Switch to full style
Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
Răspunde

Re: IaÅŸul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

16 Noi 2011, 09:10

doru3160,997785 scrie:
Bogdan NKU,996539 scrie:......................................

OK,e adevarat,si tacerea e un raspuns,multumesc pt atentia acordata,succes in activitate.


Oferta trimisa catre Dvs este personalizata pentru masina pe care o detineti. Daca as face publice aceste oferte probabil ar aparea confuzii.
Pot face publice costurile de intretinere pentru modelele noi pe care le avem la vanzare in prezent. Va intereseaza?

Re: IaÅŸul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

16 Noi 2011, 21:34

Bogdan NKU,998556 scrie: Daca as face publice aceste oferte probabil ar aparea confuzii.

Multumim pt grija pe care ne-o purtati...probabil multi posesori de Fiesta ar compara preturile date drept raspuns pt Mondeo,si atunci sa vezi confuzii...e drept ca asa cum ne credeti d-voastra incapabili sa discernem anumite date,putem trai in eroare totala.
In tot cazul,in ce ma priveste,m-am lamurit chiar daca nu venea(tardiv) raspunsul d-voastra.Multumesc de oferta,si mai multumesc sortii ca nu am avut nevoie sa aflu preturile d-voastra pe privat.Ce e de retinut din toata treaba asta e ca d-voastra sunteti cei care indepartati clientii prin acest comportament,si implicit aveti de pierdut...cred ca cititi si d-voastra macar din curiozitate ce parere au posesorii de Ford despre serviciile date de reprezentante,in asa fel incat unii chiar renunta la garantie ca sa nu mai beneficieze de tarifele oferite pe privat,in rest,asa cum spuneam,sanatate si succes in activitate(atata cat mai e...)

Re: IaÅŸul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

17 Noi 2011, 08:53

1. In primul rand, motivul pentru care v-am trimis oferta prin mesaj privat este ca am intrat in posesia ei in format Excel si mi s-a parut mai simplu sa o atasez unui mesaj privat. Mi se pare mult mai dificil sa copii acele coloane pentru a le posta public mai ales ca pana la urma este vorba de promptitudine (si de preturi corecte).
2. Cand am spus ca e posibil sa apara confuzii ma refeream la faptul ca pretul unei revizi pentru Fiesta modelul anterior, cum aveti Dvs. nu coincide cu pretul unei revizii la Fiesta modelul actual.
3. Voi reveni in cursul acestei saptamani cu preturile pentru Fiesta noua pe care le voi face publice, dupa care vor urma si celelalte modele
4. As aprecia daca mi-ati spune ce alte lucruri v-au mai deranjat in relatia cu noi pentru a ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.

Re: IaÅŸul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

20 Noi 2011, 17:50

Bogdan NKU,999134 scrie: As aprecia daca mi-ati spune ce alte lucruri v-au mai deranjat in relatia cu noi pentru a ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.

Eu sunt proaspat posesor al acestei marci,si in afara de pretul mare la piese in raport cu celelalte marci de pe piata noastra,nu am avut "norocul"sa aflu mare lucru(cel putin nu personal)...ce sa-i faci,asa sunt eu mai norocos( nu-mi fac iluzii,stiu ca toate au un inceput),dar m-am cam ingrozit ca sa spun asa de experientele celorlalti posesori care au fost mai putin norocosi,si acum sa nu-mi spuneti ca toti care s-au plans de serviciile reprezentantelor ford sunt carcotasi si au ceva de demonstrat,pur si simplu ii cred,au patit-o si au avut taria sa ne impartaseasca experienta.Dar daca spuneti ca intr-adevar doriti sa va imbunatatiti serviciile,va recomand cu caldura topicul urmator,si daca imi spuneti ca nu va regasiti in acele randuri,nici macar intr-o postare,atunci sunteti tari.
viewtopic.php?f=30&t=11340

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

23 Noi 2011, 23:47

De curand am fost si am facut la ei la un Focus 2:
- kit distributie
- kit accesorii
- pompa apa
- revizie completa
- schimbat o saiba la injector.

