Probleme la AUTONOVEX BRAŞOV
Dacă sunteţi familiarizaţi cu profesionalismul şi excelenţa serviciilor prestate de CASA AUTO BRAŞOV, nu disperaţi, există un rău mai mare - AUTONOVEX BRAŞOV.
Păţania mea este una de poveste şi cred că este relevantă pentru modul în care dealer-ul local (susţinut, din păcate de FORD ROMÂNIA, care până la acest moment a ales să sancţioneze şeful de service şi mecanicii care s-au ocupat de maşină, iar faţă de mine nu au avansat nici măcar scuze) înţelege să realizeze operaţii simple şi ulterior să îşi asume greşeala. Ştiţi care e culmea culmilor? Mi-au schimbat până şi suporturile de la nr. de înmatriculare şi acum port reclama lor prin tot oraşul. bineînţeles că nu m-au întrebat şi nici nu mi le-au returnat pe cele vechi (erau puse anul trecut, cadou de la naşul meu - aveau inscripţionat FORD şi atât)
Prin urmare, postez aici derularea evenimentelor, avansând două rugăminţi:
1. Spuneţi-mi, sincer, dacă sunt nebun şi greşesc, să ştiu să renunţ la cauză.
2. Vă rog, daţi-mi idei de acţiune pentru că NU VREAU SĂ-I LAS SĂ MĂ CALCE ÎN PICIOARE. (până în prezent câţiva prieteni m-au ajutat şi au găsit pe net adresele de corespondenţă ale ceo Ford România, Germania, Marea Britanie, S.U..A.,în intenţia de a semnala lipsa totală de respect faţă de ford-işti, precum şi prejudiciile de imagine ce le pot fi aduse prin încăpăţânarea mea)
ASADAR,
1.
---------- Forwarded message ----------
From: Ion Florian <ionflorianm@gmail.com>
Date: 2011/7/21
Subject: Reclamaţie Autonovex Braşov
To: reclamatii.brasov@opc.ro
Subsemnatul ION FLORIAN (domiciliat în Braşov) în data de 14.07.2011 am solicitat reprezentanţei Ford în Braşov – AUTONOVEX - (sediul în Braşov, str. Calea Feldioarei nr. 60), să verifice şi să constate defecţiunile autovehiculului marca Ford Focus cu nr. de înmatriculare __ aflat în proprietatea soţiei mele (în acest sens, am acţionat în baza prevederilor Codului civil cu privire la mandatul tacit dintre soţi).
Cu acest prilej am comunicat reprezentanţilor service-ului că am sesizat unele zgomote în zona motorului (respectiv sub capotă, dreapta faţă) şi că aş dori să se realizeze o verificare, din care să rezulte dacă sunt uzate curelele de transmisie (am comunicat acestora că nu am cunoştinţe de mecanică) şi să îmi comunice defectul constatat, modalitatea de remediere şi costurile ocazionate (am prezentat inclusiv o înregistrare audio a zgomotelor în cauză, realizată în ziua anterioară).
De asemenea, am furnizat documente, respectiv facturi fiscale, foi ieşire din service, carte service autovehicul, ş.a., din care rezultau reparaţiile realizate anterior, în service-uri autorizate, altele decât Autonovex; printre aceste reparaţii se regăseşte şi schimbarea kit-ului de distribuţie, cu circa 60.000 km în urmă.
În aceeaşi dată, mi s-a comunicat că zgomotul ce provine din compartimentul motor se datorează uzurii distribuţiei autovehiculului, drept pentru care trebuie înlocuite următoarele: kit+curea distribuţie, rulment întinzător, curele transmisie multicanelare, rolă şi fulie de ghidaj, pompă apă.
De asemenea, au fost identificate suplimentar, alte defecte la autovehicul, drept pentru care am acceptat achiziţia şi montajul (erau chestiuni legate de siguranţa circulaţiei, obligatorii conform legii a fi în stare bună) următoarelor: pivot faţă dreapta, rulment roată faţă dreapta, bucşa braţ spate, discuri şi tamburi de frână, bolzen, plăcuţe frână faţă.
