Impartasesc membrilor forumului experienta recenta avuta cu "atelierul" Roadhill Automotive, una neplacuta, afirmand raspicat ca este un service de evitat, adresandu-ma persoanelor care nu au cunoscuti printre angajatii atelierului.
Detaliez pe larg intamplarile aparute in ultimele 5 saptamani si o zi, daca aveti timp de lectura trageti voi concluziile!
1. 7 noiembrie, nu cred ca as exagera prin adaugirea <<anul curent>>, dupa primirea acordului de intrare in service de la Generali, ma prezint la receptia respectivului "atelier", mentionez ca las masina din respectivul moment in ideea de a-i fi facuta reconstatarea cat mai repede, sperand sa o primesc pana la sfarsit de luna (nu are de-a face cu "atelierul", insa pentru a avea o imagine cat mai exacta, inca eram sub socul avut cu o zi inainte cand nu acordasez prioritate, urmarile observandu-se mai jos)
2.
comunicare 0, in sensul ca nu primesc niciun telefon de informare in ceea ce priveste situatia masinii pana vineri, cand ma decid a face o vizita si constat neplacut ca masina se afla in aceeasi pozitie in care o lasasem cu 4 zile inainte, scuza "consilierului tehnic" fiind ca au "2 baieti" in concediu si 2 masini au fost readuse pentru "imbunatatiri", asta ar fi fost primul semn care sa-mi fi semnalat modul lor de profesionalism, de fapt al doilea, primul fiind in luna mai cand mi-am schimbat parbrizul tot pe CASCO, pe tapiteria alba de pe "pragurile" stanga dreapta, in jurul oglinzii descoperind mai multe amprente de culoare neagra, amprente care desi mi-au fost curatate cel putin o data erau prezente si luni cand am lasat masina, "reamintindu-le sa mea dea o mana de var", ii rog a ma suna cand au reconstatarea aprobata si comanda piesele, raspunsul primit fiind "stati fara grija, de maine masina dvs intra in service", fapt ce s-a intamplat avand in vedere ca duminica(13 noiembrie) masina nu mai era in parcarea "atelierului".
3. in documentele primite astazi vad cerere suplimentari "atelier"->Generali ceruta pe 14, 11:37 si confirmare primite pe 15, 10:12, stupoare insa?! un nou mail pe 17 "rog accept plata dosar...", acum observ ca de fapt apar 2 inspectori ai asigurarii, unul constatator su altul lichidator, deci omul cu care am vorbit astazi nu este acelasi pe care l-am vazut acum 5 saptamani si 1 zi, ciudat?! cel din urma fiind cel care da acceptul pe defiz-fransiza.
4. 17 noiembrie, dupa amiaza, sunt instiintat telefonic ca piesele au fost comandata.
5. sper sa nu ma insel, 24 noiembrie, sun pentru a afla noutati, "asteptati putin sa verific in sistem, aaa...avem toate piesele pe stoc, sunt sosite!", simt nevoia sa adaug ca sper sa incerca a-mi "livra" masina pana marti seara, urmand saptamana zu zilele libere de la mijloc, doamna consilier tehnic incheind discutia cu afirmatia-"asta urmarim si noi".
6. Nu primesc nici un telefon pana luni seara, 28.11, decizand sa fac o vizita fulger a doua zi dimineata, stupoare, masina era in atelier, capota nevopsita, scaunul soferului plin de praf, geamul spate lasat un sfert (chiar as exagera daca as afirma ca praful, nu doar de pe salopeta din dosul mecanicului, ci din tot atelierul isi "gasea linistea" pe tapiteria masinii mele, nu credeti?!), scuza doamnei consilier fiind ca farurile nu se pupa cu aripa, baieti inca mai jongleaza la ele, mai intai trebuie asezate, abia apoi urmeaza procesul de vopsire, bara nu era pe masina, ca vopsitul in sine dureaza doar 2 ore. Plin de nervi le spun ca vreau sa plec cu masina pana la sfarsitul zilei, aveam un drum de facut in weekendul prelungit ce venea, raspunsul primit fiind ca nu se poate, ca imi ofera masina insa sa le spun cand o aduc inapoi, mi-a parut ca "gestul" lor de a-mi oferi masina la schimb a fost un favor facut nu multor fraieri ca mine in trecut, ma urc umil in fordul fiesta nu inainte de a afla ca ei nu lucreaza vineri si sambata, deci pot aduce masina linistit luni dimineata.
7. 5 decembrie ora 09:00, predau fiesta, "in 2 zile ar trebui sa fie gata"/
8. 7 decembrie ora 16:00 sunt chemat in service pentru a ridica masina, "mai dureaza putin, e la spalat" (stau pe Pallady la 15 minute de respectiva locatie), la ora 16:45 primind masina, intrebandu-ma instantaneu daca e premeditata coincidenta, era o zi innorata, dupa o scurta inspectie la lumina telefonului le comunic cateva "imperfectiuni" constatate si ca voi reveni in dimineata urmatoare pentru clarificari suplimentare, dimineata cand gasesc masina in "atelier" si un domn "ciocanind" la aripa, observand deja 2 locuri in care vopseaua sarise, fiind nemultumit de aspectele sesizate, comunicandu-i-le consilierului si primind garantia verbala a dansei ca voi fi sunat pana seara daca masina va fi gata.
