05 Mar 2011, 13:32
05 Mar 2011, 18:58
05 Mar 2011, 19:06
05 Mar 2011, 19:32
05 Mar 2011, 19:51
05 Mar 2011, 20:12
05 Mar 2011, 20:22
05 Mar 2011, 20:44
05 Mar 2011, 20:46
05 Mar 2011, 20:57
05 Mar 2011, 21:32
05 Mar 2011, 21:41
05 Mar 2011, 21:45
05 Mar 2011, 21:49
05 Mar 2011, 21:50
05 Mar 2011, 22:33
05 Mar 2011, 23:26
06 Mar 2011, 04:10
06 Mar 2011, 08:30
$1 scrie:$2lex ai pe mail zona orasului unde a avut loc traseul pentru a o picta, eu am uitat harta in masina altfel o desenam eu.
am primit si ti-am raspuns, o harta e prea generala si nu se vad toate aleile, iar cea pdf e completa si probabil pe ea o sa lucrez. dar astept suportul de parbriz ca sa filmez zilele astea tot traseul
Din experienta pilotului a copilotului si a unui constantean iata citeva din ideile mele prin care putem imbunatatii varianta a 2 a raliului.
asa cum ti-am raspuns si pe privat raspund si aici
Consider ca daca nu se vor acorda premii vom fi la fel de multi participanti cum am fost si la primul concurs de anul trecut cind am avut proba de indeminare vis a vis de La Scoica Land.
asa zic si eu, insa daca avem si parteneri cu premii nu cred ca se supara nimeni, e o miza acolo cat de mica
Iata sugestiile mele normal ca fiecare poate veni cu imbunatatiri iar `oficialii` le vor sintetiza si aplica.
- la plecare distanta intre echipaje 4-5 minute in functie si de numarul de participanti
depinde de numarul echiajelor, daca sunt 20 echipaje la 5 minute asta inseamna aproape 2 ore doar de plecari, timp in care primii plecati sunt sositi si plictisiti. timpul total al probei in cazul asta ar fi 148 minute= 2 ore jumatate, prea mult
- la sedinta dinaintea raliului fiecare echipaj primeste o legenda a semnelor ce se vor regasi pe harta traseului cind eventual organizatorii vor raspunde la intrebarile `profesionistilor`
asta e o idee buna dar presupune sa ne intalnim cu totii de 2 ori; chiar si ieri au fost participanti care erau cat pe ce sa nu mai ajunga din motive personale, altii au venit desi nu se inscrisesera tot din motive personale... ce incerc sa spun ca pot interveni mai multe probleme independente de participanti si consideram mai bine "briefing"-ul sa il facem inainte de eveniment, e mult mai usor sa ne intalnim in ziua raliului cu 30min inainte
- harta sa fie inminata de oficiali fiecarui echipaj cu 1-5 minute inainte de a pleca de la start
data viitoare asa va fi, ieri fiind prima oara si oamenii habar nu aveau de semne, reguli si interpretari le-am dat mai devreme si chiar am oferit ponturi tuturor pentru a nu fi multi cei care renunta sau se pierd
- fiecare echipaj se cronometreaza la secunda
asa va fi, deja am solutia perfecta.
- in punctele intermediare sa se faca cronometrarea partiala pentru a se stabili la final cine a fost cu un traseu optim, eu de exemplu intre punctele 1 si 2 m-am incurcat putin la stadionul de rugby pt ca am mers pina la Rustic in loc sa fac dreapta la trecerea de pietoni de la Scapino am pierdut mai mult timp si am recuperat intre punctul 3 si sosire.
asta nu stiu daca e posibil desi e o idee buna deoarece inseamna ca 6-7 persoane sa avem cronometrele perfect sincronizate la sutime de secunda, ceea ce e mai greu spre imposibil de realizat si poate fi generator de erori si discutii inutile. cronometrul de la start e cheia, in rest corectitudinea traseului va fi verificata prin mai multe puncte intermediare strategic amplasate.