Totalul acestor lucrări a fost de 2.752,16 LEI, din care am achitat, conform înţelegerii cu reprezentanţii service-ului suma de 1.500 LEI, urmând să achit diferenţa în termen de 30 de zile (în acest sens, am găsit înţelegere privind achitarea în două tranşe a sumei datorate, având în vedere cuantumul semnificativ al acesteia).
Pe tot parcursul acestei relaţii contractuale am achiziţionat produsele, bazându-mă în mod deosebit pe buna credinţă a reprezentanţilor acestui service, fiind încredinţat că sunt specializaţi şi deţin aparatura şi personalul necesare realizării unor lucrări în condiţii de top (menţionez că practica tuturor service-urilor, în conformitate cu prevederile legale, este de a preda clientului piesele vechi, schimbate, în cutiile produselor noi, pentru a certifica realizarea operaţiunilor de schimb precum şi originea – producătorul – şi calitatea noilor produse; eu nu am primit nimic, deoarece „nu am solicitat expres acest lucru” – conform declaraţiilor reprezentanţilor service-ului).
Ulterior ridicării autoturismului (şi achitării sumei de 1.500 LEI, conform înţelegerii - în data de 15.07.2011, ora 17.16, conform chitanţei anexate) am sesizat că persistă zgomotele din compartimentul motor, sens în care am contactat reprezentantul service-ului (în prima zi lucrătoare următoare – 18.07.2011) căruia i-am comunicat nemulţumirea mea.
Acesta, politicos, m-a invitat cu maşina la sediu, pentru realizarea unei noi verificări, în urma căreia a rezultat că defectul se regăseşte la fulia arborelui cotit (vibrochen) ŞI NU LA DISTRIBUŢIE, CUM AU SPUS ANTERIOR, iar valoarea de piaţă a piesei este de circa 950 LEI, la care se adaugă manoperă de circa 100 LEI.
Apelez prin aceste mijloace la dumneavoastră, deoarece consider că am fost înşelat, prin faptul că am fost convins să accept înlocuirea unor piese despre care mi s-a comunicat că sunt defecte, bazându-mă pe reputaţia service-ului autorizat Ford şi pe buna credinţă a reprezentanţilor acestuia.
Am ajuns astfel să datorez suma de 2.752,16 LEI, cheltuieli voluptorii, posibil a fi absolut necesare în viitor, dar în nici un caz la momentul prezent, când am nevoie de o reparaţie urgentă, care să asigure funcţionarea autovehiculului în parametrii normali.
Ori, pentru a rezolva problema de fond, reclamată de mine, la acest moment trebuie să achit încă circa 1.050 LEI (UN TOTAL DE CIRCA 3.800 LEI), de care nu dispun în viitorul apropiat (până la data de 15.08.2011 trebuie să achit diferenţa de 1.252,16 LEI). Dacă defectul era identificat corect, aş fi dispus de suma de 1.000 de LEI, în prezent şi mai mult ca sigur aş fi angajat şi lucrările secundare (nu la fel de urgente) în funcţie de posibilităţile materiale ale familiei mele şi de gradul lor de impunere.
Menţionez că autovehiculul îmi este absolut necesar pentru deplasarea mea şi a familiei mele, în perioada imediat următoare, deoarece am stabilit şi programat pentru luna august un concediu legal de odihnă (reprezentanţii service-ului mi-au comunicat că nu recomandă să părăsesc localitatea şi să întreprind drumuri lungi, ori eu am programat deplasări de circa 1.500 KM). În acest sens am întreprins demersurile de verificare a stării tehnice a acestuia, ultima revizie generală fiind realizată în luna aprilie 2011, când am efectuat toate lucrările necesare verificării ITP (achitând la acel moment, într-un alt service, piese şi manoperă de 1.700 LEI).