9. Ma frustrez in dupa amiaza zilei respective vazand ca nu primesc telefonul, "tinere, nu e gata, ai rabdare, inca putin", nu sun nici vineri, evident ca nici nu sunt sunat, insa sambata imi zic ca se lungeste gluma, sun la ora 12:00, "este la vopsit, au avut grija de aripa", ma sochez iar aducandu-mi aminte ca cu zile bune in urma aceeasi fiinta imi spusese ca vopsitul dureaza 2 ore, in cazul asta de ce a durat 2 zile, puteam primi o informare simpla, "nu e gata, nu-i dau de cap, nu avem experienta in tinichigeria noilor modele, competente in alinierea infima...", gaseau dansii ceva mai plauzibil.
10. 12.12, sun dupa amiaza disperat dupa vesti, "maine va fi gata", intreb daca pot veni in prima parte a urmatoarei zile sa ridic masina, "a...da, puteti veni sa vedeti masina", ma scuzati, sa ridic, nu sa vad, "da, se poate, la 12 masina va fi gata".
11. Marti 13, ceasuri rele zic unii, ma trezesc si vad pe geam zapada, eu care speram sa merg cu masina sa o echipez cu rotile de iarna, roti lasate in garajul parintilor aflat la 100km departare, de, multi ar spune ca a fost vina mea, de ce nu le-am adus din sejurul cu fiesta, rugam o persoana de pe bancheta din spate sa tina doua jante in brate, n-as crede ca incap toate 4 in portbagajul fiestei, insa plec increzator spre service cu gandul ca pot imprumuta din nou o masina, revenind in 3 ore si rezolvand "dilema".
12. tot marti, tot 13 decembrie, ora 11:30, ma infatisez umil, "este gata, e la spalat", intreb daca pot imprumuta o masina sa merg sa iau rotile cu cauciucuri de iarna, spre service era chiar gheata pe carosabil, "asteptati 5 minute ca mergeti cu a dumneavoastra", ii explic ca trebuie sa fac un drum de 200 de km spre valea Prahovei, crezand ca voi gasi intelegere, "n-am cum sa va ajut, nu am masini", primul ceas rau. Plin de nervi merg in parcarea unde service-ul tinea fiestele de schimb service client si vad ca masina pe care o predasem cu o saptamana inainte parea "disponibila".
13. revin in "atelier", sunt invitat de "onsielarita" sa inspectez masina in spalatorie, ii spun ca spatiul este stramt, luminozitate slaba, informand-o ca astept ca masina sa fie scoasa afara(un detaliu deloc important, pe capota identific un mic "span" sub vopsea). Intre timp am o discutie telefonica cu inspectorul lichidator, intreb cum se solutioneaza cazurile in care exista neintelegeri intre client si "atelier", raspunsul dansului fiind ca pe ei nu-i intereseaza, a fost serviceul ales de mine, nu vor plati remedierea defectelor in alt service, Generali a avizat plata a 18k catre service,
ce sa vreau mai mult de-atat?! sa zic merci ca sunt ascultat, de fapt mi-a sugerat sa apelez la protectia consumatorului, asta dupa ce eu il informasem ca mi-am pierdut rabdarea, ca nu mai vreau sa las masina in "atelierul" respectiv, avand atat motive personale (prietena urmand sa nasca in 7 zile, eu neavand nicio garantie ca voi intra in posesia masinii pana in acea zi) cat si etic profsionale, stiind ca e a doua oara cand se incearca a mi se livra masina, desi nu este pusa la punct, neintelegand de ce atat timp cat toate piesele mai putin aripa dreapta au fost inlocuite, incluzand aici balamale si ce mai apare in deviz.
14. Masina este mutata in alta camera, alt nene nu stiu ce adaugiri facea pe sub capota, "spanul" dispare miraculos pana la urmatoarea mea inspectie, probabil printr un posil subtil in timpul in care eu am avut discutia cu inspectorul Generali, in afara sediului Roadhill Automotive, unde am o discutie mai aprinsa cu doamna consilier, "credeti ca asta e fabrica?!"(am tradus eu, tu te astepti ca masina sa arate la fel ca inaintea accidentului?!), "la masina dvs. a lucrat jumatate din anhajatii serviceului!"
15. Sef atelier/lucrare este chemat pentru a-mi auzi "plangerea", aproba prin impietrire observatiile mele vis a vis de imperfectiunile ce se vad pe masina, achit fransiza, plec urmand sa revin anul viitor cand timpul imi va oferi ragaz sa le ofer angajatilor "atelierului" sa mai "bage" o fisa la lozul exdperientei mondeo, intreb daca intelegerea e doar verbala, "daca verti va dau si scris", completez ca nu este nevoie, voi aborda aspectul pe e-mail.
Sarbatori linistite!