de Leader » 18 Ian 2011, 23:08
un hatchback nu e acceptat?
de ce e musai mk2? ce are in plus fata de mk1? mai ales la dieseluri unde vb de acelasi motor practic...
eu am adus anul trecut din Austria un Mondeo diesel, are tot ce trebuie, e o masina care iti face placere la condus, foarte spatioasa, confortabila si mai ales bine intretinuta. Nu trancane, nu are probleme, porneste la sfert de cheie. Nu e break, dar poate fiind hatchback, cu banchete rabatabile si portbagaj spatios te intereseaza.
Pretul e super ok si e un pret real, eu nu vreau sa castig nimic ci doar sa imi recuperez banii. Cei 2500eur inseamna cam urmatoarele: masina in Austria a costat 500eur, drumul incolo si cu transportul in tara, numere, asigurare, etc a ajuns la 400eur, inca 100 eur am scos de doua ori nr rosii, am ajuns la 1000eur. Am mai platit pe RAR 100eur, deprecierea inca 50 si taxa de poluare 850eur. Deci inca 1000. Apoi baterie - 50eur, cauciucuri noi (toate 5) - 250eur toate, ulei si filtre (motorina, ulei, aer) inlocuite - 170eur, placute frana noi - 30eur, bujii noi - 50eur...si au mai fost alte mici cheltuieli diverse. Pe ansamblu e o masina foarte buna si de viata lunga...inca macar 100 000km fara probleme. Iar masina are ambreiaj nou, inlocuit in Austria si telescoapele, toate 4 (mi-au spus de la service, dupa ce le-au descoperit sub masina ca erau noi noute au facut si test pentru telescoape si au iesit 99% in parametri) plus bucsele pe fata. Se cunoaste din prima ca au fost schimbate. Fara nici un accident, toate usile sunt la linie. Masina de viata lunga, facuta cu cap...sta f bine pe drum. Ce sa iti mai spun...poate te gandesti ca si un hatchback poate fi facut spatios la nevoie si arata mult mai elegant decat un break.
Toate cele bune!
Nimeni nu s-a nascut destept!