Înaintez prezenta solicitare, în speranţa că întruneşte condiţiile legale necesare determinării AUTONOVEX să achite contravaloarea piesei defecte, neconstatate conform solicitării (în contrapartidă cu alte piese plătite de mine şi nenecesare la acest moment, după cum s-a dovedit) precum şi realizarea înlocuirii, într-un service agreat de mine (TOP AUTO GROUP, cu sediul în Braşov, str. Calea Feldioarei nr. 75R - respectiv service-ul în care am încredere, lucru pe care nu pot să-l afirm cu privire la AUTONOVEX). Sunt de acord să achit piesele montate pe maşină, dar de care nu aveam neapărată nevoie, dar şi ei să ofere o sumă în compensaţie cu disconfortul şi neplăcerile create.
Astfel, singura înţelegere amiabilă la care achiesez este achitarea contravalorii piesei şi manoperei, în avans, către TOP AUTO GROUP (nu am încredere că lucrarea de faţă poate fi realizată în condiţii normale, fără a mi se aduce alte prejudicii, la sediul AUTONOVEX sau al unui service agreat de aceştia).
În acest sens, în data de 21.07.2011, am contactat service-ul TOP AUTO GROUP, cu care am convenit realizarea acestei lucrări (respectiv fulia arborelui cotit, cureaua de transmisie şi manopera aferentă), la preţul total de 850 LEI.
Am contactat telefonic reprezentantul AUTONOVEX, la tel 0757.108.703 (Dl. Ernest Mulner) căruia i-am cerut să îmi comunice dacă este de acord ca firma să suporte contravaloarea reparaţiei - 850 LEI (la autonovex ar fi trebuit să achit minim 1.050 LEI), având în vedere nemulţumirea mea, ca şi client, întârzierile şi neplăcerile cauzate, precum şi lipsa unei soluţii „de mijloc” din partea service-ului.
Am convenit cu interlocutorul meu să ofere un răspuns, telefonic, în aceeaşi zi, pentru ca eu să pot decide în consecinţă cu privire la calea legală de urmat. Nu am primit nici un răspuns până la momentul transmiterii acestui mesaj.
Vă mulţumesc anticipat pentru solicitudine.
P.S. Nu în ultimul rând, declar că mă consider îndreptăţit să întreprind de acum înainte (în cazul în care nu obţin satisfacţie) toate diligenţele pentru a promova o imagine reală, exactă şi corectă a firmei AUTONOVEX, la nivel regional şi naţional, drept pentru care înţeleg să aloc resursele de timp necesare.
Sunt convins că o campanie pe internet îi va sprijini în demersul neprecupeţit de a sluji consumatorul român, drept pentru care mă bucur să pot ajuta, eventual oferind din experienţa mea câte ceva către competitori şi consumatori. Înţeleg să nu mă bucur de concediul meu legal aferent anului 2011, DAR voi asigura resursele de timp necesare derulării unei campanii susţinute, legale în tot ce cuprinde ea.
2.
INSEREZ DE ASEMENEA RĂSPUNSUL PRIMIT DE LA
Ludmila Leoveanu
Analist Centrul Relatii Clienti Ford
Telefon: 0372516926
"Va multumim pentru ca ati apelat la Centrul Relatii Clienti Ford si ne cerem scuze pentru intarzierea raspunsului.
Am verificat situatia masinii dvs. la dealerul Autonovex si din cate am inteles s-au luat masurile pentru indreptarea situatiei create. Din pacate procedura pentru reparatiile Ford nu permite rambursarea cheltuielilor efectuate de catre client in alte service-uri decat cele agreate Ford. Luarea unei decizii in privinta colaborarii cu dealerul Autonovex, ramane la latitudinea dvs.
Cu stima"
3.
SI REACŢIA MEA
"1. În opinia dealer-ului Autonovex, ar fi trebuit să accept realizarea reparaţiei (intr-adevăr fără costuri din partea mea) în service-ul lor, referitor la care am şi reclamat că nu sunt mulţumit de prestaţie.
Să înţeleg că mă îndrumaţi să merg în acelaşi loc în care nu am beneficiat de servicii la nivelul normal al prestanţei Ford?
Sper să nu vă plictisesc în cele ce urmează, dar să spunem, de dragul discuţiei, că v-aţi opera la o clinică de renume, şi în loc să vă schime o tijă la mâna stângă, medicul v-ar amputa piciorul. Eu, cu falsă înţelegere şi minim profesionalism, vă recomand să urmaţi sfatul reprezentantului PR de a merge la aceeaşi clinică, acelaşi medic, pentru că de data asta medicul o să fie competent, serios şi sincer nici nu o să vă doară.