Sunt multumit de serviciile prestate, cel putin oamenii nu se compara cu ce era la Tester inainte. Au respectat ce au promis. Si in plus iti zambesc, nu sunt crispati :)
Preturile de reprezentanta, dar nu ca la Tester unde ziceau ceva, cand veneai sa iei masina era altceva si apoi faceai scandal ca sa ajunga la un pret rezonabil. Avand in vedere ca nu mai sunt in garantia de la producator, am dus eu piesele originale si am platit doar manopera, care nu mi se pare deloc ca au luat mult avand in vedere ca e o reprezentanta, cand dai TVA jos de exemplu iesi la acelasi pret pe care ti-l cere un nea' mecanicu intr-un garaj amarat la asa o lucrare. Preturile difera daca iei sau nu piesele de la ei, lucru normal.

Am fost in service si m-am interesat intai, am primit in cateva ore oferta pe mail..nimic de reprosat in ceea ce priveste comunicarea, suna sa confirme cu o zi inainte programarea...etc.

Oferte de pret nici cei de la piese nu le scriu direct pe topic. Difera de la ce faci, de la masina la masina, probabil, promotia curenta, etc. Fiecare are oferta lui.

Daca tintiti sa faceti fidelizare si atragere de clienti cu masini iesite din garantie puteti realiza un tabel cu manopera pe principalele operatiuni pe tipuri de masini pentru userii ClubFord (+ un eventual parteneriat cu asociatia...etc...):
- revizie
- distributie
- accesorii
- placute frana
Asta ar fi un plus pe partea de marketing din punctul meu de vedere.

La piese nu prea are rost pentru ca fiecare vrea altceva si difera de la moment la moment preturile.

Cu siguranta voi reveni la urmatoarea revizie.

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

09 Ian 2012, 14:32

Ma declar multumit de ei, atat pe partea de vanzari cat si pe partea de service(am fost cu o problema pe garantie si s-a rezolvat imediat)

IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

07 Oct 2012, 08:29

O problema de care m-am lovit, programul de functionare. Este afisat un program si pentru sambata, de la 9 la 14.00. Buuun!
Dar, am avut o problema, nu stiu daca mica sau mare, nu sunt mecanic sa ma pricep. De un an de zile imi repar FF-ul in acest service, dar cand am avut o problema vineri seara, sambata dimineata aflu cu stupoare ca baietii din service lucreaza din doua in doua saptamani sambata!? Nu am gasit pe cineva competent si disponibil sa-mi faca o diagnoza pentru a afla daca pot sa-mi mai folosesc masina pentru un drum de duminica. Veniti luni dimineata, asta a fost raspunsul...
Cred ca macar pentru urgente ar trebui sa fie cineva disponibil si sambata. Dar, probabil ca nefiind platiti pentru asta, oamenii nu isi dau interesul... Preturile sunt la nivel occidental, doar mentalitatea e romaneasca!

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

15 Ian 2013, 18:03

Bine v-am gasit si aici........ multa bafta pe mai departe !

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

21 Apr 2013, 19:58

un program de lucru de la service se poate afla ?

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

24 Apr 2013, 13:03

Luni- vineri: 08.30- 17.30
Sambata: 09.00-14.00 - din 2 in 2 saptamani
Duminica: inchis

Tel: 0232.256.100

PS: service-ul lucreaza sambata aceasta, pe 27.

Degeaba tot sclavul ROMCAR ramai ca client

14 Mai 2013, 23:02

Din pacate, desi cel putin teoretic, dl. Gabi Manolache si probabil implicit fratele dumnealui, Marius au o orientare customer satisfaction, aceasta, nu s-a transmis si colaboratorilor din subordine care. se limiteaza la a respecta doar procedurile nu si interesul clientului.
Piese pe care importatorul nu le suporta pe garantie. dar pe care le impune a fi inlocuite doar cu piese "de origine" desi nu sunt de fapt fabricate de Ford nu sunt pe stoc si se livreaza in 2 saptamini, interval in care tu trebuie sa stai pe tusa cu masina ,TEORETIC, in garantie in service. Piesa echivalenta cu original exista in Ro cu livrare din stoc in max 24h dar "nefiind originala" veti pierde garantia sustin reprezentantii service ATI. Asa ca desi esti in termenul de garantie ROMCAR se joaca cu nervii tai si iti trage clapa adica iti da tzeapa, te inseala.

