Ha, tare!
Ca sa fiu un pic carcostas
Am Vazut ca nenea ala de la vopsitorie era Blindat din cap pana-n picioare numai ca avea un mic defect fata de nenea de la reglaj directie si anume ca nu are manusi!!! Pai lu` nenea de la vopsitorie nu-i tre. manusi iar lu` nenea de la directie ii tre.? Hmm ciudat
Intr-o alta ordine de idei am vazut ca baietii aceia de la CSD au un aparat la directie asemanator cu cei de la mine "de pe strada" care mi-au facut directia la cate masini am avut si nu prea au dat gres. Care ar fi diferenta inafara de aspectul financiar (despre care nu discutam) intre baietii de la CSD (care poarta manusi) si cei de la mine de pe strada (care sunt mai murdari)
Am pus aceste poze pentru ca toata lumea sa inteleaga diferenta intre spatele blocului sau service de cartier si FordCSD.
Va multumim pentru recomandari si va asteptam!
OK am inteles la voi se lucreaza cu "manusi"!
Sa nu mi-o luati in nume de rau ca incerc sa diferentiez putin lucrurile ci doar vreau sa vad si eu diferenta intre un service de colt de strada (cum spunea cineva mai devreme autorizat RAR) si cele de firma care se falesc ca au, ca dau, ca fac, ca dreg, dar mecanicii sunt aceiasi fie ca lucreaza in colt de strada fie ca lucreaza la un service de firma tot acelasi caracter ii domina si tot acelasi lucru il stiu:
- Surubul se desface de obicei pe stanga;
- Piulita se strange de obicei pe dreapta;
- Roata este facuta pentru a se invarti;
- Surubul de 8 de obicei se poate roti cu cheie de 13;
Cam asa stau lucrurile cu mecanicii care strica sau fac imaginea unui service si cam asa stau lucrurile si in cazul Public Relations ale unui service (oricare ar fi acela)
Oricum cu toate opiniile pro si contra m-ati castigat si pe mine de client (pana iese masina din garantie) am sa vin sa vedem cu ce va laudati (pe viu) si poate ne si cunoastem fata in fata, poate mai shimbam doua vorbe sau daca vii la intalnire pe 12 ne vedem acolo
Respect pentru toti cei ce stiu ceea ce spun