Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Unde si cat
17 Mar 2011, 23:05
Doresc sa cumpar un motor cu caracteristicile din titlu. Daca stie cineva rog anuntati-ma, eventual pretul, gradul de echipare, anul fabricatiei, km parcursi. Multumesc.
18 Mar 2011, 07:32
Aveti nevoie de tot motorul sau doar de bloc motor ?
Ce aveti defect mai exact la cel de pe masina ?
18 Mar 2011, 22:15
Defectiunea care s-a produs e urmatoarea: Bloc spart se pare din cauza unui piston. aceasta sa petrecut in mod subit, fara vreo avertizare anterioara, fara consum de ulei si in conditiile in care cu o zi inainte, dupa parcurgerea unui drum mai lung, media consumului de motorina a fost mica, chiar foarte buna.
Sunt total dezamagit, si am serioase semne de intrebare in legatura cu fiabilitatea unui asemenea motor; ce incredere mai poti avea sa te angajezi la parcurgerea unui drum mai lung, eventual in strainatate dupa un asemenea eveniment,? Zero! Motorul avea doar 160000km (si mai vorbesc unii ca astea sunt facute pentru 500000-1000000km).
Constatarea a fost facuta de mecanicul meu, vizual, fara sa dea jos motorul. A constatat ca lantul de distributie e la locul sau, de unde concluzia ca, chiuloasa n-ar fi defecta;
Personal as prefera un motor intreg, provenit din dezmembrari, binenteles la un pret acceptabil.
Exista si varianta: doar bloc motor binenteles continand vibrochen si pistoane dar la o uzura acceptabila.
Aveti vreo solutie? Va rog!
Cu stima, Mircea BUSTEA
21 Mar 2011, 09:12
Motorul e bun, problema e la motorina. Probabil ai avut apa in motorina => biela indoita => bloc motor spart sau ti-a ramas un injector blocat pe deschis => prea multa motorina => implozie mare => biela indoita => bloc motor spart.
Daca restul le ai ok, mai repede schimbi doar blocul motor (echipat cu biele, pistoane, vibrochen) - pe care ai sanse sa-l gasesti mai usor, fiind comun cu cel de pe FMBA, N7BA, HJBA, HJBB, HJBC (adica orice motor TDCi 2.0 de Mondeo 3).
21 Mar 2011, 09:23
Daca schimb doar blocul motor cu unul de alt tip, ce probleme sunt legate de reinscrierea seriei in CI. E necesara omologarea, deci costuri mari?
21 Mar 2011, 22:40
Blocul de motor de schimb nu trebuie sa aiba tipul de motor neaparat vizibil

Daca tipul de motor de pe bloc e pt. alt model, e posibil sa fie ceva mai multa hartogaraie de facut la RAR, dar nu trebuie facuta omologare, pt. ca e tot motor de Mondeo 3 diesel.
Interesanta ar fi situatia in care se pune bloc de motor de N7BA sau HJBC care se incadreaza la norma de poluare Euro 4

Mecanicul la care faceti masina ar trebui sa stie mai bine cum stau lucrurile.
Nu strica sa dati un telefon si la RAR, sa va interesati ce trebuie sa faceti in ambele cazuri.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.