu in viata asta. cand au revenit cu masina, am luat-o la puricat. luftul disparuse dar....contra aripile de pe spate care se prind de bara stateau cascate, pe interior in spatele usii porbagajului, gaura in care intra un nit de prindere era zdrelita, bandourile de pe bara nu erau prinse bine, mizerie in portbagaj, pamant in lampa stop dreapta. explicatia sefului de atelier de la REPREZENTANTA FORD: o masina lovita nu mai arata ca inainte de accident. mi-am dat seama ca am in jurul meu o masina germana si 2 romani. 2 romani tineri care nu vor sa-si depaseasca mentalitarea balcanica. eram murdar pe maini, pe pantaloni, transpirat tot, cald afara, un ford, un receptioner, un sef de atelier si multi nervi. am cunostinte care il cunosc pe patronul de la colina. n-am apelat la ele. m-am saturat ca pentru orice problema sa suni la superiori. nu exista control de calitate, nu exista un angajat care sa masoare satisfactia clientului. nimic. acolo esti al nimanui. daca nu faci scandal esti luat de prost. dus masina iar in atelier si rezolvat pamantul din lampa stop. 1 ora. celelalte, dumnezeu cu mila. dupa aproape 3 ore de nervi, nemancat, nebaut am semnat actele de receptie, m-am urcat in masina si..........NU STIAM CUM SA FAC SA PLEC MAI REPEDE din curtea lor. am oprit totusi in parcarea clientilor, m-am dat jos de la volan si am ridicat capota. vroiam sa ma conving ca am motorul intreg pe masina. clima era modificata de ei pe 21 grade cu ventilatie la picioare, grilele de aer erau intoarse in alte directii decat le lasasem, radioul era pe un post pe care nu-l aveam in memorie. ce treaba au avut toate astea cu bara din spate numai colina stie. sper sa nu mai gasesc si alte surprize ascunse pe parcurs. nu-mi ramane decat sa fac o scrisoare la ford europa in care sa povestesc cum stau lucrurile aici, pentru ca nu este normal ce se intampla.
floreasca
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 28 Aug 2010, 09:06
Maşina: ford 1,6 benzina

Re: Colina Motors

Mesajde omurau » 21 Iun 2013, 13:57

Te enervezi degeaba... Astia sunt toti de la service-uri, niste boschetari. Ce-am patit eu la colina am scris mai sus; vrei sa-ti zic si cum mi-au vopsit luna trecuta la tiriac o usa in peste 2 saptamani, si cand m-am dus sa iau masina arata ca reparata la ultimul service de cartier, si i-am pus sa o refaca si a mai durat inca cateva zile?
Cheap, fast and reliable. Choose any two.
Avatar utilizator
omurau
Gold Member
 
Mesaje: 611
Membru din: 28 Mar 2010, 16:57
Maşina: focus 2 2008 & mondeo 3 2006 & mondeo 4

Re: Colina Motors

Mesajde mbcford » 15 Oct 2013, 14:35

Au in schimb oferte bune la revizii si anvelope de iarna (chiar si jante):
Fişiere ataşate
Campanie Service Ford 2013.pdf
(687.35 KiB) Descărcat de 281 ori
mbcford
Incepator
 
Mesaje: 13
Membru din: 17 Aug 2009, 09:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Tournier, 2003, 1.8TDDI, 90CP

Re: Colina Motors

Mesajde stdanm » 14 Aug 2015, 11:30

Colina Motors - Teapa in stil propriu.

Voi reda mai jos 2 emailuri, unul de la client, celalalt raspuns de la Colina. Nu stiu ce sa mai zic ca raman masca. Bottom line, bataie de joc pe banii nostrii. Am de gand sa fac reclamatie si la Ford Europe, sa vedem daca ei stiu ce se intampla cu dealerul lor.
Ce am inteles din raspunsul lor, e ca daca nu platesti (adica este lucrare facuta pe garantie), nu primesti garantie la elementul respectiv. Oricum e gratis. SERIOS?! :shock:
De asemenea, la o revizie anunta ca trebuie inlocuit amortizorul spate, dupa un an (deci inca 1 an de uzura prin gropile patriei), amortizoarele sunt in stare perfecta, nu trebuie inlocuite. Cand am sunat sa ma lamureasca, m-au chemat pentru un al treilea test cu mine de fata. :-t

Ca sa stiti dinainte, dureaza peste 40 de zile pana primiti un raspuns de la ei :-O . Si de la autoritatile statului primesc un raspuns in 30 de zile.