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

15 Mai 2013, 08:36

Cred da ar fi bine daca ne-ai impartasi experienta ta, mai concret. Adica despre ce piesa e vorba.

P.S.: actualizeaza-ti profilul sa stim despre ce masina e vorba :)

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

07 Mai 2014, 19:05

Impresii actualizate despre activitatea din service? Urmeaza sa fac si eu o vizita si caut pareri.

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

08 Mai 2014, 09:44

Eu am avut DOAR experiente neplacute cu ei . Si de aproape fiecare data am ajuns al dl. Manolache.
Daca vrei sa faci revizia la ei cere sa stai langa masina altfel nu.

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

08 Mai 2014, 13:02

Eu am facut astazi o diagnoza, 100lei. Imi aparea din cand in cand, la auto din semnatura eroarea "engine sistem fault", "steering assist failure", se aprindeau toti martorii de bord, pierdea puterea si aceasta fie revenea dupa 3-8 secunde, fie trebuia sa trag pe dreapta si sa ma rog sa mai porneasca (puneam contactul, se aprindeau martorii si ramanea blocata, nu mai invartea ca sa porneasca motorul. Diagnosticul e inlocuirea intrumentelor de bord. Trebuie sa mai circul cu ea, iar daca simptomele reapar, asta am de inlocuit, costul urmeaza sa il aflu.
Au oferit o cafea, au schimbat suportii de numar (beneficiu reciproc, dar ar trebui sa ma plateasca pentru reclama care o fac de fiecare daca cand circul), au mai oferit si o spalare din partea casei, dar trebuia sa mai astept si am refuzat. :)

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

08 Mai 2014, 18:11

Ce ai patit tu cu masina, am patit si noi cu un logan 2005 1,5 dci de serviciu.
Dusa la un service pe platforma, au repornit-o, dar cu recomandare de a merge direct la reprezentanta, pentru ca au gasit ei probleme la un injector.
Reprezentanta Dacia nu a gasit nimic si am luat-o de la ei.; a doua zi nu a mai pornit si cei de la dacia ne-au trimis un deviz de 9.000 lei: voiau sa schimbe pompa de motorina, injectoarele si alte chestii ...
Asta dupa ce cu o zi inainte sustineau sus si tare ca masina nu are nimic.

Din pacate, costurile erau prea mari si compania a casat masina.

Sa ne tii la curent cu problema ta.

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

16 Mai 2014, 16:04

Eu ma declar momentan multumit de cei de la ATImotors. Am un Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 2013 iar acum 2 saptamani am avut revizia de 20.000 km la ei. Facut programare in prealabil de comun acord, m-au sunat cu o zi inainte pentru confirmare, frumos nu am ce zice. In ziua reviziei la la 10:00 dimineatza ajung eu oleaca mai devreme , ma duc la receptie service le spun ce si cum, imi dau o cafea si imediat baga masina in service. A durat mai putin decat au zis (1:30min) aproape 45 min . Ce e fain e ca am vazut tot timpul masina prin geamul ala de sticla. Pe langa revizia propriu-zisa (schimb ulei, filtre) au si verificat toata masina. La urma primesc factura, plus testul de la baterie (85% in parametri) plus o recomandare ca trebuie schimbat ax directie volan (parca asa ii zice), aproape avusem un soc dar imediat m-am linistit cand mi-au spus ca e pe garantie. Au dat comanda de piesa iar Miercurea asta am fost si mi-au schimbat acest ax. (am vazut cat ar fi trebuit sa platesc vreo 600 ron).
Deci ma declar pentru moment multumit de ei.

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

31 Mai 2014, 20:35

Capitolul I
Constat ca dintr-o data miscarea volanului produce zgomot, asadar ... urgent, in cel mai apropiat service.

Capitolul II
In service, asta-i ala serios (Bosch Car Service Husi), se constata pierderi de lichid din pompa de servodirectie, pe langa o conducta. Se incearca repararea, nu se reuseste decat ceva provizoriu si mi se recomanda un service Ford Autorizat.