Să fiţi atât de inocenţi încât să acceptaţi sfatul meu?
Oare aici realizăm un dialog al surzilor, mimăm preocuparea?
2. Vă solicit, cât se poate de serios şi oficial, să îmi transmiteţi un răspuns, elaborat, asumat şi garantat ca atare de Directorul General Ford România, prin care acesta achiesează la soluţia oferită de Autonovex şi îmbrăţişată cu extrem de mare simplitate (părerea mea) de dumneavoastră.
3. Vă propun să luaţi în considerare, cu maximă responsabilitate, a nu mai iniţia campanii, cel puţin în perioada următoare, prin care să promovaţi o imagine falsă a orientării către client, a furnizării unor servicii profesioniste, de standarde net superioare competitorilor dumneavoastră, pentru că vă asigur, voi răspunde prompt şi cu frecvenţa impusă de dumneavoastră, împărtăşind, fără „înflorituri” din experienţa mea. Răspunsul dumneavoastră incalificabil face parte din categoria celor ce merită să fie cunoscute publicului.
4. Cu acest prilej vă rog să-mi transmiteţi dacă aveţi obiecţii ca pe site-ul fordforum.ro, ford.com, ford.de, alte site-uri de socializare, post-uri de reclamă pe youtube şi în general peste tot unde există posibilitatea, să postez atât experienţa mea neplăcută, cât şi maniera „elegantă” de a vă dezice de orice responsabilitate.
5. Chiar să nu înţelegeţi o logică simplă? Reclam un defect, mi se schimbă alte piese, accept să le achit deşi nu am nevoie de ele şi voi nu sunteţi în stare să vă asumaţi greşeala?
Să nu puteţi raţiona la un nivel minim acceptat încât să îmi puteţi oferi o variantă convenabilă de conciliere (a se vedea că nu am solicitat despăgubiri, nu am cerut asumarea integrală a cheltuielilor, ci în fond, suma solicitată şi reclamată de mine reprezintă contravaloarea manoperei service-ului care a lucrat degeaba, schimbându-mi piesele greşite. Eu plătesc piese de care nu aveam nevoie, şi voi nu sunteţi capabili să recunoaşteţi că aţi greşit?)
Chiar vi se pare că este o solicitare absurdă? Chiar nu înţelegeţi că în loc să oferiţi o variantă de acoperire a disconfortului şi a neplăcerilor create, aţi reuşit să mă convingeţi că aceasta ESTE POLITICA OFICIALĂ A FIRMEI FORD ROMÂNIA?
Sigur reprezentaţi aceeaşi firmă fată de care am o preţuire deosebită? Vă permiteţi şi asumaţi costurile de imagine ce pot decurge din îndârjirea mea?
6. Mă ambiţionez să vă demonstrez că am dreptate şi că dumneavoastră greşiţi prin nesocotirea legii şi a drepturilor unui consumator de bună credinţă, drept pentru care vă îndemn să nu nesocotiţi prezenta adresă. Vă conjur să analizaţi cu mare atenţie şi responsabilitate aceste rânduri şi să îmi transmiteţi poziţia oficială FORD, asumată la un atare nivel.
vă doresc o zi bună.
P.S. Aţi citit cu atenţie petiţia mea iniţială ? Nu credeţi că ar trebui să vă pronunţaţi, printre altele, asupra unei prezumţii de furt? (nu mi s-au returnat pisese înlocuite, care sunt în proprietatea mea).
Vreau să cred că răspunsul dumneavoastră este efectul unui process logic ce a durat maxim 5 secunde şi nu rezultatul unui efort al compartimentului din care faceţi parte, pentru că ar fi realmente jenant. Pentru ultima oară, vă rog citiţi cu atenţie adresele mele. Vă vor face numai bine.
--
Ion Florian
Nu doresc decât să fiu tratat cu respect, aşa cum se cuvine, din partea firmei Ford, al cărei client fidel sunt.
