1) Stii bine ca BRAND-ul nu are nici o legatura cu numele societatii. E ca si cum ai cauta certificat de nastere cu numele Sade
2) Cine te-a informat ( si nu dau nume ) are informatii invechite si din pacate SDV-urile si diagnoza performanta delphi ds150e chiar cu ultimele updateuri la autocom nu se compara cu cea dedicata brandului respectiv (btw, nu vrea un bosch kts ca macar sa dea bine la client ? ca in 50% din cazuri e la fel de inutil ca autocomu' iar in restul, il depaseste
)
3) mai Gabitza, de cate ori ai fost la noi cu masinile pe care le vinzi si ti-am rezolvat problemele nu te-a prea interesat documentatia, acum brusc faci pe interesatul ( macar de aveai vechime pe forum , asa bate la ochi )
4) Ar trebui sa stii mai bine ca restul ca atunci cind vine vorba de hartii, chiar am la cine sa apelez si sa fac rost de absolut tot ce e nevoie
5) Acum ca si chestie generala: RAR-ul, TUV-ul ,ISO-ul nu iti ofera nici o garantie niciodata. Garantia pentru manopera este intotdeauna oferita de montator ( adica srl-ul/sa-ul ce presteaza serviciul de a monta respectiva piesa pe autovehicul) iar garantia la piesa este data de PRODUCATORUL ei prin importatorul autorizat in tara respectiva. De asemenea daca te-ar fi interesat, ai fi observat ca au existat cazuri in care s-a apelat la garantie si au fost schimbate respectivele piese deoarece intr-un caz exista suspiciunea de greseala de montaj iar in celalat defect de fabricatie ( si aici includ 3 mondeo mk3 carora li s-a schimbat fulia de la vibrochen ce venea vulcanizata aiurea din fabrica ) La fel, nu a venit RAR-ul, TUV-ul ,Coca Cola, BlackCab TAXI sa isi dea cu parerea ce sa facem si nici nu mi se pare normal sa isi dea cu parerea atata timp cat solutia era clara - inlocuire. Nu poti sa tii omul aiurea pana se decid zece mii de organe ce sa faca.
In cazul in care nu ai observat, feedbackul pe care l-am avut in ultimii 2 ani pe forum ( daca ai fi stat sa studiezi situatia, nu sa dai cu clanta) este pozitiv. Ca s-a lucrat sub numele de Maddog Garage e alta problema si a fost greseala noastra. El si-a facut "imagine de brand" ca service furnizind serviciile noastre. Din greseli invatam.
Daca cumva mai ai nelamuriri ( si nu glume proaste in program) te invit personal sambata sa stam la un pahar de vorba.