Salutare,
Anul asta am incercat sa fac ITP-ul la ei, dat fiind ca cel precedent a fost facut in acelasi loc si totul a decurs bine. Mai jos email-ul pe care l-am trimis catre ei, dat fiind ca desi aveam programare nu m-au anuntat ca si-au modificat programul de lucru... ce sa zic, niste profesionisti desarvarsiti...
Email trimis pe data de 11.04, iar pana pe 15 nu au avut bunul simt sa raspunda... au raspuns doar ulterior ce am facut revenire la primul mesaj si l-am trecut in "CC" pe directorul de la ei...
"Buna ziua,
Pentru data de astazi, 11.04.2020, ora 9:00, am avut o programare in vederea efecturarii Inspectiei Tehnice Periodice pentru autoturismul Ford Fiesta cu nr. de inmatriculare XXXXX.
Din pacate am alocat timp si bani pentru a onora programare si a constata ca programul service-ului si al statiei ITP este modificat, sambata fiind inchis. M-ar fi ajutat sa ma anuntati (datele de contact ale mele exista in baza de date a dvs) pentru a putea face programarea pentru alta zi sau la o alta statie.
In lipsa informarii, suplimentar cheltuielior aferente drumului parcurs pana la dvs (implicit a timpului) am fost nevoit sa caut o solutie alternativa... din fericire am rezolvat... din pacate am parcurs aprox. 50 km pana sa gasesc o statie ITP disponibila fara a fi avut programare si totodata sa platesc triplu fata de cat preconizam (raportandu-ma la pretul pe care urma sa-l platesc la dumneavoastra).
Inteleg ca este situatie de urgenta si probabil ca ati optimizat programul in functie de aceasta, insa in aceeasi situatie de urgenta ne aflam toti.
In luna iunie urmeaza ca pentru autoturismul mai sus mentionat sa fac o programare in vederea realizarii reviziei anuale. Am rugamintea sa imi transmiteti o oferta de pret pentru aceasta revizie (auto diesel - motor 1.5, an 2014 - se afla in baza de date a dvs), luand in calcul schimbarea de ulei, filtru ulei si filtru aer."
Am primit oferta pentru revizie (schimb ulei + filtru, lichid frana, filtru aer, filtru polen, filtru motorina) cf mai jos:
- FiÅŸiere ataÅŸate
-