Păţania mea este una de poveste şi cred că este relevantă pentru modul în care dealer-ul local (susţinut, din păcate de FORD ROMÂNIA, care până la acest moment a ales să sancţioneze şeful de service şi mecanicii care s-au ocupat de maşină, iar faţă de mine nu au avansat nici măcar scuze) înţelege să realizeze operaţii simple şi ulterior să îşi asume greşeala. Ştiţi care e culmea culmilor? Mi-au schimbat până şi suporturile de la nr. de înmatriculare şi acum port reclama lor prin tot oraşul. bineînţeles că nu m-au întrebat şi nici nu mi le-au returnat pe cele vechi (erau puse anul trecut, cadou de la naşul meu - aveau inscripţionat FORD şi atât)
Prin urmare, postez aici derularea evenimentelor, avansând două rugăminţi:
1. Spuneţi-mi, sincer, dacă sunt nebun şi greşesc, să ştiu să renunţ la cauză.
2. Vă rog, daţi-mi idei de acţiune pentru că NU VREAU SĂ-I LAS SĂ MĂ CALCE ÎN PICIOARE. (până în prezent câţiva prieteni m-au ajutat şi au găsit pe net adresele de corespondenţă ale ceo Ford România, Germania, Marea Britanie, S.U..A.,în intenţia de a semnala lipsa totală de respect faţă de ford-işti, precum şi prejudiciile de imagine ce le pot fi aduse prin încăpăţânarea mea)
ASADAR,
1.
---------- Forwarded message ----------
From: Ion Florian <ionflorianm@gmail.com>
Date: 2011/7/21
Subject: Reclamaţie Autonovex Braşov
To: reclamatii.brasov@opc.ro
Subsemnatul ION FLORIAN (domiciliat în Braşov) în data de 14.07.2011 am solicitat reprezentanţei Ford în Braşov – AUTONOVEX - (sediul în Braşov, str. Calea Feldioarei nr. 60), să verifice şi să constate defecţiunile autovehiculului marca Ford Focus cu nr. de înmatriculare __ aflat în proprietatea soţiei mele (în acest sens, am acţionat în baza prevederilor Codului civil cu privire la mandatul tacit dintre soţi).
Cu acest prilej am comunicat reprezentanţilor service-ului că am sesizat unele zgomote în zona motorului (respectiv sub capotă, dreapta faţă) şi că aş dori să se realizeze o verificare, din care să rezulte dacă sunt uzate curelele de transmisie (am comunicat acestora că nu am cunoştinţe de mecanică) şi să îmi comunice defectul constatat, modalitatea de remediere şi costurile ocazionate (am prezentat inclusiv o înregistrare audio a zgomotelor în cauză, realizată în ziua anterioară).
De asemenea, am furnizat documente, respectiv facturi fiscale, foi ieşire din service, carte service autovehicul, ş.a., din care rezultau reparaţiile realizate anterior, în service-uri autorizate, altele decât Autonovex; printre aceste reparaţii se regăseşte şi schimbarea kit-ului de distribuţie, cu circa 60.000 km în urmă.
În aceeaşi dată, mi s-a comunicat că zgomotul ce provine din compartimentul motor se datorează uzurii distribuţiei autovehiculului, drept pentru care trebuie înlocuite următoarele: kit+curea distribuţie, rulment întinzător, curele transmisie multicanelare, rolă şi fulie de ghidaj, pompă apă.
De asemenea, au fost identificate suplimentar, alte defecte la autovehicul, drept pentru care am acceptat achiziţia şi montajul (erau chestiuni legate de siguranţa circulaţiei, obligatorii conform legii a fi în stare bună) următoarelor: pivot faţă dreapta, rulment roată faţă dreapta, bucşa braţ spate, discuri şi tamburi de frână, bolzen, plăcuţe frână faţă.
Totalul acestor lucrări a fost de 2.752,16 LEI, din care am achitat, conform înţelegerii cu reprezentanţii service-ului suma de 1.500 LEI, urmând să achit diferenţa în termen de 30 de zile (în acest sens, am găsit înţelegere privind achitarea în două tranşe a sumei datorate, având în vedere cuantumul semnificativ al acesteia).