MAIL INITIAL:

From: sorin <sorinxxxx.com>
To: "andra.pitigoi@colina.ro" <andra.pitigoi@colina.ro>; "maria.dragomir@colina.ro" <maria.dragomir@colina.ro>; "cosmin.patru@colina.ro" <cosmin.patru@colina.ro>; "cristi.munteanu@colina.ro" <cristi.munteanu@colina.ro>; "raimund.kirsteuer@colina.ro" <raimund.kirsteuer@colina.ro>; "servicii.clienti@colina.ro" <servicii.clienti@colina.ro>
Sent: Monday, June 29, 2015 9:06 PM
Subject: reclamatie

Buna seara,
Ma numesc Sorin, sunt posesorul unui Ford Focus achizitionat de la Colina in 2010 ( serie VIN : WF0HXXWPDHAJxxxxx) nr de inmatriculare BxxxxE.
De la achizitie pana in prezent am facut toate reviziile, reparatiile la Colina Motors, pe viitor ma voi gandi daca mai fac acest lucru in accelasi loc…
Aceasta deoarece nu va respectati valorile COLINA –‘’ Calitate, Onestitate, Loialitate, Initiativa, Naturalete, Angajament’’, concret:
Astazi am facut revizia la 5 ani si am prelugit programul Ford Garantia 12 -attach
Dupa aproximativ o ora am fost anuntat ca trebuie schimbata garnitura capac culbutori deoarece pierd ulei si refuzul meu ar insemna excluderea din programul Ford Garantia 12.
Am fost de acord dar am anuntat ca aceasta garnitura mi-a fost inlocuita in service-ul Colina Baneasa in ( octombrie-decembrie 2013) cand am avut masina in service peste 40 de zile tot pentru pierderi de ulei si mi s-a schimbat motorul – attach.
Nu aveam garantie pentru ea?
La intrebarea mea cum de s-a uzat, mi s-a raspuns ca poate anterior nu s-a folosit una originala… Colina nu foloseste piese de origine Ford?
Ma asteptam sa mi se spuna sa inlocuiesc amortizorul spate – anul trecut la revizia de 4 ani mi s-a recomandat ( nu ca urgenta ci sa iau in calcul pe viitor - attach) , astazi mi s-a spus ca nu are nimic …
Cand s-au facut testele corect? Anul trecut sau anul acesta?
V-as ruga sa-mi comunicati ce masuri concrete veti lua, tinand cont de cele relatate si sustinute cu documente.
Daca mai aveti nevoie de alte documente sau informatii, va rog sa ma contactati.


Multumesc









SI RASPUNSURILE:

From: Monica NECULA <monica.necula@colina.ro>
To: sorin stefan <soxxxxxxcom>
Cc: Ionel Isar <ionel.isar@colina.ro>
Sent: Wednesday, August 12, 2015 11:00 AM
Subject: Re: reclamaţie service_BxxxxxxE

Bună ziua,

Venim cu următoarele clarificări, în speranţa de a rezolva definitiv cerinţele dumneavoastră:
Aţi achiziţionat un produs, respectiv un autovehicul, pentru care aţi beneficiat de garanţie pe o perioadă delimitată prin Certificatul de garanţie aferent acestei achiziţii.
În perioada de garanţie aţi beneficiat de reparaţii (manoperă şi înlocuire de piese) care să readucă produsul la conformitatea comunicată la achizitionare. Toate aceste intervenţii au avut la bază achiziţia produsului şi implicit factura cu care aţi efectuat plata acestuia, dumneavoastră neavând de plată nimic la data reparaţiei.
Având în vedere că în perioada de garanţie acordată de producător, precum şi în perioada de garanţie extinsă acordată la achiziţia autovehiculului sunt date importante privind condiţiile de garanţie, vă recomandăm să verificaţi în documentele pe care le detineţi daca se fac referiri suplimentare la acordarea de garanţie suplimentară şi în ce condiţii.
Conform legislaţiei, un produs achiziţionat (cumpărat, pentru care se face dovada achiziţiei) beneficiază de garanţie comercială de doi ani, acest termen putând fi modificat prin documente semnate la data achiziţiei.
În cazul dumneavoastră, produsul achiziţionat a beneficiat de garanţie conform certificatelor de garanţie, pe perioada de doi ani - garanţie producător şi doi ani - garanţie extinsă.
Dacă achiziţionaţi o piesă originală Ford (achiziţionat – în sensul că se plăteşte şi aveţi factura pe această piesă), beneficiaţi de garanţie conform certificatului ataşat facturii, respectiv doi ani.