Capitolul III
Cel mai apropiat service Ford, Ati Motors Iasi, ma programeaza pentru constatare. Ma prezint, le spun despre ce este vorba, chiar le indic conducta, sunt asigurat ca specialistii lor vor face o diagnosticare mai exacta. O fac. Mi se explica necesitatea inlocuirii conductei, n-o au pe stoc (piesa care se strica foarte rar, eu sunt o exceptie), imi vor trimite o oferta de pret pe e-mail.

Capitoul IV
Primesc oferta (fara termen de valabilitate), scumpa conducta (aprox. 600 lei), le spun ca mai caut. Nu gasesc mai ieftin, motiv pentru care dupa 7 zile le spun ca accept oferta. Nu mai au pe stoc conducta aia, a fost montata pe alta masina (retineti, piesa care foarte rar se strica), primesc o oferta cu 150 de lei mai scumpa. Accept.

Capitolul V
Incepe reparatia la ora 10.00. Pe la 11.00 mi se spune ca a aparut o problema, cu ceva coclender si oring (un colier si o garnitura, dar ei vorbeau alta limba) care mai costa 120 de lei. Cica erau ambutisate pe conducta si nu pot fi recuperate. Intreb de ce nu-s ambutisate si pe conducta noua, mi se raspunde ceva de neinteles, evident vina constructorului. Accept.

Capitolul VI
La ora 12.00 vine un specialist sa ma invite la masina, credeam ca este gata reparatia, asa fusese planificata. Cand colo mi se arata reparatia provizorie facuta de cei de la Bosch, cica asta-i alta problema, nu stiau de ea. Evident ca le reamintesc despre constatarea lor, despre faptul ca le explicasem unde-i problema si ca ... au inlocuit conducta gresita.

Capitolul VII
Negocieri. Cica pun la loc conducta veche. Le spun ca daca aia curge este din vina lor. Cica sa o platesc. Le spun ca era buna si nu trebuia inlocuita. Cica in o ora aduc o conducta noua pentru inlocuirea celei defecte, desi la prima constatare nu se putea mai devreme de o saptamana. Pana la urma domnul director se infiinteaza in fata mea si ma intreaba ce doresc. Ii spun ca am venit la ei sa-mi etanseizeze sistemul de directie, mi-au facut o oferta si ma astept sa fie respectata. Dupa o discutie in care le-am explicat ca voi face publica patania pe toate forumurile, ne-am inteles ca eu sa platesc exact cat scria in oferta, iar toate costurile legate de inlocuirea conductei bune (cu coclender si oring :D ) sa fie ... din partea firmei. Conducta a ramas pe masina. Mai mult, desi in oferta se facea referire la o conducta, calculul manoperei era pentru 2, evident ca am platit doar jumatate.

Imi pare rau ca nu va pot arata pentru comparatie figurile specialistilor, arogante cand imi explicau cum dintr-o data piesa din prima oferta a fost montata pe alta masina si cum e ambutisat coclenderul :)), dar spasite cand nu stiau cum sa ma faca sa accept plata conductei inlocuite degeaba.

Repet, totul s-a intamplat aici - http://www.ford-iasi.ro/

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

02 Iun 2014, 08:01

Se poate si mai rau la ATI Motors Holding ;)

Tot timpul se rezolva cu dl. director, altfel nu. Prost e care da nu care cere.

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

02 Iun 2014, 17:20

Din pacate, pana la domnul director te mananca ... specialistii.

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

05 Iun 2014, 09:35

Dati-mi voie ca in numele ATI Motors Holding, sa vin cu cateva completari si clarificari ale cazului expus de dumneavoastra.
In data de 16.05.2014, ati solicitat o verificare a pierderilor de lichid de servodirectie. Dupa verificare au fost constatate pierderi de ulei la ambele conducte de servodirectie, tur si retur. Suplimentar, deoarece pompa de servodirectie are un zgomot anormal in functionare, v-am semnalat si necesitatea inlocuirii acesteia, pentru a evita defectarea in timpul deplasarii. Pe comanda de lucru primita (semnata de service si de dvs.) au fost date la inlocuit urmatoarele piese: conducte servodirectie (tur si retur), pompa servodirectie si o-ringuri.


