$1 scrie:$2e gasesc pe Ebay kit-uri complete foarte ieftine, 150 de lire cu transport airbaguri+computer+centuri. Va ajut sa aduceti pe cine intereseaza.
La pretul asta cred ca sunt cele cu o singura mufa masini din 1999 pana prin 2003. Dupa aceea cele produse ceva din 2003 si 2004 sunt cu doua mufe pe capsula exploziva, mult mai rar de gasit si mai scumpe. Centurile merg pe toate modelele (1999-2004) doar ca trebuie inlocuite mufele de la capse (cu cele sarite) in caz ca nu sunt lafel. Computer-ul trebuie rescris (cel de pe masina traznita) si asta costa undeva pe la 300 RON. Eu le-am rezolvat pe ale mele iar acum sunt perfect functionale.
Daca mergeti pe la dezmembrari... atentie mare cu capacul de la pasager. La mine l-au stricat de doua ori pentru ca nu au stiut cum sa-l scoata (chiar daca am insistat sa le arat). O sa dau ceva indicatii aici pentru a nu trece prin ce am trecut eu. Deci... se scoate capacul de la torpedou si furtunul de ventilatie (unul cu profil dreptunghiular) care vine din centru in partea din dreapta. Se indeparteaza din partea centrala un furtun (profil rotund) pentru dezaburire partea dreapta si se trage usor in jos pentru a face loc. Apoi se va vedea o bara groasa de metal. In spatele acelei bari (cam 5 cm) sunt doua suruburi de 10 care fixeaza capacul de la airbag (prin niste aripioare de metal). Suruburile sunt in pozitie orizontala si sunt insurubate din fata inspre spate. Este destul de incomod acolo dar odata gasite suruburile se pot scoate relativ usor. Dupa scoaterea suruburilor se impinge de aripioare si capacul incepe sa se ridice in partea cu geamul (in fata). Se trage usor din acea zona si capacul va iesi "nevatamat"