Sper că aceste informaţii vă sunt folositoare.


Cu respect,

Monica NECULA
Director Dezvoltare
_______________________________
COLINA MOTORS
Sos. Oltenitei 181, Popesti-Leordeni, Jud Ilfov
Tel.: 021.408.17.57; Fax: 021.361.18.07
Mobil: 0724.244.076.
Email: monica.necula@colina.ro
website • facebook • youtube



On 8/11/2015 9:39 PM, sorin stefan wrote:
Buna seara,
Dupa cum stiu eu legea, la orice lucrare se acorda garantie pentru piese si manopera pe o periada de timp mai mare sau mai mica, indiferent cine plateste reparatia (furnizorul, clientul, asiguratorul...).
Piesele utilizate la reparatia din octombrie-decembrie 2013 au garantie? Pe ce perioada?


Multumesc,

From: Monica NECULA <monica.necula@colina.ro>
To: sorin stefan <sorxxxxxxxcom>
Cc: Ionel Isar <ionel.isar@colina.ro>
Sent: Tuesday, August 11, 2015 5:10 PM
Subject: Re: reclamaţie service_BxxxxxxE

Bună ziua,

Stimate domnule Ştefan,

Reparaţia efectuată s-a făcut în regim de garanţie, dumneavoastră neplătind pentru efectuarea ei, nu vi s-a eliberat nicio factură pentru a efectua o plată, documentele pe care ati semnat au fost devizele de lucrare şi Fişa de control final, documente necesare raportării lucrării de garanţie. Lucrarea din acea dată a fost efectuată în regim de garanţie extinsă, garanţie care v-a fost acordată la achiziţionarea maşinii. Garanţia acordată la achiziţia autovehiculului se referă la o garanţie de produs pe o perioadă limitată conform certificatelor livrate cu produsul.
Dumneavoastră, achiziţionând produsul nou Garanţia 12 (pe acesta l-aţi plătit), beneficiaţi pe perioada trecută în certificat (un an de zile de la achiziţie sau până la următoarea revizie – dacă se efectuează sub un an), de o garanţie limitată conform condiţiilor din certificatul Garanţia 12, acest document fiind în posesia dumneavoastră.
În consecinţă, aţi beneficiat de garanţie pe perioada limitată a certificatului de garanţie al produsului- vi s-au făcut reparaţii şi înlocuiri de piese în mod gratuit – iar prin achiziţia produsului Garanţia 12 veţi beneficia de condiţiile de garanţie conform certificatului G12.
Referitor la amortizor, nu ne putem pronunţa decât dacă veţi reveni în service, urmând să realizăm o constatare la care să participaţi şi dumneavoastră pentru a lămuri această situaţie.
Aşa cum v-am scris în mailul anterior, apreciem fidelitatea dumneavoastră şi vă acordăm o inspecţie ITP în mod gratuit.
Vă aşteptăm în service-ul Colina Motors, în baza unei programări, pentru a clarifica problema amortizorului.

Cu respect,


Monica NECULA
Director Dezvoltare
_______________________________
COLINA MOTORS
Sos. Oltenitei 181, Popesti-Leordeni, Jud Ilfov
Tel.: 021.408.17.57; Fax: 021.361.18.07
Mobil: 0724.244.076.
Email: monica.necula@colina.ro
website • facebook • youtube



On 8/11/2015 12:27 PM, sorin stefan wrote:
Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti daca tot ce s-a facut la reparatia deschisa cu comanda 38372 din 30.10.2013, beneficiaza de garantie sau nu (attach)?
Am avut si am garantie, garantie extinsa, garantia Ford 12...pentru unele am platit, altele au fost impuse de legislatie, de cand am achizitionat masina, tot timpul a fost in garantie....
Garnitura respectiva si restul pieselor inlocuite au sau nu garantie? Daca nu am garantie de ce mai platesc?
In primul mail va intrebam si de amortizor, este ok sau este defect? Este eroare umana sau de soft/echipamente anul acesta sau anul trecut?


