Dealerii Ford din Romania

Pro/contra Ford General Electronic Service – Focsani VN

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Pro/contra Ford General Electronic Service – Focsani VN

Mesajde felipem » 13 Aug 2012, 09:33

Salutare posesori de Ford.
In speranta ca cineva se va sesiza si poate va rezolva problema (poate Ford Romania) deschid acest subiect .
Imaginea marcii Ford in Romania a prin contur chiar foarte bine, mai ales dupa ce compania mama a venit si investit in Romania, inlaturand astfel fostul importator Romcar.
Toate bune si frumoase, la nivel national, dar din punctul meu de vedere, in plan local imaginea Ford are foarte mult de pierdut; asta datorita dealerilor locali, care prin felul de a trata clientii, fie ei clienti de service sau potentiali cumparatori.
Incep prin a-mi spune parerea despre dealerul local si cu speranta ca acest subiect sa atraga cat mai multe comentarii pro si contra dealarilor/reparatorilor autorizati locali din toata tara.
General Electronic Service – Focsani Vrancea.
Pe plan local acest reparator autorizat Ford, de-a lungul anilor si-a atrat asupra sa o “faima” nu tocmai buna. Asta datorita preturilor, dotarilor din service, angajatilor si mai ales a patronului.
1. Incepand cu service-ul, acesta are, mai nou un singur elevator, un canal, un stand de directie si statie ITP. Spun “mai nou” pentru ca inainte de a fi statia ITP, a fost un elevator montat in acel loc.
2. Pe elevator, am inteles ca ridica doar turisme; Connect, Ranger, Kuga si Transit neputand fi ridicate, deci in cazul unui defect la trenul de rulare constatarile facandu-se cu masina pe sol sau cel mult in canal.
3. Spatiul de desfasurare a lucrarilor de service, este foarte mic. Daca sunt in reparatie doua Transit-uri se cam”blocheaza” service-ul
4. Personalul acestei firme a fost si este in continua schimbare. La vanzari autoturisme, angajatii sunt schimbati frecvent, ceea ce ma face sa cred ca cei angajati sunt doar ca sa “fie cineva acolo” si nu sunt angajati pe baza calitatilor si experientei fiecaruia. Intru-un timp angatatii de la vanzari “treceau in partea de service” pentru a suplini lipsa oamenilor de acolo, si sfarseau prin a-si da demisia.
5. Angajatii service-ului sunt la fel, in continua miscare; si aici nu ma refer doar la activitatile de service ci si la angajarea unor oameni noi. Dupa ultimile cunostinte mai sunt trei mecanici si un ucenic angajati, care dupa spusele lor pe langa munca de service mai fac si munca “obligatorie”: sapa, fac beton, ara pe camp, etc. Calitatea lucrarilor lasa de dorit: reveniri in service, constatari gresite, urme de ulei si vaselina lasate pe capota sau mai rau pe tapiterie, etc.
6. Administratorul/ patronul firmei, intervine direct in tot ce inseamna activitate de vanzare sau activitate de service. Daca o sa ajungeti in Focsani la Ford si aveti o problema de natura electrica sau o problema ce necesita o diagnosticare cu testerul, veti avea surpriza sa vedeti ca reparatia/diagnosticarea o va face patronul. La probleme mai complicate, am avut neplacerea sa constat ca omul nu stie meserie. La probleme generale iti ofera raspunsuri evazive si superficiale. Acest lucru mi-l poate spune si nu mecanic de la coltul strazii si nu trebuie sa dau o gramada de bani la reprezentanta. Implicarea patronului in relatiile cu clientii s-a dovedit a fi nepotrivita; multe discutii s-au terminat cu amenintari, injurii si chiar cu darea afara a clientilor respectivi. Multe persoane din Focsani posesori de Ford, care au trecut prin experienta “reprezentanta Ford” pot confirma aceste lucruri.
7. Si nu in ultimul rand, preturile. Ma voi referi doar la partea de service, pentru ca in cazul vanzarilor situatia e cat de cat transparenta; diferente mici la vanzare intre dealeri. In cazul service-ului, a unor lucrari cu cauza nedefinita costul reparatiei urca exagerat de mult. Nu vorbesc doar depre piese (care de multe ori nu stii daca este noua si daca a fost inlocuita) ci si despre costul manoperei. De exemplu, mai demult pretul unei diagnoze era de 250ron, doar diagnoza nu si reparatia. De la receptie, baiatul de acolo iti spunea pretul, daca nu aveai ce face inghiteai in sec si asteptai sa nu mai apara altceva; verificarea unghiului de fuga 150ron. E adevarat, nu te obliga nimeni sa te duci la ei, dar nu prea ai de ales cand e o urgenta si cea mai apropiata reprezentanta e la 70 km.

Astfel trag un semnal de alarma catre Ford – poate ca de la Bucuresti toate par ok, dar situatia nu este deloc asa.PACAT.
Sperand ca nu va-ti plictisit, astept ca aceasta discutie sa se dezvolte si sa aduca argumente pro si contra pentru fiecare reprezentanta in parte.
felipem
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 13 Aug 2012, 07:31
Localitate: Mandresti, Vrancea
Maşina: Ford
VIN: WF0LXXGBFL2B45590

Re: Pro/contra reprezentante Ford

Mesajde Officer » 13 Aug 2012, 16:01

Salut si bine ai venit pe forum!

1. Te rog sa citesti regulamentul forumului.

2. Exista deja o sectiune in care se discuta in detaliu despre fiecare dealer/reprezentanta in parte. Doar nu credeai ca in cei mai bine de 7 ani de existenta ai forumului nu exista nicio discutie de acest gen.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Pro/contra reprezentante Ford

Mesajde felipem » 14 Aug 2012, 21:47

Salut.
imi cer scuze ca am deschis un subiect nou. mi-am dat seama ce trebuie sa existe ceva de genul acesta, dar nu am gasit; am stat vreo 2 ore si m-am tot uitat pe forum; degeaba. spune-mi te rog in ce categorie trebuie sa caut.
multumesc.
felipem
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 13 Aug 2012, 07:31
Localitate: Mandresti, Vrancea
Maşina: Ford
VIN: WF0LXXGBFL2B45590


Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 13 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 13 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 13 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 13 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login