Pe tot parcursul acestei relaţii contractuale am achiziţionat produsele, bazându-mă în mod deosebit pe buna credinţă a reprezentanţilor acestui service, fiind încredinţat că sunt specializaţi şi deţin aparatura şi personalul necesare realizării unor lucrări în condiţii de top (menţionez că practica tuturor service-urilor, în conformitate cu prevederile legale, este de a preda clientului piesele vechi, schimbate, în cutiile produselor noi, pentru a certifica realizarea operaţiunilor de schimb precum şi originea – producătorul – şi calitatea noilor produse; eu nu am primit nimic, deoarece „nu am solicitat expres acest lucru” – conform declaraţiilor reprezentanţilor service-ului).
Ulterior ridicării autoturismului (şi achitării sumei de 1.500 LEI, conform înţelegerii - în data de 15.07.2011, ora 17.16, conform chitanţei anexate) am sesizat că persistă zgomotele din compartimentul motor, sens în care am contactat reprezentantul service-ului (în prima zi lucrătoare următoare – 18.07.2011) căruia i-am comunicat nemulţumirea mea.
Acesta, politicos, m-a invitat cu maşina la sediu, pentru realizarea unei noi verificări, în urma căreia a rezultat că defectul se regăseşte la fulia arborelui cotit (vibrochen) ŞI NU LA DISTRIBUŢIE, CUM AU SPUS ANTERIOR, iar valoarea de piaţă a piesei este de circa 950 LEI, la care se adaugă manoperă de circa 100 LEI.
Apelez prin aceste mijloace la dumneavoastră, deoarece consider că am fost înşelat, prin faptul că am fost convins să accept înlocuirea unor piese despre care mi s-a comunicat că sunt defecte, bazându-mă pe reputaţia service-ului autorizat Ford şi pe buna credinţă a reprezentanţilor acestuia.
Am ajuns astfel să datorez suma de 2.752,16 LEI, cheltuieli voluptorii, posibil a fi absolut necesare în viitor, dar în nici un caz la momentul prezent, când am nevoie de o reparaţie urgentă, care să asigure funcţionarea autovehiculului în parametrii normali.
Ori, pentru a rezolva problema de fond, reclamată de mine, la acest moment trebuie să achit încă circa 1.050 LEI (UN TOTAL DE CIRCA 3.800 LEI), de care nu dispun în viitorul apropiat (până la data de 15.08.2011 trebuie să achit diferenţa de 1.252,16 LEI). Dacă defectul era identificat corect, aş fi dispus de suma de 1.000 de LEI, în prezent şi mai mult ca sigur aş fi angajat şi lucrările secundare (nu la fel de urgente) în funcţie de posibilităţile materiale ale familiei mele şi de gradul lor de impunere.
Menţionez că autovehiculul îmi este absolut necesar pentru deplasarea mea şi a familiei mele, în perioada imediat următoare, deoarece am stabilit şi programat pentru luna august un concediu legal de odihnă (reprezentanţii service-ului mi-au comunicat că nu recomandă să părăsesc localitatea şi să întreprind drumuri lungi, ori eu am programat deplasări de circa 1.500 KM). În acest sens am întreprins demersurile de verificare a stării tehnice a acestuia, ultima revizie generală fiind realizată în luna aprilie 2011, când am efectuat toate lucrările necesare verificării ITP (achitând la acel moment, într-un alt service, piese şi manoperă de 1.700 LEI).
Înaintez prezenta solicitare, în speranţa că întruneşte condiţiile legale necesare determinării AUTONOVEX să achite contravaloarea piesei defecte, neconstatate conform solicitării (în contrapartidă cu alte piese plătite de mine şi nenecesare la acest moment, după cum s-a dovedit) precum şi realizarea înlocuirii, într-un service agreat de mine (TOP AUTO GROUP, cu sediul în Braşov, str. Calea Feldioarei nr. 75R - respectiv service-ul în care am încredere, lucru pe care nu pot să-l afirm cu privire la AUTONOVEX). Sunt de acord să achit piesele montate pe maşină, dar de care nu aveam neapărată nevoie, dar şi ei să ofere o sumă în compensaţie cu disconfortul şi neplăcerile create.