Greseala facuta de noi a fost ca in oferta trimisa pe mail catre dvs. in data de 16.05.2014, a fost inclusa doar pompa de servodirectie si o singura conducta de servodirectie. Nu ati dorit sa achizitionati conducta care era pe stocul propriu la acel moment, solicitand un discount suplimentar fata de pretul din oferta, urmand sa cautati dvs. o oferta mai avantajoasa din punct de vedere financiar. Pe data de 24.05.2014 ati revenit cu un mail in care ne comunicati ca sunteti de acord cu oferta, fara a dori inlocuirea pompei de servodirectie. In acest interval de timp, conducta pe care o aveam pe stoc, a fost montata la un alt Fusion aflat in tranzit prin Iasi. Vi s-a facut o noua oferta (tot pentru o conducta) cu termen de livrare de 48 de ore de la data comenzii. De aceasta data pretul ofertat a fost mai mare, la nivelul pretului actual recomandat de Ford Romania. Prima conducta ofertata din stocul propriu pe data de 16.05.2014 fiind pe stoc din anul 2013, pretul de intrare de la Ford era mai mic decat pretul actual, acesta fiind si motivul pentru care pretul conductei a fost diferit intre cele 2 oferte.


La data prezentarii autoturismului in service pentru efectuarea reparatiei, s-a constatat greseala de ofertare facuta. Dupa expunerea situatiei de catre receptioner si dupa explicatia efectiva la masina, in service, nu ati fost de acord sa achizitionati si cea de-a doua conducta.

Deoarece am considerat ca este greseala noastra incepand cu momentul ofertei facute, ne-am asumat costurile celei de-a doua conducte si a manoperei aferente inlocuirii ei. Oferta ati primit-o pe loc de la Directorul de Service . Nu ati fost de acord, cerand in continuare discount. Neprimind un discount suplimentar (fata de oferta deja acceptata din data de 24.05.2014), ne-ati amenintat cu faptul ca veti face publica povestea la ziar, televiziune , forum Ford si dat in judecata. In final, ati fost de acord sa platiti doar prima conducta si manopera ei.

Valoarea totala a facturii era de 1.698 de lei, din care dvs. ati platit 495,53 lei. Va reamintesc ca au fost montate piese originale Ford.

Tin sa precizez ca acest discount de 1.202,47 lei nu vi s-a oferit pentru amenintari sau pentru dorinta dumneavoastra de a negocia in permanenta. Oferim transparenta si calitate pentru toate serviciile pe care le prestam si orice greseala care ni se datoreaza o recunoastem si o indreptam astfel incat clientul sa nu aiba de suferit. Acest principiu s-a aplicat si in cazul dumneavoastra.

Cu toate cele intamplate, ne cerem scuze inca o data pentru neplacerile produse, va multumim ca ati apelat la serviciile noastre si va asteptam in continuare la noi in service .

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

05 Iun 2014, 19:36

Deja povestea suna altfel. Si tind sa cred a doua varianta, mai ales ca misusumi a zis singur ca va face publica povestea, in cazul in care nu se rezolva.
Dupa cate vad, s-a rezolvat foarte bine pentru el, asa ca ar trebui macar sa multumeasca celor de la service.
Cat despre partea cu "va asteptam in continuare la noi in service", eu unul nu as mai "servisa" un astfel de client.

Parerea mea.

misusumi, ai grija cu pompa aia, ca s-ar putea sa ajungi iar la ei :)

ReSpect,
ToRnada

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

06 Iun 2014, 05:38

Misusumi nu stiu cat ai papat cand erai mic , dar esti norocos . Primesti asa o pomana si tot tu acuzi ? Si inca ceva : bunul simt nu se negociaza , il ai sau nu . Ori in cazul tau , te-ai cam dat de gol . Fordistii adevarati te roaga sa te muti pe alte forumuri pline de scandalagii .

PS :
Strange bani pentru pompa .

