SFAT: daca aveti probleme cu serviciile oferite la orice reprezentanta sau sinteti tratati cu dosul de catre angajati, solicitati sa vorbiti cu unul din sefi! Daca tot nu se misca lucrurile in directia dorita...puneti mina si trimiteti un mail la firma mama respectiva..in tara de origine, cu un copy si celor de la reprezentanta....sa vedeti cum se misca lucrurile.
Aaaaa..inca ceva...Foarte utila e revista
TOP GEAR..care are o rubrica pe site pt probleme de genul asta. Eu am trimis un mail cind am avut probleme si mi-a fost publicat imediat. Efectul a fost SPECTACULOS! S-a lasat cu sanctiuni, sedinte....Iar la analiza s-a dovedit clar ca ceea ce reclamam, era intemeiat.
PS1: in cazul meu nu era vrb de reprezentanta ford, ci de o alta marca.
PS2: Faza amuzanta: am asistat pesonal la o situatie in care un cetatean german caruia ii ofeream servicii de interpretariat, om obisnuit - simplu cetatean german, a mers impreuna cu mine la o reprezentanta pt revizie. Omul a fost tratat cu dosul...a reclamat acest lucru...a primit acelasi tratament. Asa ca omul n-a stat pe ginduri...a sunat direct in Germania...la firma mama. A explicat exact ce si cum, a dat datele reprezentantei unde ne aflam si problemele constatate. Dupa doar 10 minute sa vezi agitatie in birourile reprezentantei
Reclamatia lui telefonica a fost preluata imediat...cineva din Germania i-a sunat pe cei din Romania si nu stiu ce le-a zis dar erau aia intr-un stres...Nu stiau ce sa ne mai dea si sa ne mai faca! Directorul de service era numai un zimbet
Atunci am aflat eu ca periodic se fac niste evaluari ale servisurilor si reprezentantelor..iar firmele mama care fac evaluarea, nu se joaca cu asemenea reclamatii...mai ales ca veneau de la un con-cetatean!