Astfel, singura înţelegere amiabilă la care achiesez este achitarea contravalorii piesei şi manoperei, în avans, către TOP AUTO GROUP (nu am încredere că lucrarea de faţă poate fi realizată în condiţii normale, fără a mi se aduce alte prejudicii, la sediul AUTONOVEX sau al unui service agreat de aceştia).
În acest sens, în data de 21.07.2011, am contactat service-ul TOP AUTO GROUP, cu care am convenit realizarea acestei lucrări (respectiv fulia arborelui cotit, cureaua de transmisie şi manopera aferentă), la preţul total de 850 LEI.
Am contactat telefonic reprezentantul AUTONOVEX, la tel 0757.108.703 (Dl. Ernest Mulner) căruia i-am cerut să îmi comunice dacă este de acord ca firma să suporte contravaloarea reparaţiei - 850 LEI (la autonovex ar fi trebuit să achit minim 1.050 LEI), având în vedere nemulţumirea mea, ca şi client, întârzierile şi neplăcerile cauzate, precum şi lipsa unei soluţii „de mijloc” din partea service-ului.
Am convenit cu interlocutorul meu să ofere un răspuns, telefonic, în aceeaşi zi, pentru ca eu să pot decide în consecinţă cu privire la calea legală de urmat. Nu am primit nici un răspuns până la momentul transmiterii acestui mesaj.
Vă mulţumesc anticipat pentru solicitudine.
P.S. Nu în ultimul rând, declar că mă consider îndreptăţit să întreprind de acum înainte (în cazul în care nu obţin satisfacţie) toate diligenţele pentru a promova o imagine reală, exactă şi corectă a firmei AUTONOVEX, la nivel regional şi naţional, drept pentru care înţeleg să aloc resursele de timp necesare.
Sunt convins că o campanie pe internet îi va sprijini în demersul neprecupeţit de a sluji consumatorul român, drept pentru care mă bucur să pot ajuta, eventual oferind din experienţa mea câte ceva către competitori şi consumatori. Înţeleg să nu mă bucur de concediul meu legal aferent anului 2011, DAR voi asigura resursele de timp necesare derulării unei campanii susţinute, legale în tot ce cuprinde ea.
2.
INSEREZ DE ASEMENEA RĂSPUNSUL PRIMIT DE LA
Ludmila Leoveanu
Analist Centrul Relatii Clienti Ford
Telefon: 0372516926
"Va multumim pentru ca ati apelat la Centrul Relatii Clienti Ford si ne cerem scuze pentru intarzierea raspunsului.
Am verificat situatia masinii dvs. la dealerul Autonovex si din cate am inteles s-au luat masurile pentru indreptarea situatiei create. Din pacate procedura pentru reparatiile Ford nu permite rambursarea cheltuielilor efectuate de catre client in alte service-uri decat cele agreate Ford. Luarea unei decizii in privinta colaborarii cu dealerul Autonovex, ramane la latitudinea dvs.
Cu stima"
3.
SI REACŢIA MEA
"1. În opinia dealer-ului Autonovex, ar fi trebuit să accept realizarea reparaţiei (intr-adevăr fără costuri din partea mea) în service-ul lor, referitor la care am şi reclamat că nu sunt mulţumit de prestaţie.
Să înţeleg că mă îndrumaţi să merg în acelaşi loc în care nu am beneficiat de servicii la nivelul normal al prestanţei Ford?
Sper să nu vă plictisesc în cele ce urmează, dar să spunem, de dragul discuţiei, că v-aţi opera la o clinică de renume, şi în loc să vă schime o tijă la mâna stângă, medicul v-ar amputa piciorul. Eu, cu falsă înţelegere şi minim profesionalism, vă recomand să urmaţi sfatul reprezentantului PR de a merge la aceeaşi clinică, acelaşi medic, pentru că de data asta medicul o să fie competent, serios şi sincer nici nu o să vă doară.