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

07 Iun 2014, 13:48

Pai, in primul rand, ati uitat de avansul de 270 de lei, pe langa cei 495 platiti dupa ... aventura. Adica exact valoarea ofertei dvs., FARA NICI UN BAN IN MINUS. Nici vorba de discount. 1.698 de lei a fost valoarea nepriceperii celor din service. Oferta dvs., prezentata in atasament, a fost platita. Fara pompa, nevinovata saraca :D
Mai exact, nu ambele conducte aveau probleme, doar una, si v-am indicat-o de la asa zisa constatare. Adica sunt 2 conducte pozitionate pe verticala. Aia de jos avea probleme si, din cauza presiunii, o spreia cu lichid si pe cea de sus. Eu v-am spus ca doar cea de jos are probleme, "specialistii" ATI nu si nu :)). Pompa nu are nimic.
Nu in ultimul rand, n-am primit nici o pomana, am stat 4 ore in plus pentru ca ATI Motors a schimbat conducta care NU AVEA PROBLEME.
Si, n-o sa ma mut pe nici un forum plin de scandalagii, nu le cunosc, v-am prezentat o situatie, reala. Repet, am indicat "specialistilor" ATI conducta cu probleme, ei au ales sa o schimbe pe cealalta, asta m-a costat pe mine 4 ore, iar pe ei conducta si manopera (asa-zisul ... discount).
Apreciez atitudinea domnului director, insa "specialistii" din subordine ...
Cat priveste grija "comentatorilor impartiali" cu privire la pompa si altele, no comment. Nu-s ATI singurii din tara. La Bacau, la Neco Motors, n-am avut nici o problema, si-s cu doar 50 de km mai departe.
FiÅŸiere ataÅŸate
Untitled.jpg

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

07 Iun 2014, 14:19

Si, ca sa fie treaba completa, daca ati ofertat doar o conducta de ce ati facturat 2 manopere ?
De ce, daca originalul Ford are "coclender" ambutisat pe conducta, "originalul" dvs. nu are si trebuia sa platesc in plus fata de oferta un "coclender" si un "oring" de 120 de lei ?
De ce insistati ca ambele conducte sunt defecte, pe nevazute de mine, doar constatat de "specialisti", daca eu v-am spus ca am fost la alt service inainte si mi-au fost aratate scurgerile, cu motorul pornit ?
De ce insistati ca pompa este defecta, daca dupa 94.000 km are un "bazait" aproape insesizabil, numai la capatul miscarii de rotatie al volanului ?
Poate din aceeasi cauza din care ati uitat si de avansul de 270 de lei.
Evident, intrebarile sunt ... retorice, nu astept raspuns.

P.S.: nu am amenintat pe nimeni, doar am spus ca voi face publica "aventura", indiferent cum rezolvati problema. Pate doar cu judecata, cand insistati sa va recuperati conducta inlocuita degeaba, sau sa o platesc desi nu a fost nici ceruta, nici ofertata. In acest caz, daca aia veche (demontata degeaba si repusa pe masina) ar fi curs si ea, curgerea ar fi fost din cauza dvs.

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

07 Iun 2014, 20:40

fx0234 scrie:Misusumi ... Strange bani pentru pompa .
Stai linistit, castig in o luna mai mult decat contravaloarea unei pompe :D

ToRnada scrie: 1. ... misusumi a zis singur ca va face publica povestea, in cazul in care nu se rezolva.
2. ai grija cu pompa aia, ca s-ar putea sa ajungi iar la ei

1. Reciteste, a fost FARA "cazul in care nu se rezolva", am spus "Dupa o discutie in care le-am explicat ca voi face publica patania pe toate forumurile, ne-am inteles ca eu sa platesc exact cat scria in oferta, iar toate costurile legate de inlocuirea conductei bune".
2. Nu sunt singurii de pe piata care stiu sa schimbe o pompa.

Si, pana la urma, voi cu cine tineti ? N-am cerut nimic gratis, eram gata sa platesc toate aburelile, toate "coclenderele".
Daca le-am cumparat produsul nu inseamna ca suntem sclavii lor, dimpotriva, clientul nostru - stapanul nostru :)
Ba, daca ma gandesc bine, trebuia sa le cer banii inapoi si pe asa-zisa constatare (50 de lei), doar le-am spus ce era defect, le-am indicat conducta cu probleme. Ce au scris ei pe constatare e alta treaba. De fapt au trecut tot, ca sa fie siguri ca le reuseste reparatia. Nici nu mai aveau altceva ce sa scrie decat 2 conducte si pompa. Poate doar motorul :D
Iar gija fata de pompa era alta: de la constatare pana la reparatie urma sa mai fac aprox. 200 km, distanta in care lichidul putea curge si, ramasa fara el, pompa s-ar fi defectat.
Toate cele bune !