Multumesc,

Sorin Stefan
tel 0731494746

From: Monica NECULA <monica.necula@colina.ro>
To: sorin stefan <soxxxxxxom>
Cc: Ionel Isar <ionel.isar@colina.ro>
Sent: Tuesday, August 11, 2015 10:48 AM
Subject: Re: reclamaţie service_BxxxxxE

Stimate domnule Ştefan,


referitor la sesizarea dvs. în legătură cu autovehiculul Ford Focus serie VIN: WF0HXXWPDHAJxxxx, număr de înmatriculare BxxxxE, permiteţi-ne să vă informăm că respectiva garnitură nu mai face obiectul garanţiei, întrucât reparaţia anterioară a fost deja efectuată în garanţia extinsă a autovehiculului.

Având în vedere faptul că sunteţi client fidel Colina Motors, dorim să păstrăm această colaborare şi, în compensarea celor de mai sus, vă propunem efectuarea următorului ITP gratuit, în atelierul Colina Motors.


Cu respect,

Monica NECULA
Director Dezvoltare
_______________________________
COLINA MOTORS
Sos. Oltenitei 181, Popesti-Leordeni, Jud Ilfov
Tel.: 021.408.17.57; Fax: 021.361.18.07
Mobil: 0724.244.076.
Email: monica.necula@colina.ro
website • facebook • youtube



On 8/10/2015 8:20 PM, sorin stefan wrote:
Buna seara,
Au trecut peste 40 de zile de cand am facut sesizarea, attach, si mai mult de 30 de zile de cand sesizarea mea este in lucru.
In cat timp estimati ca voi primi si un raspuns...


Multumesc,


From: Monica NECULA <monica.necula@colina.ro>
To: sorinxxxxxcom
Cc: Ionel Isar <ionel.isar@colina.ro>
Sent: Monday, July 6, 2015 5:51 PM
Subject: reclamaţie service_BxxxxE

Stimate domnule Ştefan,

referitor la mesajul dumneavoastră în legătură cu autovehiculul Ford Focus, serie VIN: WF0HXXWPDHAJxxxx, număr de înmatriculare B1xxxxE, permiteţi-ne să vă informăm că reclamaţia este în studiu şi veţi primi un răspuns imediat ce vor fi elaborate concluziile.
Vă mulţumim pentru înţelegere.

Cu respect,

Monica NECULA
Director Dezvoltare
_______________________________
COLINA MOTORS
Sos. Oltenitei 181, Popesti-Leordeni, Jud Ilfov
Tel.: 021.408.17.57; Fax: 021.361.18.07
Mobil: 0724.244.076.
Email: monica.necula@colina.ro
website • facebook • youtube
Avatar utilizator
stdanm
Gold Member
 
Mesaje: 759
Membru din: 20 Mai 2007, 18:51
Localitate: Bucuresti, Nord

Re: Colina Motors

Mesajde marius m. » 05 Iun 2016, 23:08

Din fericire experienta mea cu Colina Motors a fost pozitiva.
Am facut la ei in aprilie revizia de 120.000km ,cu schimb ulei(filtre ,etc) si distributie.Am primit o oferta in luna aprilie mai buna decat in luna martie(2016)(aprox 200 lei).
In luna decembrie 2015 am vacut la ei o preverificare ITP pentru RAR , domnul care a facut verificarea a fost sociabil si a raspuns la toate intrebarile pe care le aveam despre autoturism.Verificarea a fost din partea casei ;)
Nu am nimic de reprosat! :)
Avatar utilizator
marius m.
 
Mesaje: 170
Membru din: 10 Mai 2016, 21:41
Localitate: Bucuresti,Popesti Leordeni
Maşina: Ford Focus Wagon 1,6TDCI,Panther Black (Metallic),Ford Fiesta 1,6L Moondust Silver (Metallic)

Anterior

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login