Să fiţi atât de inocenţi încât să acceptaţi sfatul meu?
Oare aici realizăm un dialog al surzilor, mimăm preocuparea?
2. Vă solicit, cât se poate de serios şi oficial, să îmi transmiteţi un răspuns, elaborat, asumat şi garantat ca atare de Directorul General Ford România, prin care acesta achiesează la soluţia oferită de Autonovex şi îmbrăţişată cu extrem de mare simplitate (părerea mea) de dumneavoastră.
3. Vă propun să luaţi în considerare, cu maximă responsabilitate, a nu mai iniţia campanii, cel puţin în perioada următoare, prin care să promovaţi o imagine falsă a orientării către client, a furnizării unor servicii profesioniste, de standarde net superioare competitorilor dumneavoastră, pentru că vă asigur, voi răspunde prompt şi cu frecvenţa impusă de dumneavoastră, împărtăşind, fără „înflorituri” din experienţa mea. Răspunsul dumneavoastră incalificabil face parte din categoria celor ce merită să fie cunoscute publicului.
4. Cu acest prilej vă rog să-mi transmiteţi dacă aveţi obiecţii ca pe site-ul fordforum.ro, ford.com, ford.de, alte site-uri de socializare, post-uri de reclamă pe youtube şi în general peste tot unde există posibilitatea, să postez atât experienţa mea neplăcută, cât şi maniera „elegantă” de a vă dezice de orice responsabilitate.
5. Chiar să nu înţelegeţi o logică simplă? Reclam un defect, mi se schimbă alte piese, accept să le achit deşi nu am nevoie de ele şi voi nu sunteţi în stare să vă asumaţi greşeala?
Să nu puteţi raţiona la un nivel minim acceptat încât să îmi puteţi oferi o variantă convenabilă de conciliere (a se vedea că nu am solicitat despăgubiri, nu am cerut asumarea integrală a cheltuielilor, ci în fond, suma solicitată şi reclamată de mine reprezintă contravaloarea manoperei service-ului care a lucrat degeaba, schimbându-mi piesele greşite. Eu plătesc piese de care nu aveam nevoie, şi voi nu sunteţi capabili să recunoaşteţi că aţi greşit?)
Chiar vi se pare că este o solicitare absurdă? Chiar nu înţelegeţi că în loc să oferiţi o variantă de acoperire a disconfortului şi a neplăcerilor create, aţi reuşit să mă convingeţi că aceasta ESTE POLITICA OFICIALĂ A FIRMEI FORD ROMÂNIA?
Sigur reprezentaţi aceeaşi firmă fată de care am o preţuire deosebită? Vă permiteţi şi asumaţi costurile de imagine ce pot decurge din îndârjirea mea?
6. Mă ambiţionez să vă demonstrez că am dreptate şi că dumneavoastră greşiţi prin nesocotirea legii şi a drepturilor unui consumator de bună credinţă, drept pentru care vă îndemn să nu nesocotiţi prezenta adresă. Vă conjur să analizaţi cu mare atenţie şi responsabilitate aceste rânduri şi să îmi transmiteţi poziţia oficială FORD, asumată la un atare nivel.
vă doresc o zi bună.
P.S. Aţi citit cu atenţie petiţia mea iniţială ? Nu credeţi că ar trebui să vă pronunţaţi, printre altele, asupra unei prezumţii de furt? (nu mi s-au returnat pisese înlocuite, care sunt în proprietatea mea).
Vreau să cred că răspunsul dumneavoastră este efectul unui process logic ce a durat maxim 5 secunde şi nu rezultatul unui efort al compartimentului din care faceţi parte, pentru că ar fi realmente jenant. Pentru ultima oară, vă rog citiţi cu atenţie adresele mele. Vă vor face numai bine.
--
Ion Florian
Nu doresc decât să fiu tratat cu respect, aşa cum se cuvine, din partea firmei Ford, al cărei client fidel sunt.
Ford Focus 1,8 TDCi 115 CP, 2001
-
desculti - Incepator
- Mesaje: 36
- Membru din: 25 Iun 2007, 07:36
- Localitate: Braşov
- Maşina: 86, 1.6