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

10 Iun 2014, 18:47

misusumi scrie: ...
ToRnada scrie: 1. ... misusumi a zis singur ca va face publica povestea, in cazul in care nu se rezolva.
2. ai grija cu pompa aia, ca s-ar putea sa ajungi iar la ei

1. Reciteste, a fost FARA "cazul in care nu se rezolva", am spus "Dupa o discutie in care le-am explicat ca voi face publica patania pe toate forumurile, ne-am inteles ca eu sa platesc exact cat scria in oferta, iar toate costurile legate de inlocuirea conductei bune"...


Scuze, scuze, am citit eu aiurea sau am ramas cu impresia asta dupa citirea intregii povestiri; ...de, poveste lunga ... retii doar esenta :-"

Sa stii ca si eu tot la Neco am mers pana acum: de la ei am luat masina, la ei faceam reviziile (pana acu 2-3 ani). La cei 45.000 km ai masinii mele, nu prea vizitez service-urile decat pentru schimb ulei, filtre si ITP ;)

Pentru becuri ma descurc singurel, am deja experianta (cam 1 pe an se ard cele de faza scurta) :))

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

11 Iun 2014, 19:33

misusumi scrie:
fx0234 scrie:Misusumi ... Strange bani pentru pompa .
Stai linistit, castig in o luna mai mult decat contravaloarea unei pompe :D

Nu iau partea nici a lui ATI , nici a lui Neco , nici Tiriac Bacau nici macar Tester . Orice service reprezentanta sau nu , vrea sa castige in primul rand clienti si prin acestia bani .

Imi spui ca intr-o luna castigi mult . Si tziganii plini de aur pe care-I vezi pe strada sau in afara tarii au bani . Dar continua sa se milogeasca .


Pacat ca in vizita ta la oras, ai ramas cu un singur cuvant in cap : " coclender " .

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

11 Iun 2014, 19:59

fx0234 scrie: Pacat ca in vizita ta la oras, ai ramas cu un singur cuvant in cap : " coclender " .

Din pacate asa stiu inginerii ATI Motors sa explice o defectiune. Era de fapt o brida, sau, o piesa metalica folosita la prinderea unei conducte de alta piesa. Tot asa cum spuneau oring unei garnituri. Dar ei vorbesc o limba speciala, numai de ei stiuta. Daca o vorbesti si tu, felicitari, eu nu stiu decat limba romana.

PS 1: pacat ca asa stiu aia sa-si trateze clientii. Cand i-am sunat din service-ul Bosch, mi-au spus ca trebuie verificata presiunea din pompa, chestie uitata la constatare. Atunci doar s-au uitat la pompa si conducte. Nu cu cine stie ce scula, doar cu ochii din dotarea specialistului. Din nefericire este o chestie specifica service-urilor Ford din Iasi. La Casa Auto mi-au spus la revizia la 1.000 km ca inspectia este vizuala, adica puteam sa fac economii trimitandu-le fotografii ale masinii.

PS 2: care oras ? Ati este in camp, in fata la Metro, langa un fost service disparut probabil din acelasi respect pentru clienti (ceva Opel). Aveti grija, e boala transmisibila :D

Re: IaÅŸiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

11 Iun 2014, 20:19

fx0234 scrie: Imi spui ca intr-o luna castigi mult . Si tziganii plini de aur pe care-I vezi pe strada sau in afara tarii au bani . Dar continua sa se milogeasca .

Cui m-am milogit eu ? Eu nu ma milogesc. Doar imi cer drepturile. Am cerut ceva, mi s-a facut o oferta, ma astept sa fie respectata, nu sa inventeze verificari de presiuni, coclendere si altele si apoi tot mie sa-mi scoata ochii pentru greselile lor.

fx0234 scrie: Nu iau partea nici a lui ATI , nici a lui Neco , nici Tiriac Bacau nici macar Tester . Orice service reprezentanta sau nu , vrea sa castige in primul rand clienti si prin acestia bani .

Inteleg ca vor sa castige bani, este normal, am platit tot ce mi-a fost ofertat si as fi platit si accesoriile (ca sa nu repet coclender) dar daca asa stiu ei sa castige clientii ...
Răspunde