- punctele intermediare afisele din partbriz nu se vedeau foarte bine iar unele masini oficiale erau parcate cu fata catre cei ce veneau altele cu spatele noroc ca ne pozau altfel nu ii vedeam. Cel mai bine ar fi ca oficialii sa se puna de acord cum vor parca masinile si o ideea ar fi sa existe un steag pe masina cum erau cele ce se agatau de geam cind erau meciurile cu Romania sau cel ce sta la punctul intermediar sa fie echipat ca oficialii de la Raliu cu o veste reflectorizanta (eventual cu logoul sonsorului) asta daca se doreste ca oficialul sa stea permanent in fata masinii
vestele reflectorizante erau in plan, cred ca in agitatia momentului am uitat cu bogdan de ele; la fel in plan erau si niste stegulete taiate dintr-o vesta reflectorizantapozitionarea si identificarea PI va fi mult mai gandita data viitoare
- punctele intermediare sa fie anuntate de la start cind a plecat primul si ultimul participant pentru a nu astepta degeaba in masina
asa a fost, am stat in permanenta legatura telefonica
- punctele intermediare locurile ar trebuie alese mai bine pentru ca `profesionistii` sa nu lase masina pe banda 1 pentru a primi autograful ideal este sa fie amplasate in zone cu mai putin trafic intre stradute de exemplu cum a fost astazi strada de la Stadion in parcare la City Mall la Parcul Pionierilor bla bla
da, am raspuns mai sus
- mai multe puncte de control astazi se impuneau macar 2 in plus ideal ar fi fost 6 in total
da, am raspuns mai sus
- plecare sau sosire cu destinatie necunoscuta (astazi eu eram prea prins in traseu si aveam in cap parcarea din Mall dar cind am ajuns la sosire din discutiile avute cu, colegii am observat ca de la punctul de control 3 era o optiune sa mergi batrineste direct la Aqua Magic faceai o oprire in OMV papai ceva si ajungeai la fix, probabil ca ne putem stabili cartierul general la Aqua Magic pentru sosire si festivitati dar plecarea sa se faca de la un punct surpriza unde in pas de defilare vor pleca concurentii cu cel ce va da startul.
depinde de numarul de masini s-ar putea sa fim prea impartiti... daca sunt doar 5 masini avem timp sa ne mutam cu totul din locatia de start in cea de finish, dar daca sunt mai mult de 10 nu prea.
- o alta optiunea cu Aqua Magic ca si loc de start si sosire ar fi adaugarea unuor puncte de control suplimentare in apropierea sosirii pentru a evita bresa din traseul de astazi
asta e o idee foarte buna, si am scris mai sus, mai multe PI sau macar observatori ce nu necesita ca participantii sa opreasca masina
- cum a spus si Cristi tura viitoare sa se marcheze explicit WC urile pe traseu in caz de nevoie si eventual locurile unde putem opri sa mincam ceva in cazul in care ne ratacim complet
wc-uri publice in constanta? doar la alea ecologice din parcuri sau la mc donald's . ati fost aproape numai baieti, ce, n-ati fost in tabere si sa folositi pet-uri de 1/2 litri? pentru georgiana si alte posibile concurente o sa gasim totusi o solutie "de criza"
- cronometrarea traseului oficial sa se faca cu o saptamina inainte in aceeasi zi si la aceeasi ora, cum am observat toti era destul de mult trafic in Tomis 3 si pe Sucevei fata de Luni Vineri cind este mai liber.
asa am facut, o data la stabilirea initiala a traseului, apoi cu o ora inainte de start. un motiv in plus pentru a doua verificare a fost posibilitatea blocarii vreunei strazi, devieri de la traseu, santuri/lucrari noi ce ne-ar putea incurca. din fericire nu a fost cazul
La final o intrebarea varianta 2.0 este simbata viitoare sa stiu daca mai tin posterul lipit pe parbriz
06 Mar 2011, 12:04
06 Mar 2011, 23:19
07 Mar 2011, 08:50
07 Mar 2011, 09:23
07 Mar 2011, 11:55
07 Mar 2011, 15:25
07 Mar 2011, 15:52
07 Mar 2011, 19:34
07 Mar 2011, 23:47
07 Mar 2011, 23:53
07 Mar 2011, 23:55