Alex ai pe mail zona orasului unde a avut loc traseul pentru a o picta, eu am uitat harta in masina altfel o desenam eu.
Din experienta pilotului a copilotului si a unui constantean iata citeva din ideile mele prin care putem imbunatatii varianta a 2 a raliului.
Consider ca daca nu se vor acorda premii vom fi la fel de multi participanti cum am fost si la primul concurs de anul trecut cind am avut proba de indeminare vis a vis de La Scoica Land.
Iata sugestiile mele normal ca fiecare poate veni cu imbunatatiri iar `oficialii` le vor sintetiza si aplica.
- la plecare distanta intre echipaje 4-5 minute in functie si de numarul de participanti
- la sedinta dinaintea raliului fiecare echipaj primeste o legenda a semnelor ce se vor regasi pe harta traseului cind eventual organizatorii vor raspunde la intrebarile `profesionistilor`
- harta sa fie inminata de oficiali fiecarui echipaj cu 1-5 minute inainte de a pleca de la start
- fiecare echipaj se cronometreaza la secunda
- in punctele intermediare sa se faca cronometrarea partiala pentru a se stabili la final cine a fost cu un traseu optim, eu de exemplu intre punctele 1 si 2 m-am incurcat putin la stadionul de rugby pt ca am mers pina la Rustic in loc sa fac dreapta la trecerea de pietoni de la Scapino am pierdut mai mult timp si am recuperat intre punctul 3 si sosire.
- punctele intermediare afisele din partbriz nu se vedeau foarte bine iar unele masini oficiale erau parcate cu fata catre cei ce veneau altele cu spatele noroc ca ne pozau altfel nu ii vedeam. Cel mai bine ar fi ca oficialii sa se puna de acord cum vor parca masinile si o ideea ar fi sa existe un steag pe masina cum erau cele ce se agatau de geam cind erau meciurile cu Romania sau cel ce sta la punctul intermediar sa fie echipat ca oficialii de la Raliu cu o veste reflectorizanta (eventual cu logoul sonsorului

) asta daca se doreste ca oficialul sa stea permanent in fata masinii
- punctele intermediare sa fie anuntate de la start cind a plecat primul si ultimul participant pentru a nu astepta degeaba in masina
- punctele intermediare locurile ar trebuie alese mai bine pentru ca `profesionistii` sa nu lase masina pe banda 1 pentru a primi autograful ideal este sa fie amplasate in zone cu mai putin trafic intre stradute de exemplu cum a fost astazi strada de la Stadion in parcare la City Mall la Parcul Pionierilor bla bla
- mai multe puncte de control astazi se impuneau macar 2 in plus ideal ar fi fost 6 in total
- plecare sau sosire cu destinatie necunoscuta (astazi eu eram prea prins in traseu si aveam in cap parcarea din Mall dar cind am ajuns la sosire din discutiile avute cu, colegii am observat ca de la punctul de control 3 era o optiune sa mergi batrineste direct la Aqua Magic faceai o oprire in OMV papai ceva si ajungeai la fix, probabil ca ne putem stabili cartierul general la Aqua Magic pentru sosire si festivitati dar plecarea sa se faca de la un punct surpriza unde in pas de defilare vor pleca concurentii cu cel ce va da startul.
- o alta optiunea cu Aqua Magic ca si loc de start si sosire ar fi adaugarea unuor puncte de control suplimentare in apropierea sosirii pentru a evita bresa din traseul de astazi
- cum a spus si Cristi tura viitoare sa se marcheze explicit WC urile pe traseu in caz de nevoie si eventual locurile unde putem opri sa mincam ceva in cazul in care ne ratacim complet

- cronometrarea traseului oficial sa se faca cu o saptamina inainte in aceeasi zi si la aceeasi ora, cum am observat toti era destul de mult trafic in Tomis 3 si pe Sucevei fata de Luni Vineri cind este mai liber.
La final o intrebarea varianta 2.0 este simbata viitoare sa stiu daca mai tin posterul lipit pe parbriz
